Μια νέα προσπάθεια, στον απόηχο της παλιάς MZ.
Μια χειροποίητη μοτοσυκλέτα για λίγους, με κινητήρα Gas Gas, ρετρό look και μια δόση αίγλης των παλιών αγωνιστικών της MZ.
http://zpmoto.de/?pg=zpsport449
Μια νέα προσπάθεια, στον απόηχο της παλιάς MZ.
Μια χειροποίητη μοτοσυκλέτα για λίγους, με κινητήρα Gas Gas, ρετρό look και μια δόση αίγλης των παλιών αγωνιστικών της MZ.
http://zpmoto.de/?pg=zpsport449
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Αυτού του στυλ τα μηχανάκια τα γουστάρω πολύ, πιστεύω πως τα μεγάλα εργοστάσια θα μπορούσαν να τα βγάζουν με αερόψυκτα μοτερ σε πολύ χαμηλές τιμές.
Αλλά τι λέω; η καλή μας χουντοΕ.Ε. έχει απαγορεύσει τα αερόψυκτα με τις δήθεν "προδιαγραφές καυσαερίων" που δήθεν είναι για το καλό μας αλλά στην πραγματικότητα είναι για να μην επιτρέψουν στους Κινεζους (κι όχι μόνο) και στις μικρές εταιρίες να "χαλάσουν την πιάτσα".
οτι και να ναι μζ για 22000 ευρω πολλά ειναι.
γενικα τα 2200 ειναι πολλά και ασχέτως μάρκας.
Accipere quam facere praestat injuriam
ποσο εχουν αυτα τα αμορτισερ?πανω απο 600-700 δεν νομιζω να κοστιζουν.τα χειροποιητα εξαρτηματα θα ειναι το πλαισιο-ψαλιδι,μαρσπιε,το κοστουμι αντε και κανα φαναρι.κινητηρας,ψεκασμος,μπροστινο,αμορτισερ,ζαντες, φρενα υπαρχουν σε αρκετα μηχανακια με κοστος απο 7 εως 12-13 χιλιαδες ευρω(τα πιο εξωτικα).αρα μας μενει μια διαφορα των 10000 ευρω(το λιγοτερο) για τα χειροποιητα εξαρτηματα
![]()
Tα αμορτισέρ εχουν περίπου 1000 Ευρω.
Το κόστος για να ομολογκαριστεί για χρήση δρόμου ενα όχημα ειναι πολύ μεγάλο και μια μικρή βιοτεχνία σαν αυτην αναγκαστικά θα το μοιράσει στα ελάχιστα μηχανάκια που θα πουλήσει.
Μην νομίζετε οτι πρόκειται να πλουτίσουν κιόλας, αν καταφερουν να το βγαλουν στην παραγωγή και να πουλάνε τα 50 κομμάτια που εχουν υπολογίσει.
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
H moto ειναι μ@υν@ρ@....
σιγουρα 22500 ειναι τρελα λεφτα, αλλα αν τα χα για πεταμα και μου περίσσευαν θα την χτυπουσα με την μια!!!
το ξερω οτι η εγκριση τυπου κοστιζει ρε Αρη αλλά το μοτερ προερχεται απο καθαρο εντουρο(GG FSE450).θα μπορει να ανταποκριθει σωστα για συχνη χρηση στον δρομο?(να κανει και την φιγουρα του ο ιδιοκτητης?).μηπως θα επρεπε να το βγαλουν χωρις φωτα-πινακιδες με πολυ μικροτερο κοστος και αναλογως την ζητηση να προχωραγαν στην street legal εκδοση?δεν βλεπω να βρισκει εδαφος αυτο το προτζεκτ στους καιρους που διανυει η Ευρωπη.εναλλακτικα θα επαιρνα το CCM SR-40 το οποιο και ξεχωριστο ειναι και χειροποιητο ΚΑΙ με τζαπαν μοτερ.και ολα αυτα με 5700 λιρες.τα υπολοιπα θα τα σκορπαγα για αναβαθμιση των περιφερειακων ή θα τα εκανα μπυρες
![]()
Δεν εχεις αδικο βέβαια.
Εγω προσωπικά δεν θα έπαιρνα ποτέ ούτε το ένα ούτε το άλλο αν ηθελα ψιλοχωμάτινο μηχανάκι.
Κατι τετοιο μου αρεσει πολύ περισσότερο και φυσικά ειναι και φτηνότερο κι απο το CCM να φτιαχτεί.
http://classic-motorbikes.net/specia.../yamaha/xt500/
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957