Έκανα βλακεία !
έχω πειράξει τα μείγματα των κυλίνδρων μέσα από το κοντέρ! μήπως μπορεί να μου πει κάποιος ποια είναι τα σωστά για να τα βάλω?
Έκανα βλακεία !
έχω πειράξει τα μείγματα των κυλίνδρων μέσα από το κοντέρ! μήπως μπορεί να μου πει κάποιος ποια είναι τα σωστά για να τα βάλω?
Αρχικά δημιουργήθηκε από skouf26
Έκανα βλακεία !
έχω πειράξει τα μείγματα των κυλίνδρων μέσα από το κοντέρ! μήπως μπορεί να μου πει κάποιος ποια είναι τα σωστά για να τα βάλω?
![]()
![]()
![]()
![]()
Γίνεται αυτό???? Δλδ σε αφήνει να πειράξεις χαρτογράφηση??? ή απλά έχεις επιλογες για τύπο αδήγησης, τούρινκ, σπορτ ή ότι άλλο???
LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely
"These violent delights have violent ends
And in their triumph die, like fire and powder
Which, as they kiss, consume" William Shakespeare (Romeo & Juliet).
Ναι μπαίνεις και ρυθμίζεις το μείγμα του κάθε κυλίνδρου
Τα έχω βάλει όλα στο 3 αλλά δεν ξέρω αν είναι η σωστή ρύθμιση
πάει μέχρι το 6
λογικα πρέπει να υπάρχει συνδυασμός για επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων...
Ή το μπερδεύω με τα κινητά;
confused:
Τι διάλο ,Jerremy Βurges την είδες;
Ρε φίλε μου ακούγεται ολίγον κουφό να μπορείς να ρυθμίσεις το μείγμα του κάθε κυλίνδρου. Και σε τι ωφελεί αυτό, να έχεις ξεχωριστά μείγματα στους κυλίνδρους.Αρχικά δημιουργήθηκε από skouf26
Ναι μπαίνεις και ρυθμίζεις το μείγμα του κάθε κυλίνδρου
Τα έχω βάλει όλα στο 3 αλλά δεν ξέρω αν είναι η σωστή ρύθμιση
πάει μέχρι το 6
Θα γκουγκλίσω λίγο και θα σε πω αν βρω κάτι
LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely
"These violent delights have violent ends
And in their triumph die, like fire and powder
Which, as they kiss, consume" William Shakespeare (Romeo & Juliet).
εχω την εντύπωση ότι δεν είναι καμία ρύθμιση που επιφέρει τρομερές αλλαγές...πιστεύω ότι είναι κάτι σαν μικρόρύθμιση ...
Εξάτμιση έχει το μηχανάκι;ελεύθερη εννοώ;
Όχι μαμά το έχω
οπότε τα έχει όλα πάνω ...
Και λ και καταλύτη...
Χμ,χμ...
Γνώμη μου είναι ότι δε τρέχει τίποτα...
Θα καταλάβει ο εγκέφαλος ότι δεν χρειάζεται το περισσεύουμενο μείγμα και θα επαναπρογραμματισει μόνο του τις παραμέτρους...
Άσε που πιστεύω ότι δεν έγινε και καμία τρομερή αλλαγή...
Βέβαια εγώ ταξιτζής είμαι με πτυχίο μηχανικού ηλεκτρονικού...
Οπότε από τρίτη μια βόλτα στο μάστορα δε θα βλάψει...
Βασικά αν έχει κάποιος το ίδιο μοντέλο, μπορώ να γράψω την διαδικασία, για να δει τι ρυθμίσεις έχει το δικό του και να μου τις πει για να τις βάλω και γω
καθε μηχανακι εχει τη δικη του ρυθμιση οποτε μην βρεις αλλο 6αρι και βαλεις τα ιδια
για να το κανεις σωστα νομιζω οτι δεν αποφευγεις την καυσαναληση
Έχεις πατημένα τα select και reset και ανοίγεις τον διακόπτη
Τα κρατάς πατημένα ώσπου να βγάλει στην οθόνη DIAG
Στη συνέχεια πατάς select και σου δείχνει Co που είναι οι κύλινδροι
Μετά πατάς reset και select μαζί για να μπεις και σου βγάζει τον C1
Για να τον ρυθμίσεις ξανά πατάς reset και select μαζί και σου δείχνει που είναι η ρύθμιση του
Με το select ανεβάζεις και με το reset κατεβάζεις τα νούμερα
Για να βγεις πατάς και τα δυο μαζί πάλι reset και select οπότε μετά σου δείχνει πάλι C1
Και από εκεί με το select επιλεγείς τον επόμενο κύλινδρο
Μόλις τελειώσεις κλείνεις τον διακόπτη και είσαι οκ
Απλά θα ήθελα αν μπορείς να δεις τι ρύθμιση έχει το δικό σου, για να μου πεις ,για να ξέρω πάνω κάτω τι έχω κάνει ,γιατί τα έχω βάλει όλα στο 3 και δεν ξέρω αν πρέπει να είναι έτσι ,η ο κάθε κύλινδρος να έχει διαφορετική ρύθμιση
Mη βάλεις ρυθμίσεις από άλλο μηχανάκι . Το πιθανότερο είναι να έχεις πειράξει το idle fuel trim , που ρυθμίζει τα καυσαέρια CO στο ρελαντί και στις χαμηλές στροφές , σύμφωνα με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή .
Μικρό το κακό , αν είναι αυτό , σε έβαλε ο διάολος βέβαια ....αν δεν θυμάσαι που ήταν οι ρυθμίσεις πριν για να τις επαναφέρεις ,μετά καυσανάλυση .:smilea:
Βέβαια μπορεί να λέω και μπούρδες , και να φάω το κράξιμο μου από κανέναν ειδήμων , αλλά είμαι τολμηρός !!!![]()
![]()
παμε τεχνικα μηπως και τα παλικαρια απο κει εχουνε περισσοτερα να πουνε.
ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΚΟ ΧΕΡΟΒΟΛΟ, ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΚΟ ΔΕΜΑΤΙ...
Εχουν αρκετά να πούνε για το τομάρι σου ...![]()
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...