Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 10 από 10

Θέμα: Γρηγορος τροπος ελεγχου καταστασης της αλυσιδας μας.

  1. #1
    μουσικο μελος Το avatar του/της GiannisBlessed
    Εγγραφή
    25/11/2008
    Μηνύματα
    1.812

    Γρηγορος τροπος ελεγχου καταστασης της αλυσιδας μας.

    οι καιροι ειναι δυσκολοι και μια αλυσιδα ειναι κατι το σχετικα ακριβο(100-200ε).για μια μηχανη αξιας 1000-2000 ευρο δεν ειναι και μικρο ποσο.εκτος απο ακριβο ομως ειναι και πολυ σημαντικο να ειναι σε καλη κατασταση για την ασφαλεια μας και την αξιοπιστια της μηχανης.
    οταν αγοραζουμε μια "καινουρια" μεταχειρισμενη μηχανη ενα απο τα πραγματα που πρεπει να ελεγχουμε ειναι η κατασταση της αλυσιδας της.οι περισοτεροι που δεν ξερουν κοιτανε αν ειναι γυαλιστερη καθαρη και λαδωμενη.αυτο ειναι ενα καλο θετικο στοιχειο(το οτι ο ιδιοκτητης της μαλλον ασχολειται με την καλη του-υποψηφια καλη μας)αλλα μπορει να ειναι και παραπλανητικο.το οτι μοιαζει εξωτερικα μια αλυσιδα σαν καινουρια δεν σημαινει οτι ειναι καινουρια.
    υπαρχουν διαφοροι τροποι εγω θα αναφερω εναν "μπακαλιστικο" που μπορει πραγματικα ο καθενας ασχετα απο το ποσο πιανουν τα χερια του να μαθει και να χρησημοποιει.με τον καιρο η αλυσιδα μας τεντωνει και θελει ανα καποια διαστηματα τεντωμα.στην πραγματικοτητα δεν τεντωνει αλλα φθειρεται εσωτερικα.αυτο παρατηρουμε ως τεντωμα.
    με μια ματια λοιπον βλεποντας την αλυσιδα οπως αυτην στην παρακατω φωτογραφια βλεπουμε την αποσταση που εχουν μεταξι τους τα εξωτερικα πλακακια τις αλυσιδας.(αυτα που εχουν χρωμα χρυσο,μαυρο κτλ και γραφουν πανω did afam κτλ)
    αν η αποσταση ειναι οπως η αλυσιδα που βλεπουμε εδω αυτο σημαινει οτι ειναι κοντα στα τελευταια της.

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	=)15401.jpg 
Προβολές:	626 
Μέγεθος:	98,4 KB 
ID:	264223

    η αποσταση αυτη οταν η αλυσιδα ειναι καινουρια ειναι οπως φαινεται στην φωτο απο κατω.μπορειται να δειτε ξεκαθαρα με ματια στον κοκκινο κυκλο οτι ειναι πολυ πολυ μικροτερη.

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	1929740_8_b1.jpg 
Προβολές:	625 
Μέγεθος:	55,0 KB 
ID:	264221

    η απο κατω φωτογραφια ειναι δικο μου κατορθωμα και μπορει να συμβει στον καθενα.τοτε δεν ηξερα πως μοιαζει μια πεθαμενη αλυσιδα.ευτυχως ειχα αγιο και δεν επαθα τπτ ουτε εγω ουτε η μηχανη μου.(να κανω μια παρενθεση εδω.η αλυσιδα αν σπασει ειναι παρα πολυ επικινδυνη!!μπορει να μπλεχτει μεσα στο κινητηρα και να τον καταστρεψει να πεσουν λαδια και να γλυστρησετε,μπορει να τυληχτει στον πισω τροχο μπλοκαροντας τον και να πεσετε ακομα και να σπασει να τιναχτει και να χτυπησει δυνατα εσας τον συνεπιβατη σας η καποιο αλλο οχημα)
    στην παρακατω φωτογραφια παρατηρουμε το τεραστιο κενο.
    παρατηρουμε επισης την μετατοπιση του κεντρου του αξονα του πυρου(πρασινο) προς τα αριστερα σε σχεση με το κεντρο του αξονα περιστροφης(κιτρινο) του "ρολερ"(τα κυλινδρακια που εχει μεσα η αλυσιδα)
    το αθροισμα της αποστασης χ ειναι: Χ = 2Α + Ψ
    οπου Ψ ειναι το κενο που ειχε η αλυσιδα οταν ηταν καινουρια.

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	=)7851.jpg 
Προβολές:	613 
Μέγεθος:	95,4 KB 
ID:	264219
    Τελευταία τροποποίηση από McGyver; 13/07/2012 στις 12:35.

  2. #2
    μουσικο μελος Το avatar του/της GiannisBlessed
    Εγγραφή
    25/11/2008
    Μηνύματα
    1.812
    τελος σε περιπτωση που η αλυσιδα φαινεται να ειναι ενταξει πρεπει να κανουμε εναν τελευταιο ελεγχο για να βεβαιωθουμε οτι δεν εχει μπει καινουρια αλυσιδα σε ψοφια γραναζια.(η αλλαγη πρεπει να γινεται παντα σετ γιατι αλλιως το παλιο εξαρτημα θα φθειρει το καινουριο σε χρονο ρεκορ)
    πιανουμε τον κρικο που ειναι πισω πισω στο γραναζι και τον τραβαμε προς τα πισω(πρασινο βελακι)η αλυσιδα πρεπει να απομακρυνεται απο το γραναζι απο παρα πολυ λιγο εως λιγο αν μπορουμε να δουμε φως η ακομα χειροτερα αποκαλυπτονται τα δοντια της αλυσιδας τοτε το γραναζι η/και η αλυσιδα ειναι φθαρμενα και θελουν αλλαγη.Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	=)15402.jpg 
Προβολές:	779 
Μέγεθος:	99,0 KB 
ID:	264010
    το ξερω οτι υπαρχουν και αλλοι πιο ψαγμενοι ακριβιας τροποι αλλα απευθυνομαι σε αυτον που δεν ξερει σχεδον τπτ απο μηχανολογικα θεματα και θελει να κανει τον ελεγχο μονος του.οποιος θελει εννοειται προσθετει η διορθωνει!!ευχαριστω!

    να προσθεσω και κατι τελευταιο καποιες μηχανες (κυριως μικρου κυβισμου) εχουν στον συνδετικο κρικο μια ασφαλεια.
    βεβαιωθητε οτι το ανοιγμα της ασφαλιας(κοκκινο βελακι) κοιταει προς τα πισω(μπλε βελακι) δλδ αντιθετα απο την φορα κινησης της αλυσιδας.(αριστεροστροφα οπως την βλεπουμε)
    το πρασινο βελος δειχνει την φορα κινησης.
    λαθη συμβαινουν.
    http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=129545

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	MasterLinkTopLeg.jpg 
Προβολές:	755 
Μέγεθος:	48,2 KB 
ID:	264020
    Τελευταία τροποποίηση από GiannisBlessed; 10/07/2012 στις 21:34.

  3. #3
    Los Toumpaneiros Το avatar του/της GIXXERAKIAS
    Εγγραφή
    02/05/2006
    Μηνύματα
    3.217
    Άλλος ένας επίσης "μπακαλίστικος" τρόπος να δούμε αν η αλυσίδα και τα γρανάζια μιάς μοτό έχουν εξαντλήσει τα περιθώρια τους,είναι απλά να γυρίσουμε την πίσω ρόδα έχοντας στο διπλό στάντ την μηχανή.Ωπου δεν υπάρχει στάντ (σε ss η άλλες μηχανές) μπορούμε να πάμε σε ένα συνεργείο να δανειστούμε επι τόπου ένα.

    Όταν γυρνάμε την πίσω ρόδα θα πρέπει η αλυσίδα να μήν κάνει καθόλου σπασίματα-κολλήματα στους κρίκους και επίσης το κυριότερο να μήν χαλαρώνει-τεντώνει ανάλογα το σημείο περιστροφής της.Έχει τύχει πολλές φορές μαστόρια που βλέπουν την αλυσίδα χαλαρή να την τεντώνουν σε εκέινο το σημείο και μετά όταν γυρνάει η αλυσίδα σε κάποια σημεία της είναι πολύ σφιχτή με αποτέλεσμα να σπάει με κακά αποτελέσματα.

    Πολύ ωραίο πόστ και χρήσιμο που ξεκίνησε ο φίλος.
    Keep spamming!!!:a13:

  4. #4
    Φίλε Γιάννη , τα συνημμένα έχουν εξαφανιστεί.
    Αν μπορείς διόρθωσε το ποστ για να δούμε και να μάθουμε και εμείς.
    Η ζωή ξεκινάει στα 300 ! ! !

  5. #5
    μουσικο μελος Το avatar του/της GiannisBlessed
    Εγγραφή
    25/11/2008
    Μηνύματα
    1.812
    ευχαριστω mamounia.
    παιδια εχω ενημερωσει και λογικα καποια στιγμη θα φτιαχτει.προσωρινα βαζω τις φωτο εδω κατω.
    ειναι με την σειρα.δλδ η πρωτη πανω ειναι η πρωτη και εδω!χαχα
    1 (264000)
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	=)15401.jpg 
Προβολές:	575 
Μέγεθος:	98,4 KB 
ID:	264218

    2(264001)
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	1929740_8_b1.jpg 
Προβολές:	576 
Μέγεθος:	55,0 KB 
ID:	264220

    3(264006)(το κατορθωμα)
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	=)7851.jpg 
Προβολές:	583 
Μέγεθος:	95,4 KB 
ID:	264222

    να προσθεσω και κατι.
    στην απο πανω εικονα(κατορθωμα)
    βλεπετε την τρυπα που μπαινει ο πειρος της αλυσιδας?
    εχει γινει οβαλ λογο φθορας και ο πειρος εχει φαγωθει.
    για αυτο "τεντωνουν" οι αλυσιδες.

  6. #6
    Μπράβο Γιάννη , σε ευχαριστούμε.
    Τώρα φαίνονται και εξηγούνται όλα.
    Η ζωή ξεκινάει στα 300 ! ! !

  7. #7
    Απορια:
    Μηπως η αποσταση εχει να κανει με τον τυπο και τον αριθμο των κρικων της αλυσιδας??

    Εμενα παντως στο BROS ειναι οπως της πρωτης φωτο ,ψιλοσκατενια και παω για αλλαγη αυτες τις μερες!

  8. #8
    μουσικο μελος Το avatar του/της GiannisBlessed
    Εγγραφή
    25/11/2008
    Μηνύματα
    1.812
    με τον αριθμο δεν νομιζω να εχει να κανει τπτ...
    οσων αφορα τον τυπο ναι εχει.
    καθε αλυσιδα καινουρια θα εχει μια συγκεκριμενη αποσταση.
    δεν ειναι ολες ιδιες.
    παντως εχω δει και μερικες αλυσιδες ψιλοσπανια οι οποιες ειναι καινουριες αλλα εχουν σχετικα μεγαλη αποσταση.θελει προσοχη και ελεγχος σε ολα τα σημεια(γραναζια κτλ)για να βγει καποιο πορισμα για την κατασταση της αλυσιδας.δεν φτανει μονο να κοιταει κανεις την αποσταση.

  9. #9
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    23/11/2011
    Μηνύματα
    23
    Ακόμη ένα πρόβλημα που μπορεί να έχει η αλυσίδα είναι τα κατεστραμμένα o-rings. Για τον συγκεκριμένο λόγo χρειάστηκε να αλλάξω πρόσφατα την δικιά μου αλυσίδα.

    Σε δικό μας μηχανάκι ο τρόπος που καταλαβαίνουμε ότι έχουμε κατεστραμμένα o-rings είναι να παρατηρούμε την αλυσίδα και βλέπουμε να λερώνει με κάτι κόκκινο.
    Αυτό σημαίνει ότι η αλυσίδα έχει αρχίσει να χάνει το εσωτερικό γράσο της. Στο γράσο αυτό έχει προστεθεί το κόκκινο χρώμα από το εργοστάσιο για να μπορεί κάποιος να διαπιστώσει το πρόβλημα.
    Δυστυχώς αυτό σε μηχανάκι που θέλουμε να αγοράσουμε αν ο ιδιοκτήτης το έχει καθαρίσει για να τον έλεγχο, δεν μπορούμε να το διακρίνουμε.

    Εγώ στην αρχή νόμιζα ότι η αλυσίδα λερώνει από κάτι στο δρόμο αλλά όταν άρχισε να χαλαρώνει και να χρειάζεται κάθε λίγο τέντωμα το έψαξα και ανακάλυψα το παραπάνω.

    Πάντως πέρα από τον οπτικό έλεγχο γενικά η αλυσίδες ορίζονται από τον κατασκευαστή να έχουν ένα μέγιστο μήκος το οποίο αναφέρεται στο βιβλίο service.

  10. #10
    Los Toumpaneiros Το avatar του/της GIXXERAKIAS
    Εγγραφή
    02/05/2006
    Μηνύματα
    3.217
    Βασικά από όσο γνωρίζω το κόκκινο χρώμα είναι η σκουριά που έχει από καιρό κάνει την εμφάνιση της λόγω χαλαρών o-rings στους πύρους και μόλις σπάνε-ανοίγουν αυτά,γίνεται ακόμα πιό έντονη η εμφανισή της.
    Keep spamming!!!:a13:

Παρόμοια θέματα

  1. Επισκόπηση της Πολιτικής μας Ιστορίας -Το Μπουρδέλο Καίγεται
    από mparmpanik στο forum Αναζητήσεις, σκέψεις & προβληματισμοί
    Απαντήσεις: 48
    Τελευταίο μήνυμα: 22/03/2012, 15:25
  2. Προστατευτικές μεμβράνες στις επιφάνιες της μοτό μας?
    από gian_nykt στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 27/02/2007, 06:40
  3. περι ρυθμισης της αλυσιδας
    από b_bong12 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 11/12/2006, 14:38
  4. H δύναμη της σκέψης μας.
    από rc31 στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 03/10/2005, 23:43

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF