Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 41

Θέμα: Έλεγχο λαδιων σε ktm 990 adv πως ;;;;;;

  1. #1
    Johns-hotel.gr(we Lv ktm)
    Εγγραφή
    21/09/2011
    Μηνύματα
    36

    Question Έλεγχο λαδιων σε ktm 990 adv πως ;;;;;;

    Πως ελέγχουμε αν θέλει συμπλήρωμα η όχι ρε παιδιά πρέπει να το αφήσω να πάρει μπρωστα το βιντιλατερ να σβήσει και μετα ;; Πως θέλει ;; Ευχαριστώ !!!
    johnny love

  2. #2
    τετρακυλινδρο μελος Το avatar του/της yiannis172
    Εγγραφή
    13/07/2008
    Μηνύματα
    730
    Τοποθετεις τη μοτοσυκλετα σε απολυτα επιπεδο εδαφος,στο διπλο σταντ ή να στην κραταει καποιος ορθια και ισια και κοιτας το ματακι που εχει στο καρτερ.Εχει δυο γραμμες η πανω ειναι η max και η κατω το min.Θα πρεπει να ειναι καπου αναμεσα,αν οχι συμπληρωνε σιγα σιγα μεχρι να ανεβει στην πανω γραμμη (max).Σε καμια περιπτωση μην την βαλεις μπρος και να περιμενεις να ανοιγοκλεισει το βεντιλατερ μονο φθορα θα προκαλεσεις ετσι.Βαλε μπρος αν η μηχανη ηταν σβηστη πολλες μερες και εχουν κατσει ολα τα λαδια ωστε να γυρισουν και να ανεβουν λιγο αλλα αυτο δεν χρειαζεται ουτε ενα λεπτο.

  3. #3
    ποιο ματακι?τι γινεται εδω?εχει ματακι το 990???σου μεταφερω το τι λεει για το 950 το μανουαλ Checking the engine oil level
    Check the engine oil level when the engine is warm (at least 4 bars on the
    temperature indicator light up). Allow the warm engine to run idle for
    approx. 1 minute and motorcycle place the motorcycle on a level surface
    (not on the side stand).
    Turn off the engine, unscrew the oil dipstick 5 and wipe off with a cloth.
    Screw the oil dipstick all the way back in and back out again.
    The oil level should fall between the lower end of the oil dipstick (MIN) and
    the MAX mark.
    The oil capacity between the MIN and MAX mark is 0.5 liters (0.13 USgal).
    Add more engine oil if necessary and check the engine for leakage.
    ! CAUTION !
    – INSUFFICIENT AMOUNTS OF OR LOW-GRADE ENGINE OIL LEAD TO PREMATURE WEAR
    IN THE ENGINE.
    – DO NOT OVERFILL THE ENGINE CASE.
    – DO NOT UNDERFILL THE ENGINE CASE.

  4. #4
    Αντάρτικο... Το avatar του/της Allst@rf
    Εγγραφή
    09/02/2009
    Μηνύματα
    3.307
    το Αdv έχει βελόνα στο δοχείο λαδιού...
    Ανάβεις,αφήνεις να ανεβάσει 4 γραμμές θερμοκρασίας ,αν θες το κανείς μια βόλτα γύρω από το τετράγωνο,το σβήνεις,περιμένεις κανα 2λεπτό και τσεκαρεις τη βελόνα σε επίπεδο έδαφος...και αν πάρεις σωστή μέτρηση ,θα κάτσω να με φτύσεις...:rotflmao: :rotflmao:

    Lolalololalolaloll!!

  5. #5
    τετρακυλινδρο μελος Το avatar του/της yiannis172
    Εγγραφή
    13/07/2008
    Μηνύματα
    730
    Να πω την αληθεια μιλησα γενικα και σκεφτηκα πως θα ηταν σαν το LC4 που ειχα (τζαμακι στο αριστετο καρτερ)
    Αυτο με τις 4 γραμμες λιγο υπερβολικο μου φαινεται,δεν χρειαζεται τοσο δουλεμα για να παει λαδι σε ολο το μοτερ 1 λεπτο και πολυ ειναι....

  6. #6
    μετα απο βολτα το βαζεις στο διπλο, το αφηνεις να δουλεψει 1 λεπτο στο ρελαντι και το σβηνεις. μετα απο ενα λεπτο μετρας.
    στιγμές ...


    Τα βόδια τα δένουν απ' τα κέρατα, τον άνθρωπο απ' το λόγο του ...

  7. #7
    Johns-hotel.gr(we Lv ktm)
    Εγγραφή
    21/09/2011
    Μηνύματα
    36
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Allst@rf
    το Αdv έχει βελόνα στο δοχείο λαδιού...
    Ανάβεις,αφήνεις να ανεβάσει 4 γραμμές θερμοκρασίας ,αν θες το κανείς μια βόλτα γύρω από το τετράγωνο,το σβήνεις,περιμένεις κανα 2λεπτό και τσεκαρεις τη βελόνα σε επίπεδο έδαφος...και αν πάρεις σωστή μέτρηση ,θα κάτσω να με φτύσεις...:rotflmao: :rotflmao:

    Lolalololalolaloll!!
    Αυτο ρε γαμωτο . Όταν αλλαξα λάδια στα 1000 ήταν απλά 40 γραμμάρια λάδι παραπάνω και εδηχνε εντάξει κανωνικα στον δείκτη. Τώρα όπως και να μέτρηση σκτα !!! Μου βγάζει όχι απλά πάνω Απο τις διαγραμμίσεις αλλα σηνεχηζςι και στο σιδερένιο του δείκτη !!! τι γαμωω!!
    johnny love

  8. #8
    Johns-hotel.gr(we Lv ktm)
    Εγγραφή
    21/09/2011
    Μηνύματα
    36
    Αρχικά δημιουργήθηκε από gixxerpap
    μετα απο βολτα το βαζεις στο διπλο, το αφηνεις να δουλεψει 1 λεπτο στο ρελαντι και το σβηνεις. μετα απο ενα λεπτο μετρας.
    Αυτο πρέπει να είναι έτσι το ποιο σωστό !! Θα το δοκιμάσω και έτσι !! Όλος λει και το παιδι πάνω με το 950 απλά στο 990 νομίζω δεν βηδωνεις τσπα απλά τοποθετεις χωρίς να βηδωσεις !!!
    johnny love

  9. #9
    original Mελος Το avatar του/της nic mor
    Εγγραφή
    13/03/2008
    Μηνύματα
    1.014
    Αρχικά δημιουργήθηκε από johnny with lov
    Αυτο πρέπει να είναι έτσι το ποιο σωστό !! Θα το δοκιμάσω και έτσι !! Όλος λει και το παιδι πάνω με το 950 απλά στο 990 νομίζω δεν βηδωνεις τσπα απλά τοποθετεις χωρίς να βηδωσεις !!!

    συνηθως οταν μιλαμε για τετοιους
    δεικτες δεν θελουν βιδωμα απλα τους
    βαζεις τους βγαζεις και τσεκαρεις



    σπαμ ον

    :o :o :o
    τωρα...
    αφου μιλαμε για κτμ..
    δεν χρειαζεται να τα κοιταξεις!!
    καλυτερα συμπληρωσε και αν δεν τα εχει καψει
    ακομα θα τα καψει σε 2-3 μερες
    :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

    σπαμ οφ
    no one will judge me..


    Μ.Γ.Δ

  10. #10
    Αρχικά δημιουργήθηκε από nic mor
    συνηθως οταν μιλαμε για τετοιους
    δεικτες δεν θελουν βιδωμα απλα τους
    βαζεις τους βγαζεις και τσεκαρεις



    σπαμ ον

    :o :o :o


    δεν χρειαζεται να τα κοιταξεις!!
    καλυτερα συμπληρωσε και αν δεν τα εχει καψει
    ακομα θα τα καψει σε 2-3 μερες
    :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

    σπαμ οφ
    Screw the oil dipstick all the way back in and back out again,οποτε το βιδωνεις...
    τωρα...
    αφου μιλαμε για κτμ..
    παει να πει οτι μιλαμε για μοτο και οχι για κομοδινο
    αρα χρειαζεται να τσεκαρεις τα λαδακια του

  11. #11
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    31/03/2010
    Μηνύματα
    167
    Δεν το βάζεις στο κεντρικό σταντ γιατί κλέβει ( δείχνει ότι έχει παραπάνω λάδι ).
    Το πας μια βόλτα να ανεβάσει θερμοκρασία λειτουργιάς το αφήνεις λίγο να κάτσουν τα λάδια και μετά ελέγχεις τα λάδια , την τάπα την βιδώνεις εντελώς δεν την ακουμπάς απλά επάνω .

  12. #12
    Αντάρτικο... Το avatar του/της Allst@rf
    Εγγραφή
    09/02/2009
    Μηνύματα
    3.307
    Αρχικά δημιουργήθηκε από martinacos

    αφου μιλαμε για κτμ..
    παει να πει οτι μιλαμε για μοτο και οχι για κομοδινο
    αρα χρειαζεται να τσεκαρεις τα λαδακια του

  13. #13
    τετρακυλινδρο μελος Το avatar του/της yiannis172
    Εγγραφή
    13/07/2008
    Μηνύματα
    730
    Αναθεμα και αν βρηκε ακρη το παιδια με ολα αυτα που του ειπαμε....:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
    Βρες το manual σου και ακολουθα πιστα οτι γραφει για καθε θεμα,ειναι το καλυτερο που μπορεις να κανεις

  14. #14
    κι αν πρόκειται για καινούργιο μηχανάκι και σου καίει κάτι παραπάνω, ρίχτου ένα καλό σκίσιμο σε μια εκδρομούλα, και θα δείς ότι όλα θα στρώσουν ...

    το δικό μου πάντως, δεν έκαιγε γραμμάριο!
    στιγμές ...


    Τα βόδια τα δένουν απ' τα κέρατα, τον άνθρωπο απ' το λόγο του ...

  15. #15
    7 years of fuckin up Το avatar του/της Stabak
    Εγγραφή
    19/09/2002
    Μηνύματα
    898
    οτι εχει σχεση με κτμ, πιστευε και μη ερεύνα :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
    Ban 'em all

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF