Γεια σας παιδια...
ειμαι κατοχος ενος cbf1000..
στο μπροστινο φοραω απο την ημερα αγορας Hyperpro με λαδια 15αρια...
Πριν απο 10 μερες μετα απο 24000χλμ με τα παλια λαδια,με 3 Τrack day μεσα σε αυτα(50000συνολο η μηχανη)εκανα σερβις στο μπροστινο(λαδια τσιμουχες ξυστρες...)και ειπα να χρησιμοποιησουν 15αρι λαδι ξανα με 14 εκατοστα αερα οπως προτεινει η εταιρια των ελατηριων...ολα οπως παντα..
Το στατικο sag στο μηχανακι ειναι σωστο(2.6 cm με 1.2 κατεβασμα την τιμονοπλακα,3.8 συνολο,οπως λεει η εταιρια)...
ποιο ειναι το προβλημα τωρα...
εχω την αισθηση οτι μεσα στην στροφη το μπροστινο μενει ψηλα...με ταση να ανοιγει η μηχανη την πορεια της,σαν να εχει αλαξει η συμπιεση....σαν να εχει πιο αργη συμπιεση...
σαν να σλυρηνε το μπροστινο πολυ,να μην συμπιεζεται οπως παλια(στατικο sag ιδιο ομως...)
ασταθες μεσα στην στροφη,ισως μου κανει και καποια κουνηματα εκτος απο οτι το νοιωθω ψηλα...
η μονη διαφορα (απο οτι ξερω)ειναι οτι το λαδι που χρησιμοποιηθηκε απο bitubo εγινε castrol πληρες συνθετικο...
φταιει οτι ειχε γινει πολυ σουπα το παλιο και νοιωθω εγω λαθος?
φταιει οτι το μαλακα το μαστορα εβαλε παραπανω λαδι,αρα αφυσε λιγοτερο αερα?
φταει οτι το μαλακα το μαστορα εβαλε αναποδα τα ελατηρια?
φταιει μηπως το ιδιο το λαδι...
(πηγα σε αλον απο τον παλιο λογο αλαγης πολης,αλλα ειχε τις καλυτερες συστασεις και φανηκε και εμπειρος και συνενοησιμος)...
περιμενω απαντησεις με αγωνια....