Υπό την ίδια σκέπη θα βρίσκονται πλέον τα παγκόσμια πρωταθλήματα MotoGP και Superbikes καθώς όπως ανακοινώθηκε η Dorna Sports αναλαμβάνει την διοργάνωσή τους.
Πηγή : Ναυτεμπορική
Υπό την ίδια σκέπη θα βρίσκονται πλέον τα παγκόσμια πρωταθλήματα MotoGP και Superbikes καθώς όπως ανακοινώθηκε η Dorna Sports αναλαμβάνει την διοργάνωσή τους.
Πηγή : Ναυτεμπορική
Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.
Το είχαν στα σκαριά εδω και καιρό οι κουφάλες...
Ο Ezpeleta εχεi ήδη πεί οτι η κοινή ECU μπορεί να ειναι και υποχρεωτική από το 2014 στα MotoGP αγνοώντας τις αντιδράσεις απο την Honda (κυρίως), την Ducati και την Yamaha.
Να τον δω πως θα κανει πρωταθλημα MotoGP χωρίς Honda ετσι οπως το παει...
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
O Nakamoto του HRC είχε πει ότι αν μπει κοινή ECU θα στρέψουν τα ενδιαφέρον τους στα WSBK.
Και τώρα θα του πει ο Εσπελέτας "τράβα στα SBK, θα στα κόψω τελείως τα ηλεκτρονικά!"
Επίσης δεν με πείθουν οι δηλώσεις ότι θα δοθεί προσοχή στον χαρακτήρα και ιδιαιτερότητες των δύο πρωταθλημάτων...![]()
Give me fuel, Give me fire
Αν δούμε τα δεδομένα του προβλήματος ίσως καταλάβουμε κατά που πάει το πράγμα.
Έχουμε
1. Οικονομική κρίση. (η αρχή των πάντων)
2 Ένα πρωτάθλημα μοτο τζι πι που
α. το θέαμα έχει πεθάνει
β. η Χόντα το στηρίζει με πολλά μηχάνακια (κι αμα τα πάρει το μαγαζί κλείνει)
γ. η Χόντα θέλει να κερδίζει γιατί δεν πληρώνει τσάμπα
δ έχουν μείνει μόνο 3 μεγάλοι κατασκευαστές (έστω 2,5)
ε. οι άλλοι κατασκευαστές δυσφορούν με το υπάρχον κατεστημένο.
3. μια αρχή του σπορ που αποδεδειγμένα έκανε την κρίση βαθύτερη
-υποβαθμίζοντας τις μικρές κατηγορίες
-αλλάζοντας συνεχώς κανονισμούς διώχνοντας όλους τους μικρούς
- μην μπορώντας να πει καθαρά τι θα ισχύει σε λίγα χρόνια (αποθαρρύνοντας έτσι νέες μεγάλες ομάδες να μπουν στο κόλπο)
4. το μοτο τζι πι ήταν πάντα η κορυφή του σπορ με νέες τεχνολογίες ακριβά μηχανάκια κλπ Για του άλλους όπως είχε πει και ο Μπιγκ Μικ υπάρχει και το ΣΒΚ
(Δεν τον βλέπω καλά τον Εσπελέτα )
Τι λένε οι Ιταλοί
Τα μότο τζι πι είχαν το πρόβλημα κι αυτοί αναγκάστηκαν να καταφύγουν στα ΣΡΤ για να μην κλείσουν.
Αντιδρούν λοιπόν και προσπαθούν να βλάψουν τα ΣΒΚ.
Και η ΦΙΜ ?
Η ΦΙΜ δεν κούνησε ούτε το δαχτυλάκι της !
Δεν προσπάθησε καν να καθησυχάσει τους φιλάθλους που βλέπουν τον αγωνιστικό μοτοσικλετισμό του υψηλότερου επιπέδου να περνάει σε κατάσταση ΜΟΝΟΠΩΛΙΟΥ
Μετά λοιπόν το ΜΟΝΟ-λάστιχο, μετά το ΜΟΝΟ-κινητήρα φτάνουμε και στο ΜΟΝΟ-πρωτάθλημα !
Είναι φυσικά σίγουρο ότι αν τα σουπερμπάικ γίνουν σούπερστοκ θα χάσουν πολύ από την αίγλη τους και φυσικά δεν θα είναι το ίδιο σημαντικά.
Θα περάσουμε λοιπόν σε μια Βαλκανοποίηση (ωχ τι είπε ρε?) των ΣΒΚ που θα καταλήξει σε ένα δευτερεύων πρωτάθλημα αν δεν κλείσει και τελείως!
Εν αναμονή να μάθουμε τι θα γίνει είμαστε πολύ περίεργοι να δούμε τι λένε οι κατασκευαστές. Δεν είναι φυσικά καθόλου σίγουρο πως Απρίλια και ΒΜWθέλουν να φτιάξουν πρωτότυπα, ούτε και πως η Χόντα και η Γιαμάχα θα δεχτούν παθητικά μια κατάσταση ΣΡΤ. (η οποία γιαμάχα έχει φύγει από το ΣΒΚ)
Το ρίσκο να επαναληφτεί μια κατάσταση όπως το 57 που Μοτο γκουτσι Μόντιαλ και Τζιλέρα έφυγαν μαζί από το πρωτάθλημα είναι ορατό !
Και το ερώτημα παραμένει…
-Τι θα κάνουν οι κατασκευαστές που σίγουρα αισθάνονται στριμωγμένοι.
Η Χόντα πάντως ξεκαθάρισε τη θέση της !
Ernesto Emmi