κυριοι βοηθεια.εχω βαλει στο μοτορι fcr.τα κρυα πρωινα δεν παιρνει με τιποτα.(υ.γ.δεν εχει τσοκ ουτε hot start)καμια συμβουλη?καποιος που μπορει να βοηθησει?![]()
κυριοι βοηθεια.εχω βαλει στο μοτορι fcr.τα κρυα πρωινα δεν παιρνει με τιποτα.(υ.γ.δεν εχει τσοκ ουτε hot start)καμια συμβουλη?καποιος που μπορει να βοηθησει?![]()
adventure rider
Θα σου ελεγα πρωτα να τσεκαρεις ρυθμισεις....βελονες, ζιγκλερ, αερα, αλλα γνωριζω ποσο ευαισθητα ειναι κ φανταζομαι οτι μεχρι τωρα για να δουλευε, δεν θα ειχες καποιο προβλημα. Αυτο το κιτ το δεινει το twins κ το περιγραφει ως de-icing.....δεν ξερω αν ειναι αυτο που χρειαζεσαι ωστοσο στην δικη σου περιπτωση, ριξτου ομως μια ματια κ ρωτα για info http://www.ktmtwins.com/ktm-950-adve...r-de-icing-kit
Εκεί που τελειώνει ο δρόμος αρχίζει η περιπέτεια....
Ενα κόλπο που παίζει για τα FCR σε τέτοια περίπτωση είναι ενα γρήγορο ανοιγμα - κλείσιμο του γκαζιού με τον κινητήρα σβηστό ωστε να ψεκάσουν βεζίνη, αλλα δεν ξέρω κατα πόσο εχει εφαρμογή στο 950 καθ'οτι μονοκύλινδρος
there's no such thing as impossible
Αυτό που λέει ο Άνεμος…
Είχα τα FCR σε 950SM (το ίδιο μοτέρ). Κάθε πρωί 2 με 3 γρήγορα ανοίγματα του γκαζιού με το μοτέρ σβηστό. Και η μπαταρία σου πρέπει να είναι σε άψογη κατάσταση πάντα. Αν έχεις και διακόπτη για τα φώτα κράτα τα φώτα κλειστά μέχρι να βάλεις μπροστά.
Γληγόρης ο γλήγορος
φιλε crfouras απο ρυθμισεις το μηχανακι ειναι κομπλε.το de-icing κιτακι ειναι για τα μαμα καρμπυλατερ και οχι για τα fcr(εποικοινωνησα μαζι τους με mail).φιλε ανεμος το 950 κατα πρωτον ειναι δικυληνδρο V.πιστεψε με δυο τρεις τεσσερης δεκα φορες το γκαζι με το μοτο σβηστο.τρεις μπαταριες που αλλαξα ειναι πολυ.φιλε gregor τιποτα.αλλες γνωμες?κυριοι ακουω τους παντες:a37:
adventure rider
Ξέρω ρε μαν τι είναι το 950, εγώ εχω το μονοκύλινδρο !!!
Ψάξου λίγο με θέση βελόνας , ζιγκλέρ. Μήπως έχεις αυτά τα FCR ? (Για το μοντέλο του καρμπ ρωτάω)
Αν ναι, πρόκειται για αρκετά παλιό μοντέλο FCR , αρκετά ευαίσθητο σε αλλαγές θερμοκρασίας, υψόμετρου κτλ και θέλει λίγο ψάξιμο να βρείς ζιγκλέρ και λοιπά ανταλλακτικά μερη.
Υπάρχουν κάποια κιτ για αυτά τα καρμπυρατέρ με διαφορετική βελόνα (συνήθως μπλέ χρώματος) και ζιγκλέρ για χειμώνα .
Ρίξε μια ματιά εδώ http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=542366]
Οταν πάρει, λειτουργεί σωστά σε όλο το εύρος των στροφών (χωρίς μπουκώματα, κομπιάσματα κτλ) ?
there's no such thing as impossible
Ανεμος περιπου.τα δικα μου εχουν μια μικρη διαφορα στο πανω μερος.ειδα το link και θα μιλησω με το μηχανικο μου αφου το θεμα καρμπ δεν το κατεχω ιδιαιτερα.θα δω τη φοραει και αν συμφωνουν με το link θα κοιταξω να τα αλαξω μηπως δω ασπρο κρυο πρωινο![]()
adventure rider
Το κολπο με τα ανοιγματα γκαζιου για να ψεκασουν τα accelerator pumps δουλευει, αλλα ο κινητηρας ετσι θα εχει καυσιμο να παρει μπροστα αλλα παλι θα δουλευει θεοφτωχος για οσο ειναι κρυος...Δεν προβλεπεται καποιος τροπος εμπλουτισμου για τετοιες καταστασεις απο αυτα τα fcr? τα 39mm που ειχε φιλος σε xt ειχαν choke κανονικα..
Καλου κακου ριξε και καμμια ματια στα μπουζι σου.Μηπως εχεις κανα νουμερο θερμοτερα επανω απο της μαμας.Την ειχα πατησει στο 690 κι ακομα το θυμαμαι.Μια ιδεα ριχνω
Sju sjösjuka sjömän sköttes av sjuttiosju sköna sjuksköterskor på det sjunkande skeppet Shanghai
φιλε thanos_s τα fcr για μονοκυληνδρα ειτε 39αρια ειτε 40αρια εχουν choke και hot start.τα διπλα οπως ειναι τα δικα μου οπως και σε ενα ducati ενος φιλου δεν εχουν τιποτα.το μηχανακι οταν παρει μπροστα δουλευει για δυο δευτερα και σβηνει.αυτο μπορει να το κανει καμια δεκαρια φορες.
adventure rider
vstromer71 για κανε λιγο λιανα το θεμα με τα μπουζι.
adventure rider
To 950 που είχα έπαιρνε μπροστά κ δούλευε μονοκυλινδρο αλλα έμενε απο ρεύμα λόγω μπαταρίας την άλλαξα η ήσυχασα. Η τρόμπα βενζίνης δουλεύει σωστά;