Πως ελέγχουμε αν θέλει συμπλήρωμα η όχι ρε παιδιά πρέπει να το αφήσω να πάρει μπρωστα το βιντιλατερ να σβήσει και μετα ;; Πως θέλει ;; Ευχαριστώ !!!
Πως ελέγχουμε αν θέλει συμπλήρωμα η όχι ρε παιδιά πρέπει να το αφήσω να πάρει μπρωστα το βιντιλατερ να σβήσει και μετα ;; Πως θέλει ;; Ευχαριστώ !!!
johnny love
Τοποθετεις τη μοτοσυκλετα σε απολυτα επιπεδο εδαφος,στο διπλο σταντ ή να στην κραταει καποιος ορθια και ισια και κοιτας το ματακι που εχει στο καρτερ.Εχει δυο γραμμες η πανω ειναι η max και η κατω το min.Θα πρεπει να ειναι καπου αναμεσα,αν οχι συμπληρωνε σιγα σιγα μεχρι να ανεβει στην πανω γραμμη (max).Σε καμια περιπτωση μην την βαλεις μπρος και να περιμενεις να ανοιγοκλεισει το βεντιλατερ μονο φθορα θα προκαλεσεις ετσι.Βαλε μπρος αν η μηχανη ηταν σβηστη πολλες μερες και εχουν κατσει ολα τα λαδια ωστε να γυρισουν και να ανεβουν λιγο αλλα αυτο δεν χρειαζεται ουτε ενα λεπτο.![]()
ποιο ματακι?τι γινεται εδω?εχει ματακι το 990???σου μεταφερω το τι λεει για το 950 το μανουαλ Checking the engine oil level
Check the engine oil level when the engine is warm (at least 4 bars on the
temperature indicator light up). Allow the warm engine to run idle for
approx. 1 minute and motorcycle place the motorcycle on a level surface
(not on the side stand).
Turn off the engine, unscrew the oil dipstick 5 and wipe off with a cloth.
Screw the oil dipstick all the way back in and back out again.
The oil level should fall between the lower end of the oil dipstick (MIN) and
the MAX mark.
The oil capacity between the MIN and MAX mark is 0.5 liters (0.13 USgal).
Add more engine oil if necessary and check the engine for leakage.
! CAUTION !
– INSUFFICIENT AMOUNTS OF OR LOW-GRADE ENGINE OIL LEAD TO PREMATURE WEAR
IN THE ENGINE.
– DO NOT OVERFILL THE ENGINE CASE.
– DO NOT UNDERFILL THE ENGINE CASE.
το Αdv έχει βελόνα στο δοχείο λαδιού...
Ανάβεις,αφήνεις να ανεβάσει 4 γραμμές θερμοκρασίας ,αν θες το κανείς μια βόλτα γύρω από το τετράγωνο,το σβήνεις,περιμένεις κανα 2λεπτό και τσεκαρεις τη βελόνα σε επίπεδο έδαφος...και αν πάρεις σωστή μέτρηση ,θα κάτσω να με φτύσεις...:rotflmao::rotflmao:
![]()
Lolalololalolaloll!!
Να πω την αληθεια μιλησα γενικα και σκεφτηκα πως θα ηταν σαν το LC4 που ειχα (τζαμακι στο αριστετο καρτερ)![]()
Αυτο με τις 4 γραμμες λιγο υπερβολικο μου φαινεται,δεν χρειαζεται τοσο δουλεμα για να παει λαδι σε ολο το μοτερ 1 λεπτο και πολυ ειναι....![]()
μετα απο βολτα το βαζεις στο διπλο, το αφηνεις να δουλεψει 1 λεπτο στο ρελαντι και το σβηνεις. μετα απο ενα λεπτο μετρας.
Αυτο ρε γαμωτο . Όταν αλλαξα λάδια στα 1000 ήταν απλά 40 γραμμάρια λάδι παραπάνω και εδηχνε εντάξει κανωνικα στον δείκτη. Τώρα όπως και να μέτρηση σκτα !!! Μου βγάζει όχι απλά πάνω Απο τις διαγραμμίσεις αλλα σηνεχηζςι και στο σιδερένιο του δείκτη !!! τι γαμωω!!Αρχικά δημιουργήθηκε από Allst@rf
το Αdv έχει βελόνα στο δοχείο λαδιού...
Ανάβεις,αφήνεις να ανεβάσει 4 γραμμές θερμοκρασίας ,αν θες το κανείς μια βόλτα γύρω από το τετράγωνο,το σβήνεις,περιμένεις κανα 2λεπτό και τσεκαρεις τη βελόνα σε επίπεδο έδαφος...και αν πάρεις σωστή μέτρηση ,θα κάτσω να με φτύσεις...:rotflmao::rotflmao:
![]()
Lolalololalolaloll!!
johnny love
Αυτο πρέπει να είναι έτσι το ποιο σωστό !! Θα το δοκιμάσω και έτσι !! Όλος λει και το παιδι πάνω με το 950 απλά στο 990 νομίζω δεν βηδωνεις τσπα απλά τοποθετεις χωρίς να βηδωσεις !!!Αρχικά δημιουργήθηκε από gixxerpap
μετα απο βολτα το βαζεις στο διπλο, το αφηνεις να δουλεψει 1 λεπτο στο ρελαντι και το σβηνεις. μετα απο ενα λεπτο μετρας.
johnny love
Αρχικά δημιουργήθηκε από johnny with lov
Αυτο πρέπει να είναι έτσι το ποιο σωστό !! Θα το δοκιμάσω και έτσι !! Όλος λει και το παιδι πάνω με το 950 απλά στο 990 νομίζω δεν βηδωνεις τσπα απλά τοποθετεις χωρίς να βηδωσεις !!!
συνηθως οταν μιλαμε για τετοιους
δεικτες δεν θελουν βιδωμα απλα τους
βαζεις τους βγαζεις και τσεκαρεις![]()
![]()
σπαμ ον
:o :o :o
τωρα...
αφου μιλαμε για κτμ..
δεν χρειαζεται να τα κοιταξεις!!
καλυτερα συμπληρωσε και αν δεν τα εχει καψει
ακομα θα τα καψει σε 2-3 μερες
:rotflmao::rotflmao:
:rotflmao:
σπαμ οφ
no one will judge me..
Μ.Γ.Δ
Screw the oil dipstick all the way back in and back out again,οποτε το βιδωνεις...Αρχικά δημιουργήθηκε από nic mor
συνηθως οταν μιλαμε για τετοιους
δεικτες δεν θελουν βιδωμα απλα τους
βαζεις τους βγαζεις και τσεκαρεις![]()
![]()
σπαμ ον
:o :o :o
δεν χρειαζεται να τα κοιταξεις!!
καλυτερα συμπληρωσε και αν δεν τα εχει καψει
ακομα θα τα καψει σε 2-3 μερες
:rotflmao::rotflmao:
:rotflmao:
σπαμ οφ
τωρα...
αφου μιλαμε για κτμ..
παει να πει οτι μιλαμε για μοτο και οχι για κομοδινο
αρα χρειαζεται να τσεκαρεις τα λαδακια του![]()
Δεν το βάζεις στο κεντρικό σταντ γιατί κλέβει ( δείχνει ότι έχει παραπάνω λάδι ).
Το πας μια βόλτα να ανεβάσει θερμοκρασία λειτουργιάς το αφήνεις λίγο να κάτσουν τα λάδια και μετά ελέγχεις τα λάδια , την τάπα την βιδώνεις εντελώς δεν την ακουμπάς απλά επάνω .
Αρχικά δημιουργήθηκε από martinacos
αφου μιλαμε για κτμ..
παει να πει οτι μιλαμε για μοτο και οχι για κομοδινο
αρα χρειαζεται να τσεκαρεις τα λαδακια του![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Αναθεμα και αν βρηκε ακρη το παιδια με ολα αυτα που του ειπαμε....:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Βρες το manual σου και ακολουθα πιστα οτι γραφει για καθε θεμα,ειναι το καλυτερο που μπορεις να κανεις![]()
κι αν πρόκειται για καινούργιο μηχανάκι και σου καίει κάτι παραπάνω, ρίχτου ένα καλό σκίσιμο σε μια εκδρομούλα, και θα δείς ότι όλα θα στρώσουν ...![]()
το δικό μου πάντως, δεν έκαιγε γραμμάριο!
οτι εχει σχεση με κτμ, πιστευε και μη ερεύνα :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Ban 'em all