Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 5 από 5

Θέμα: Honda C50 Βοηθεια...

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    15/04/2012
    Μηνύματα
    8

    Honda C50 Βοηθεια...

    Καλησπερα παιδια,

    Εχω ενα hondaki c50 12volto,με λιφαν 110c πανω γτ ηταν 50αρι η μηχανη του και δεν τραβαγε.

    Εχω καποιες ερωτησεις που θα ηθελα να λυθουν αν μπορειτε να με βοηθησετε:

    1.Η τελικη στο μηχανακι φτανει γυρω στα 80χλμ..Υπαρχει καποιος τροπος να αυξηθει παραπανω γτ τερματιζει απιστευτα γρηγορα το μηχανακι στην τεταρτη και μετα τελος στις ευθειες.(γραναζι μπρος πισω η τπτ τετοιο?)
    2.Θελω να κοντηνω τις πισω αναρτησεις,θα κοπουν λιγο τα ελατηρια(δεν γνωριζω αλλο τροπο..?),τι αρνητικο θαχει και τι θετικο?


    Αυτα για τωρα.

    Ευχαριστω!

  2. #2
    1.δες τι γραναζια φορας μπροστα και πισω(μην περιμενεις να παρεις πολλα χλμ),μεγαλυτερο μπροστα μικροτερο πισω(αναλογια 1 δοντι μπροστα 2-3 δοντια πισω)
    2.αν τα κοψεις μονο αρνητικα θα εχεις,δεν κοβουμε ελατηρια(για αυτο πουλανε μικροτερα και μεγαλυτερα,δεν κοστιζουν ακριβα)γιατι αλλαζει ολη η συμπεριφορα τους προσ την ταλαντωση.


    αν αλλαξες το μοτερ με λιφαν 110 γιατι δεν επαιζαν χρηματα καλα εκανες(αν και θα μπορουσεσ να μαζεψεις και να φτιαξεις το δικο σου),αν παλι το εκανες γιατι δεν τραβουσε εγω θα σου προτεινα να εφτιαχνες του στρογγυλου(πιστευω θα συμφωνησουν πολυ απο εδω μεσα μαζι μου).

    παντα φιλικα
    Ενας αγγελος και ενας διαβολος με συνοδευουν...μου μιλανε συνεχως σα να με δασκαλευουν...ο ενας μου λεει συνεχος να χω το νου μου κι ο αλλος με ωθει στο ανοιγμα του δεξιου καρπου μου(θηριο-σε 2 ροδες)

  3. #3
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    15/04/2012
    Μηνύματα
    8
    Καλησπερα,

    Δεν ξερω αν θα παρω πολλα χιλιομετρα,αλλα αυτο με καιει γτ το μηχανακι τερματιζει αμεσως και σε 1,2,3,4..Και φαντασου σε μια ευθεια 15 χιλιομετρα να τερματιζει απο το 1ο χιλιομετρο κιολας..Μπορει ναναι και λογο βαρους.

    Επισης το να κοψω τα ελατηρια ηταν απλα μια ιδεα,γνωριζω οτι πουλανε μικροτερες αναρτησεις.αλλα δεν γνωριζω ακριβω τι να παρω.Θα ρωτησω ενα συνεργειο.

    Οσο για το λιφαν ναι το πηρα γτ το παλιο μοτερ ηταν 50 και δεν τραβαγε,συν να το φτιαξω και συν να το πειραξω για να ανεβει θα πληρωνα τα 5απλασια.Ξερω οτι τα λιφαν ειναι λιγο μια ετσι μια αλλιως,αλλα μεχρι τωρα μετα απο ενα χρονο ακομα δουλευει ρολοι.Θα μπορουσα να βρω ενα απο αστρα,αλλα τοτε δεν ηξερα.

  4. #4
    πολυμηχανο μελος Το avatar του/της motomaniac
    Εγγραφή
    14/03/2006
    Μηνύματα
    5.166
    34cm ειναι τα μαμα αμορτισερ. ψαξε απλως για κοντυτερα. πχ το crypton φορουσε πιο κοντα.

  5. #5
    Βάλε γρανάζι 32-33 δόντια πίσω, κόψε την αλυσίδα όσο χρειάζεται και θα φορτώνει κανονικά τις ταχύτητες, εγώ τουλάχιστον αυτό έκανα στο Lifan 108cc που έβαλα στο δικό μου στρογγυλοφάναρο.
    Για τα αμορτισέρ συμφωνώ με motomaniac, ψάξε για κοντύτερα ή μακρύτερα, υπάρχουν τα πάντα.

Παρόμοια θέματα

  1. Βοήθεια για honda c50
    από vasnomat στο forum Honda
    Απαντήσεις: 148
    Τελευταίο μήνυμα: 20/12/2017, 06:13
  2. Βελτίωση Honda c50 του 80
    από spyrusx στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 10/08/2007, 19:30

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF