διαβάστε....
http://www.mototriti.gr/data/news/pr...035.asp#photo1
πάντως μούρη είναι....
διαβάστε....
http://www.mototriti.gr/data/news/pr...035.asp#photo1
πάντως μούρη είναι....
45 aloga prioni to ergalio![]()
![]()
![]()
κάτσε να δεις ποιο άλλο βγαίνει με τόσα άλογα +2.....Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
45 aloga prioni to ergalio![]()
![]()
![]()
![]()
η πετρελαιοκινηση δεν ειναι κατι καινουριο στους 2 τροχους...
η συγκεκριμενη "ειδηση" παιζει απο το 2009
και η Enfield εβγαζε Diesel πολυ παλαιοτερα...
αλλα αυτο το "τυμπανο " ειναι τοσο ασχημο...και περα απο ολα τα αλλα και το βαρος και ο τροπος εκκινησης δεν παλευονται......
Accipere quam facere praestat injuriam
Γιατί δεν του έβαλαν τον κινητήρα του navara που βγάζει 200 αλόγατα?![]()
Αν δείτε ένα μαύρο κόκκινο fazer 1000 να περνάει τάπα στην στροφή ξύνωντας μασπίεδες, αυτιά και γόνατα σίγουρα δεν είμαι εγώ
Μην λέμε και ότι θέλουμε,Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
45 aloga prioni to ergalio![]()
![]()
![]()
ΑΥΤΟ είναι πριόνι
Σίγουρα έχει περισσότερο βάρος λόγω του κινητήρα αλλά τι εννοείς για τον τρόπο εκκίνησης? Σαφώς και ο diesel κινητήρας αναφλέγει διαφορετικά από τον βενζινοκινητήρα, αλλά μίζα δεν θα έχει και αυτό? Κουμπάκι επομένως θα πατάς. Άντε να έχει και κανένα σύστημα προθέρμανσης πετρελαίου για τα κρύα κλίματα, που δεν το νομίζω.Αρχικά δημιουργήθηκε από SVX
το βαρος και ο τροπος εκκινησης δεν παλευονται......
Το παρόν εγχείρημα το βλέπω λίγο διστακτικά καθώς δεν προέρχεται από μια μεγάλη εταιρία στο χώρο της μοτοσυκλέτας, έτσι ώστε να υπάρχει εγγυημένη τεχνογνωσία και να προωθηθεί κατάλληλα το προϊόν στο μοτοσυκλετιστικό κοινό, αν και από περιφερειακά (αναρτήσεις WP, φρένα Brembo) φαίνεται να έχει γίνει καλή επιλογή. Ίσως γι' αυτό οι μοτοσυκλέτες θα χρειάζονται παραγγελία πρώτα και δεν θα υπάρχουν στις βιτρίνες.
Θα το έβλεπα λίγο καλύτερα αν παρουσιάζονταν από μία μεγάλη η εταιρία ή τουλάχιστον η εν λόγω Track συνεργαζόταν επίσημα (γιατί ανεπίσημα αυτό μπορεί ήδη να ισχύει) με κάποια μεγάλη εταιρία.
Σωστό πάντως φαίνεται το ότι επιχείρησαν να φτιάξουν μία On/Off μοτοσυκλέτα δελεάζοντας αυτούς που χρησιμοποιούν τη μηχανή για πιο μεγάλες αποστάσεις και λίγο παραπάνω βάρος είναι ανεκτό. Κάπου διάβασα ότι έχει αυτόματη μετάδοση όμως και αυτό δεν νομίζω ότι είναι καθόλου on/off!
1λιτ κάθε 30χλμ με 19 ντεπόζιτο πόσα?
Κι αν βάλεις και κάνα μπετονάκι πίσω…
Αθήνα-Βελιγράδι με μια στάση για κα…
Και τώρα κάνει 14,5 αλλά κάτσε να κάνει καμιά παραγγελία ο στρατός ίσα με 2567890 κομμάτια και μετά τα λέμε…
Εμένα μ αρέσει.
η μούρη της φέρνει σε Τiger και το υπόλοιπο σε Αdventure...
Νταξει τα άλογα λίγα είναι αλλά θα έχει καλή ροπή ,σαν πετρέλαιοκινητο...
Πατάει και χώμα από ότι παρατηρώ...
Ωραία φάση φαίνεται...
ωραία και τα 2...Αρχικά δημιουργήθηκε από SVX
benelli Tre Κωστα.. (και λιγο STELVIO Λογω ογκου)
Ειδικά το στελβιο είναι έρωτας... :a07:
![]()
λόγω όγκου σου λέει ρε φαρμακεμπορα(που έλεγε και μια ψυχή)...
![]()
Την εξέλιξη της μοτό την έχω υπ'όψιν εδώ και λίγα χρόνια και νομίζω ότι είναι πολύ ενδιαφέρουσα προσπάθεια, αν και το αυτόματο κιβώτιο και ο κινητήρας αυτοκινήτου δεν είναι τα καλύτερά μου. Τα 45 άλογα δεν πολυενδιαφέρουν αυτόν που ψάχνει τέτοια μοτό, σε αντίθεση με την κατανάλωση και τα 100Nm ροπής από τις 1800 στροφές. Από βάρος... μου έρχονται στο μυαλό κάτι Varadero και άλλες μαούνες οπότε δεν είναι άσχημα (ειδικά για diesel). Ακόμα και η τιμή μου φαίνεται πολύ ΟΚ. Θα το προτιμούσα λίγο πιο ασφάλτινο αλλά αν ήμουν χιλιομετροφάγος σίγουρα θα το σκεφτόμουν.
Η εταιρεία είναι Ολλανδική και απ'όσο ξέρω διέθετε τη μοτοσυκλέτα στην τοπική αγορά τα τελευταία 1-2 χρόνια, ώστε να είναι σε θέση να "πιάσει" τυχόν προβλήματα νωρίς. Δεν ξέρω πώς πούλησε, αλλά για να διευρύνουν το δίκτυό τους σημαίνει ότι νοιώθουν έτοιμοι. Η όποια αξιοπιστία του κινητήρα smart είναι γνωστή (συν τα πιο εύκολα ανταλλακτικά), και το ίδιο πρέπει να ισχύει για όσα τμήματα κατασκευάζονται από γνωστούς προμηθευτές (φρένα, αναρτήσεις κλπ).
Μακάρι να πετύχει, μου αρέσει η ποικιλία. Από ήχο όμως....![]()