Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 8 από 8

Θέμα: Μαυρος καπνος απο εξατμιση

  1. #1
    Νέο μέλος Το avatar του/της OrionV
    Εγγραφή
    14/07/2012
    Μηνύματα
    22

    Μαυρος καπνος απο εξατμιση

    Καλησπερα κλπ..
    Ανοιγοντας το γκαζι στο παπι μου,βλεπω μαυρο καπνο (οχι πυκνο,αλλα φαινεται).
    Απο οτι εψαξα,βρηκα οτι οφειλεται σε ατελης καυση βενζινης.
    Η αληθεια ειναι οτι οταν το πηγα στο μηχανικο (για τα ηλεκτρικα του,δε δουλευε τιποτα),
    μου ειπε οτι το καρμπυρατερ δεν ειναι στα καλυτερα του (27 ετων) και οτι οι βαλβιδες ειναι κολλημενες και χανω σε συμπιεση.
    Υποθετω οτι αυτο ειναι το προβλημα.
    Τωρα η ερωτηση μου ειναι,αν ξερει καποιος να μου πει ποσο θα κοστισει ολο αυτο(ανοιγμα μοτερ και ποιος ξερει τι αλλο θα χρειαστει εκτος απο αυτα που ανεφερα),για να δω αν αξιζει τον κοπο( ηταν και σε ακινησια για 10 χρονια +)
    και αν θα βελτιωθει καθολου απο αποψη επιδοσεων και καταναλωσης γιατι καιει αρκετα κατα τη γνωμη μου( 80 χλμ/3 λιτρα/72cc).

    Ευχαριστω πολυ!

    YΓ:ξεχασα να πω οτι δε κραταει ουτε καλο ρελαντι,ειδικα οταν ειναι κρυος ο κινητηρας.
    Το καρμπυρατερ ειναι καθαρο(οσο γινεται,μου ειπε οτι εχει πιασει καρβουνιλα)

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της panagiwths
    Εγγραφή
    30/06/2012
    Μηνύματα
    136
    Επισκεβη θελει το μοτερ. Με κανα 80-100 αρι καθαρισες. Στα καυσιμα θα δεις οικονομια , και οι επιδωσεις θα απογειωθουν (θα αφινει το 25 ετων λαστιχο κατω λεμε).
    Και κατι ακομα για τα καυσαερια: μαυρος καπνος= ατελεις καυση , μπλε καπνος= καυση λαδιου, ασπρος καπνος= υδρατμος

  3. #3
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από panagiwths Προβολή μηνύματος
    Επισκεβη θελει το μοτερ. Με κανα 80-100 αρι καθαρισες. Στα καυσιμα θα δεις οικονομια , και οι επιδωσεις θα απογειωθουν (θα αφινει το 25 ετων λαστιχο κατω λεμε).
    Και κατι ακομα για τα καυσαερια: μαυρος καπνος= ατελεις καυση , μπλε καπνος= καυση λαδιου, ασπρος καπνος= υδρατμος
    Νομιζα οτι ο λευκος ειναι απο λαδι.
    Αν δείτε τον Τσάκ, πείτε του οτι τον ψάχνω.

  4. #4
    Tελικα που καταληξαμε για τον καπνο?
    Αν δείτε τον Τσάκ, πείτε του οτι τον ψάχνω.

  5. #5
    Νέο μέλος Το avatar του/της OrionV
    Εγγραφή
    14/07/2012
    Μηνύματα
    22
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από webassasin Προβολή μηνύματος
    Tελικα που καταληξαμε για τον καπνο?
    για τα χρωματα λες?
    ετσι οπως τα περιγραφει ο Παναγιωτης ειναι..

  6. #6
    Νέο μέλος Το avatar του/της OrionV
    Εγγραφή
    14/07/2012
    Μηνύματα
    22
    Το πηγα τελικα,μου ειπε καρμπυρατερ (30-35,Ταιβαν) και βαλβιδες.
    Ελπιζω να μη με σκισει με τα εργατικα..
    Τελευταία τροποποίηση από OldMan; 17/09/2012 στις 18:01.

  7. #7
    Los Toumpaneiros Το avatar του/της GIXXERAKIAS
    Εγγραφή
    02/05/2006
    Μηνύματα
    3.217
    Τα ίδια συμπτώματα είχα και έγω με το σκούτερ με δυσκολία εκκίνησης το πρωί,μαύρο καπνό και ασταθές ρελαντί μέχρι να ζεσταθεί,μετά δουλευέ κανονικότατα όλη μέρα (με μείον την αυξημένη κατανάλωση) μέχρι το επόμενο πρωί της κρύας εκκίνησης με τα ίδια συμπτώματα.

    Έν τέλη ήταν και οι δύο βαλβίδες εξαγωγής ραγισμένες και όταν ζεσταινόταν το εργαλείο με την διαστολή κράταγε συμπίεση και δούλευε κανονικά.(στα 92,000χιλ)Αφού αλλάχθηκαν δουλέυει σαν καινούριο.
    Keep spamming!!!:a13:

  8. #8
    Νέο μέλος Το avatar του/της OrionV
    Εγγραφή
    14/07/2012
    Μηνύματα
    22
    180 τελικα με γιαπωνεζικο καρμπ,επισκευη στην κεφαλη,φιλτροχοανες φλαντζες κλπ παρελκομενα.

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF