Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 2 από 2

Θέμα: Διαφορές ΚΤΜ 690 Enduro και R

  1. #1
    Βουνό και θάλασσα... Το avatar του/της Greg_950 S
    Εγγραφή
    13/02/2010
    Μηνύματα
    186

    Διαφορές ΚΤΜ 690 Enduro και R

    Ίσως έχει ξαναγραφεί αλλά δεν το βρήκα...
    Υπάρχουν άλλες διαφορές εκτός από ελαστικά, διαδρομές αναρτήσεων, εμπρός φανάρι και φτερό, ύπαρξη ή όχι μαρσπιέ συνεπιβάτη, ύπαρξη ή όχι στρόφόμετρου, σέλα, χρώματα, δισκόφρενα (?) ?
    Το απλό μάλλον δεν εισάγεται/παράγεται πια και πουλιέται σε καλύτερη τιμή ( περίπου 8 χιλ. EUR) , ως μοντέλο του 2008. To R από 2009 και εξής κοστίζει γύρω στα 9 χιλ. EUR.
    To απλό είχε και κάποιες ανακλήσεις ( π.χ. κοντέρ, κλπ ), για το καινούριο δεν γνωρίζω.
    Για την OFF χρήση ταιριάζουν περισσότερο οι μεγαλύτερες διαδρομές, με αντίστοιχη υστέρηση στην άσφαλτο. Για το φανάρι του R δεν έχω ακούσει και τα καλύτερα...
    Το θέμα με την στεγανότητα της τάπας του ρεζερβουάρ λόγω τοποθέτησης, είναι μάλλον κοινά και στα δύο..

  2. #2
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558

    Re: Διαφορές ΚΤΜ 690 Enduro και R

    Αρχικά δημιουργήθηκε από Greg_950 S
    Ίσως έχει ξαναγραφεί αλλά δεν το βρήκα...
    Υπάρχουν άλλες διαφορές εκτός από ελαστικά, διαδρομές αναρτήσεων, εμπρός φανάρι και φτερό, ύπαρξη ή όχι μαρσπιέ συνεπιβάτη, ύπαρξη ή όχι στρόφόμετρου, σέλα, χρώματα, δισκόφρενα (?) ?
    Το απλό μάλλον δεν εισάγεται/παράγεται πια και πουλιέται σε καλύτερη τιμή ( περίπου 8 χιλ. EUR) , ως μοντέλο του 2008. To R από 2009 και εξής κοστίζει γύρω στα 9 χιλ. EUR.
    To απλό είχε και κάποιες ανακλήσεις ( π.χ. κοντέρ, κλπ ), για το καινούριο δεν γνωρίζω.
    Για την OFF χρήση ταιριάζουν περισσότερο οι μεγαλύτερες διαδρομές, με αντίστοιχη υστέρηση στην άσφαλτο. Για το φανάρι του R δεν έχω ακούσει και τα καλύτερα...
    Το θέμα με την στεγανότητα της τάπας του ρεζερβουάρ λόγω τοποθέτησης, είναι μάλλον κοινά και στα δύο..

    Τα ειπες ολα.
    Με το χιλιαρικο της διαφορας κανεις οτι θελεις στις αναρτησεις του Ε (τις ανεβαζεις η τις κατεβαζεις), η βαζεις ραλυ φαιρινγκ κλπ.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

Παρόμοια θέματα

  1. 690 enduro και καταναλωση
    από eurotreno2002 στο forum KTM
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 22/02/2012, 14:57

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF