Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 18

Θέμα: 950 adventure με fcr 41 κρυα πρωινα δεν παιρνει μπροστα

  1. #1

    950 adventure με fcr 41 κρυα πρωινα δεν παιρνει μπροστα

    κυριοι βοηθεια.εχω βαλει στο μοτορι fcr.τα κρυα πρωινα δεν παιρνει με τιποτα.(υ.γ.δεν εχει τσοκ ουτε hot start)καμια συμβουλη?καποιος που μπορει να βοηθησει?
    adventure rider

  2. #2
    ktmikos Το avatar του/της crfouras
    Εγγραφή
    22/07/2009
    Μηνύματα
    506
    Θα σου ελεγα πρωτα να τσεκαρεις ρυθμισεις....βελονες, ζιγκλερ, αερα, αλλα γνωριζω ποσο ευαισθητα ειναι κ φανταζομαι οτι μεχρι τωρα για να δουλευε, δεν θα ειχες καποιο προβλημα. Αυτο το κιτ το δεινει το twins κ το περιγραφει ως de-icing.....δεν ξερω αν ειναι αυτο που χρειαζεσαι ωστοσο στην δικη σου περιπτωση, ριξτου ομως μια ματια κ ρωτα για info http://www.ktmtwins.com/ktm-950-adve...r-de-icing-kit
    Εκεί που τελειώνει ο δρόμος αρχίζει η περιπέτεια....

  3. #3
    The fine art of sliding Το avatar του/της Aνεμος
    Εγγραφή
    11/10/2012
    Μηνύματα
    494
    Ενα κόλπο που παίζει για τα FCR σε τέτοια περίπτωση είναι ενα γρήγορο ανοιγμα - κλείσιμο του γκαζιού με τον κινητήρα σβηστό ωστε να ψεκάσουν βεζίνη, αλλα δεν ξέρω κατα πόσο εχει εφαρμογή στο 950 καθ'οτι μονοκύλινδρος
    there's no such thing as impossible

  4. #4
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Ανεμος Προβολή μηνύματος
    Ενα κόλπο που παίζει για τα FCR σε τέτοια περίπτωση είναι ενα γρήγορο ανοιγμα - κλείσιμο του γκαζιού με τον κινητήρα σβηστό ωστε να ψεκάσουν βεζίνη, αλλα δεν ξέρω κατα πόσο εχει εφαρμογή στο 950 καθ'οτι μονοκύλινδρος
    +950
    Typhoon 125, NX 250, WR200, LC4 400E, M 600, Canyon 500, LC4 640 SM, 640 ADV, Speed 4, Z1000, 404 DS, ADV 950S , SDuke 990, SM 950 , 440 SM, 690 SM, TUONO 660!

  5. #5
    underground τύπος Το avatar του/της Gregor
    Εγγραφή
    27/07/2005
    Μηνύματα
    63
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Ανεμος Προβολή μηνύματος
    Ενα κόλπο που παίζει για τα FCR σε τέτοια περίπτωση είναι ενα γρήγορο ανοιγμα - κλείσιμο του γκαζιού με τον κινητήρα σβηστό ωστε να ψεκάσουν βεζίνη, αλλα δεν ξέρω κατα πόσο εχει εφαρμογή στο 950 καθ'οτι μονοκύλινδρος
    Αυτό που λέει ο Άνεμος…

    Είχα τα FCR σε 950SM (το ίδιο μοτέρ). Κάθε πρωί 2 με 3 γρήγορα ανοίγματα του γκαζιού με το μοτέρ σβηστό. Και η μπαταρία σου πρέπει να είναι σε άψογη κατάσταση πάντα. Αν έχεις και διακόπτη για τα φώτα κράτα τα φώτα κλειστά μέχρι να βάλεις μπροστά.
    Γληγόρης ο γλήγορος

  6. #6
    φιλε crfouras απο ρυθμισεις το μηχανακι ειναι κομπλε.το de-icing κιτακι ειναι για τα μαμα καρμπυλατερ και οχι για τα fcr(εποικοινωνησα μαζι τους με mail).φιλε ανεμος το 950 κατα πρωτον ειναι δικυληνδρο V.πιστεψε με δυο τρεις τεσσερης δεκα φορες το γκαζι με το μοτο σβηστο.τρεις μπαταριες που αλλαξα ειναι πολυ.φιλε gregor τιποτα.αλλες γνωμες?κυριοι ακουω τους παντες:a37:
    adventure rider

  7. #7
    The fine art of sliding Το avatar του/της Aνεμος
    Εγγραφή
    11/10/2012
    Μηνύματα
    494
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από adventure rider Προβολή μηνύματος
    φιλε crfouras απο ρυθμισεις το μηχανακι ειναι κομπλε.το de-icing κιτακι ειναι για τα μαμα καρμπυλατερ και οχι για τα fcr(εποικοινωνησα μαζι τους με mail).φιλε ανεμος το 950 κατα πρωτον ειναι δικυληνδρο V.πιστεψε με δυο τρεις τεσσερης δεκα φορες το γκαζι με το μοτο σβηστο.τρεις μπαταριες που αλλαξα ειναι πολυ.φιλε gregor τιποτα.αλλες γνωμες?κυριοι ακουω τους παντες:a37:
    Ξέρω ρε μαν τι είναι το 950, εγώ εχω το μονοκύλινδρο !!!

    Ψάξου λίγο με θέση βελόνας , ζιγκλέρ. Μήπως έχεις αυτά τα FCR ? (Για το μοντέλο του καρμπ ρωτάω)
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	FCR.jpg 
Προβολές:	263 
Μέγεθος:	44,1 KB 
ID:	274041

    Αν ναι, πρόκειται για αρκετά παλιό μοντέλο FCR , αρκετά ευαίσθητο σε αλλαγές θερμοκρασίας, υψόμετρου κτλ και θέλει λίγο ψάξιμο να βρείς ζιγκλέρ και λοιπά ανταλλακτικά μερη.

    Υπάρχουν κάποια κιτ για αυτά τα καρμπυρατέρ με διαφορετική βελόνα (συνήθως μπλέ χρώματος) και ζιγκλέρ για χειμώνα .

    Ρίξε μια ματιά εδώ http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=542366]

    Οταν πάρει, λειτουργεί σωστά σε όλο το εύρος των στροφών (χωρίς μπουκώματα, κομπιάσματα κτλ) ?
    there's no such thing as impossible

  8. #8
    Ανεμος περιπου.τα δικα μου εχουν μια μικρη διαφορα στο πανω μερος.ειδα το link και θα μιλησω με το μηχανικο μου αφου το θεμα καρμπ δεν το κατεχω ιδιαιτερα.θα δω τη φοραει και αν συμφωνουν με το link θα κοιταξω να τα αλαξω μηπως δω ασπρο κρυο πρωινο
    adventure rider

  9. #9
    Το κολπο με τα ανοιγματα γκαζιου για να ψεκασουν τα accelerator pumps δουλευει, αλλα ο κινητηρας ετσι θα εχει καυσιμο να παρει μπροστα αλλα παλι θα δουλευει θεοφτωχος για οσο ειναι κρυος...Δεν προβλεπεται καποιος τροπος εμπλουτισμου για τετοιες καταστασεις απο αυτα τα fcr? τα 39mm που ειχε φιλος σε xt ειχαν choke κανονικα..

  10. #10
    Stockholmare Το avatar του/της Vstrommer71
    Εγγραφή
    29/01/2006
    Μηνύματα
    4.304
    Καλου κακου ριξε και καμμια ματια στα μπουζι σου.Μηπως εχεις κανα νουμερο θερμοτερα επανω απο της μαμας.Την ειχα πατησει στο 690 κι ακομα το θυμαμαι.Μια ιδεα ριχνω
    Sju sjösjuka sjömän sköttes av sjuttiosju sköna sjuksköterskor på det sjunkande skeppet Shanghai

  11. #11
    φιλε thanos_s τα fcr για μονοκυληνδρα ειτε 39αρια ειτε 40αρια εχουν choke και hot start.τα διπλα οπως ειναι τα δικα μου οπως και σε ενα ducati ενος φιλου δεν εχουν τιποτα.το μηχανακι οταν παρει μπροστα δουλευει για δυο δευτερα και σβηνει.αυτο μπορει να το κανει καμια δεκαρια φορες.
    adventure rider

  12. #12
    vstromer71 για κανε λιγο λιανα το θεμα με τα μπουζι.
    adventure rider

  13. #13
    χωμα λασπη και κακο Το avatar του/της indianos950
    Εγγραφή
    22/03/2009
    Μηνύματα
    228
    To 950 που είχα έπαιρνε μπροστά κ δούλευε μονοκυλινδρο αλλα έμενε απο ρεύμα λόγω μπαταρίας την άλλαξα η ήσυχασα. Η τρόμπα βενζίνης δουλεύει σωστά;

  14. #14
    Γράψε Κόλλιας Το avatar του/της Antonisss
    Εγγραφή
    03/07/2010
    Μηνύματα
    1.083
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από indianos950 Προβολή μηνύματος
    To 950 που είχα έπαιρνε μπροστά κ δούλευε μονοκυλινδρο αλλα έμενε απο ρεύμα λόγω μπαταρίας την άλλαξα η ήσυχασα. Η τρόμπα βενζίνης δουλεύει σωστά;
    Καρμπυρατέρ και τρόμπα βενζίνης? Εκτός και εάν μου διαφεύγει κάτι για το συγκεκριμένο μοντέλο

  15. #15
    The fine art of sliding Το avatar του/της Aνεμος
    Εγγραφή
    11/10/2012
    Μηνύματα
    494
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Antonisss Προβολή μηνύματος
    Καρμπυρατέρ και τρόμπα βενζίνης? Εκτός και εάν μου διαφεύγει κάτι για το συγκεκριμένο μοντέλο
    Τα τερατώδη τεπόζιτα

    Χρειάζονται τρόμπα για να στέλνουν την βενζίνη απο τα τάρταρα στα carbs
    there's no such thing as impossible

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ
    από orizontas στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 97
    Τελευταίο μήνυμα: 19/01/2012, 07:03
  2. Δεν παιρνει μπροστα οταν......
    από Antwnis στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 10/10/2008, 12:15
  3. γιατι δεν παιρνει μπροστά ?
    από as_pino στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 22
    Τελευταίο μήνυμα: 02/02/2006, 22:09

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF