Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 41

Θέμα: Πρόβλημα σε CBR βραχυκυκλωμένα μπουζί.

  1. #1
    Μέλος Το avatar του/της Tsimuhas
    Εγγραφή
    23/05/2012
    Μηνύματα
    46

    Πρόβλημα σε CBR βραχυκυκλωμένα μπουζί.

    Έχω το εξής πρόβλημα με το μηχανάκι μου (CBR 400RR NC29 Gull Arm). Να τα πάρω από την αρχή τα πράγματα μια μέρα εκεί που ήταν μια χαρά το βάζω μπροστά και αρχίζει και δουλεύει 3κυλινδρα, το ανοίγω να το δω και βλέπω ότι είναι καμένο το μπουζί στον 4ο κύλινδρο (από αριστερά προς δεξιά ,το αλλάζω (άλλαξα μόνο ένα γιατί έπρεπέ να κατέβω Θεσσαλονίκη για να βρω), όλα αυτά μέχρι τώρα έγιναν λίγο πριν το καλοκαίρι που μας πέρασε το μηχανάκι για αρκετό καιρό ήταν μια χαρά δούλευε και πολύ ποιο καλά μπορώ να πω, μετά από 4 μήνες περίπου ξανά καίει ακόμα ένα μπουζί του κυλίνδρου 3 το αλλάζω και αυτό (ξέρω ότι θα με κράξετε για το ότι δεν άλλαξα τετράδα αλλά λίγο η δικιά μου αμελια λίγο το ότι δεν έχει κανείς εδώ τέτοια μπουζί... Και αυτά που βρήκα τα βρήκα από σπόντα... ) Στο εντομεταξυ όσο πάει και αρχίζει να κρυώνει ο καιρός και μέσα σε μικρο χρονικό διάστημα καίει και το μπουζί του κυλίνδρου 2 το αλλάζω κι αυτό, μετά από 3 μέρες (σήμερα δηλαδή) το βαζω το πρωι μπροστα και ξανά δουλεύει 3κυλινδρα.... δεν το άνοιξα να δω ποιο μπουζί είναι ακόμα αύριο θα το ανοίξω ... Και να δω που θα βρω μπουζί πάλι... Ξέχασα να αναφέρω ότι τα μπουζί σχεδόν όλα όσα άλλαξα ήταν υγρά αλλά δεν μπόρεσα να καταλάβω αν ήταν από βενζίνη η από λάδι... Σας κούρασα αλλά δεν γινόταν να τα πω ποιο σύντομα... Από αρρύθμιστα καρμπιρατέρ μου την κάνει την δουλειά???

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kawazoyras
    Εγγραφή
    20/12/2008
    Μηνύματα
    162
    το πιθανότερο είναι αρύθμιστα τα καρμπς πετάνε πλούσιο μίγμα κ σου καίει τα μπουζί, αυτό που βλέπεις είναι βενζίνη άκαυτη, σίγουρα δε τραβάς το γκάζι όταν πάς να τη βάλεις μπροστά; κ όσο γιά την αλλαγή ένα ένα δεν υπάρχει πρόβλημα σιγά μήν αλλάζω 4άδα κάθε φορά που καίγεται ένα....
    george

  3. #3
    Μέλος Το avatar του/της Tsimuhas
    Εγγραφή
    23/05/2012
    Μηνύματα
    46
    Τα πρωινα αν πατησω μονο μιζα χωρις γκαζι παιρνει αλλα δεν κραταει ρελαντι, οποτε αναγκάζομαι να τραβήξω το τσοκ η να το κραταω με το γκαζι... Οταν ειναι ζεστη παιρνει με μιση μιζια χωρις γκαζι...

  4. #4
    μουσικο μελος Το avatar του/της GiannisBlessed
    Εγγραφή
    25/11/2008
    Μηνύματα
    1.812
    δεν χρειαζεται να τα πετας τα μπουζι.
    δεν ειναι λαμπες να καουνε.
    καιγε τα με εναν αναπτηρα και 99% ειναι ετοιμα.
    οταν με το καλο βρεις το προβλημα πετα τα και βαλε αλλα.
    αλλα μην πληρωνεις για το τπτ.

  5. #5
    Μέλος Το avatar του/της Tsimuhas
    Εγγραφή
    23/05/2012
    Μηνύματα
    46
    Οταν τα βγαζω και τα κουμπώνω πανω στην μπουζοπιπα τα ακουμπάω πανω σε σασι για δω αν σπινθηρίζουν... οταν ειναι τελείως νεκρα (δεν σπινθιριζουν καθολου) επανέρχονται με το καψιμο οπως λες????

  6. #6
    Με κάψιμο, γίνονται μια χαρά.

    Το θέμα όμως να βρεις, γιατί στα βρέχει. Μάλλον κάποιο θέμα με τα καρμπς σου.

    Γενικά να ξέρεις, καρμπυρατεράτες μοτό με μικρά μπουζί όπως το NC29, ΝΑ ΑΠΟΦΕΥΓΕΙΣ να τις βάζεις μπροστά για πολύ λίγο, και να τις σβήνεις πριν ζεσταθούν πλήρως. Λίγο αρύθμιστα να είναι τα καρμπς, βρέχουν και χαλάνε τα μπουζί τους έτσι.

  7. #7
    Μέλος Το avatar του/της Tsimuhas
    Εγγραφή
    23/05/2012
    Μηνύματα
    46
    Πολύ καλή η συμβουλή σου! Δεν το γνώριζα... Όταν λες μικρά τι ενοεις? μικρά σε μέγεθος? η το πόσο ψυχρά είναι?

  8. #8
    Μικρά σε μέγεθος. Τι φοράει το NC29; CR8;

  9. #9
    Μέλος Το avatar του/της Tsimuhas
    Εγγραφή
    23/05/2012
    Μηνύματα
    46
    Ναι CR8 φοράει...

  10. #10
    Μέλος Το avatar του/της Tsimuhas
    Εγγραφή
    23/05/2012
    Μηνύματα
    46
    Ξεχασα να αναφερω οτι τα καρμπυρατερ τα καθαρισα πριν αρχισει να καιει τα μπουζι ... Μηπως με το καθαρισμα εφυγαν απο την ρυθμιση τους?

  11. #11
    μουσικο μελος Το avatar του/της GiannisBlessed
    Εγγραφή
    25/11/2008
    Μηνύματα
    1.812
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Tsimuhas Προβολή μηνύματος
    Ξεχασα να αναφερω οτι τα καρμπυρατερ τα καθαρισα πριν αρχισει να καιει τα μπουζι ... Μηπως με το καθαρισμα εφυγαν απο την ρυθμιση τους?
    αν περνουσες συρματα μεσα απο τα ζιγκλερ με παθος και με χαρη τοτε ειναι πιθανο να μεγαλωσες την εσωτερικη τους διαμετρο.
    στο ζιγκλερ του κυκλωματος του ρελαντι μια απειροελαχιστη αλλαγη ειναι αρκετη.
    πριν τον καθαρισμο δεν ειχες κανενα προβλημα?

  12. #12
    Μέλος Το avatar του/της Tsimuhas
    Εγγραφή
    23/05/2012
    Μηνύματα
    46
    Δεν πέρασα σύρματα από μέσα, έριξα λίγο υγρό καθαριστικό και τα φύσηξα... Οσο για το αν ηταν ενταξει ποιο πριν δεν το ξερω γιατι την μηχανη την αγορασα ενω ηταν σε ακινησια για κανα 2 χρονια... Λογικα θα ηταν ενταξει ποιο πριν γιατι δουλεψε κανονικα με τα μπουζι που ειχε πανω...

  13. #13
    μουσικο μελος Το avatar του/της GiannisBlessed
    Εγγραφή
    25/11/2008
    Μηνύματα
    1.812
    οχι απαραιτητα.
    βλεπεις οταν ενα μπουζι βραχει απο βενζινα βραχυκυλωνει.(το ρευμα αντι να περασει μεσω του αερα και να παραγει σπινθιρα περναει γυρω γυρω μεσω του υγρου.)
    ετσι λοιπον οταν εξατμιστει η βενζινη το μπουζι στεγνωνει και ξανα γινεται λειτουργικο.

    οποτε μπορει να μην δουλευε και πριν.
    το προβλημα ειναι απλο σχετικα.
    ειναι
    1) η πλουσιο μειγμα.
    2) η υπερβολικα πολυ λαδι για καποιον λογο στον θαλαμο.
    3) η για καποιον λογο τα μπουζι σταματανε να παιρνουν ρευμα και η καυση σταματαει στο συγκεκριμενο κυλινδρο που παρουσιαζεται το προβλημα ετσι και βρεχεται το μπουζι.
    4) η υπαρχει νερο στον θαλαμο καυσης.


    το 1) μπορει να ειναι απο λαθος ζιγκλερ η λαθος επιπεδο σταθμης του φλοτερ η τα βελονακια να μην στεγανοποιουν σωστα και να περναει βενζινη σιγα σιγα και να υπερχυλιζει,κολλημενο τσοκ,τρομερα βουλωμενο φιλτρο αερα η εισαγωγες γενικα κτλ.
    το 2) μπορει να ειναι υπερβολικα λεπτο λαδι σε συνδιασμο με τελειως κλασμενα ελατηρια πιστονιου η τσιμουχακια βαλβιδων που δακρυζουν.
    το 3) μπορει να ειναι υγρασια η νερο που μαζευεται γυρω απο το μπουζι, μπουζοκαλωδια κομμενα, ραγισμενες μπουζοπιπες, επαφες σε φισες που δεν κανουν πλεον επαφη,γενικα ηλεκτρονικη, πολλαπλασιαστες κτλ κτλ
    το 4) μπορει να ειναι φλατζα κεφαλης η καποιο ραγισμα στην κεφαλη και περναει νερο στον θαλαμο καυσης.

    συμπτωματα.
    το 1) κατα την λειτουργια θα παρατηρεις να βρωμοκοπαει βενζινηλα, να πεταει μαυρο καπνο.
    το 2) τα ιδια αλλα βρωμοκοπαει λαδιλα και πεταει μπλε-ασπρο καπνο.
    το 3) αν με το που καψεις-αλλαξεις τα μπουζι και τα βαλεις στην μπουζοπιπα και δουλευουν τοτε ξεχνα μαλλον τα ηλεκτρικα καθως αν υπηρχε καποιο θεμα δεν θα λυνονταν με αλλαγη μπουζι.με εξαιρεση ισως του σεναριου περι της υγρασιας και ισως και της ραγισμενης μπουζοπιπας.
    το 4) λαδια γαλακτερα και πιο ρευστα ανανεμειγμενα με παραφλου.παραφλου σκουρο ανανεμειγμενο με καταλοιπα λαδιου και μαυριλας απο το θαλαμο καυσης.
    θαλαμος καυσης και πιστονι γυαλιστερα και πεντακαθαρα, ασπρος καπνος απο την εξατμιση.

    ανεφερα οσα μπορουσα να σκεφτω.
    παντως πονταρω ανετα στο 1)
    ολα τα αλλα θα μπορουσαν να ειναι αλλα ειναι μαλλον απο λιγο εως παρα πολυ απιθανα.

  14. #14
    Μέλος Το avatar του/της Tsimuhas
    Εγγραφή
    23/05/2012
    Μηνύματα
    46
    Μόνο που εκατσες και τα έγραψες τοση ωρα μου φτανει! Σε ευχαριστω πολυ για της πολύτιμες πληροφορίες και εσενα και τα υπολοιπα παιδια... Στο ρελαντι μυριζει αρκετα αλλα δεν βγαζει μαυριλα... Αν το μαρσαρω λιγο τοτε μπορει να βγαλει λιγο μαυριλα... Το μονο που εχω παρατηρισει ειναι οτι απο βραδυς ειναι μια χαρα και το πρωι μολις το βαλω μπροστα δουλευει 3κυλινδρα... Σαν να ειναι δηλαδη πνιγμένο απο βενζινη λογο υπερχείλισης στον θάλαμο... Αν του βαλω μανομετρα θα καταλαβω αν ειναι πολυ πλουσιο? η τα μανόμετρα ειναι μονο για συγχρονισμό των καρμπιρατέρ?

  15. #15
    μουσικο μελος Το avatar του/της GiannisBlessed
    Εγγραφή
    25/11/2008
    Μηνύματα
    1.812
    παρακαλω.
    ημουν στην θεση σου και ηταν ωραια να με βοηθανε οταν αντιμετοπιζα διαφορα προβληματα οποτε τωρα που εμαθα τον χορο(οσο τεσπα τον εμαθα) βοηθαω και αλλους να μαθουν να τον χορευουν.

    τα μανομετρα ειναι μονο για συγχρονισμο.
    λοιπον.
    εδωσες ενα καλο στοιχειο.
    δλδ αν το βραδυ με το που το παρκαρεις μετα απο βολτα πατησεις μιζα παιρνει κανονικα και δουλευει κομπλε?

    κανε το εξης
    πηγαινε το βολτα ζεστανε το κανονικα ολα κομπλε και οταν προκειται να το παρκαρεις για το βραδυ αφησε το για κανα δυο λεπτα στο ρελαντι και μετα σβηστο.αφου κρυωσει βγαλε τα μπουζι.
    αν μπορεις βγαλε τα μια φωτο και βαλτην εδω.θελουμε να δουμε το τμημα τους που ειναι στον θαλαμο καυσης τη χρωμα εχει.
    αν ειναι καταμαυρο με επικαθισεις τοτε δουλευει πολυ πλουσια.
    το πρωι ΠΡΙΝ την βαλεις μπροστα ανοιξε εισαγωγες και κοιτα μεσα απο τα καρμπυρατερ πισω απο τις πεταλουδες αν εχει καποιος-οι κυλινδροι βενζινη(ειδικα αυτοι που εχουν σταματησει με κλειστες βαλβιδες μπορει να εχουν αρκετη.
    πατα μιζα χωρις τα μπουζι βιδωμενα και κοιτα τις τρυπες των μπουζι.
    αν κανουν σαν φυσητηρα φαλαινα να πουμε (ψεκασμα) τοτε σημαινει ενα μαλλον πραγμα.
    τα φλοτερακια σου δεν κανουν σωστα την δουλεια τους.
    τωρα που το σκεφτομαι υπαρχει και καλυτερος τροπος να κανεις αυτο το τεστ.
    αν εχεις ρουμπινετο βενζινης που να κλεινει τοτε το βραδυ αφου παρκαρεις κλειστο (off)(για να ειμαστε και σιγουροι αφου το κλεισεις βγαλε και την σωληνα να δεις οτι κλεινει οντως και δεν εχει και κανα θεμα και αυτο και μετα ξυνουμε το κεφαλι μας)
    αν δεν εχεις ρουμπινετο τοτε αποσυνδεσε την βενζινη με καποιον τροπο(αυτοσχεδιασε) ωστε να μην συνεχισει να κατεβαινει.
    με αυτον τον τροπο το πρωι δεν θα εχει ξεχυλησει βενζινη απο πουθενα και οι κυλινδροι δεν θα ειναι πλυμιρισμενοι.

    ΑΝ δεν ειναι το παραπανω τσεκαρε μηπως μαζευει τπτ πρωινες υγρασιες σε καμια κομμενη φθαρμενη μπουζοπιπα και βαλε σπρει για ηλεκτρηκα κτλ...

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. προβλημα σε CBR 600f4i
    από GiannisBlessed στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 07/12/2011, 12:37
  2. Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο μήνυμα: 30/09/2011, 15:05
  3. ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΦΩΤΑ ΣΕ Cbr 600
    από Mastergunner στο forum Honda CBR series
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 15/07/2010, 17:43
  4. Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 22/07/2009, 08:47
  5. ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΔΕΞΙΑ ΔΑΓΚΑΝΑ ΦΡΕΝΟΥ ΣΕ Cbr F3
    από banditgr στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 28/01/2006, 14:41

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF