Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 41

Θέμα: Προβλήματα στο Busa μου...

  1. #1

    Προβλήματα στο Busa μου...

    Καλησπέρα σε όλους τους χρήστες, είμαι καινούριος στο site κι αυτό είναι το πρώτο μου θέμα που συντάσσω γι'αυτό ελπίζω να μπορώ να συνεννοηθώ και να καταλάβετε τι θέλω ακριβώς να πω, αν και οι μηχανικές μου γνώσεις δεν είναι και οι τέλειες παρόλο τα αρκετάααα μηχανάκια που έχω αλλάξει! Λοιπόν πριν λίγες μέρες πήρα μεταχειρισμένο ένα GSX1300R Hayabusa, είχα και πριν τρία χρόνια το ίδιο μηχανάκι αλλά του 2001 και τώρα πήρα ένα του 2002 με 34.000 πραγματικά χιλιόμετρα! Το μηχανάκι έμοιαζε κάπως ταλαιπωρημένα αλλά αυτό δικαιολογείτε λόγω ότι βρισκόταν σε ακριτική επαρχία! Το βρήκα πραγματικά ευκαιρία με κάποια έξτρα πάνω, κυρίως εξωτερικά αλλά και μοτερικά δηλαδή εξατμίσεις ολόσωμο και φίλτρο Κ&Ν και έτσι το πήρα, το πρώτο προβληματάκι που είχε είναι ότι ήταν τρύπιο το ψυγείο λαδιού και το άλλαξα, ευτυχώς βρήκα ένα μεταχειρισμένο σε άριστη κατάσταση, έπειτα είχε ένα θέμα με το γραναζάκι στο κόμπλερ της μίζας, και ο χρήστης έχει βάλει καινούριο κόμπλερ μόλις 2 βδομάδες πριν, ακόμα και για αυτό βρήκα άκρη σε τόρνο και σχετικά οικονομική λύση! Το πρόβλημά μου είναι ότι όταν λύσαμε το καπάκι στον μάστορα στον τόρνο για το δει, το καπάκι μέσα είχε υγρασία...???? Υγρασία ναι, καλά ακούσατε, νερά δηλαδή μέσα στο καπάκι του κόμπλερ, που μάλλον προέρχονται από τα λάδια.... Πρέπει να σημειωθεί ότι 5 λεπτά πριν πάω το μηχανάκι εκεί είχαμε συμπληρώσει λάδι γιατί βάλαμε πάνω το ψυγείο λαδιού και είχαμε αλλάξει και φίλτρο λαδιού καινούριο. Όταν ο τύπος στον τόρνο είδε τα νερά εκεί μέσα άρχισε να μου λέει ότι το μηχανάκι είχε καμένη φλάτζα κεφαλής, έπεσα από τα σύννεφα και φυσικά αν ισχύει αυτό το μηχανάκι θα αποσταλεί πίσω στον αρχικό του ιδιοκτήτη χωρίς δεύτερη κουβέντα, στην συνέχεια ανοίξα την τάπα της βενζίνης και δυστυχώς είδα αυτό που δεν ήθελα, δηλαδή σαν λίπος σαν σαπούνι σαν νερό πως να το πω δεν ξέρω ρε γαμώτο εκεί πάνω στην τάπα, αξίζει να σημειωθεί ότι μου κόπηκαν τα πόδια και σχεδόν έβαλα τα κλάματα καθώς ήμουν σίγουρος ότι είναι φλάτζα κεφαλής κι ότι το μηχανάκι κάνει τα λάδια σαπούνι! Το μόνο ελαφρυντικό που είχε όλη η ιστορία ήταν ότι αν το έκανε μόνο μία φορά μήπως ήταν καθόλου νερό από το κάρτερ ή από το ψυγείο που ήταν πλυμένο ή από κάτι τέτοιο, αυτό λοιπόν έγινε χθες, μετά επέστρεψα το μηχανάκι οδικός και ΔΕΝ ξαναβρήκα αυτό το σαπούνι γύρω από την τάπα, σήμερα έκανα κάποια χιλιόμετρα με νορμάλ ταχύτητες έως 170 χιλιόμετρα και σε κάθε στάση μου έβγαζα την ταπούλα του λαδιού και πάλι δεν είχε νερό, δηλαδή εκτός από εχθές που βρήκα νερό στα καπάκια του κόμπλερ και νερό στην τάπα μετά δεν ξαναείδα πουθενά, ο μηχανικός μου λέει να μην ανησυχώ κι ότι πιθανόν δεν είναι φλάτζα!!! Αυτό ακούγεται καθησυχαστικό αλλά έλα που.... έχω κι άλλο πρόβλημα ρε γαμώτο! Το μηχανάκι με το που το βάζω μπροστά είναι κανονικά τέρμα κάτω η θερμοκρασία, μετά από 5 λεπτά στον δρόμο κι ούτε 5 ανεβαίνει η θερμοκρασία μέχρι περίπου κάτω από την μέση, που από ότι θυμάμαι από το προηγούμενο μπούσα που είχα αυτό δεν γίνονταν, έπρεπε να φας ώρα στην κίνηση για να ανεβάσει θερμοκρασία ειδικά με τον καιρό που έχουμε τώρα.... Οπότε ανεβάζει θερμοκρασία και τι κάνει???? Το απίστευτό!!!! ΑΠΛΑ ΣΒΗΝΕΙ!!! Είτε είναι στον δρόμο είτε είναι ρελαντί το μηχανάκι σβήνει, ανεβάζει θερμοκρασία μέχρι την μέση, ούτε καν πάνω από την γραμμή της μέσης και αμέσως μετά σβήνει, και μετά δεν παίρνει μπροστά, πρέπει να το αφήσεις να κρυώσει κάνα 5λεπτο και μετά παίρνει μετά από ώρα..... Άβυσσος η ψυχή του σαν της γυναίκας ένα πράγμα!!! Θέλω να σημειωθεί ότι την πρώτη μέρα που βάλαμε το ψυγείο το αφήσαμε να ζεσταθεί και το μηχανάκι έφτασε στα κόκκινα για λίγο και το σβήσαμε γιατί μάλλον δεν λειτουργούσε το κύκλωμα και δεν άνοιγε το βερμπιλατέρ, μετά ο μηχανικός έβαλε υγρά απευθείας στο ψυγείο, το βερμπιλατέρ λειτουργεί κανονικά αλλά ανοίγει πριν φτάσει καν στην μέση η θερμοκρασία, και η θερμοκρασία φτάνει στην μέση μέσα σε 2 λεπτά και επαναλαμβάνω μετά η μηχανή σβήνει, εκτός αν είσαι σε μεγάλο δρόμο και τραβάει αέρα και σβήσει, αλλά και πάλι δεν πέφτει η θερμοκρασία τέρμα!!!


    Ελπίζω να μην σας ζάλισα και ευχαριστώ εκ των προτέρων όποιον τρελό σαν εμένα διαβάσει αυτό το κείμενο και μου δώσει κάποια συμβουλή η λύση!

  2. #2
    Χωρίς να είμαι μηχανικός ...

    Για μένα το μόνο σίγουρο είναι πως η μοτοσυκλέτα έμεινε αρκετό καιρό σε ακινησία και μάλιστα σε χώρο που δεν έπρεπε , ακάλυπτο απο καιρικές συνθήκες ...

    Δυστυχώς για σένα , κανένας δε μπορεί να σου πει τίποτα από το πληκτρολόγιο . Θα πρέπει αν το κρατήσεις το μηχανάκι ...Να πάει σε μάστορα που ξέρει από μπούσες και να κάνει ένα μεγάλο τσεκάπ ....Με ότι αυτό συνεπάγεται .
    Πρέπει να το δει κάποιος καλά και από παντού .

    Καλά ξεμπερδέματα .

  3. #3
    έχει πάει σε φίλο μου μηχανικό που ήταν σε εξουσιοδοτημένο Σουζούκι, ξέρει από μπούσα δηλαδή, απλά δεν έχει τόσο πολύ χρόνο να ασχοληθεί, σιγά σιγά ελπίζω να βρεθεί η άκρη... Ευχαριστώ φίλε!

  4. #4
    χωρις να ειμαι ειδικος...ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ...

  5. #5
    ΑΜΑΝΙΚΟ ΒΕΛΟΣ Το avatar του/της TROOPER
    Εγγραφή
    07/05/2006
    Μηνύματα
    10.592
    παμε λιγο απο τα τεχνικα μηπως οι ''μηχανικοι'' μας μπορεσουν να βοηθησουν.

    ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΚΟ ΧΕΡΟΒΟΛΟ, ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΚΟ ΔΕΜΑΤΙ...

  6. #6
    Έχει περάσει κι εμένα από το μυαλό μου αυτό το σενάριο αλλά χωρις να θέλω να το σκέφτομαι φίλε... αχαχαχα! Επίσης μπορεί να είναι κάποια λάθος ρύθμιση και ενώ είναι στην μέση η θερμοκρασία ο θερμοστάτης να είναι ρυθμισμένος λες και είναι στα κόκκινα κι έτσι να σβήνει το μοτέρ, να μπαίνει σε ασφαλή λειτουργία δηλαδή!

  7. #7
    Μέλος Το avatar του/της Mikecrt
    Εγγραφή
    18/02/2013
    Μηνύματα
    47
    Και εμένα φτάνει σχετικά γρήγορα σε θερμοκρασία λειτουργίας, πριν απο την μέση. Απο κει και μετά πολυ δύσκολα ανεβαίνει σε θερμοκρασια....βεντιλατέρ.

    Νομίζω οτι χωρίς να το δεί κάποιος μηχανικός, τζάμπα λέμε γνώμες και εσύ αγχώνεσαι.

    ΥΓ Δεν το έκανες βόλτα πριν το αγοράσεις? Αυτό το έκανε απο τότε ή προέκυψε?

  8. #8
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Για τα σαπούνια δεν ξέρω, μπορεί να είναι κι η υγρασία και η "ταλαιπωρία" που λες...

    Τα περί θερμοκρασίας, φυσιολογικά ακουγεται το να φτάνει λιγο κάτω απο τη μέση σε 5'

    Τα περί σβησίματος.... θα στα πει μάστορας...

    Τα περί επιστροφής στον προηγούμενο, δεν παίζει αλλά υποχρεωτικα σου παρέχει εγγύηση για 6 μήνες απο την αγορά του... Παίζουν και δικαστήρια βεβαια αν θες να το τραβήξεις.
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  9. #9
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της MG-KTiNoS
    Εγγραφή
    13/08/2011
    Μηνύματα
    8.032
    θερμοστάτης

    Παίζουν και φάπες, φυσικά. Που να τρέχεις στους χασοδίκες ?


  10. #10
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Marinos-GSXR
    Εγγραφή
    19/12/2006
    Μηνύματα
    338
    Και εγω πιστεύω έχει θέμα θερμοστάτης ,ότι εχει κολλήσει και δεν ανοίγει το βεντηλατερ.
    που μένεις?....εκεί που με κρατάνε....

  11. #11
    Los Toumpaneiros Το avatar του/της GIXXERAKIAS
    Εγγραφή
    02/05/2006
    Μηνύματα
    3.217
    Ο θερμοστάτης αν ήταν κολλημένος κλειστός θα ανέβαζε τρελή θερμοκρασία στα κόκκινα.Αν πάλι ήταν ανοικτός δεν θα ανέβαζε θερμοκρασία ποτέ έν κινήση.

    Τα σβησίματα μπορεί να είναι και βραχυκυκλωμένα μπουζί αν δεν έχουν αλλαχθεί για πολύ καιρό.(μάς έχει τύχει)

    Όπως είπε και ο sniper μάστορας που να ξέρει τι κάνει στο συγκεκριμένο μοτόρι και να μπεί στον εγκέφαλο να δούν τι βλάβες έχει υποδείξει.

    Στο εύχομαι να μήν είναι ηλεκτρονική πάντως....να τσεκάρει ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ τρόμπας βενζίνης μήπως όταν ζεσταίνεται κολλάει και δεν δίνει καύσιμο.

    ps:Άν έχει και συναγερμό αποσύνδεσε τον να δείς αν κάνει τα ίδια.
    Keep spamming!!!:a13:

  12. #12
    Βασικά εμένα το πρόβλημά μου ποιό είναι πλέον... Κατ'αρχάς δεν ξαναείδα νερά η σαπούνια δόξα τον Θεό, ναι συναγερμό έχει και Ξένον φώτα αλλά δεν νομίζω να επηρεάζουν σε κάτι, τώρα τι είναι αυτό που κ΄ναει το μηχανάκι μου, ενώ το βάζω μπροστά μετά από λίγο η θερμοκρασία ανεβαίνει λιγο πριν την μέση και όταν είμαι στον δρόμο ή το έχω ρελαντί όταν ζεσταθεί ελάχιστα από εκεί που έχει φτάσει σβήνει, απλά αυτό.... και μετά πρέπει να περιμένω να κρυώσει για να το ξαναβάλω να δουλέψει! Τώρα αυτό από πότε μου το έκανε.... Όταν βάλαμε το ψυγείο λαδιού πάνω δεν λειτουργούσε λογικά το βερμπιλατέρ κι έτσι το μηχανάκι ανέβαινε στα κόκκινα αμέσως, μετά που συμπληρώσαμε υγρά κατευθείαν στο ψυγείο άρχισε να λειτουργεί του βερμπιλατέρ κανονικά αλλά έκανε αυτό το πρόβλημα.... Δεν ξέρω τι μπορεί να συμβαίνει με αυτό, κι ο μηχανικός μου λέει να πάω πρώτα στον τόρνο να φτιάξω αυτό το θέμα με την μίζα κι ύστερα να ασχοληθούμε με αυτό! Όσο για το θέμα μετα νερά-σαπούνια στο καπάκι του κόμπλερ και στο καπάκι της τάπας λαδιού τώρα που δεν το έχει ξανακάνει είναι θετικό αυτό έτσι?

  13. #13
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Vag_gsx1300r Προβολή μηνύματος
    Βασικά εμένα το πρόβλημά μου ποιό είναι πλέον... Κατ'αρχάς δεν ξαναείδα νερά η σαπούνια δόξα τον Θεό,
    Δεν νομίζω ότι οι δοξασίες στα θεία έχουν να κάνουν με τα σαπουνόνερα
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Vag_gsx1300r Προβολή μηνύματος
    ναι συναγερμό έχει και Ξένον φώτα αλλά δεν νομίζω να επηρεάζουν σε κάτι,
    κι άρα είσαι γνώστης;
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Vag_gsx1300r Προβολή μηνύματος
    τώρα τι είναι αυτό που κ΄ναει το μηχανάκι μου, ενώ το βάζω μπροστά μετά από λίγο η θερμοκρασία ανεβαίνει λιγο πριν την μέση και όταν είμαι στον δρόμο ή το έχω ρελαντί όταν ζεσταθεί ελάχιστα από εκεί που έχει φτάσει σβήνει, απλά αυτό....
    H μπαταρία σου τι λεει;
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Vag_gsx1300r Προβολή μηνύματος
    και μετά πρέπει να περιμένω να κρυώσει για να το ξαναβάλω να δουλέψει!
    Η αντλία βενζίνης;
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Vag_gsx1300r Προβολή μηνύματος
    Τώρα αυτό από πότε μου το έκανε.... Όταν βάλαμε το ψυγείο λαδιού πάνω δεν λειτουργούσε λογικά το βερμπιλατέρ
    Τι είναι αυτό; Έχει κάποια σχέση με το ψυγειο λαδιού;
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Vag_gsx1300r Προβολή μηνύματος
    κι έτσι το μηχανάκι ανέβαινε στα κόκκινα αμέσως, μετά που συμπληρώσαμε υγρά κατευθείαν στο ψυγείο άρχισε να λειτουργεί του βερμπιλατέρ κανονικά
    Πάμε σε άλλο ψυγείο τώρα... το ποιο του βερμπιλατέρ;
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Vag_gsx1300r Προβολή μηνύματος
    αλλά έκανε αυτό το πρόβλημα.... Δεν ξέρω τι μπορεί να συμβαίνει με αυτό, κι ο μηχανικός μου λέει να πάω πρώτα στον τόρνο να φτιάξω αυτό το θέμα με την μίζα κι ύστερα να ασχοληθούμε με αυτό!
    γάτα ο μάστορας
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Vag_gsx1300r Προβολή μηνύματος
    Όσο για το θέμα μετα νερά-σαπούνια στο καπάκι του κόμπλερ και στο καπάκι της τάπας λαδιού τώρα που δεν το έχει ξανακάνει είναι θετικό αυτό έτσι?
    Λογικά ναι.
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  14. #14
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sniper Προβολή μηνύματος
    Τι είναι αυτό; Έχει κάποια σχέση με το ψυγειο λαδιού;
    Αυτό που κρυώνει τον αντικραδαζμηκό άξονα...
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  15. #15
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sniper Προβολή μηνύματος
    Δεν νομίζω ότι οι δοξασίες στα θεία έχουν να κάνουν με τα σαπουνόνερα
    Ναι σίγουρα απλά μπορεί να ήταν κάποια υγρασία γιατί δεν ξαναείδα κάτι παρόμοιο

    κι άρα είσαι γνώστης;
    Κοίτα γνώστης δεν είμαι, στο προηγούμενο που είχα από ξένον φώτα είχε καεί το κοντέρ, όλα επηρεάζουν αλλά δεν νομίζω να φτάσει ως εκεί, εξάλλου αυτά τα είχε πάνω δεν τα απέκτησε τώρα

    H μπαταρία σου τι λεει;
    Η μπαταρία είναι καινούρια εντελώς

    Η αντλία βενζίνης;
    Η αντλία βενζίνης δεν ξέρω ακόμα αν είναι εκεί το πρόβλημα ή αν είναι στα πηνεία

    Τι είναι αυτό; Έχει κάποια σχέση με το ψυγειο λαδιού;
    Απλά αλλάξαμε ψυγείο λαδιού και θέλω να δω αν επηρέασε σε κάτι αυτό!

    Πάμε σε άλλο ψυγείο τώρα... το ποιο του βερμπιλατέρ;
    Βεντηλατέρ, μαλακία δικιά μου, έγραφα από κινητό κι έμπαινε ότι να ναι από το λεξικό,

    γάτα ο μάστορας
    ε καλός είναι μωρέ εντάξει, είναι καλό παιδί και καλός μηχανικός, δίκιο έχει σε αυτό, ας τα φτιάχνω ένα ένα και βλέπουμε!

    Λογικά ναι.
    Ευχαριστώ πάντως για τις απαντήσεις, να σαι καλά!

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Εβαλα Akrapovic Στο z750 Μου!!!
    από jp79 στο forum Kawasaki Z series
    Απαντήσεις: 54
    Τελευταίο μήνυμα: 19/08/2006, 11:43
  2. Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο μήνυμα: 30/12/2005, 00:05
  3. Προβλημα στην μεταβιβαση της ΑΔΕΙΑΣ στο ονομα μου
    από Dimitris_gr στο forum Αναζητήσεις, σκέψεις & προβληματισμοί
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 11/09/2005, 12:09
  4. Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 06/10/2004, 21:18

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF