ο Γιατρος παει τελειωσε μετακομησε,το ερωτημα που μενει αναπαντητο? ποιος εφταιγε τελικα γιατην ολη εικονα? ο Γιατρος ? το μηχανακι? η ομαδα?......
ακουω γνωμες....
ο Γιατρος παει τελειωσε μετακομησε,το ερωτημα που μενει αναπαντητο? ποιος εφταιγε τελικα γιατην ολη εικονα? ο Γιατρος ? το μηχανακι? η ομαδα?......
ακουω γνωμες....
Όταν χαλάει ένας γάμος, συνήθως φταίνε και οι δύο. Σίγουρα το Ducati είναι ένα δύσκολο μηχανάκι, αλλά κι ο Rossi ποτέ δεν έδωσε την εντύπωση ότι έκανε το κάτι παραπάνω που χρειαζόταν για να φτάσει τους πρώτους (αυτό που έκανε ο Stoner δηλαδή...).
Για μένα πάντως, όταν σε λένε Rossi, είναι ξεφτίλα να παλεύεις με τον Barbera και τον Abraham, ό,τι μπ**ρδέλο κι αν καβαλάτε...
Πιστεύω πως η ξεροκεφαλιά του αρχιμηχανικού της DUCATI έφταιγε στο 100% γιατί δεν γίνεται ένας κορυφαίος οδηγός να παλεύει για μια θέση από το Νο 6 μέχρι το 10 στον τερματισμό, και εκεί που έπεφτε μόνο από δικό του λάθος να πέφτει από τον ματρακά που καβαλούσε.
Δεν γίνεται στην μία ομάδα να φτιάχνει ανταλλακτικά για την εξέλιξη ενός "όπλου" και στην άλλη να μην τον ακούνε καν για να δείξει ο ανάπηρος πως ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΣ έχει δίκιο , και ο Hayden πάλι στην ίδια κατάσταση είναι, αλλά δεν μιλάει γιατί δεν έχει που να πάει (τα λεφτά είναι πολλά) και η ομάδα είναι "δυνατή" τώρα με την AUDI στο προσκήνιο.
Πιστεύω πως και σε δορυφορική ομάδα να πήγαινε ο γιατρός θα ήταν πολύ καλλίτερα από τον Ιταλικό ματρακά και τον εγωίσταρο αρχιμηχανικό της
όταν έχεις L90 που δε σε αφήνει να έχεις σωστή κατανομή βάρους λόγω χωροταξικών προβλημάτων και δεν αλλάζεις τότε θα παλεύεις από 6η θέση και πίσω.άντε επιτέλους να μπούνε στα λαγούμια τους και οι φανατικοί αντι-ροσσικοί.βέβαια ο stoner πήρε και νίκες αλλά και πρωτάθλημα με το Ducati αλλά μην ξεχνάτε ότι είναι διαφορετικής σχολής,πολύ πιο ωμός και πήγαινε με την ταυτότητα στο στόμα.ο Rossi είναι πολύ πιο ντελικάτος κι αν κάτι δεν είναι στα μέτρα του δεν το πάει.και πιστεύω πως αν πέρνανε την κατεύθυνση που τους υποδείκνυε θα χτυπούσανε νίκες αλλά θα έχανε η Ducati όλα όσα της έμειναν ως trademark της ,βλέπε L90 ,desmo κ.α. έχοντας ήδη αλλάξει το "μη πλαίσιο" με περιμετρικό αλουμινένιο.
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
Ναι αλλά ο Στόνερ πήρε 1 ΠΠ με την Ντουκάτι όταν ήταν ο μόνος με τα καλά λάστιχα.
Όταν τα πήραν και οι άλλοι έπεσε 4ος κλπ
Θα μου πεις πήρε νίκες που ο Ρόσσι δεν πήρε.
Οκ δεκτό αλλά…
Ο ανταγωνισμός του ήταν λιγότερος (πιο λίγα μηχανάκια καλλίτερα απ το δικό του) και ήταν νέος με ανάγκη διάκρισης. (βάθρο ή νοσοκομείο)
Ο Ρόσσι στην ηλικία που είναι δεν έχει να αποδείξει τίποτε και ούτε θα μπει σ αυτό το παιχνίδι.
Πόσο κακό μηχανάκι είναι το ντουκάτι φάνηκε και με την μεταγραφή του Στόνερ στην Χόντα.
ΠΠ με τη μία εκεί που όλοι πριν τον έλεγαν κωλοτούμπα κλπ
-χωρίς μεροληψίες-
Τώρα περί Ντέσμο, μοναδικών πλαισίων, κλπ έγω τα ακούω βερεσέ.
Στους αγώνες πας για να κερδίσεις.
Άρα?
Τίποτα, δεν δουλεύει το πετάς.
Απλό !
Μια μέρα αν ο κανονισμός μείνει σταθερός ΟΛΑ τα μηχανάκια θα είναι ίδια.
(όπως τα 500) στις βασικές δομές τους.
Ακόμα και η φερράρι άλλαξε το ν12 και δεν μπορεί η ντουκάτι ν αλλάξει πλαίσιο ?
Έλεος, σιγά την ομάδα !
Καλά αυτά που λέτε, αλλά ο Rossi έκανε το καθήκον του; Με την κλάση του θα έπρεπε να είναι ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ το 1ο Ducati σταθερά, και όχι να παλεύει με τα ιδιωτικά Ducati και τα CRT...
Άσε που κατηγορούσε συνέχεια την ομάδα και την εταιρία, και σίγουρα δεν είναι αυτός ο τρόπος για να βελτιώσεις τη συνεργασία και να δώσεις κίνητρο για περισσότερη (και αποτελεσματικότερη) δουλειά.
τον τελευταιο καιρο καθε αλλο παρα την ντουκατι κατηγορουσε παντως(ισως το ειχε παρει αποφαση και θελησε να φυγει με καλη καρδια;, δεν ξερω) θυμαμαι χαρακτηριστικα δηλωση που λεει: φταιω εγω στο 100%
αλλα και τι να κανει; πονταρε στο ονομα του και στις κατηγοριες για να τον ακουσουν και να αλλαξουν κατι ετσι ωστε να μπει καλυτερα πανω στο μηχανακι!
You start with a bag full of luck and an empty bag of experience. The trick is to fill the bag of experience before you empty the bag of luck.
Δεν κατηγορούσε την ομάδα του ΑΛΛΑ τον ανάπηρο στο μυαλό αρχι,,,μηχανικό της ομάδας που για λόγους δικούς του (βλέπε Εγωισμού) δεν έκανε πράγματα που ζητούσε ο γιατρός, ΚΑΙ με το μη πλαίσιο να παραμένει ΑΠΛΑ να αλλάξει τη γεωμετρία του ματρακά και να είναι ποιο σταθερό στης στροφές. Δεν μπορεί ένας που στρίβει πάνω στα kurbs , να μην μπορεί να στρίψει σε στροφές που της έχει πάρει στο παρελθόν με + 60 Κμ. Που όταν πήγε στη DUCATI ήταν σαν να ήταν μικρό παιδί από τη χαρά του (λόγο Πατρίδας) και τώρα όπου φύγει- φύγει ??
Κόψε κάτι ε;
.
Πάντως από το 2008 και μετά φαίνεται ότι το μηχανάκι δεν είχε το potential για κάτι παραπάνω από τις μεσαίες θέσεις. Ήταν βέβαια κι ένας Casey Stoner που δεν έπαιρνε χαμπάρι και έκανε νίκες μέχρι και το 2010 αλλά και που επίσης δεν του έκαναν τις αλλαγές/αναβαθμίσεις που ζητούσε.
Ίσως βέβαια να πέρασαν σε άλλο επίπεδο και οι Honda/Yamaha και η Ducati δεν μπόρεσε να ακολουθήσει...
Έχω την εντύπωση ότι ο Rossi θα είναι άμεσα ανταγωνιστικός με το Yamaha μετά την εμπειρία με το Ducati. Όπως ο Stoner που μόλις ανέβηκε στο Honda είδε το φωςκαι έκανε με τη μία τους καλύτερους χρόνους στις δοκιμές...
Για να δούμε...
Τελευταία τροποποίηση από chr1s_86; 10/08/2012 στις 21:08.
Give me fuel, Give me fire
θα κρατουσε το κυρος του ψηλα...
ο hayden ηταν σταθερα μπροστα στον γιατρο και παλευε και για βαθρο καποιες στιγμες...
ο barbera εκανε και καλα χρονομετρημενα και ωραιους αγωνες πολλες φορες μπροστα απο τον κο "εννακις"...ποιος?? καποιος barbera...
βεβαια παιζει και η ψυχολογια ρολο.
οταν εχεις μαθει με τα καλα μηχανακια και πας στο χρεπι σου κακοφαινεται...
οταν ξεκινας με το χρεπι και δεν προκειται να εχεις προοπτικες για καλο μηχανακι, σκας και κολυμπας...
και εγω πιστευω οτι εφταιγε αρχικα ο πρετσιοζι,με το κολλημα στο στατους desmo V90 και τα ρεστα ,οπως ειπαν πιο πανω τα παιδια,αλλα και κατι αλλο,οταν αρχισε να ξεκολα απο τα σκαλωματα του,και ειπε ας δουμε αν δουλευουν αυτα που λεει ο Ροσσι,επαιξε πολυ μεγαλη αργοπορια για τις αλλαγες,αποτε και οι δοκιμες πηγαν πισω.μετα ραγισε το γυαλι και τραβαγε ο ενας απο εδω ο αλλος απο εκει......αυτο που με χαλαει ειναι οτι θυμαμαι τον BERGUES να δηλωνει "βλεπω τα προβληματα της DUCATI και μπορω να τα λυσω σε 40 δευτερολεπτα"θα ηθελα πραγματικα να διαβασωμια συνεντευξη του καινα απανταει στο ποια ηταντα προβληματα,πως θα τα ελεινε,και πανω απολα γιατι δεν τα ελησε?