Κάποια συμβουλή? Μεταχειρισμένο θέλω και μάλλον στο 750 θα καταλήξω απλα τα άλλα κυκλοφορούν πιο πολύ και είπα να ρωτήσω. Είναι και το ABS που δεν έχει το 750....
Κάποια συμβουλή? Μεταχειρισμένο θέλω και μάλλον στο 750 θα καταλήξω απλα τα άλλα κυκλοφορούν πιο πολύ και είπα να ρωτήσω. Είναι και το ABS που δεν έχει το 750....
Απο τα 3 το πιο πολυφορεμενο ειναι το Ζ. Μεταξυ των 3 δεν υπαρχει θεμα συγκρισης μιας και το Ζ ειναι streetfighter ενω τα αλλα 2 sport-touring. Και τα 3 αξιοπιστα και μπορεις να βρεις αρκετα σε καλη τιμη. Αν καταληξεις στ Ζ προσεξε γιατι συνηθως οσοι το ειχαν το εσκιζαν ολιγο. Διαλεξε με κριτηριο ποιο σου ταιριαζει καλυτερα για τη χρηση που το θελεις.Αρχικά δημιουργήθηκε από nicket456
Κάποια συμβουλή? Μεταχειρισμένο θέλω και μάλλον στο 750 θα καταλήξω απλα τα άλλα κυκλοφορούν πιο πολύ και είπα να ρωτήσω. Είναι και το ABS που δεν έχει το 750....
ΥΓ. Το ABS εντος πολης ειναι σωτηριο. Σου μιλαω εκ πειρας και ασ ημουν φανατικος εναντιον του πριν παρω το ληστη![]()
...next thing you know, they'll take my thoughts away...
KTM RC8
Moto Guzzi V85TT
SYM Symphony ST 125
Οσων αφορα το Ζ ενδιαφέρομαι για το "S" με το mini fairing και αυτό ειναι χωρις ABS. To streetfighter βγαινει και με ABS αλλά δεν με ενδιαφερει. Το "S" δεν το βλεπω και πολύ συχνά (οχι οτι δεν υπάρχει) ,το εχουν σταματησει κιολας απο την kawasaki. Απλα προβληματιζομαι γιατι μου αρεσει πιο πολυ απο τα αλλα και πουλιεται αρκετα φτηνα απο οτι ειδα.
Εγω ειμαι κατοχος Ζ750s , το μηχανακι ειναι πολυ καλο, αλλα εγω του χω βελτιωσει αναρτησεις και φρενα. Σε αυτα πασχει καπως.Εξαρτατε παντα απο τη χρηση αλλα οπως και να το κανεις 100 αλογα σε 210+ κιλα ειναι θεμα πως σταματανε. Μοτερ ασπαστο.Ροπη. Ψιλοκακη θεση αναβατη.Τα χερια ειναι τελεια αλλα η σελα κατηφορικη και οδηγαω μονιμα μπροστα. Ο συνεπιβατης επεισης καθεται κακα ,αρκετα ψηλα.Οταν τα χερια ειναι στις χειρολαβες ειναι μακρια απο οδηγο. Οταν ειναι στο τεποζιτο πρεπει να ειναι πανω στον οδηγο,ερχεται μπροστα.Επεισης τα πολλα χιλιομετρα των ταξιδιων θα κουρασουν και θα πονεσουν το συνεπιβατη. Ολες οι κοπελιες εχουν διαμαρτυριθει αλλα καμια δε με παρατησε γιατι ειμαι ωραιος.Αρχικά δημιουργήθηκε από nicket456
Κάποια συμβουλή? Μεταχειρισμένο θέλω και μάλλον στο 750 θα καταλήξω απλα τα άλλα κυκλοφορούν πιο πολύ και είπα να ρωτήσω. Είναι και το ABS που δεν έχει το 750....
![]()
Κατα τα αλλα Πανευκολο στην εξοικιωση.Σουπερ στη κινηση.Συμπαθεστατο στον επαρχιακο. Μετριο στα ταξιδια γιατι ψιλοτριζουν τα φαιρινγκ ,συντονιζει καπου στις 6000 στροφες και κανει αρκετο θορυβο.
Το cbf ειναι πιο αργο ,αλλα πρεπει να ειναι αρκετα καλητερο στο ταξιδι του. Το bandit παρομοιο αλλα αρκετα βαρυτερο.
Παντως μεταξι μας εγω το ζ θα επερνα οπως κι εκανα και θα κοιταγα να βρω με αρκετα εξτρα ωστε να ειναι βελτιωμενο οδηγικα
that I was where I would be,
Then I would be where I am not,
Here I am where I must be
Go where I would, I can not
Κοιτα... δεν ψαχνω απαραιτητα και το πιο γρηγορο. Για την σελα εχω ακουσει. Πιστευεις με μια after market να γινει δουλεια? Και το "ληστη" που καβαλησα , η σέλα του δεν με ενθουσιασε. By the way...το Z φορτώνεται εύκολα? Και απο συντηρηση? Μεχρι τωρα μονο μονοκυλινδρα ειχα!
NO NEWS..........GOOD NEWS
Για τη σελα ψαξτο στα "μοντελα" εδω μεσα εχει γινει συζητηση σιγουρα. απο συντηρηση καθε 12000χλμ. κανα 250αρι. Εμενα μια παιδικη ασθενεια εβγαλε στην αρχη με ενα καλωδιακι και μετα τιποτα. Δε βγαζουν προβληματα αυτα τα μηχανακια και τα τρια.Αρχικά δημιουργήθηκε από nicket456
Κοιτα... δεν ψαχνω απαραιτητα και το πιο γρηγορο. Για την σελα εχω ακουσει. Πιστευεις με μια after market να γινει δουλεια? Και το "ληστη" που καβαλησα , η σέλα του δεν με ενθουσιασε. By the way...το Z φορτώνεται εύκολα? Και απο συντηρηση? Μεχρι τωρα μονο μονοκυλινδρα ειχα!
that I was where I would be,
Then I would be where I am not,
Here I am where I must be
Go where I would, I can not
Thank you stavrogin, βοήθησες πολύ
NO NEWS..........GOOD NEWS
Ζ750s εχω και εγω φίλε μου. Απο τις επιλογές που έθεσες σαφώς η καλύτερη. Εγω προσωπικά έχω κάνει αρκετες βελτιώσεις στην μηχανή σε φρένα,αναρτήσεις μπρος πίσω και πολλές αισθητικές. Α και εω φτιάξει και την σελα σε πιο άνετη και ταυτόχρονα "μουράτη" έκδοση. Εχω κανει ταξίδια με την μηχανή φουλ φορτωμένη με βαλιτσα πίσω και σαμάρια πλαινά και tank bag μπροστά. Ανετα τα βγάζει η μηχανή αν αντέχεις εσυ. Ο συνεπιβάτης έχει ενα θέμα με τα πόδια που καθονται λίγο ψηλά αλλα οχι κατι ιδιαίτερο. Σε λίγο καιρο θέλω να την πουλήσω και εγω αν και η αγορά ειναι πολύ κάτω και τα σκοτώνουμε τα μηχανακια δυστηχώς.
Οτι και να πάρεις να θυμάσαι πάντα καλό εξοπλισμό και σύνεση στο δεξί χέρι φίλε μου. Το Ζ έχει πολύ πιο πολυ γκάζι απο τα μονοκύλινδρα.
Και αν δε με σέβεστε να με φοβάστε!!
παίζει μεγάλο ρόλο το πεδίο χρήσησ τησ μοτοσυκλέτασ
αν ενδιαφέρεσαι για ταξιδάκια και μακρινέσ βόλτεσ η απλά εντοσ αθηνών και ένα νησάκι το χρόνο για διακοπέσ
το ζ σε γενικέσ γραμμέσ πουλάει τον πάτο του αλλά είναι παλτό κανονικό, streetfighter και κουραφέξαλα, wanna be streetfighter oταν μεγαλώσω είναι
απο ένα streetfighter έχεισ διαφορετικέσ απαιτήσεισ και το ζ δεν τισ ικανοποιεί
τα άλλα 2 είναι touring και μακράν κανεισ καλύτερο ταξίδι (θέση, προστασία, φορτώμα, αυτονομίεσ, φρένα)
τα φρένα του honda δεν θα τα βρεισ πουθένα αλλού, είναι μακράν
αλλά το μηχανάκι βγάζει μια παππουδήλα, σε κάνει να νιώθεισ 50 χρονών
ο suzukas ξεφεύγει λίγο αλλά και πάλι δεν είναι οτι καβάλησεσ διαστημόπλοιο, στο ίδιο μοτίβο με το honda κινείται απλά έχει λίγο γκαζάκι και ροπή παραπάνω αλλά είναι πολύ φτηνό ακόμα και καινούργιο
προσωπικά θα σου έλεγα μην πάρεισ κανένα απο τα 3
μάζεψε λίγα λεφτά παραπάνω και ή πάρε ένα streetfighter με αρ#*#α η ένα touring με περισότερεσ δυνατότητεσ και λίγο πιο συναρπαστικό χαρακτήρα
Βασικά βλέπω πως όλοι λένε για (i)την σέλα του Z (ii)βελτιωση αναρτήσεις - φρένα γιατι προφανώς έχει (iii)γκάζι! Άρα θα πίνει κιόλας κάτι παραπάνω (ανάλογα και το χέρι σου βέβαια). Εγώ ,αυτό που θέλω, είναι ένα μηχανάκι για κάθε μέρα που το Σ/Κ να μπορω να πηγαινω και +400 km (πήγαινε-ελα) για μια βολτα με την κοπελια. Και επειδη τα on-off τα βαρεθηκα ,θελω κατι πιο street πλεον. Μάλλον πρέπει να το σκεφτώ πιο πολύ τελικα. Anyway ευχαριστώ παιδια να ειστε καλα.
NO NEWS..........GOOD NEWS
αμα εχεις κοπελα μην παρεις ΖΑρχικά δημιουργήθηκε από nicket456
Βασικά βλέπω πως όλοι λένε για (i)την σέλα του Z (ii)βελτιωση αναρτήσεις - φρένα γιατι προφανώς έχει (iii)γκάζι! Άρα θα πίνει κιόλας κάτι παραπάνω (ανάλογα και το χέρι σου βέβαια). Εγώ ,αυτό που θέλω, είναι ένα μηχανάκι για κάθε μέρα που το Σ/Κ να μπορω να πηγαινω και +400 km (πήγαινε-ελα) για μια βολτα με την κοπελια. Και επειδη τα on-off τα βαρεθηκα ,θελω κατι πιο street πλεον. Μάλλον πρέπει να το σκεφτώ πιο πολύ τελικα. Anyway ευχαριστώ παιδια να ειστε καλα.![]()
CBF να παρεις.ειναι ανετο.πολυ ανετο.
στην ελλαδα δε χρειαζεσαι πολλα αλογα.και με τα 87 του CBF κανεις με το παραπανω τη δουλεια σου.εχει την πιο ανετη θεση οδηγησης,καλα φρενα.παρτο με abs.
τωρα απο μουρη το ΖS ειναι πιο ωραιο,αλλα δε σταματαει ευκολα και εχει γκαζι δυνατο.
και ο ληστης τιμιος αλλα το cbf εχει πιο ανετη θεση οδηγησης.
ασε τις επιδοσεις(λεπτομεριες) και οι τρεις μοτοσυκλετες πανε καλα.με 180 ταξιδευεις.ποσο να πας πια.
![]()
Route 66 R & B Band "Zefiry" (Rolling Stones με Brian Jones'version)
κούλαδε το ποστ γραφει z750s και επειδη μαλλον δεν εχεις ιδεα(και εχεις και απαιτησεις.... ) googlαρισε το μπας και καταλαβεις γιατι λενε οι αποπανω...Αρχικά δημιουργήθηκε από RAMMSTEIN
απο ένα streetfighter έχεισ διαφορετικέσ απαιτήσεισ και το ζ δεν τισ ικανοποιεί
τα φρένα του honda δεν θα τα βρεισ πουθένα αλλού, είναι μακράν αλλά το μηχανάκι βγάζει μια παππουδήλα, σε κάνει να νιώθεισ 50 χρονών
προσωπικά θα σου έλεγα μην πάρεισ κανένα απο τα 3
μάζεψε λίγα λεφτά παραπάνω και ή πάρε ένα streetfighter με αρ#*#α η ένα touring με περισότερεσ δυνατότητεσ και λίγο πιο συναρπαστικό χαρακτήρα
ok to paradexomai ekana ena optiko lathos, pareleipsa ena s
esi pou ekanes to lathos kai piges kai to agorases omos
pikra megali
se katalabaino kai se simpono
Για να μην ανοιγω καινουριο θεμα ... Συνεχιζω εδω
Ειμαι σε αναζητηση καινουριας μηχανης (μεταχειρισμενο παντα :-)) και ειμαι μεταξυ αυτων των 3.Το CBF το αποριπτω μαλλον γιατι με χαλαει που δεν εχει ψεκασμο(τα παλια που ψαχνω τουλαχιστον) και δεν εχουν και οργανακι για ενδειξη βενζινης. οποτε κοιταζω μεταξυ bandit και z750s. Η χρηση θα ειναι καθημερινα στην Αθηνα (οχι κεντρο) μερικα ταξιδακια ΣΚ οταν ο καιρος το επιτρεπει και αναλογως των οικονομικων ισως γινει και μεγαλο ταξιδι σε εξωτερικο , ορεξη υπαρχει χρημα δεν υπαρχει:-).Το καλοκαιρι που περασε πηγα Αυστρια.
Σε οτι αφορα το bandit δεν με προβληματιζει κατι καθως το οδηγησα λιγο και μου αρεσε. Οι προβληματισμοι μου εχουν να κανουν με το Ζ. Πως ειναι σε ταξιδι? Αν περνει καγκελα για πλαινες GIVI E41 και αν την παλευει ο συνεπιβατης γιατι μου φαινονται λιγο ψηλα τα μαρσπιε του.
Απο θεμα αξιοπιστιας νομιζω και τα 2 ειναι σε πολυ καλα επιπεδα. Δεδομενου ομως οτι το Ζ δεν βγαινει πλεον καινουριο...θα επρεπε να με ανυσηχει λετε?
Οι τελευταιες μηχανες που ειχα ηταν vstrom και vfr. Στο vstrom ειχα καποια μικρα θεματα με πιασιμο σε πλατη ψηλα (οχι μεση) , στο vfr δεν ειχα κανενα θεμα εκτος απο φυσιολογικο πιασιμο οταν ημουνα αρκετη ωρα επανω του και κυριως λογω σελας συγκριτικα με την σελα του vstrom παντα.