καλησπέρα!
θα ήθελα τη γνώμη σας για το που πρέπει να βάλω φλατζοκολλα σε ένα μοτέρ από rm250.
το κάνω ένα restor αυτές τις μέρες και θα λύσω ακόμα και καρτερ.
(οι φλάντζες θα είναι όλες καινούριες)
καλησπέρα!
θα ήθελα τη γνώμη σας για το που πρέπει να βάλω φλατζοκολλα σε ένα μοτέρ από rm250.
το κάνω ένα restor αυτές τις μέρες και θα λύσω ακόμα και καρτερ.
(οι φλάντζες θα είναι όλες καινούριες)
Μυαλό δεν θα βάλει, αυτό το κεφάλι, και κλέει υποφέρει πονά...
Μα όσα κι αν πάθει τα ίδια τα λάθη θα κάνει ξανά και ξανά και ξανά και ξανά
κανείς δεν ξέρει ρε παιδιά?
Μυαλό δεν θα βάλει, αυτό το κεφάλι, και κλέει υποφέρει πονά...
Μα όσα κι αν πάθει τα ίδια τα λάθη θα κάνει ξανά και ξανά και ξανά και ξανά
θα ψάξεις στα μαγαζιά που πουλάνε αναλώσιμα αυτοκινήτων (λάδια κλπ) για RED RTV Silicone. Βγάζουν πολλές μάρκες.
Ειναι ωραία η θάλασσα γιατί κινείται πάντα...
Φλατζοκολλα βαζουμε στα κοματια κορμου κινητηρα που δεν παιρνει φλατζες !
Οπου δηλ δεν εχει φλατζα , θελει φλαντζοκολλα !
Μυαλό δεν θα βάλει, αυτό το κεφάλι, και κλέει υποφέρει πονά...
Μα όσα κι αν πάθει τα ίδια τα λάθη θα κάνει ξανά και ξανά και ξανά και ξανά
Το dirko δεν το ξέρω τι είναι.
Γραφει gasket-κάτι;
Ειναι ωραία η θάλασσα γιατί κινείται πάντα...
το θεμα ειναι τή θελεις να κανεις...
ξεκινα απο εκει...
πχ αφτη ειναι μια πολυ καλη κολλα...
http://www.pmalonas.gr/StockImages/p...large.3806.jpg
η dirgo φλατζοκολλα ειναι...αλλα δεν την εχω χρισιμοπιισει..
πωλούνται καρμπιρατέρ για μηχανάκι η μηχανή 36 mm
αν δεν ειναι ξερες...δεν βαζεισ τιποτα...αν ειναι...παρε καινουριεσ..
τη θες να λισεις?
πωλούνται καρμπιρατέρ για μηχανάκι η μηχανή 36 mm
Εφόσον θα λύσεις μοτέρ εξυπακούεται ότι θα πάρεις και "σετ γενικής" άρα δεν χρειάζεται πουθενά κόλλα (εκτός αν το manual λέει κατι διαφορετικό, που δεν νομίζω..)
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
πριν από 2 χρόνια μου είχε σπάσει έναν δίσκο συμπλέκτη και ένα μέρος του το έκανε κομματάκια και ρινισματα.
τότε είχα λύσει εντελώς τον κινητήρα για τυχών ζημιές και για να τον καθαρίσω και είχα παραγγείλει και ένα gasket set αλλά άργησε να μου έρθει και έτσι έκλεισα τον κινητήρα με τις παλιές φλάντζες και φλαντζοκολλα.
το δούλεψα έτσι 2-3 φορές και μετά το παράτησα στην άκρη λόγω ρήξης χειαστου.
τώρα όμως που έχω κάνει την εγχείρηση και έχω αναρρώσει (σχεδόν) είπα πριν το ξαναβολταρω να να του περάσω τις φλάντζες που είχα πάρει τότε και με την ευκαιρία να του βάλω και ένα καινούριο πιστονακι και ότι άλλο χρειαστεί...
το σετ με τις νέες φλάντζες δεν το είχα ανοίξει καθόλου τότε, λέτε να υπάρχει πρόβλημα που κάθονται τόσο καιρό?
servis manual ή repair manual δεν έχω!
ΥΓ. παίρνει φλάντζα και ανάμεσα στα δυο καρτερ...
Μυαλό δεν θα βάλει, αυτό το κεφάλι, και κλέει υποφέρει πονά...
Μα όσα κι αν πάθει τα ίδια τα λάθη θα κάνει ξανά και ξανά και ξανά και ξανά