Σελίδα 1 από 4 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 51

Θέμα: supermoto only

  1. #1
    Μέλος
    Εγγραφή
    24/10/2012
    Μηνύματα
    44

    supermoto only

    γεια και χαρά σε λίγους μήνες λέω να αλλάξω ο χτακι μου με μια άλλη μηχανή αποκλειστικά σουπερ μοτο
    αυτό που ψάχνω είναι να έχει ροπή, να μπορεί να πάει μια μικρή απόσταση χωρίς να μου γεννήσει το μοτερ και να έχει καλό γενικά στήσιμο
    μέχρι στιγμής κοιτάω το κτμ 660 και το husky 610 αλλά με τρομάζουν ιδικά στα κτμ η ιστορία τους
    ναι ξέρω ότι τα μηχανάκια αυτά τρώγανε σκίσιμο αλλά έχω ακούσει ότι και νορμαλ να τα πηγαίνεις πάλι κάποια στιγμή θα χαλάσουν είναι απ το εργοστάσιο να αντέχουν κάποια χιλιόμετρα (κάτω από 50.000) ξαναλέω έτσι έχω ακούσει και όχι μια και δυο αλλά πάρα πολλές φορές
    εγώ πιστεύω πως αν το συντηρείς σωστά δεν θα βγάλει τίποτα τόσο τραγικό
    Δεκτές και άλλες παρεμφερή προτάσεις αρκεί να είναι πολιτικό και όχι καθαρό
    κοιτάω να κοστίζει το πολύ 4.000 και να είναι μεταχειρισμένο

  2. #2
    τετρακυλινδρο μελος Το avatar του/της yiannis172
    Εγγραφή
    13/07/2008
    Μηνύματα
    730
    Για κανε ενα search σε αντιστοιχα forum,να δεις ποσα 640 adventure υπαρχουν με 80 και 100 χιλιαδες χλμ.....
    Ολα ειναι θεμα συντηρησης και χρησης.Γνωμη μου παρε το 625 (που εχει και FCR) και οχι το 660 γιατι ειναι μονο μανιβελα,οχι οτι θα εχεις καποιο προβλημα αλλα η μιζα οσο να ναι χρειαζεται.Αν δε εχεις ενα Budget 5 και κατι χιλιαρικα,μπορεις εχεις επιλογες και σε 690 που το μηχανακι ειναι αλλου και σε αξιοπιστια και σε γκαζια.

  3. #3
    σκαουντερ πορνοσταρ Το avatar του/της endopandou
    Εγγραφή
    06/09/2012
    Μηνύματα
    2.621
    Οσο απίστευτο και να σου ακουστεί τα ΚΤΜ σπάγανε όχι απο σκίσιμο αλλά στο χαλαρό. Αυτό είναι γραμμένο και σε περιοδικά αλλά θα στο επιβεβαιώσει και κάποιος μηχανικός που γνωρίζει το θέμα (όχι άσχετος που γνωρίζει ''όλα'' τα μοτά...)
    Τις προάλλες είχαμε αυτήν την κουβέντα με τον δικό μου μηχανικό. Αν θέλεις λεπτομέρειες και είσαι απο Αθήνα ευχαρίστως να σου στείλω με πμ διεύθυνση να πας να σου εξηγήσει ακριβώς.
    Πάντως με 4 χαρτιά θα βρεις καλό πράμα, μόνο τον απαραίτητο έλεγχο πριν την αγορά μην αμελήσεις...

  4. #4
    τετρακυλινδρο μελος Το avatar του/της yiannis172
    Εγγραφή
    13/07/2008
    Μηνύματα
    730
    Πολυ σωστος σε αυτο που λες....Το σκορτσαρισμα το σκοτωνει το μηχανακι.Αλλα και πολλοι που βγαιναν εθνικη οδο και πηγαιναν 170+ για ωρα βοηθησαν να βγει το 'καλο' ονομα...Οπως και ακομα περισσοτεροι που εβαζαν μπρος το μηχανακι και οπως ηταν παγωμενο το εσκιζαν.

  5. #5
    Μέλος
    Εγγραφή
    24/10/2012
    Μηνύματα
    44
    όχι παιδιά είμαι συνεπείς και ξέρω τα κακά του μονοκύληνδρου ποτέ μα ποτέ δεν κάνω χαζομάρες με ανοίγματα τα πρώτα 5-10 λεπτά μέχρι να ζεσταθεί το μηχανάκι και εθνική σταθερα 100 χιλιόμετρα κατά την γνώμη μου ή xr 250 έχεις ή κτμ 690 έτσι πρέπει να κάνεις σε ένα μονοκύληνδρο να το προσέχεις
    στο θέμα μας τώρα αναρωτιέμαι το 690 είναι πολύ πιο γρήγορο απ το 660?
    έχω πετύχει κ 660 με μίζα
    για το husky τι λέτε?

  6. #6
    τετρακυλινδρο μελος Το avatar του/της yiannis172
    Εγγραφή
    13/07/2008
    Μηνύματα
    730
    Το 660 SMC εβγαινε μονο χωρις μιζα.Εσυ μαλλον θα ειδες κανα 640 με το κυλινδροπιστονο του 660
    Το 690 ειναι γενικα το πιο δυνατο και γρηγορο πολιτικο μονοκυλινδρο.Σκεψου πως ενα 660 με ολοσωμη/FCR (το φοραει απο εργοστασιο)/εκκεντροφορο βγαζει περιπου στα 60+ κατι ψιλα ροδα και ενα 690 εντελος στοκ παιζει στα ιδια με ενα σαφως καλυτερο/πυκνοτερο 6ρι κιβωτιο.Το 660 ειναι ενα κλικ πιο ελαφρυ.Γενικα σαν μηχανακι το 690 ειναι πολυ καλυτερο και εχει μεγαλυτερες δυνατοτητες και σαν στοκ και σαν φτιαγμενο.
    Το 610 ειναι πολυ καλο μηχανακι αλλα δεν κυκλοφορουν πολλα και εχει και θεμα με τα ανταλλακτικα/service.Σε γκαζια ειναι χειροτερο απο τα αντιστοιχα ΚΤΜ.Σε στησιμο-φρενα ειναι κι αυτο σε πολυ καλο/κορυφαιο επιπεδο.

  7. #7
    τετρακυλινδρο μελος Το avatar του/της yiannis172
    Εγγραφή
    13/07/2008
    Μηνύματα
    730
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	ktmsxca2.jpg 
Προβολές:	362 
Μέγεθος:	53,2 KB 
ID:	273571

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Ktm_660_smc2.jpg 
Προβολές:	361 
Μέγεθος:	100,0 KB 
ID:	273572



    Δες τα σημεια που εχω κυκλωσει,την υπαρξη και την απουσια της μιζας,αντιστοιχα.

  8. #8
    Μέλος
    Εγγραφή
    24/10/2012
    Μηνύματα
    44
    φίλε μου το ξέρω ότι το 660 δεν έχει μίζα απλά είχα δει σε αγγελείες να λένε μερικα 660 ότι φοράνε και μίζα βέβαια ήταν κάνα 2 αυτά
    κοίτα και εγώ πιο πολύ γουστάρω το 690 smc και μόνο καλύτερα να μείνω με το χτ αν είναι να πάρω 690 sm ή duke
    αλλά είναι πολλά τα λεφτά ανεβαίνει τουλάχιστον 2 χιλιάρικα το μπάτζετ αν τα είχα τα λεφτά δεν θα έβαζα καν το ποστ θα έπερνα το 690 και μάλιστα το R που έχω δει ότι βγάζει 70 άλογα (στρόφαλο-ρόδα ιδέα δεν έχω ) έτσι λέγαν τα specs
    όσο για το χασκι είδα ένα στο δρόμο και μου έπεσε το σαγόνι απ την ομορφιά και όσο για τα ανταλλακτικά άκουσα ότι τώρα είναι στα χέρια της bmw θα υπάρχει ακόμα πρόβλημα?

  9. #9
    τετρακυλινδρο μελος Το avatar του/της yiannis172
    Εγγραφή
    13/07/2008
    Μηνύματα
    730
    Γενικα οσο πιο περπατημενο ειναι ενα μηχανακι τοσο πιο ευκολα βρισκεις πραγματα γενικα.Με τα λεφτα που εχεις βρισκεις ευκολα καθαρο 625-640-660.Κατα τη γνωμη μου οποιο βρεις σε καλυτερη κατασταση εκεινο παρε,μη κολλας στο FCR και στα παραπανω κυβικα...αν το μηχανακι που θα παρεις ειναι καθαρο τα κανεις αυτα μετα.
    Το οτι καλυτερα να μεινεις με το ΧΤ,αν κανεις βολτα οποιοδηποτε ΚΤΜ θα σου περασει κατευθειαν....Καλη αγορα και οτι θες εδω ειμαστε....

  10. #10
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της panagiwths
    Εγγραφή
    30/06/2012
    Μηνύματα
    136
    Να κάνω μια ερώτηση γιατί και εγώ ενδιαφέρομαι για το 690. Το smc με το smr r τι διαφορές έχει το έχω ψάξει διαδικτυακός και δεν έχω βρει καμία διαφορά.
    Στο θέμα τώρα, τα σύγχρονα ΚΤΜ δεν βγάζουν κανένα πρόβλημα αρκεί (όπως όλα) να τα προσέχεις γιατί είναι πουσαρισμένα.
    Και να ενα ωραιο SM http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/2982265/

  11. #11
    τετρακυλινδρο μελος Το avatar του/της yiannis172
    Εγγραφή
    13/07/2008
    Μηνύματα
    730
    To SMC/SMR/DUKE ειναι το ιδιο μηχανακι με αλλα πλαστικα.Μηχανικα δεν διαφερουν,μονο το DUKE R εχει διαφορα.Εμενα εμφανισιακα μου αρεσει περισσοτερο το SMC,ειναι πιο γνησιο motard ...Tα αλλα δυο τεινουν στο Street μονοκυλινδρο...

  12. #12
    Μέλος
    Εγγραφή
    24/10/2012
    Μηνύματα
    44
    το sm το θεωρώ άσχημο το duke δεν είναι μοταρντ είναι το ζ750 σε μονοκύληνδρο εγώ για τα R ξέρω ότι έχουν αγωνιστικές προδιαγραφές και βγάζουν παραπάνω άλογα + ο βαμμένος σκελετός και τα αυτοκόλλητα

  13. #13
    τετρακυλινδρο μελος Το avatar του/της yiannis172
    Εγγραφή
    13/07/2008
    Μηνύματα
    730
    To Duke R ειναι αναβαθμισμενη εκδοση του απλου,το SMC R oμως νομιζω ειναι απλα ενα Facelift του παλιου,δε πρεπει να εχει διαφορες σε αποδοση,χωρις να ειμαι σιγουρος.Αγωνιστικες προδιαγραφες εχουν τα EXC μονο...τα αλλα ειναι πολιτικα.
    Αλλα το πολιτικο της ΚΤΜ ειναι παρομοιο με το αγωνιστικο αλλων
    Τελευταία τροποποίηση από yiannis172; 05/11/2012 στις 22:16.

  14. #14
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της panagiwths
    Εγγραφή
    30/06/2012
    Μηνύματα
    136
    Αφού σε ενδιαφέρουν τόσο τα άλογα το SMC με εξάτμιση φίλτρο και χαρτογράφηση περνάει τα 72 άλογα, και αν σκεφτείς οτι είναι και 142 κιλά καταλαβαίνεις πόσο μπιστόλι θα είναι.

  15. #15
    ktmikos Το avatar του/της crfouras
    Εγγραφή
    22/07/2009
    Μηνύματα
    506
    KTM 950 SM......κ τα μυαλα στα καγκελα.....
    Εκεί που τελειώνει ο δρόμος αρχίζει η περιπέτεια....

Σελίδα 1 από 4 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. για motardεους only
    από Spazz στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 09/07/2004, 09:42
  2. ΕΛΛΗΝΙΚΟ πρωταθλημα supermoto
    από ctpanoramix στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 22/06/2004, 12:48
  3. κι αλλη εντουραδα το σ/κ(boys only)
    από Spazz στο forum Συναντήσεις & βόλτες
    Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο μήνυμα: 05/03/2004, 19:22
  4. Arpilia SXV 4.5 Supermoto!!!!!!!
    από Julius στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 14/11/2003, 18:42
  5. Τhe Emirates FIM S1 Supermoto World Championship ...
    από TManiac στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 29/10/2003, 10:09

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF