ρε παιδια εχτες εβαλα μια πολυ ωραια αλυσιδα της D.I.D X-ring χρυση και 2 ωραια γραναζακια JT ο μαστορας μου ειπε να τα στρωσω για καμμια 60αρα χλμ στην αρχη...
εχει νοημα; ευχαριστω
ρε παιδια εχτες εβαλα μια πολυ ωραια αλυσιδα της D.I.D X-ring χρυση και 2 ωραια γραναζακια JT ο μαστορας μου ειπε να τα στρωσω για καμμια 60αρα χλμ στην αρχη...
εχει νοημα; ευχαριστω
μπορει να εννοει να εχεις το νου σου μετα τα 60 χλμ μηπως θελει παλι λιγο ρεγουλαρισμα...![]()
μου την ειχε γρασσαρει και μου ειπε να την παω γλυκα και να ερθω σε καμμια 60αρια χλμ να δει αν θελει ρυθμισμα...αυτο
ε τοτε...apsogos!!!Αρχικά δημιουργήθηκε από apsogos
μου την ειχε γρασσαρει και μου ειπε να την παω γλυκα και να ερθω σε καμμια 60αρια χλμ να δει αν θελει ρυθμισμα...αυτο
![]()
![]()
εχει νοημα φιλε μου και σωστος ο μαστορας!
αν σκεφτεις μονο οτι απο καινουργιο μηχανακι που το στρωνεις πηγαινοντας χαλαρα στρωνεις και την αλυσιδα
οταν ξαναλαζουμε αλυσιδα αργοτερα και κατευθειαν την παμε ταπα την ξεμουν%$#@ζουμε με το καλημερα!!!!
γιαυτο και οι πρωτης τοποθετησης κρατανε παντα ποιο πολλα χιλιομετρα![]()
Eχω μείνει άφωνος.![]()
Ισως υπαρχουν κι αλλες απόψεις, όπως και για τους κινητήρες, που να λένε οτι πρέπει να πηγαίνουμε τερμα οταν αλλάζουμε αλυσίδα, για να στρωσει καλύτερα....
Επίσης αν η αλυδίδα είναι DID-Xring δεν θέλει ρύθμιση οχι στα 60 χλμ αλλά ούτε καν στα 5000.
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Σωστός....αν κάθε 60 ήθελε ρύθμιση στα 5000 χιλιάρικα θα την έκανε κολιέ.
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Επίσης αν η αλυδίδα είναι DID-Xring δεν θέλει ρύθμιση οχι στα 60 χλμ αλλά ούτε καν στα 5000.
Σε 32.000 έχω τεντώσει 2 ή 3 φορές αν θυμάμαι καλά...![]()
![]()
Give me fuel, Give me fire