Οι αρχαιολάγνοι ειναι ισως πιο σχετικοί με το θέμα αφού θα εχουν δεί τα φιλέτα στα διαφορα BMW και παλιότερα Εγγλέζικα μηχανάκια.
Στην Ελλάδα υπαρχουν κανα δυο μπαρμπάδες που τα φτιάχνουν ακόμα, με το αζημίωτο βεβαίως και πολλές φορές με αμφίβολο αποτέλεσμα και ειδικά ανάμεσα στην χοντρή γραμμή και στην λεπτή υπαρχουν σκαμπανεβάσματα.
Ειναι δουλειά που θελει πολύ ακρίβεια, και γινεται πανω σε φρεσκοβαμμένο τεπόζιτο συνήθως, που σημαίνει οτι πρέπει να γίνει με τη μία, χωρίς διορθώσεις αν θελεις να ειναι σωστό το αποτέλεσμα.
Παρακολουθείστε τώρα πως το κάνει ο Ινδός στο εργοστάσιο τηε Enfield India. Ειναι άψογος στη δουλειά του, πολύ γρήγορος και χαμογελαστός στο τέλος με το αποτέλεσμα.
http://www.youtube.com/watch?v=iJjJd...ature=youtu.be
Μαλλον πάθατε πλάκα ε?![]()