Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 25

Θέμα: Βοήθεια,πείραξα τους εξαεριωτήρες!

  1. #1

    Βοήθεια,πείραξα τους εξαεριωτήρες!

    Έτσι λοιπόν, σαν να μη με έφταναν η μείωση των οικογενειακών εισοδημάτων, η επαπειλούμενη απόλυση και η περιρρέουσα αίσθηση μιζέριας, αποφάσισα να ζιγκλερώσω και το μηχανάκι...

    ...αφού λοιπόν φρόντισα να υπάρχει ενναλακτικό μέσο μετακίνησης και μετά από καλή(πιστεύω ) μελέτη του ιδιαίτερα κατατοπιστικού άρθρου του oldMan για τους εξαεριωτήρες, ξεκίνησε η διαδικασία εγκατάστασης του κιτ της SIGMARACING που προμηθεύτηκα από το e-bay(μεταξύ μας, το έχω εδώ και 2 χρόνια αλλά δεν τολμούσα να το αγγίξω).

    Θα προσπαθήσω να περιγράψω όσο ακριβέστερα μπορώ τι έχω κάνει μέχρι τώρα για να ζητήσω μετά τη γνώμη των πιό έμπειρων πάνω σε θέματα καρμπυρατέρ γιατί μάλλον έχω κολλήσει...


    Το πειραματόζωο είναι μιά Africa Twin XRV 650 mod.1989 με την οποία συμβιώνουμε επιτυχώς τα τελευταία 14 χρόνια. Πριν να βάλω χέρι στα καρμπ. φρόντισα για την άψογη λειτουργία του κινητήρα για να μην υπάρχουν αμφιβολίες για την προέλευση τυχόν συμπτωμάτων.
    Αφού λύθηκαν ένα-ένα τα ΚΕΙΗΙΝ 32άρια CV , καθαρίστηκαν με το ειδικό υγρό καθαρισμού για καρμπ., μετά με αέρα με πίεση(από φιάλη, δεν έχω κομπρεσέρ), αλλάχθηκαν τα o-ring, ελέγχθηκαν οι μεμβράνες και συναρμολόγήθηκαν προσεκτικά με τη βοήθεια του Service Manual της Honda.

    http://img810.imageshack.us/img810/134/karmp2.jpg


    Μια παράκληση, προσπαθώ να ανεβάσω φωτό απευθείας, όχι μέσω imageshack αλλά δεν μπορώ, πως γίνεται?(η ηλικία βλέπετε.... )

    Παλιότερα είχα ανεβάσει πολλές, έχει αλλάξει κάτι???

  2. #2
    Τέλος πάντων δεν μπορώ να ανεβάσω φωτό, συνεχίζουμε...

    Το περίφημο κιτ της SIGMARACING περιλαμβάνει αυτά:

    http://img255.imageshack.us/img255/668/jet1x.jpg

    Οι αλλαγές που έγιναν είναι:

    1.Κύριο ζιγκλέρ μπροστινού κυλίνδρου 132,5 (από 125)
    Κύριο ζιγκλέρ πίσω κυλίνδρου 137,5 (από 130)

    2.Ανέβασμα βελονών με 2 μεταλλικές ροδέλες σε κάθε βελόνα.

  3. #3
    Φίλτρο αέρα χρησιμοποιήθηκε αυτό της φωτό:


    Είναι το original της Honda από το οποίο έβγαλα το χάρτινο φίλτρο με τη πρόθεση να μπεί ένα σφουγγάρι της Twin Air που αποδεδειγμένα παρέχει περισσότερο αέρα από τα K&N. Δυστυχώς η εδώ αντιπροσωπεία δεν είχε universal φίλτρο για να το ντύσω και έτσι είμαι σε αναμονή αυτού που παράγγειλα από το e-bay(από τη Λεττονία!)

    Και εδώ γεννάται η πρώτη απορία του αρχάριου:
    Μήπως η χρησιμοποίηση του πλέγματος σκέτου δημιουργεί προβλήματα στην αναρρόφηση του αέρα? (ας αφήσουμε τη σκόνη)


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	filtro.jpg 
Προβολές:	645 
Μέγεθος:	95,8 KB 
ID:	237175

  4. #4
    Ε, αφου τα κατάφερα και με το ανέβασμα της φωτό πάμε καλά...:smilea:

    Εξάτμιση χρησιμοποιήθηκε η Produro της Laser που "ταιριάζει" στην Africa. Η συγκεκριμμένη είναι η road legal και όχι η sport έκδοση.

    Τα αποτελέσματα της δοκιμής ήταν απογοητευτικά.
    Από τις 3.000 μέχρι τις 6.000 στροφές(κόκκινο στις 8.800) η μηχανή έκανε έντονα σκορτσαρίσματα, στόλαρε(δεν ξέρω πως αλλοιώς να το περιγράψω). Η διάγνωση μου ήταν ότι δούλευε υπερβολικά πλούσια και γιαυτό έβγαλα ξανά τα καρμπυρατέρ. Επειδή προσδιόρισα το πρόβλημα στη περιοχή που η τροφοδοσία ελέγχεται από τη βελόνα, αφαίρεσα τη 1 μεταλλική ροδέλα(κατέβασμα).

    Επίσης μέτρησα το ύψος των φλοτέρ σύμφωνα μετη τιμή που δίνει η Honda(7mm) αλλά επειδή δεν το έχω ξανακάνει δεν ξέρω αν έλαβα τη σωστή μέτρηση ή αν πρέπει να επέμβω στη ρύθμιση της στάθμης του καυσίμου...

  5. #5
    Ξανά ρύθμιση του μίγματος, ξανά δοκιμή, τα ίδια συμπτώματα αλλά σε πιό περιορισμένη κλίμακα στροφών, από τις 4.000 μέχρι τις 6.000 αυτή τη φορά. Από τις 6.000 και πάνω η μηχανή δούλευε άψογα. Από τα μπουζί βγαίνει το συμπέρασμα ότι συνεχίζει να λειτουργεί με υπερ-πλούσιο μίγμα(απαράδεκτο για εποχή κρίσης... )


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	mpouzi.jpg 
Προβολές:	623 
Μέγεθος:	91,8 KB 
ID:	237178

  6. #6
    Τελικά αποφάσισα να περιμένω το φίλτρο της Twin Air πριν να βγάλω για 3η φορά τα καρπυρατέρ με τη λογική ότι πρέπει να κατέβει ακόμα περισσότερο η βελόνα. Όμως δεν έχει και πολλά περιθώρια, πόσο να βελτιωθεί???

    Ωποσδήποτε δεν περίμενα να πετύχει με τη πρώτη η μετατροπή αλλά σκέφτομαι μήπως δεν λαμβάνω υπ' όψη μου κάποιες άλλες παραμέτρους, όπως το ότι πρέπει με κάποιο τρόπο να πάρω περισσότερο αέρα από το φίλτρο ή δεν ξέρω τι άλλο...

    Αν και έχω βελτιωθεί στο να βγάζω τα καρμπ., τη προηγούμενη φορά έκανα 15 λεπτά να τα πάρω στα χέρια( με ντεπόζιτο και σέλα επάνω στη μοτό) , δεν θα ήθελα να το κάνω αυτό καμμιά δεκαριά φορές ακόμα...


    Οπότε κάθε βοήθεια από κάποιον πιό έμπειρο είναι καλοδεχούμενη και ίσως αποδειχθεί πολύτιμη...

  7. #7
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της MG-KTiNoS
    Εγγραφή
    13/08/2011
    Μηνύματα
    8.032
    Ρε φίλε η γιαγιά σε πείραξε ?

    Κι αν δε σε πείραξε εσύ γιατί την πειράζεις?

  8. #8
    Αρα χωρις φιλτρο πως περιμενεις να δουλεψει ?
    Dankannn

    CBR 600F THE BEST

  9. #9
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της virus
    Εγγραφή
    21/02/2009
    Μηνύματα
    2.383
    νομιζω οτι τα νουμερα ζιγκλερ που πηρες τα βλεπω τρομακτικα μεγαλα. κι ανεβασες και δυο θεσεις τις βελονες. παραειναι μου φαινετε.

    για κατεβασε τερμα τις βελονες. στην πρωτη θεση βαλτες και βλεπεις.
    και φυσικα βαλε και το φιλτρο.

  10. #10
    Αρχικά δημιουργήθηκε από MG-KTiNoS
    Ρε φίλε η γιαγιά σε πείραξε ?

    Κι αν δε σε πείραξε εσύ γιατί την πειράζεις?

    Κάθε μακροχρόνια σχέση φίλε μου χρειάζεται κάποια ανανέωση...



  11. #11
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dankannn
    Αρα χωρις φιλτρο πως περιμενεις να δουλεψει ?
    Αυτό θα διορθωθεί άμεσα, πιστεύω...

  12. #12
    Αρχικά δημιουργήθηκε από virus72
    νομιζω οτι τα νουμερα ζιγκλερ που πηρες τα βλεπω τρομακτικα μεγαλα. κι ανεβασες και δυο θεσεις τις βελονες. παραειναι μου φαινετε.

    για κατεβασε τερμα τις βελονες. στην πρωτη θεση βαλτες και βλεπεις.
    και φυσικα βαλε και το φιλτρο.

    Δεν ξέρω αν θεωρούνται μεγάλα αυτά τα ζιγκλέρ, αυτά είχε το κιτ μέσα, τι να πώ?


    Μόλις παραλάβω το φίλτρο από το e-bay θα το βάλω και θα δοκιμάσω ξανά...

  13. #13
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.573
    Αρχικά δημιουργήθηκε από virus72
    νομιζω οτι τα νουμερα ζιγκλερ που πηρες τα βλεπω τρομακτικα μεγαλα. κι ανεβασες και δυο θεσεις τις βελονες. παραειναι μου φαινετε.

    για κατεβασε τερμα τις βελονες. στην πρωτη θεση βαλτες και βλεπεις.
    και φυσικα βαλε και το φιλτρο.
    +1
    αφου το σεταρισμα πρεπει να γινει με το φιλτρο μην παλευεις απο τωρα γιατί ακομα και να δουλεψει μετα θα θελει αλλη ρυθμιση
    επισης για να βγαλεις ακρη κανε τις αλλαγες σταδιακά όχι και τις βελονες τερμα μαζι με τα ζιγκλερ
    παντως για αποδοση οικονομια αλλα και ασφαλεια του μοτερ η τελικη ρυθμιση πρεπει να γινει με καυσαναλυση

  14. #14
    Αρχικά δημιουργήθηκε από toyar
    +1
    αφου το σεταρισμα πρεπει να γινει με το φιλτρο μην παλευεις απο τωρα γιατί ακομα και να δουλεψει μετα θα θελει αλλη ρυθμιση
    επισης για να βγαλεις ακρη κανε τις αλλαγες σταδιακά όχι και τις βελονες τερμα μαζι με τα ζιγκλερ
    παντως για αποδοση οικονομια αλλα και ασφαλεια του μοτερ η τελικη ρυθμιση πρεπει να γινει με καυσαναλυση
    Ευχαριστώ toyar.


    Θα ενημερώσω για τις εξελίξεις...

  15. #15
    Η δυσκολία του να πάρω πληροφορίες για το ζιγκλέρωμα, εντός και εκτός του Forum, περιγράφεται απόλυτα από τα γραφόμενα του Καραχάλιου στο Editorial του τελευταίου ΜΟΤΟ όπου αναφέρει ότι η τέχνη του ζιγκλερώματος τείνει να πεθάνει...

    Αφού όμως ξεκίνησα το εγχείρημα πρέπει και να το τελειώσω, οπότε ποστάρω τη συνέχεια...

    Σήμερα παρέλαβα το περίφημο universal double stage φίλτρο της Twin Air. Είναι ένα κομμάτι 600Χ300mm
    από το οποίο έκοψα όσο χρειάστηκε για να ντύσω το δικό μου και περίσσεψε και υλικό για 3-4 ακόμη φίλτρα(συμφέρει...).


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	twinair.jpg 
Προβολές:	310 
Μέγεθος:	87,9 KB 
ID:	237631

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 28/01/2012, 13:13
  2. μια βοηθεια απο τους εμπειρους
    από neos mixanovios στο forum Εξοπλισμός και αξεσουάρ αναβάτη
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 16/10/2009, 16:07
  3. Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 19/08/2008, 22:14
  4. Μιά βοήθεια τους Pc Masters
    από bonepeeler στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 14/05/2006, 22:22
  5. Μπραβο τους
    από takiskan στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 04/11/2003, 16:31

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF