Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 23

Θέμα: Συντονισμος

  1. #1

    Angry Συντονισμος

    Ρε παιδια, εχω ενα Fazer 600 S2 του 2008, και ο κινητηρας σε ενα μεγαλο ευρος στροφων συντονιζει ολο το μηχανακι πολυ ασχημα.
    Απο τις 5500 μεχρι τις 9000 περιπου συντονιζεται ολο το πλαισιο, τιμονι, μασπιε και ειναι παρα πολυ κουραστικο στο ταξιδι.
    Σε ταχυτητες ταξιδιου (140kmh - 8000rpm πχ) κουραζονται χερια απο τα γκριπ, και τα ποδια οδηγου και συνοδηγου.

    Ξερει κανεις πως μπορω να το αντιμετωπισω? Εχει κανεις αλλος το ιδιο προβλημα?
    Αν παρεμβαλω ελαστικα δαχτυλιδια στις βασεις του μοτερ θα εχω κανενα αποτελεσμα ή μπα?


    Εψαξα το φορουμ πριν γραψω αλλα τα θεματα που εβγαζε ηταν για το fairing του 1000 ενω εμενα συντονιζεται ΟΛΗ η μηχανη.

    Και πηρα τετρακυλινδρο για να γλυτωσω τους κραδασμους....
    Κρανη NOVA:
    "Βαλ'το καλα στον αγκωνα σου"

  2. #2
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.701
    Αρχικά δημιουργήθηκε από EliasKir
    Αν παρεμβαλω ελαστικα δαχτυλιδια στις βασεις του μοτερ θα εχω κανενα αποτελεσμα ή μπα?
    Θα έχεις ικανοποιητικό αποτέλεσμα αλλά θα χρειαστεί να τα αλλάζεις συχνά....

    Υ.Γ.
    Είσαι σίγουρος ότι οι βίδες συγκράτησης του μοτέρ έιναι σωστά σφιγμένες ..??
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  3. #3
    Μια κατω ! Το avatar του/της STOYBI
    Εγγραφή
    19/12/2004
    Μηνύματα
    4.100
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Θα έχεις ικανοποιητικό αποτέλεσμα αλλά θα χρειαστεί να τα αλλάζεις συχνά....

    Υ.Γ.
    Είσαι σίγουρος ότι οι βίδες συγκράτησης του μοτέρ έιναι σωστά σφιγμένες ..??
    + και ενα τσεκαρισμα στο συνδεσμο που ενωνει ψαλιδι με πλαισιο δεν θα εκανε κακο....



  4. #4
    Αυτες οι βιδες σφιγγονται με συγκεκριμενη ροπη ή μονο οι βιδες του μοτερ? Αυριο μεθαυριο θα παω για σερβις οποτε θα κατσω να τα κοιταξω ολα αυτα. Καμια αλλη ιδεα για μερη που πρεπει να ελεγξω?
    Κρανη NOVA:
    "Βαλ'το καλα στον αγκωνα σου"

  5. #5
    Καλλίγραμμον Μέλος Το avatar του/της vaska
    Εγγραφή
    29/10/2007
    Μηνύματα
    7.847
    Είχα αγοράσει πριν από 2 χρόνια 2 kymco παπάκια. Για κάποιον ανεξήγητο λόγο έλυναν οι βίδες που συγκρατούσαν το μοτέρ πάνω στο σκελετό και το παπί θύμιζε έντονα Harley. Ήμουν κάθε εβδομάδα με το αερόκλειδο στο χέρι. Μέχρι που τα έδωσα πίσω και βρήκα την υγειά μου. Όπως λοιπόν σου είπαν και οι από πάνω σφίξε αυτές τις βίδες κι αν δεν υπάρχει πουθενά ράγισμα στα πλαίσιο θα διορθωθεί η κατάσταση.

    LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely
    "These violent delights have violent ends
    And in their triumph die, like fire and powder
    Which, as they kiss, consume" William Shakespeare (Romeo & Juliet).

  6. #6
    Ευχαριστω για τις απαντησεις παιδια. Αυτο για το ραγισμα πως σου ηρθε? Εχεις αντιστοιχη προηγουμενη εμπειρια? Ποσο πρεπει να σφιξω τις βιδες που συγκρατουν το μοτερ? Με αεροκλειδο μεχρι να κλωτσησει?
    Κρανη NOVA:
    "Βαλ'το καλα στον αγκωνα σου"

  7. #7
    Καλλίγραμμον Μέλος Το avatar του/της vaska
    Εγγραφή
    29/10/2007
    Μηνύματα
    7.847
    Αρχικά δημιουργήθηκε από EliasKir
    Ευχαριστω για τις απαντησεις παιδια. Αυτο για το ραγισμα πως σου ηρθε? Εχεις αντιστοιχη προηγουμενη εμπειρια? Ποσο πρεπει να σφιξω τις βιδες που συγκρατουν το μοτερ? Με αεροκλειδο μεχρι να κλωτσησει?

    Δεν έσφιγγα με δυναμόκλειδο αλλά έβαζα το αερόκλειδο (αυτό που έχουν τα περισσότερα βουλκανιζατέρ αυτοκινήτων) στην διαβάθμιση 9 όταν το μέγιστο ήταν το 15. Στο συγκεκριμένο μηχανάκι είχα δοκιμάσει και loctite αλλά δεν είχα αποτέλεσμα.

    Το ράγισμα σε βάσεις κινητήρα έχει ακριβώς την ίδια συμπεριφορά με αυτή που περιγράφεις και αυτός ήταν ο λόγος που το έγραψα.

    Υπάρχουν ακόμα χίλιοι δύο λόγοι που μπορεί το μηχανάκι να συμπεριφέρεται έτσι αλλά πάμε στα πιό απλά πρώτα.
    LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely
    "These violent delights have violent ends
    And in their triumph die, like fire and powder
    Which, as they kiss, consume" William Shakespeare (Romeo & Juliet).

  8. #8
    που στε ρεεεεεεεεεεε! !!!! Το avatar του/της jpag
    Εγγραφή
    01/12/2007
    Μηνύματα
    258
    πηγαινε να σου τσεκαρουν τις βιδες πρωτα και μετα βλεπεις αν συνεχιζει και ψαχνεσαι ποιο βαθεια
    κανονικα στα πρωτα σερβις θα πρεπε να στις ειχαν σφιξει,αν οχι μαλλον εκει ειναι το προβλημα

  9. #9
    Δεν βλεπω να το εχει αλλος αυτο το θεμα ομως ε? Οποτε δεν ειναι γενικο χαρακτηριστικο του fazer...
    Κρανη NOVA:
    "Βαλ'το καλα στον αγκωνα σου"

  10. #10
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της DeusEx
    Εγγραφή
    26/05/2009
    Μηνύματα
    702
    υπαρχει συντονισμος στο ταξιδι αλλα οχι σε τοσο μεγαλο φασμα στροφων που περιγραφεις ωστε να αποτελεσει κατι αξιο αναφορας ...

    εγω εχω παρατηρησει γυρω στα 130 χλμ εναν συντονισμο με 6η ταχυτητα που μετα απο 2 ωρες οδηγηση σου μουδιαζουν λιγο τα χερια / ποδια, αλλα αμα κανεις στασεις ολα οκ

    το θεωρω φυσιολογικο.

  11. #11
    Κι εμενα εκει γυρω συντονιζει. Στις χειροτερες ταχυτητες. Δηλαδη ή πρεπει να πηγαινω ταξιδι με 90 ή με 190.
    Κρανη NOVA:
    "Βαλ'το καλα στον αγκωνα σου"

  12. #12
    και εγω παιδια μια απο τα ιδια δεν εχω πρόβλημα , μηπως σφιγγεις υπερβολικα τα χερια σου στο τιμονι φίλε?
    το καλυτερο ταξιδι ειναι αυτο που δεν καναμε ακόμα!

  13. #13
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της DeusEx
    Εγγραφή
    26/05/2009
    Μηνύματα
    702
    γενικα προσπαθησε να εισαι χαλαρος πανω στο ταξιδι ... να σηκωνεις που κ που το αριστερο χερι απο το τιμονι και να το κρατας χαλαρα με το δεξι.

    να πατας μια με τις μυτες κ μια με την φτερνα, γενικα να αλλαζεις στασεις που κ που κ δεν θαχεις κανενα προβλημα ...

    δεν ειναι τοσο εντονο το φαινομενο ωστε να το αποκαλεις "προβλημα" των φειζερ ...


  14. #14
    τσέκαρε τα πατηρακια επίσεις .
    το καλυτερο ταξιδι ειναι αυτο που δεν καναμε ακόμα!

  15. #15
    Κανεις απο Θεσσαλονικη να μου δωσει το δικο του βολτα να το δω???

    Στασεις αλλαζω εννοειτε συνεχεια (Γκουζγκουνης). Και τα χερια παντα χαλαρα, και τα ποδια αλλαζω συνεχεια μπροστα πισω (οχι σταυροποδι) και φρεναρω με το βαρος στο ντεποζιτο σφιγγωντας τα ποδια. Γενικα οδηγω ετσι ωστε να κουραζομαι οσο το δυνατον λιγοτερο σε καποιο ταξιδι.

    Βασικα, ισως αυτο που θεωρω εγω ενοχλητικο, αλλοι να μην εχουν προβλημα μαζι του και να τους φαινεται σχεδον φυσιολογικο. Ακομα δεν πηγα για σερβις, οποτε δεν εχει νοημα να το τραβαμε παραπανω. Ευχαριστω σδους απαντησαν

    (αν καποιος θελει να μου δωσει βολτα το δικο του για να σιγουρευτω, ευχαριστως και κερναω εγω μετα τις μπυρες)
    Κρανη NOVA:
    "Βαλ'το καλα στον αγκωνα σου"

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Συντονισμός μετά τις 5.000
    από zeremefico στο forum Suzuki V-Strom series
    Απαντήσεις: 16
    Τελευταίο μήνυμα: 17/06/2009, 17:58
  2. Συντονισμος!
    από kalamaria στο forum Suzuki V-Strom series
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 12/10/2007, 20:17
  3. Συντονισμός τιμονιού hornet 600'07
    από runnerma στο forum Honda CB series
    Απαντήσεις: 40
    Τελευταίο μήνυμα: 30/07/2007, 17:02
  4. Συντονισμός Μανέτας Συμπλέκτη ΤΕΛΟΣ
    από megatim στο forum Kawasaki Z series
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 12/03/2007, 00:01
  5. Συντονισμός στο V strom?
    από otzias στο forum Suzuki V-Strom series
    Απαντήσεις: 16
    Τελευταίο μήνυμα: 15/01/2007, 12:20

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF