Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 14 από 14

Θέμα: σερβις 48000 χλμ

  1. #1

    σερβις 48000 χλμ

    αν και εχει περασει λιγος καιρος ειπα να καταθεσω τις εμπειριες μου για το σερβιςτου μεγαλου ληστη υστερα απο 50000χλμ.ρυθμιση βαλβιδων χρειαστηκε στις 24000 χλμ οπου ρυθμιστηκαν σχεδον ολες .στις 50000χλμ δεν χρειαστηκε ουτε μια .αντιθετα χρειαστηκε και χρειαζεται καθε 12000χλμ ρυθμιση συγχρονισμο στις πεταλουδες του ψεκασμου καθως βοηθαει στην ομαλη λειτουργια στις χαμηλομεσαιες και στην καταναλωση.μπουζι εβαλα ιριδιου τυπος cr7eix τα οποια αγοραστηκαν απο το ebay 44 ευρω κομπλε στην πορτα μου.διαφορα στην αποδοση που λενε εγω προσωπικα δεν ειδα αλλα μονο και μονο που θα τα αλλαζω καθε 24000χλμ αυτο μουφτανει. Λαδια καθε 6000χλμ γνωστης μαρκας τυπος 10w40 παντα μαζι με φιλτρο ,δεν εχει χρειαστει να προσθεσω ποτε ουτε μια σταγονα ενδιαμεσα.καδενα εκκεντροφορου τεντωτηρας και αλλα τετοια κατα τα λεγομενα του μηχανικου μου θα ασχοληθουμε μετα τις 120-130.000χλμ(τ ακους yamaha?).στο σερβις αυτο αλλαχτηκε η μπαταρια με γνησια fb απο την suzuki με κοστος 78 ευρω καθως τελευταια εδειχνε οτι δυσκολευοταν να εκκινησει την μιζα και τα 260+κιλα ειναι πολλα για σπρωξιμο.ψυκτικο υγρο αλλαζεται υποχρεωτικα σε καθε μεγαλο σερβις καθως για να βγει το καπακι των βαλβιδων πρεπει να βγει ψυγειο θερμοστατης και φυσικα ολο το ψυκτικο.καθε 24000 καλο ειναι να αλλαζονται τα υγρα φρενων και συμπλεκτη καθως μετα απο μια καλη εξαερωση το φρενο μεταμορφωνεται.φιλτρο βενζινης εγω αλλαζω καθε 24000 προληπτικα καθως εχουν παρατηρηθει φαινομενα ελλιπους τροφοδοσιας στις υψηλες στροφες ,και βοηθαει και την τρομπα να δουλευει πιο ανετα.αυτα λοιπον με την συντηρηση στο μοτερ και κλεινοντας θα ηθελα να τονισω ειδικα σε οσους κανουν μονοι τους τα σερβις αλλα και καποιοι μαστορες δεν δινουν την σμασια που πρεπει.στην φωτογραφια στο κεντρο του καπακιου ειναι ενα μαυρο μακροστενο πλαστικο το οποιο ειναι για να κοβει τον θορυβο απο την καδενα.οταν βγει το καπακι αυτο συνηθως πεφτει και αν δεν κολληθει οταν παει να μπει το καπακι υπαρχει περιπτωση να πεσει με πολυ ασχημα αποτελεσματα.ΑΥΤΑ..... `


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	img_9732.jpg 
Προβολές:	338 
Μέγεθος:	91,0 KB 
ID:	246777

  2. #2
    Εχεις δικιο για την τελευταια παρατηρηση σου.!
    Δες εδω:
    http://www.moto.gr/forums/showthread...threadid=83432

  3. #3
    δεν το ειχα δει ποσταρισμενο.νασαι καλα. μπαινω στο φορουμ αυτο καθημερινα οπως και σε αυτοhttp://www.maximum-suzuki.com/forums...php?board=48.0 μαθαινεις παρα πολλα και αμεσα,οπως επισης και πολλες βελτιωσεις στο δικο μου ειναι copy απο αυτους

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της peter86
    Εγγραφή
    31/03/2007
    Μηνύματα
    634

    Re: σερβις 48000 χλμ

    [QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από TONYBANDIT
    [B].αντιθετα χρειαστηκε και χρειαζεται καθε 12000χλμ ρυθμιση συγχρονισμο στις πεταλουδες του ψεκασμου καθως βοηθαει στην ομαλη λειτουργια στις χαμηλομεσαιες και στην καταναλωση.[B]


    Φίλε μου Τονυ αυτό πως γίνεται???εχει σχέση με την σύνδεση του εγκεφάλου της μηχανης στο pc???
    το μηχανακι μου πλησιαζει τα 80.000χλμ , ρύθμιση βαλβίδων χρειάστηκε σύμφωνα με τα λεγόμενα εξουσιοδοτημένου στα 24.000χλμ , αλλά μετά δεν χρειάστηκε ούτε στα 48.000χλμ ούτε στα 72.000χλμ


    Honda bros pgm 400 '06-'09 45.000 χλμ.
    Suzuki Βandit 650 '09-'15 120.000 χλμ.
    Βmw k1300s '15 -

  5. #5

    Re: Re: σερβις 48000 χλμ

    Αρχικά δημιουργήθηκε από peter86

    Φίλε μου Τονυ αυτό πως γίνεται???

    Ολα γινονται, με τον καταλληλο μαστορα :a51:

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της peter86
    Εγγραφή
    31/03/2007
    Μηνύματα
    634

    Re: Re: Re: σερβις 48000 χλμ

    Αρχικά δημιουργήθηκε από Πανοπτικός
    Ολα γινονται, με τον καταλληλο μαστορα :a51:
    Honda bros pgm 400 '06-'09 45.000 χλμ.
    Suzuki Βandit 650 '09-'15 120.000 χλμ.
    Βmw k1300s '15 -

  7. #7
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/11/2009
    Μηνύματα
    892

    Re: Re: Re: σερβις 48000 χλμ

    Αρχικά δημιουργήθηκε από Πανοπτικός
    Ολα γινονται, με τον καταλληλο μαστορα :a51:
    αλλωστε Suzuki εχομεν οχι Honda

  8. #8
    Φίλε μου Τονυ αυτό πως γίνεται???εχει σχέση με την σύνδεση του εγκεφάλου της μηχανης στο pc??? το μηχανακι μου πλησιαζει τα 80.000χλμ , ρύθμιση βαλβίδων χρειάστηκε σύμφωνα με τα λεγόμενα εξουσιοδοτημένου στα 24.000χλμ , αλλά μετά δεν χρειάστηκε ούτε στα 48.000χλμ ούτε στα 72.000χλμ
    φιλε μου peter δεν εχει σχεση το ενα με το αλλο.το pc χρησιμευει μονο σαν διαγνωστικο να δουμε τι βλαβες εχει κρατησει ο εγκεφαλος και να τις σβησουμε και να δουμε την γενικη κατασταση της μηχανης οχι για να ρυθμιζουμε .αυτο και χωρις pc το κανεις και μονος σου με μια ειδικη φισα που μπορεις να αγορασεις στο ebay.η ρυθμιση ειναι αλλο πραγμα.συγχρονιζουμε τις πεταλουδες του ψεκασμου να ανοιγουν ταυτοχρονα και οι 4 και γινεται εχοντας ενα κλασσικο υποπιεσομετρο και αποσυνδεοντας το συστημα idlle control του ρελαντι και ρυθμιζοντας τις 4 υποπιεσεις οπως ενα μοτερ με καρμπυρατερ.αυτο αν δε το κανεις ποτε δεν παθαινει τιποτα απολυτως αλλα αν το κανεις κερδιζεις βελουδινη λειτουργεια λιγοτερους κραδασμους και βελτιωση της καταναλωσης.

  9. #9
    peter86 ο μαστορας σου ειναι κεντρο αθηνας?

  10. #10
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dimzan
    Εγγραφή
    25/05/2010
    Μηνύματα
    1.101
    Αρχικά δημιουργήθηκε από TONYBANDIT
    φιλε μου peter δεν εχει σχεση το ενα με το αλλο.το pc χρησιμευει μονο σαν διαγνωστικο να δουμε τι βλαβες εχει κρατησει ο εγκεφαλος και να τις σβησουμε και να δουμε την γενικη κατασταση της μηχανης οχι για να ρυθμιζουμε .αυτο και χωρις pc το κανεις και μονος σου με μια ειδικη φισα που μπορεις να αγορασεις στο ebay.η ρυθμιση ειναι αλλο πραγμα.συγχρονιζουμε τις πεταλουδες του ψεκασμου να ανοιγουν ταυτοχρονα και οι 4 και γινεται εχοντας ενα κλασσικο υποπιεσομετρο και αποσυνδεοντας το συστημα idlle control του ρελαντι και ρυθμιζοντας τις 4 υποπιεσεις οπως ενα μοτερ με καρμπυρατερ.αυτο αν δε το κανεις ποτε δεν παθαινει τιποτα απολυτως αλλα αν το κανεις κερδιζεις βελουδινη λειτουργεια λιγοτερους κραδασμους και βελτιωση της καταναλωσης.


    εχει obd το bandit? η εστω μπορω να συνδεσω τον Obd reader που εχω στο bandit με καποιον ανταπτορα?
    Να μου θυμιζετε οτι ειμαι νεος οδηγος στις μηχανες και δεν πρεπει να παιρνουν τα μυαλα μου αερα...

    για να μπορουμε να μιλαμε κι αυριο!

  11. #11
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    03/12/2011
    Μηνύματα
    19
    Αρχικά δημιουργήθηκε από TONYBANDIT
    φιλε μου peter δεν εχει σχεση το ενα με το αλλο.το pc χρησιμευει μονο σαν διαγνωστικο να δουμε τι βλαβες εχει κρατησει ο εγκεφαλος και να τις σβησουμε και να δουμε την γενικη κατασταση της μηχανης οχι για να ρυθμιζουμε .αυτο και χωρις pc το κανεις και μονος σου με μια ειδικη φισα που μπορεις να αγορασεις στο ebay.η ρυθμιση ειναι αλλο πραγμα.συγχρονιζουμε τις πεταλουδες του ψεκασμου να ανοιγουν ταυτοχρονα και οι 4 και γινεται εχοντας ενα κλασσικο υποπιεσομετρο και αποσυνδεοντας το συστημα idlle control του ρελαντι και ρυθμιζοντας τις 4 υποπιεσεις οπως ενα μοτερ με καρμπυρατερ.αυτο αν δε το κανεις ποτε δεν παθαινει τιποτα απολυτως αλλα αν το κανεις κερδιζεις βελουδινη λειτουργεια λιγοτερους κραδασμους και βελτιωση της καταναλωσης.

    Το ζητουμε απο γο service και το κανουν ή θα μας κοιταξουν με μισος και σαν εξωγηινους;

  12. #12
    Squadra Puzzola Το avatar του/της Ichigo
    Εγγραφή
    17/07/2005
    Μηνύματα
    1.429
    Αρχικά δημιουργήθηκε από panag
    Το ζητουμε απο γο service και το κανουν ή θα μας κοιταξουν με μισος και σαν εξωγηινους;
    Αν ο μάστορας είναι σωστός το κάνει χωρίς να το ζητήσεις Ο μάστορας στο δικό μου τουλάχιστον μια ρύθμιση/έλεγχο πεταλούδων στα 12Κ και 24Κ την έκανε. Όσον αφορά το διαγνωστικό είναι μια απλή φύσα είναι που την κουμπώνεις σε μια υποδοχή αφού ανοίξεις το δεξί πλαστικό καπάκι της μηχανής. Ανοίγεις το διακόπτη και βλέπεις αν εμφανίζει στο καντράν κάποιο κωδικό λάθους.
    Salentu. Lu Sule Lu Mare Lu Ientu.

    Et quacumque viam dederit fortuna sequamur
    "Conservatives are not necessarily stupid, but most stupid people are conservatives."

  13. #13
    εχει obd το bandit? η εστω μπορω να συνδεσω τον Obd reader που εχω στο bandit με καποιον ανταπτορα?
    η φισα αυτη πωλειται κατα καιρους στο ebay δεν ειναι κατι το φοβερο και ειναι και σχετικα φθηνη.καταληγει δε σε ενα διακοπτη ον-οφ και μας δειχνει στο κοντερ τι κωδικους βλαβων και αν εχει κρατησει .επισης βλεπουμε αν το tps ειναι σωστα ρυθμισμενο.σε μια αλλη φισσα στο αριστερο καπακι μπορουμε να συνδεσουμε το μηχανημα της yoshimura και να δωσουμε 5 και 10% παραπανω βενζινες σε 3 σταδια χαμηλες μεσαιες και ψηλα.για συνδεση με υπολογιστη θελει τους ανταπτορες της suzuki και φυσικα το προγραμμα,τα οποια αποσο ξερω τα εχουν μονο τα συνεργεια της εταιρειας.

  14. #14
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dimzan
    Εγγραφή
    25/05/2010
    Μηνύματα
    1.101
    αα το διακοπτακι το ξερω. για την ακριβεια δε χρειαζεσαι καν διακοπτακι, απλα μπορεις να βραχυκυκλωσεις τη φυσσα και να κανεις την ιδια δουλεια, το λεει και στο service manual.

    εγω νομιζα πως υπαρχει καποιος ανταπτορας ωστε να διαβασουμε τον εγκεφαλο μεσω obd reader οπως στο αμαξι. ηλπιζα μαλλον
    Να μου θυμιζετε οτι ειμαι νεος οδηγος στις μηχανες και δεν πρεπει να παιρνουν τα μυαλα μου αερα...

    για να μπορουμε να μιλαμε κι αυριο!

Παρόμοια θέματα

  1. Σερβις Μανιουαλαλαλ Για Ζ-750.....
    από zoropatra στο forum Kawasaki Z series
    Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 12/09/2013, 15:57
  2. Σερβις 36000 χλμ
    από amyroukai στο forum Suzuki Bandit
    Απαντήσεις: 16
    Τελευταίο μήνυμα: 23/06/2009, 22:07
  3. Σερβις 6.000 χλμ...
    από kalant στο forum Suzuki V-Strom series
    Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο μήνυμα: 07/10/2008, 17:44
  4. Σέρβις μανουάλι για Ζ1000
    από idi στο forum Kawasaki Z series
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 04/03/2005, 12:43
  5. Βραδυ Σαββατου=495 χλμ με βροχη!!!
    από life_dab στο forum Ταξιδιωτικά
    Απαντήσεις: 16
    Τελευταίο μήνυμα: 01/02/2005, 20:20

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF