Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 13 από 13

Θέμα: ΕΝΑ ΠΕΡΙΣΤΑΣΙΑΚΟ ΒΡΑΧΥΚΥΚΛΩΜΑ

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    14/11/2011
    Μηνύματα
    6

    ΕΝΑ ΠΕΡΙΣΤΑΣΙΑΚΟ ΒΡΑΧΥΚΥΚΛΩΜΑ

    Καλή σας μέρα.
    Αν μπορεί κάποιος να πει μια γνώμη, ίσως με βγάλει από απίστευτη ταλαιπωρία: Πρόκειται για μία Virago 250, η οποία μου κάνει κάθε 3-4 μέρες ένα βραχυκύκλωμα και μου καίει την 15άρα ασφάλεια. Μετά από 2-3 ώρες το βραχυκύκλωμα παύει από μόνο του και δεν μπορεί να το βρει ο ηλεκτρολόγος (το έχω πάει σε τρεις, ο ένας μάλιστα την κράτησε 4 μέρες, και δεν βρήκαν τίποτα! Δηλαδή έφτιαξαν κάποια φθαρμένα καλώδια, αλλά δεν ήταν τελικά αυτή η αιτία). Εμένα μου το έκανε τις πρώτες φορές με το που άνοιγα τον διακόπτη του ρεύματος, χωρίς καν να πατήσω την μίζα. Τώρα μου το κάνει εν κινήσει. Και με αφήνει στα πιο επικίνδυνα σημεία. Έχει κάποιος καμιά ιδέα, τι να φταίει ή πού να την πάω? Να την πετάξω?
    Ευχαριστώ.

  2. #2
    Μέλος
    Εγγραφή
    18/08/2007
    Μηνύματα
    76
    μεταχερισμένη; από τέτοια χαζά άλλαξα την καλωδιωση και την ηλεκτρονικη και το ανορθωτη και δεν κανει κιχ πλεον

  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της MG-KTiNoS
    Εγγραφή
    13/08/2011
    Μηνύματα
    8.029
    τσ'αμπα πράμα....
    :rotflmao:

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Johnny_Nik
    Εγγραφή
    25/07/2011
    Μηνύματα
    186
    Καλό είναι να τσεκάρεις τον κεντρικό διακόπτη. Από εμένα είχε φύγει ένα καλώδιο που έσβηνε τον κινητήρα και όταν έκλεινες το διακόπτη αυτό συνέχιζε να δουλεύει. Υπάρχει πιθανότητα να σου βραχυκυκλώνει το καλώδιο με την τάση σε κάποια γείωση και να καίει την ασφάλεια.

    Το ότι σταματάει μόνο του είναι γιατί πιθανόν κουνιέται από τη θέση του. Θα μπορούσε όμως να είναι προβληματικός και ο διακόπτης
    2 stroke Sport Touring

  5. #5
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    14/11/2011
    Μηνύματα
    6
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Johnny_Nik
    Καλό είναι να τσεκάρεις τον κεντρικό διακόπτη. Από εμένα είχε φύγει ένα καλώδιο που έσβηνε τον κινητήρα και όταν έκλεινες το διακόπτη αυτό συνέχιζε να δουλεύει. Υπάρχει πιθανότητα να σου βραχυκυκλώνει το καλώδιο με την τάση σε κάποια γείωση και να καίει την ασφάλεια.

    Το ότι σταματάει μόνο του είναι γιατί πιθανόν κουνιέται από τη θέση του. Θα μπορούσε όμως να είναι προβληματικός και ο διακόπτης
    ΟΚ μάλλον θα τον αλλάξω να δω μήπως είναι αυτό. Πάντως δεν μου το κάνει σε λακούβες, ανωμαλίες κλπ για να πω ότι κάτι κουνιέται. Όσες φορές έχει κάψει ασφάλεια, το μόνο κοινό που μπορώ να βρω είναι πως συνέβαινε πάντα νωρίς το πρωί (μάλλον επηρεάζεται από την υγρασία). Βάζω καινούριες ασφάλειες και τις καίει είτε μόλις ανοίξω τον διακόπτη είτε μόλις πατήσω την μίζα. Και μετά από λίγες ώρες αλλάζω ασφάλεια και δουλεύει κανονικά.
    Θα αλλάξω διακόπτη όμως, γιατί μου τον είχαν αλλάξει πρόσφατα στο συνεργείο και ίσως τελικά φταίει αυτό.
    Υπάρχει περίπτωση από πρόβλημα στον διακόπτη να έχει προκαλέσει πρόβλημα και αλλού και να σβήνει τώρα από άλλη αιτία?

  6. #6
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.697
    Αρχικά δημιουργήθηκε από barbas
    Υπάρχει περίπτωση από πρόβλημα στον διακόπτη να έχει προκαλέσει πρόβλημα και αλλού και να σβήνει τώρα από άλλη αιτία?
    Δύσκολο...

    Αν έχεις ηλεκτρικό διάγραμμα της μηχανής θα βοηθούσε να δεις αν στον κεντρικό διακόπτη υπάρχει θέση γείωσης ...

    Πάντως, εμένα μου φέρνει σαν φθαρμένο καλώδιο θετικού πόλου κάπου κοντα στο σασί ..
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  7. #7
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    14/11/2011
    Μηνύματα
    6
    Αν τραβήξω μια καινούρια ξεχωριστή γραμμή (ο ηλεκτρολόγος φυσικά) για τον κινητήρα το λύνω το πρόβλημα? (ακόμα κι αν σβήνουν όλα τα άλλα ρεύματα θα έχω τουλάχιστον κίνηση, για να μην την κουβαλάω συνεχώς με την οδική βοήθεια)?

  8. #8
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.697
    Αρχικά δημιουργήθηκε από barbas
    Αν τραβήξω μια καινούρια ξεχωριστή γραμμή (ο ηλεκτρολόγος φυσικά) για τον κινητήρα το λύνω το πρόβλημα?
    Θεωρητικά ναι, αν είναι θέμα καλωδίωσης..

    Αλλά ουσιαστικά θα ελέγξει την υπάρχουσα, γιατί αναγκαστικά η καινούρια καλωδίωση θα περάσει από την διαδρομή της παλιάς...

    Ξαναλέω ότι το πρόβλημά σου πρέπει να εντοπίζεται κάπου κοντά σε μπαταρία και ρελέ μίζας ...
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  9. #9
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    14/11/2011
    Μηνύματα
    6
    Μάλιστα... Μια λεπτομέρεια μόνο πάνω σ'αυτό... Η μίζα έχει πάντα ρεύμα, ακόμα και χωρίς το κλειδί στον διακόπτη (Αυτό ίσως προέκυψε από έναν παλιό συναγερμό που είχε επάνω και έπαιρνε μπροστά από το τηλεκοντρόλ). Οπότε, λογικά, η γραμμή που έχει πρόβλημα δεν θα περνάει από την μίζα.

  10. #10
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.697
    Αρχικά δημιουργήθηκε από barbas
    Μάλιστα... Μια λεπτομέρεια μόνο πάνω σ'αυτό... Η μίζα έχει πάντα ρεύμα, ακόμα και χωρίς το κλειδί στον διακόπτη (Αυτό ίσως προέκυψε από έναν παλιό συναγερμό που είχε επάνω και έπαιρνε μπροστά από το τηλεκοντρόλ). Οπότε, λογικά, η γραμμή που έχει πρόβλημα δεν θα περνάει από την μίζα.
    Δηλ. με κλειστό τον κεντρικό διακόπτη μιζάρεις και παίρνει μπροστά ή σου κάιει και ετσι την ασφάλεια..??
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  11. #11
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    14/11/2011
    Μηνύματα
    6
    Ό διακόπτης της μίζας δίνει πάντοτε ρεύμα στην μίζα. Δηλαδή ακόμα και με κλειστό το διακόπτη, ακόμα και με καμένη την ασφάλεια, η μίζα γυρίζει, αλλά ο κινητήρας δεν παίρνει μπροστά.

  12. #12
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    14/11/2011
    Μηνύματα
    6
    Αυτό όμως το συγκεκριμένο που ρωτάς δεν το δοκίμασα!

  13. #13
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Johnny_Nik
    Εγγραφή
    25/07/2011
    Μηνύματα
    186
    Τότε καλό είναι να επικεντρωθείς στον συναγερμό και στη φύσα που λογικά έχει απομείνει επάνω στο μηχανάκι. Μπορεί να σου προκαλεί κάποιο βραχυκύκλωμα εκεί. Κανονικά εάν βγεί ο συναγερμός τότε το μηχανάκι νεκρώνει τελείως. οπότε έχει γίνει κάποια μικρή πατέντα εκεί πάνω μπορεί να προκαλεί αυτό το βραχυκύκλωμα.

    Παράλληλα μπορεί να έχει γίνει κάποια επέμβαση στο κύκλωμα της μίζας ώστε να λειτουργεί από τη στιγμή που αφαιρέθηκε ο συναγερμός καθώς υπήρχε πιθανότητα όταν αφαιρεθεί ο συναγερμός να επηρρεάζει μόνο τη μίζα. Αυτή η πιθανή επέμβαση μπορεί να προκαλεί το βραχυκύκλωμα που καίει την ασφάλεια αλλά ταυτόχρονα ως παράκαμψη λογικά όλου του κυκλώματος συνεχίζει να δίνει ρεύμα μόνο στη μίζα.
    2 stroke Sport Touring

Παρόμοια θέματα

  1. Τι κάνει ένα βραχυκύκλωμα.
    από notakos600 στο forum Στραβά κι ανάποδα
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 02/11/2010, 19:19
  2. Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 11/12/2003, 13:19
  3. Ένα ποίημα για χάρη της
    από Julius στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 25/11/2003, 17:37
  4. Ένας τύπος πηγαίνει μια μέρα σε ένα μπαρ
    από niko13g στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 14/11/2003, 08:14
  5. Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 12/11/2003, 10:23

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF