Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 31

Θέμα: Χρήζω βοήθειας!

  1. #1
    Νέο μέλος Το avatar του/της djSteelCore
    Εγγραφή
    24/06/2012
    Μηνύματα
    20

    Exclamation Χρήζω βοήθειας!

    Καλησπέρα σε όλους! Θα ήθελα τη βοήθεια απο κάθε έμπειρο εδώ μέσα πάνω στις μηχανές!

    Είμαι 21 και έβγαλα δίπλωμα μηχανής απεριόριστο! Ο λόγος: είπα να ξεφορτωθώ το αμάξι και να παρω μηχανή, για λόγους οικονομίας κυρίως!
    Και εδώ είναι το θέμα που έχω... πριν τα μαθήματα του διπλώματος δν είχα καβαλήσει ουτε παπί... μόνο ποδήλατο και αυτό πριν καμία 10ετία! Όταν έλεγα λοιπόν οτι θα βγάλω δίπλωμα και θα πάρω μηχανή είχα στο μυαλό μου κάτι σαν τη yamaha FZ8 (ΕΡΩΤΑΣ)... απο τα πρώτα κιόλας μαθήματα όμως κατάλαβα οτι όχι μόνο για 800cc δν είναι για αρχή αλλά ούτε καν 500cc που ήταν η μηχανή με την οποία έκανα μάθημα! Πήρα όμως το "κολλάει" σιγά σιγά (όσο μηδαμηνό κι αν ήταν αυτό) και οκ... εδώ και 2 βδομάδες οδηγάω ενα παπί crypton 125 για μικρές αποστάσεις π.χ γυμναστήριο!

    Έφτασε λοιπόν η στιγμή να πάρω μια μηχανή!
    Δεν θέλω να πάρω παπί... τα φοβάμαι!
    Δεν θέλω να πάρω scooter... δν μου αρέσουν!
    Street ή motard ψάχνω!

    Έλεγα να ξεκινήσω με honda cb 400 sf που είναι παρόμοια με την cbf500 που έκανα μάθημα... οι μισοί μου λένε είναι πολλά για αρχή, οι άλλοι μισοί ένα συγκρατημένο οκ!
    Μετά είπα οκ 250 τότε, αλλά δν πέφτω παρακάτω... σκέφτομαι όμως και προβληματίζομαι... θα με πάνε τα 250; δλδ είμαι 1,75 98kg... πόση δύναμη να χει πια ένα 250άρι; και άμα έχω και συνεπιβάτη θα ''τραβάει''; στην αττική οδό που θα βγαίνω θα μπορέσω να πιάσω 100-120 αν χρειαστεί ή θα περάσει ο άλλος σφεντόνα απο δίπλα και θα βγάλω φτερά απο τον αέρα;

    ΥΓ: ούτε γκαζοφωνιάς είμαι ούτε τρελοκάγκουρας! μου αρέσει η ταχύτητα αλλά πλέον συγκρατημένα και όπου με πέρνει καθώς έπαθα και έμαθα (με αυτοκίνητο όμως)!
    οι μηχανές δν με συγκινούσαν τόσο (κάποτε ) και δν είχα σκοπό να πάρω αλλά λόγω ανάγκης πλέον......

    Ποιές είναι οι γνώμες σας λοιπόν; με τι θα ήταν καλό να ξεκινήσω;

    Παρακαλώ όποιος μπορεί και έχει τη θέληση ας βοηθήσει!
    Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

  2. #2

  3. #3
    Παγκόσμιος Έλλην.. Το avatar του/της universalgr1
    Εγγραφή
    19/05/2008
    Μηνύματα
    1.476
    To αυτο.. cb400sf!!
    Πατέρας πια..

  4. #4

  5. #5
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.993
    cb1

  6. #6
    Ημίκουλο μέλος Το avatar του/της KostasV2
    Εγγραφή
    20/09/2011
    Μηνύματα
    1.515
    Πρόσεχε! Αυτοί εδώ θα σε κάνουν Χοντάκια με το ζόρι...

  7. #7
    Νέο μέλος Το avatar του/της djSteelCore
    Εγγραφή
    24/06/2012
    Μηνύματα
    20
    η αλήθεια είναι οτι πέρα των ιαπωνικών δν συμπαθώ τπτ άλλο... honda και yamaha ειναι αγάπες παντοτινές για μένα... αλλά απ' ότι βλέπω οι περισσότεροι αναφέρουν ενός συγκεκριμένου τύπου μηχανή... σε τι μάρκα και μοντέλο θα καταλήξω είναι το πιο εύκολο πιστεύω... αυτό που με καίει είναι τα κυβικά... όπως ανέφερα και στο πρώτο μήνυμα δν είχα ξαναοδηγήσει ούτε παπί... προσωπικά θέλω να πάρω για αρχή κάτι σαν τη CB, αυτό που με προβληματίζει είναι οτι πολλοί μου λένε πως είναι πολλά τα κυβικά για έναν αρχάριο σαν εμένα, κάτι το οποίο δν μπορώ να μην το λάβω υπόψην μου καθώς έχουν και κάποια σχετικά μικρή ή μεγάλη εμπειρία απο μηχανές...

  8. #8
    Ημίκουλο μέλος Το avatar του/της KostasV2
    Εγγραφή
    20/09/2011
    Μηνύματα
    1.515
    Θα σου 'λεγα να κάνεις όσα περισσότερα χιλιόμετρα με το παπί (φαντάζομαι πως είναι δανεικό...) πριν πάρεις μοτοσυκλέτα. Το super four που σου λένε, είναι κατάλληλο για αρχάριους, μόνο που εσύ είσαι... πολύ αρχάριος φίλε! Αφού σου αρέσουν και τα motard, ρίξε και μια ματιά στο FMX. ;-)

  9. #9
    οι περισσότεροι άπειροι ξεκινήσαμε. Το fz8 δεν το λες και οικονομικό σε κατανάλωση συγκριτικα με ένα αμάξι, αλλά οκ περι ορέξεως....Απο κει και πέρα το 250 καλό είναι αλλά 250, αρκετοί ξεκινήσαμε με αυτά τα κυβικά. Μπορεί να σε πάει 2 κάβαλο άνετα με 110-120 απλά θα σαι λίγο ''γιος του ανέμου''. Απο κει και πέρα όπως έχω ξαναπει ή 250άρι ή 400άρι ή 600άρι κλπ αν ξέρεις τον ευατό σου πάρε, όλες οι μηχανές πηγαίνουν αργά απλά κάποιες μπορουν να πανε και γρήγορα, άρα όπως καταλαβαίνεις τα πάντα είναι θέμα μυαλού και δεξιού χεριού που ελέγχει το γκάζι.

    Αν κουβεντιάσουμε τα περι ασφάλειας θεωρώ την μεγαλύτερη, και ασφαλέστερη σαν κρατήματα φρένα κλπ είδικά τα πιο καινούρια μοντέλα πχ fazer gsr er και κάποια που δεν μ ρχονται τα οποία είναι ευκολοδήγητες μηχανές αλλά γρήγορες.

  10. #10
    νομιζω οτι το cb400 πρεπει να προσπαθησει καποιος για να τον τρομαξει, ακομα και αρχαριος... λογω του οτι η δυναμη του ειναι ψηλα, αν δεν το στυψεις και το κρατας χαμηλα δεν θα γινει πιο γρηγορο απο ενα 250

  11. #11
    ΑΜΑΝΙΚΟ ΒΕΛΟΣ Το avatar του/της TROOPER
    Εγγραφή
    07/05/2006
    Μηνύματα
    10.592
    κατι σε cb και μεχρι 400 κ.εκ
    ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΚΟ ΧΕΡΟΒΟΛΟ, ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΚΟ ΔΕΜΑΤΙ...

  12. #12
    ο γ@μω τα κυβικα σας... Το avatar του/της mikes
    Εγγραφή
    18/11/2009
    Μηνύματα
    3.349
    kawasaki ER-5 (δεν υπαρχουν μονο τα χοντα! )

  13. #13
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από KostasV2 Προβολή μηνύματος
    Πρόσεχε! Αυτοί εδώ θα σε κάνουν Χοντάκια με το ζόρι...
    Υπαρχουν και αλλες μαρκες?

  14. #14
    Καρχάριος προχωρημένος Το avatar του/της kostas777
    Εγγραφή
    25/11/2009
    Μηνύματα
    786
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από devil's animal Προβολή μηνύματος
    cb1
    +400

  15. #15
    Καρχάριος προχωρημένος Το avatar του/της kostas777
    Εγγραφή
    25/11/2009
    Μηνύματα
    786
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από djSt€€lCore Προβολή μηνύματος
    θα με πάνε τα 250; δλδ είμαι 1,75 98kg... πόση δύναμη να χει πια ένα 250άρι; και άμα έχω και συνεπιβάτη θα ''τραβάει''; στην αττική οδό που θα βγαίνω θα μπορέσω να πιάσω 100-120 αν χρειαστεί ή θα περάσει ο άλλος σφεντόνα απο δίπλα και θα βγάλω φτερά απο τον αέρα;
    είχα honda VT250F, με 35 αλογάκια μόνο..

    το πήγαινα συνέχεια τέρμα και δεν μου έφτανε.. τελική (κοντέρ) 172+ (τσεκαρισμένο δίπλα δίπλα με cb 400sf)

    το κόλλησα 2 φορές.. γιατί στις μεγάλες ταχύτητες ο πίσω κύλινδρος (V 90° γαρ) δεν αεριζόταν επαρκώς

    ταξίδια με δεύτερο άτομο, με 140 σταθερά και που και που ανέβαζα 160+. δεν ήταν φτερό στον άνεμο, αλλά είχε πολύ μαλακές αναρτήσεις και ειδικά όταν ήμουν μαζί με έναν φίλο μου που είναι λίγο παιδοβούβαλος, στην εθνική σε κάτι χασίματα τερμάτιζε και ξύναμε κάτω το διπλό στάντ. κατά τα άλλα μια χαρά ήταν.

    το φόρτωνα και πήγαινα ταξιδάκια. στα φανάρια έφευγα με warp speed (V 90° γαρ ) και κάτι XT με κυττούσαν με απορία

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Μια χειρα βοηθειας για αναζητηση
    από tomhel στο forum Αναζητήσεις, σκέψεις & προβληματισμοί
    Απαντήσεις: 18
    Τελευταίο μήνυμα: 05/08/2006, 23:54
  2. Αναζήτηση βοήθειας
    από VanDiemen στο forum Στραβά κι ανάποδα
    Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο μήνυμα: 03/07/2006, 23:43
  3. χερι βοηθειας
    από b_bong12 στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 17/05/2006, 12:41
  4. Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 12/11/2004, 08:32

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF