Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 36

Θέμα: Εβαλα λαδια Redline 10-40.

  1. #1
    Banned Το avatar του/της anco
    Εγγραφή
    04/03/2004
    Μηνύματα
    1.334

    Εβαλα λαδια Redline 10-40.

    Σημερα το πρωι εβαλα τα 10-40 της Redline, πλεον τα μπουκαλια γραφουν JASO-MA εδω και καιρο.

    Ετσει αποφασισα στο FMX να κανω αλαγη απο τα TORCO T4R που εβαζα εδω και 13500χλμ, παλι 10-40.

    Στην 1η βολτα που το εκανα, παρατηρησα καλητερη λειτουργεια στην θερμοκρασια του κινητηρα, ακομα και μετα απο 1 ωρα

    λειτουργειας.

    Δεν αναφερομαι στο σασμαν, διοτι οταν κανεις αλαγη λαδιων το σασμαν ειναι παντα ποιο μαλακο, αυτο θα το τσεκαρω μετα απο 2.000χλμ εκει

    οπου και αλαζω λαδια παντα με φιλτρο λαδιου.

    Αγορα απο τον γνωστο Λαμπριανιδη.

    http://www.redlineoil.com/product.aspx?pid=109&pcid=21

  2. #2
    Πολλά τα χρόνια... Το avatar του/της Antwnis
    Εγγραφή
    18/02/2003
    Μηνύματα
    274
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από anco Προβολή μηνύματος
    θα το τσεκαρω μετα απο 2.000χλμ εκει

    οπου και αλαζω λαδια παντα με φιλτρο λαδιου.

    Αλλαγή λαδιών στα 2.000 χλμ???
    Δεν μπορω να ξέρω τι λεει το μάνιουλ του FMX, αλλα όπως και νάχει είναι πολύ λίγα τα χλμ για αλλαγή λαδιών σε ένα τέτοιο μηχανάκι, όσο και σκληρές ναναι οι συνθήκες που δουλεύει το μοτέρ του.
    Δεν νομίζω ότι κερδίζει κανείς κάτι αλλάζοντας λαδια σε τετοια μηχανάκια πριν τις 5-4.000 χλμτρα (Άντε στις 3.000 άμα μιλαμε για μηχανάκι που δουλεύει κόφτες όλη μέρα)
    Απεναντίας, επιβαρύνει την τσέπη του και το περιβάλον.
    Περί ορέξεως βέβαια....
    Τελευταία τροποποίηση από McGyver; 18/12/2012 στις 18:06.
    Όλα είναι έτσι, μέχρι να αποδειχθεί ότι είναι αλλιώς! :a39:

  3. #3
    Banned Το avatar του/της anco
    Εγγραφή
    04/03/2004
    Μηνύματα
    1.334
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Antwnis Προβολή μηνύματος

    Αλλαγή λαδιών στα 2.000 χλμ???
    Δεν μπορω να ξέρω τι λεει το μάνιουλ του FMX, αλλα όπως και νάχει είναι πολύ λίγα τα χλμ για αλλαγή λαδιών σε ένα τέτοιο μηχανάκι, όσο και σκληρές ναναι οι συνθήκες που δουλεύει το μοτέρ του.
    Δεν νομίζω ότι κερδίζει κανείς κάτι αλλάζοντας λαδια σε τετοια μηχανάκια πριν τις 5-4.000 χλμτρα (Άντε στις 3.000 άμα μιλαμε για μηχανάκι που δουλεύει κόφτες όλη μέρα)
    Απεναντίας, επιβαρύνει την τσέπη του και το περιβάλον.
    Περί ορέξεως βέβαια....
    Τα λαδια σπανε σε αυτο το μοτερ παρα πολυ ευκολα, ανεβαζει πολυ θερμοκρασια, εχει και τους καταλυτες...απο την Honda και τραβαει ζορι.

    Το εχω συζητησει και με τον Rein που εχει και αυτος FMX και απο τα TORCO τι βαλει Τ4 (ορυκτελαιο) τι βαλει T4SR (φουλ συνθετικο) τα κανει νερο.

    Απλα τα κανω τεστ.

    Για το θεμα χρηματων δεν θα το συζητησω, μιας και οι Αμερικανοι με την Blackstone το ψαχνουν πολυ, και μετα απο 1000χλμ χρησης οτι λαδια και να βαζεις εχουν αλαξει πολλα απο τα χαρακτηριστικα τους.
    Τελευταία τροποποίηση από McGyver; 18/12/2012 στις 18:06.

  4. #4
    Πολλά τα χρόνια... Το avatar του/της Antwnis
    Εγγραφή
    18/02/2003
    Μηνύματα
    274
    Αφου δεν τιθεται θέμα χρημάτων λοιπον μπορεις να τα αλλάζεις και κάθε 1000 χλμ που αλοιώνονται τα χαρακτηριστικα τους, όπως λένε οι φίλοι μας οι Αμερικάνοι.
    Είμαι περίεργος όμως, οι φίλοι μας οι Γιαπωνέζοι της HONDA που το κατασκεύασαν, στο μάνιουαλ κάθε πόσα χλμ συστήνουν αλλαγή..;
    Όλα είναι έτσι, μέχρι να αποδειχθεί ότι είναι αλλιώς! :a39:

  5. #5
    Προκατειλημμέλος Το avatar του/της SVX
    Εγγραφή
    25/07/2008
    Μηνύματα
    4.098
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Antwnis Προβολή μηνύματος
    Αφου δεν τιθεται θέμα χρημάτων λοιπον μπορεις να τα αλλάζεις και κάθε 1000 χλμ που αλοιώνονται τα χαρακτηριστικα τους, όπως λένε οι φίλοι μας οι Αμερικάνοι.
    Είμαι περίεργος όμως, οι φίλοι μας οι Γιαπωνέζοι της HONDA που το κατασκεύασαν, στο μάνιουαλ κάθε πόσα χλμ συστήνουν αλλαγή..;
    12000
    Accipere quam facere praestat injuriam

  6. #6
    Μονο αν το στρωνεις αλαζεις λαδια στα 2000... και το μοτερ ειναι ιδιο με των XR αρχαιολογικο μοτερ.. παιζει να δουλεβει και χωρις λαδι αν το αφησεις....
    ORGIA!!!!!

  7. #7
    Πολλά τα χρόνια... Το avatar του/της Antwnis
    Εγγραφή
    18/02/2003
    Μηνύματα
    274
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από astroman76 Προβολή μηνύματος
    Μονο αν το στρωνεις αλαζεις λαδια στα 2000... και το μοτερ ειναι ιδιο με των XR αρχαιολογικο μοτερ.. παιζει να δουλεβει και χωρις λαδι αν το αφησεις....
    Μα αφού βλεπεις ότι το παω πολύ ευγενικα μπας και καταλάβω τί γίνεται και αλλάζει κάθε 2.000 χλμ τα λάδια χωρίς να υπάρχει λόγος, γιατι πας να μου το χαλάσεις??
    Τελευταία τροποποίηση από McGyver; 20/12/2012 στις 07:01.
    Όλα είναι έτσι, μέχρι να αποδειχθεί ότι είναι αλλιώς! :a39:

  8. #8
    Σκόνη Πέτρες Λάσπη Το avatar του/της Λευκάδιος
    Εγγραφή
    14/11/2008
    Μηνύματα
    2.574
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από SVX Προβολή μηνύματος
    12000
    τα μανουαλ των Dominator 650,XR650L που εχουν τον ιδιο κινητηρα με το FMX αναφερουν για αλλαγη λαδιων καθε 2000 μιλια(3200 χιλιομετρα)
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από astroman76 Προβολή μηνύματος
    αρχαιολογικο μοτερ.. παιζει να δουλεβει και χωρις λαδι αν το αφησεις....
    για καθολου λαδι δεν ξερω, αλλα με 500ml αντι για δυο λιτρα μια χαρα δουλευει
    Τελευταία τροποποίηση από Λευκάδιος; 19/12/2012 στις 01:38.

  9. #9
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.991
    το μοτερ του fmx (οπως και dominator, xr650l) ειναι αεροψυκτο...
    σαν μονοκυλινδρο 650cc λοιπον, περα απο το (γελοιο) συστημα ψυξης που ειναι ο ψυχρος αερας που το χτυπαει στις ψυκτρες, το λαδακι που εχει μεσα εκτελει και χρεη ψυκτικου (περα απο λιπαντικου)αρα πρεπει να ειναι οσον το δυνατον καλυτερο και να αλλαζεται οσο το δυνατον πιο συχνα...
    αν θελουμε να εχουμε σε καλη κατασταση τα σωθικα του μοτερακιου μας...
    επισης παιρνουμε και σαν δεδομενο οτι ο κινητηρας ειναι αρχαιολογια και στροφαρει ψηλα (για τα δεδομενα της εποχης), αρα το λαδακι ΟΝΤΩΣ σπαει μετα απο καποια χλμ αν το κυνηγαμε και εμεις...

    και επειδη ως γνωστον τα μοτερακια αυτα δεν πανε βημα, στο μεγαλυτερο ποσοστο τους οι ιδιοκτητες τα ζοριζουν για να πανε αξιοπρεπως στο δρομο...

    εν κατακλειδι, μια χαρα ειναι αλλαγη λαδιου σε τετοιο μοτερ στα 2.000χλμ...
    αν και καλυτερο θα ηταν να αλλαζοταν καθε 1000χλμ και να εμπαινε ενα απλο ορυκτελαιο οπως το T4 της torco...που ειναι και φθηνουλι...

  10. #10
    Banned Το avatar του/της anco
    Εγγραφή
    04/03/2004
    Μηνύματα
    1.334
    O devil's απαντησε σωστα για τον λογο που κανω την αλαγη καθε 2.000χλμ.

    Astroman ξερω οτι φοραει XR650L μοτερ, και οτι ειναι πολυ αξιοπηστο, αλλα τι να λεει αυτο.

    Δεν σας εκανα διαφημηση για τα λαδια, απλα ειπα οτι τα εβαλα και τα τεσταρω.

    Για να εχει το FMX καλητερη ψυξη μονο με κιτ που φτιαχνουν διαφορες εταιριες με ψυγειο λαδιου στο πλαι (σαν τα παπακια),απλα δεν το εχω

    παρει ακομα.

    http://www.off-the-road.de/Other-bik...a-FMX-650.html

    Απο γκαζια, καλα παει για αυτο που ειναι..δεν του τραβαω τα αυτια, απλα εχω αλαξει γραναζωμα +3 δοντια πισω και παει μια χαρα.

    Antwnis δεν υπαρχει λογος να κανουμε το topic "καλαμπουρι" για το αν ειναι σωστο να αλαζω λαδια με το manual η οχι και τι χρημα χαλαω.

  11. #11
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    καθε 500χλμ να τα αλλαζετε τα λαδια παιδια

  12. #12
    Banned Το avatar του/της anco
    Εγγραφή
    04/03/2004
    Μηνύματα
    1.334
    Λοιπον μετα απο 2 μερες, και εχει αλαξει πολυ η λειτουργια, προς το καλητερο.

    Στο θεμα συμπλεκτη δεν ειδα καμια διαφορα (πατιναρισμα)

    Θα περιμενω να τα δω και στα 2.000χλμ πως θα ειναι, αλλα και αν θα εχει καψει λαδι ο κινητηρας.

  13. #13
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kostaspetrou
    Εγγραφή
    09/07/2010
    Μηνύματα
    712
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Antwnis Προβολή μηνύματος
    Αφου δεν τιθεται θέμα χρημάτων λοιπον μπορεις να τα αλλάζεις και κάθε 1000 χλμ που αλοιώνονται τα χαρακτηριστικα τους, όπως λένε οι φίλοι μας οι Αμερικάνοι.
    Είμαι περίεργος όμως, οι φίλοι μας οι Γιαπωνέζοι της HONDA που το κατασκεύασαν, στο μάνιουαλ κάθε πόσα χλμ συστήνουν αλλαγή..;
    Τα χιλιόμετρα που προτείνουν είναι συνήθως υπό ιδανικές συνθήκες οδήγησης και όχι σε ακραίες θερμοκρασίες.Κανέν'απ'αυτά δεν ισχύει όταν οδηγά κανείς στη Ελλάδα.
    Τα τελευταία χρόνια οι κατασκευαστές προτείνουν μεγάλα διαστήματα αλλαγής καθαρά για λόγους μάρκετινγκ ώστε να δείξουν ότι το προϊόν τους έχει μικρό κόστος συντήρησης,το ίδιο γίνεται και με τ'αμάξια...

    Σε μονοκύλινδρα μοτέρ ή και σε αερόψυκτα το λάδι πέφτει σε απόδοση γρήγορα.

  14. #14
    μουσικο μελος Το avatar του/της GiannisBlessed
    Εγγραφή
    25/11/2008
    Μηνύματα
    1.812
    θυμαμαι σε ενα τεστ σε διαφορα λαδια που η ρευστοτητα τους αυξανονταν μετα απο 1000κμ χρησης μεχρι και 30%!!
    σαν να λεμε οτι το 50ρι λαδι γινεται 35ρι.
    μετα απο εκεινο το σημειο η φθορα του λαδιου ερχονταν με πολυ πιο αργο ρυθμο.

  15. #15
    Banned Το avatar του/της anco
    Εγγραφή
    04/03/2004
    Μηνύματα
    1.334
    Τα τεστ ειναι με μετρησεις σε λαδι που δεν εχει δουλεψει σε μοτερ με βενζινα.

    Ναι μεν δειχνουν τι παθαινει το λαδι π.χ στους 150 βαθμους, αλλα αν κανουν συγκρισεις με δειγμα απο μοτερ που εκανε 2000 χλμ ειναι πολυ διαφορετικο.

    Αυτο που ειδα πριν μιση ωρα ειναι οτι στο ζεσταμα αλαξε ο ηχος απο την τρομπα λαδιου.

    Μαλλον ειναι ποιο λεπτορευστο, πως να το πω ποιο γρηγορη ροη, και απο εκει που καμια φορα ακουγες την τρομπα σε κρυο καιρο οπως σημερα δεν την εχω ακουσει.

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Μετάβαση από 15-50 σε 10-40
    από Ichigo στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 24
    Τελευταίο μήνυμα: 23/08/2013, 17:35
  2. λαδι 10 40 ή 15 50
    από gianhs8 στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 48
    Τελευταίο μήνυμα: 09/11/2011, 10:05
  3. ΣΥΓΚΡΙΣΗ Amsoil ΜΕ Motul300 10-40
    από jinks στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 16/12/2005, 09:25

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF