Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 27

Θέμα: περιστροφη κυλινδρου πως?

  1. #1
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της nikos121
    Εγγραφή
    15/10/2009
    Μηνύματα
    243

    περιστροφη κυλινδρου πως?

    ο τρελος ξαναχτυπα!ερωτηση .θελω να περιστρεψω το πισω κυλινδρο κατα 90 μοιρες ωστε το καλμπυρατερ να κοιταει πισω αντι για μπροστα.περιμενω απαντησεις .
    γεροξεκουτης

  2. #2
    Χρηστος Το avatar του/της sv9cvk
    Εγγραφή
    25/10/2009
    Μηνύματα
    3.834

    Re: περιστροφη κυλινδρου πως?

    Αρχικά δημιουργήθηκε από nikos121
    ο τρελος ξαναχτυπα!ερωτηση .θελω να περιστρεψω το πισω κυλινδρο κατα 90 μοιρες ωστε το καλμπυρατερ να κοιταει πισω αντι για μπροστα.περιμενω απαντησεις .
    Ολο πατεντες εισαι ρε αδερφακι μου!!!!
    Τι ετοιμαζεις παλι ???
    ΡΕΘΥΜΝΟ Χρηστος www.sv9cvk.gr
    CB750 four K7 (1977) , CB750 four K2 (1972) , , XL185S
    , Vespa GT200 TS50W

  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της nikos121
    Εγγραφή
    15/10/2009
    Μηνύματα
    243
    ενα virago 535 σε στυλ vinvent
    γεροξεκουτης

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της nikos121
    Εγγραφή
    15/10/2009
    Μηνύματα
    243
    γεροντα!η περιστροφη με βολευει στο φιλτροκουτι κ δεν ζεσταινεται το πισω καρμπυρατερ με οποια οφελη εχει το παγωμενο καυσινο.παγωμενο καυσιμο περισοτερη ενεργεια.ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ?
    γεροξεκουτης

  5. #5
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Αρχικά δημιουργήθηκε από nikos121
    γεροντα!η περιστροφη με βολευει στο φιλτροκουτι κ δεν ζεσταινεται το πισω καρμπυρατερ με οποια οφελη εχει το παγωμενο καυσινο.παγωμενο καυσιμο περισοτερη ενεργεια.ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ?
    Το να είναι σε φρέσκο αέρα το καρμπυρατέρ είναι σίγουρα καλό, αλλά στην περίπτωσή σου δεν θα κάνει διαφορά αφού θα είναι πίσω από τον πίσω κύλινδρο και θα ζεσταινεται οσο και τωρα που ειναι αναμεσα στο V.

    Το βασικό θέμα όμως που θα σου χαλάσει το project είναι οτι δεν θα μπορέσεις να κινήσεις τον εκκεντροφόρο με τίποτα.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της nikos121
    Εγγραφή
    15/10/2009
    Μηνύματα
    243
    θαλαξω κεντρα εκεντροφορου σαπιλα
    γεροξεκουτης

  7. #7
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Αρχικά δημιουργήθηκε από nikos121
    θαλαξω κεντρα εκεντροφορου σαπιλα
    Το Virago εχει την καδενα του εμπρός κυλίνδρου στην δεξιά πλευρά όπως κάθεσαι στην μοτό και του πίσω στην αριστερή.
    Οι κύλινδροι εχουν τις αντίστοιχες οπές για να περνανε οι αλυσίδες.
    Για να κανεις αυτό που θέλεις θα πρέπει να δωσεις κίνηση και στους δύο εκκεντροφόρους απο την δεξια πλευρά του κινητήρα και για να γίνει αυτό θα πρέπει να προσαρμόσεις στον στρόφαλο αλλο ενα γρανάζι, αλλά και πάλι θα πρέπει να μετακινηθεί το σύτημα όσο το παχοςο του γραναζιού.

    Το βλέπω αδύνατον. Ομως για πες για ποιό λόγο να το κάνεις αυτό, αφού όπως ειπαμε το πίσω καρμπυρατερ (αφού θα χρειαζόσουν 2 πλέον) θα ζεσταινόταν όσο κι αυτό που εχεις τώρα.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  8. #8
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Στο σχέδιο φαίνεται ο στρόφαλος, οι καδένες, οι εκκεντροφόροι και η ολη διάταξη του συστήματος κίνησης των εκκεντροφόρων του Virago σου.


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	virago535_camshaft.png 
Προβολές:	352 
Μέγεθος:	28,6 KB 
ID:	247561
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  9. #9
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της nikos121
    Εγγραφή
    15/10/2009
    Μηνύματα
    243
    αυτο θελω σαπιλα!2 καρμπυρατερ για ρετρο λουκ !οσον αφορα τη περιστροφη του εκεντροφορου θεωρω οτι ειναι ευκολη υποθεση ισως μετατρεψω τις κεφαλες η βαλω απο αλλο μηχανακι.θα δω τι ταιριαζη να μπη!παλι θα ψαχνω ολο το βραδυ
    γεροξεκουτης

  10. #10
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.076
    Αρχικά δημιουργήθηκε από nikos121
    αυτο θελω σαπιλα!2 καρμπυρατερ για ρετρο λουκ !οσον αφορα τη περιστροφη του εκεντροφορου θεωρω οτι ειναι ευκολη υποθεση ισως μετατρεψω τις κεφαλες η βαλω απο αλλο μηχανακι.θα δω τι ταιριαζη να μπη!παλι θα ψαχνω ολο το βραδυ
    Είναι κρίμα να χαλάσεις κάτι που δουλεύει για λόγους μόστρας.
    Για να μην ξενυχτήσεις τζάμπα σκέψου μήπως ταιριάξεις ένα μπροστινό κύλινδρο πίσω.
    Χλωμό το βλέπω και αυτό βέβαια.

  11. #11
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της nikos121
    Εγγραφή
    15/10/2009
    Μηνύματα
    243
    θα δω φιλε μου!αν δεν γινεται θα βαλω αλλο μοτερ ,θα δουμε@
    γεροξεκουτης

  12. #12
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της georgio
    Εγγραφή
    01/07/2008
    Μηνύματα
    1.215
    Φαντάζομαι το 90 μοίρες είναι λάθος, 180 εννοείς.

    @stefanos: ο μπροστινός κύλινδρος μια χαρά θα ταιριάξει πίσω, στην κανονική του θέση βέβαια.

    Εξάλλου ο πίσω κύλινδρος είναι αυτός που περιστράφηκε εξαρχής ανάποδα από ότι ο μπροστά και ο λόγος ήταν να βρεθούν μαζί τα δύο καρμπιρατέρ ώστε να μπορούν να συγχρονιστούν σωστά γιατί όταν ήταν ξεχωριστά υπήρχε πρόβλημα στην ρύθμιση τους και ήταν ένα από τα βασικά προβλήματα των V-2 τότε.

    Το πρόβλημα είναι με την κίνηση του εκκεντροφόρου όπως είπε και ο sapila. Έχοντας τον κύλινδρο στο χέρι δοκίμασε να τον βάλεις όπως θες και θα δεις αριστερά να μένει ανοιχτό το σημείο του κυλίνδρου που βγαίνει η καδένα για να κινήσει τον εκκεντροφόρο και δεξιά να περισσεύει το μέρος της κεφαλής που κανονικά θα υποδεχόταν την καδένα και προς το οποίο προεκτείνεται ο εκκεντροφόρος για να πάρει κίνηση.

    Προσωπικά καλό το αισθητικό αλλά στην προκειμένη μιλάμε για μια διάταξη που ξεπεράστηκε λόγω προβλημάτων. Το να υπάρχει κάποιο μηχανάκι ως κλασικό είναι λογικότατο. Το να θέλουμε όμως να μετατρέψουμε ένα πιο σύγχρονο κινητήρα σε έναν παλαιότερου τύπου δεν το καταλαβαίνω. Άλλο το να θέλουμε να δώσουμε συνολικά μια εμφάνιση του τότε με σύγχρονα εξαρτήματα.
    "Με το ένα χέρι να αγγίζεις τ' άστρα και με το άλλο να ανακατεύεις τη λάσπη"
    Μιχάλης Δερτούζος


    "Άμες δε γ' εσόμεθα πολλώ κάρρονες"

  13. #13
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.962
    Επειδή έχασα το μπούσουλα, η εξάτμιση από που θα βγαίνει?
    Sent from me using a computer.

  14. #14
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της MG-KTiNoS
    Εγγραφή
    13/08/2011
    Μηνύματα
    8.032
    Αρχικά δημιουργήθηκε από daz
    Επειδή έχασα το μπούσουλα, η εξάτμιση από που θα βγαίνει?
    http://www.thevincent.com/Norvin2.jpg


    αλλά δε θα γίνει έτσι γιατί όπως είπε και ο σαπίλα ΔΕ ΓΥΡΙΖΕΙ με τη καμία !

  15. #15
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Απ΄όσα έχω διαβάσει , πρέπει να είναι η πιο τρελή φάκα που μπορεί να μπεί κάποιος για να κερδίσει μόστρα (που δεν θα καταλάβει και κανείς).

    Φίλε μου, ένα Vincent θα παραμείνει Vincent και ένα Virago θα μείνει Virago ακόμα και αν του βάλεις αυτούσιο μοτέρ από Black Shadow...
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο μήνυμα: 24/12/2016, 20:37
  2. Απαντήσεις: 18
    Τελευταίο μήνυμα: 18/12/2003, 21:33
  3. Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 11/12/2003, 13:19
  4. Πως Να Κανεις Ευτυχισμενη Μια Γυναικα
    από stratospr στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 21/11/2003, 09:40
  5. Πως επιλεγονται οι moderator????
    από filippos_hornet στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 13/11/2003, 13:54

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF