Σελίδα 1 από 4 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 53

Θέμα: προς κατοχους tiger 1050

  1. #1
    κοκορετσι μελος Το avatar του/της intruder
    Εγγραφή
    16/08/2009
    Μηνύματα
    648

    προς κατοχους tiger 1050

    ....δανεισμενο απο γειτονικο φορουμ νομιζω οτι αξιζει την προσοχη σας


    από www.triumphonline.net

    ----------------------------------
    Dear Service Manager


    RE: POOR FUEL QUALITY IN GREECE. ENGINE WARRANTY CLAIMS.


    With immediate effect, please ensure customers are informed of the need to use Triumph engine management tunes entitled "Minimum 91 RON" where owners are purchasing fuels advertised as below 100 RON.

    Customers who only purchase 100 RON fuel may use Triumph tunes entitled " Minimum 95 RON".

    Greece has a disproportionate amount of engine related warranty claims in comparison to other markets. Extensive investigation has concluded that poor quality Greek fuel is directly responsible for this.


    Every precaution has been taken to ensure that each current calibration contained in software release 2011.01 (onwards) has the maximum amount of engine protection designed within it to ensure the best engine component longevity possible. It is not possible however to ensure this protection is maintained should the motorcycle be run with a lower fuel grade than we recommend. We therefore strongly recommend that either owners run their motorcycles on 100 RON fuel to ensure the best possible longevity and performance or if customers are unable or unwilling to purchase 100 RON fuel, then these bikes MUST use the "Minimum 91 RON" tunes.

    It has also come to our attention that some dealer are running the incorrect calibrations for certain motorcycle conditions (for example running an after market silencer tune, in a motorcycle without an after market silencer fitted). So called ‘tune trialing’ should not be conducted under any circumstances, as this too has been proven to directly affect the long term longevity of engine components.

    As a result of this extensive research, from 1st October 2011 Triumph will no longer accept any warranty claims that we deem a result of using poor quality fuels. Any submitted claims for this will be subject to a thorough parts inspection prior to any decision being made.


    We trust this information is both informative and clear.
    Kind regards.



    Charles Smart

    Head of Department, Central Warranty Team
    Triumph Motorcycles Limited
    Normandy Way
    Hinckley
    Leicestershire
    LE10 3BZ
    United Kingdom:
    ....και το στηλιαρι απο το τσεκουρι του ξυλοκοπου, απο το λογγο βγαινει...

  2. #2
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    μας πηρανε χαμπαρι....
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  3. #3
    Να πανε να φτιαξουν κανα πιστονι τις προκοπης και να αφησουν τα σαπια... αν ειναι απο τιγρης να γινει γατακι τοτε θα κρατουσα το tdm καλυτερα
    money cant buy me love !!!

  4. #4
    To infinity...and beyond! Το avatar του/της argy_kap
    Εγγραφή
    11/08/2005
    Μηνύματα
    864
    Αρχικά δημιουργήθηκε από TheFace
    Να πανε να φτιαξουν κανα πιστονι τις προκοπης και να αφησουν τα σαπια... αν ειναι απο τιγρης να γινει γατακι τοτε θα κρατουσα το tdm καλυτερα
    +1050

    έχουν και θράσος....

  5. #5
    Γιατί αναφέρεσαι μόνο σε κατόχους 1050 και όχι γενικά σε Triumph?
    2 young 2 die,
    2 old 2 rock n' roll

  6. #6
    Αρχικά δημιουργήθηκε από BLACKGAS
    Γιατί αναφέρεσαι μόνο σε κατόχους 1050 και όχι γενικά σε Triumph?
    Γιατι (για καποιο λόγο που ο κ.Σμαρτ δεν αναφέρει), μονο τα πιστόνια του tiger έχουν πρόβλημα
    71°1′8″N 25°47′50″E
    48°07'01.6"N 1°27'50.9"W

    Le Servonais

  7. #7
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
    Γιατι (για καποιο λόγο που ο κ.Σμαρτ δεν αναφέρει), μονο τα πιστόνια του tiger έχουν πρόβλημα

    Εμ, Σμαρτ δεν τον λενε?

    Παντως το κειμενο εχει κατι να πει και για την βενζινη ημων.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  8. #8
    Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
    Εμ, Σμαρτ δεν τον λενε?

    Παντως το κειμενο εχει κατι να πει και για την βενζινη ημων.
    Ναι, ουσιαστικά αναφέρει οτι φταίει η ελληνική, φτωχής ποιότητας, βενζινη για τι ράγισμα των πιστονιών, μονο στο τάιγκερ.

    Εντάξει, να δεχτώ οτι δεν έχουμε και την καλυτερη ποιότητα, αλλα πώς το διερεύνησε η Triumph αυτο; Εκανε δειγματοληψίες και χημική ανάλυση;
    Μαλλον τους το σφύριξε η εδω αντιπροσωπία.

    Παπαριές...
    71°1′8″N 25°47′50″E
    48°07'01.6"N 1°27'50.9"W

    Le Servonais

  9. #9
    Δλδ το πρόβλημα αυτό παρουσιάζεται μόνο στα Ελληνικά tiger ?? Kαι σε όλο τον υπόλοιπο κόσμο δεν έχει ακουστεί ούτε μία βλάβη ?

    Και άμα σπασει το πιστόνι θα γίνεται χημικός έλεγχος στα υπολείματα της καύσης για να δουν αν έβαζες απλή ή 100αρα ?

  10. #10
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
    Ναι, ουσιαστικά αναφέρει οτι φταίει η ελληνική, φτωχής ποιότητας, βενζινη για τι ράγισμα των πιστονιών, μονο στο τάιγκερ.

    Εντάξει, να δεχτώ οτι δεν έχουμε και την καλυτερη ποιότητα, αλλα πώς το διερεύνησε η Triumph αυτο; Εκανε δειγματοληψίες και χημική ανάλυση;
    Μαλλον τους το σφύριξε η εδω αντιπροσωπία.

    Παπαριές...
    Σημαδια απο detonation ευκολα ανιχνευονται.
    Καλλιστα μπορει να υπαρχουν συμφεροντα πισω απο την δηλωση, αλλα εγω σταθηκα (και δεν αμφισβητησα) οτι οντως ισχυει το οτι στα ελληνικα tiger υπαρχει μεγαλυτερο προβλημα απ'οτι αλλου.

    Εδω που τα λεμε βεβαια, στην αμερικη πρεπει να παιζουν λιγοτερα οχτανια απ'οτι εδω...
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  11. #11
    Αρχικά δημιουργήθηκε από faraway
    Δλδ το πρόβλημα αυτό παρουσιάζεται μόνο στα Ελληνικά tiger ?? Kαι σε όλο τον υπόλοιπο κόσμο δεν έχει ακουστεί ούτε μία βλάβη ?
    Οχι, λέει οτι στην Ελλαδα παρουσιαστηκε πολύ πιο συχνα:

    Greece has a disproportionate amount of engine related warranty claims in comparison to other markets. Extensive investigation has concluded that poor quality Greek fuel is directly responsible for this.

    Αρχικά δημιουργήθηκε από faraway
    Και άμα σπασει το πιστόνι θα γίνεται χημικός έλεγχος στα υπολείματα της καύσης για να δουν αν έβαζες απλή ή 100αρα ?
    Ναι, θεωρητικά αυτό λέει: Any submitted claims for this will be subject to a thorough parts inspection prior to any decision being made.



    Προτεινει σα λύση ή να βάζουμε 100 (ναι με 1.90 το λίτρο...) ή να βάλουμε το πρόγραμμα για 91RON (φιμώνοντας το μηχανακι λιγο) γιατι στην ουσία πιστεύουν οτι η ελληνική 95αρα εκεί αντιστοιχεί (μπορεί να έχουν και δίκιο βέβαια)
    71°1′8″N 25°47′50″E
    48°07'01.6"N 1°27'50.9"W

    Le Servonais

  12. #12
    Στείλτε τους mail παιδιά να κάτσουν και να φτιάξουν χάρτη που να είναι μόνο για Ελλάδα αλλά να δουλεύει το μηχανάκι όπως γράφει το manual στα 115 άλογα και όχι στα 100.

  13. #13
    Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
    Εδω που τα λεμε βεβαια, στην αμερικη πρεπει να παιζουν λιγοτερα οχτανια απ'οτι εδω...
    Στο tiger1050.com, ενας αμερικάνος ανήρτησε το παρακάτω ποστ:

    Re: Tiger 1050 Center Cylinder Problem
    « Reply #80 on: Yesterday at 11:07:15 PM »
    Reply with quote

    dbardell, et al.., If you go back to my post of June 17, you will see an explanation of what causes this problem, and as I predicted Triumph came good at the end. It is too bad you will have to pay for the labor, but at least they are covering the parts. I work in a Triumph shop and am amazed at the ignorance of some of the guys on this forum who make claims based on zero facts. There have never been any recalls on 1050 pistons/engines, and anyone who insists that there have been is an ignorant fool. Detonation is the enemy here, low octane fuel with 10% or more Ethanol content causes the detonation that breaks the ringlands on cast pistons in extreme cases.

    As I have stated more than once on this forum, I have overhauled 6 of these 1050 engines in the last year, and 3 of them had broken pistons. The center cylinder breaks first, followed by the outer ones if it is not diagnosed right away. The best fix is to replace all 3 piston/ring sets and all 3 liners with new ones. When I do this repair I use Piston #T1120990 which is a forged piston from early Sprint ST's and Speed Triples. It is my opinion that they are more durable than the cast ones.

    The new tunes are based on the Brazilian tunes. Brazil has used Ethanol for years, and I have never heard of this problem from there before, so I am willing to trade a little acceleration for durability anytime. Buy the highest octane you can get at the pump and you should be fine. Of the 3 broken ones I fixed, 2 of them admitted to using 87 Octane out of ignorance, not the 89 that Triumph has always recommended. The boys in Greece are unfortunate that their government is mandating a fuel blend that is breaking their engines, I feel for you boys. Keep in mind that the dealerships didn't break them, so try to get them to help you get it fixed on Triumphs' dime, but abusing them will never get you anywhere.
    71°1′8″N 25°47′50″E
    48°07'01.6"N 1°27'50.9"W

    Le Servonais

  14. #14
    E ρε ...τι σκατά καίμε στα μηχανακια μας όλα αυτά τα χρόνια .

    Αναρωτιέμαι ποιος να κερδίζει σε όλη αυτήν την ιστορία ?? ( του καυσίμου + ρητορικο το ερώτημα εε?)

  15. #15
    Το 800 είναι ΟΚ ή έχει αντίστοιχα ψυχολογικά?

    Νομίζω ότι σωστότερος είναι ο TheFace: Ας φτιάξουν τα πιστόνια τους με καλύτερες προδιαγραφές.
    Η χαμηλή ποιότητα καυσίμου είναι κάτι που απαιτείται να συνυπολογίσεις μέχρι κάποιο σημείο. Σίγουρα όχι την περίπτωση της Ελλάδας που ορισμένα πρατήρια σε τροφοδοτούν με 10% νερό και 90% καύσιμο αλλά κάποια ανοχή σε χαμηλότερα οκτάνια πρέπει να την έχεις. Εκτός αυτού μου κάνει εντύπωση γιατί έχουν πρόβλημα τα πιστόνια και όχι η αντλία? Κανονικά η αντλία δεν θα έπρεπε να "την ακούει" πρώτα?
    2 young 2 die,
    2 old 2 rock n' roll

Σελίδα 1 από 4 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. προς κατοχους Ζ750
    από idi στο forum Kawasaki Z series
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 08/12/2005, 23:43
  2. Προς κατοχους Xr
    από reinmeister στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 21/08/2005, 16:49
  3. Προς κατοχους ΧΧ και μη!
    από melsaltas στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 22
    Τελευταίο μήνυμα: 28/04/2005, 13:20
  4. Προς κάτοχους VFR VTEC
    από asmar στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 06/04/2005, 23:22
  5. Απορια προς κατοχους FAZER 1000
    από Viagra_650 στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 21/04/2004, 23:51

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF