Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 44

Θέμα: ZX-12 2003 ή GSXR 1000 K6

  1. #1

    ZX-12 2003 ή GSXR 1000 K6

    Καλημέρα!
    Έχω το παραπάνω δήλειμμα: ZX-12 2003 ή GSXR 1000 K6. Και τα 2 σε ίδια καλή κατάσταση και μ αρέσουν εμφανισιακά το ίδιο.
    Εσείς ποιό θα διαλέγατε και τι θα πρέπει να προσέξω στο καθένα? Σε βόλτες πάνω απο 200km έχουν μεγάλες διαφορές στην άνεση? Για τον συνεπιβάτη τον ίδιο είναι? Απο κατανάλωση?
    Κλείνω στο gsxr σαν πιο καινούριο και λιγότερα έξοδα, αλλά θα θελα και τη γνώμη σας...

    Τι λέτε?

  2. #2
    Ογκόλιθος Το avatar του/της Sapadak
    Super Moderator
    Εγγραφή
    13/07/2005
    Μηνύματα
    4.029
    πες μας τι θες να κάνεις με το μηχανακι πρώτα, και με τι συχνοτητα

  3. #3
    Η χρήση είναι βολτίτσες των 100 χιλιομέτρων 1-2 φορές τη βδομάδα. Και καμια μεγάλη +300 το χρόνο. Δε θα μπεί πίστα.

  4. #4
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Το 12ρι ειναι ενα υπερμεγεθες 1000ρι. Αν εισαι υπερμεγεθης για 1000ρι, ισως σε βολεψει καλλιτερα το 12ρι.
    Δες κι εδω:
    www.cycle-ergo.com
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  5. #5
    Είμαι 1,76, 85 κιλά. Βολεύομαι και στα 2.

  6. #6
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    E, τοτε παρε το gsxr αν μπορεις να βρεις κανενα ασουζαριστο, γιατι κατι ακουγεται για πλαισια που κοβονται.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  7. #7
    Ογκόλιθος Το avatar του/της Sapadak
    Super Moderator
    Εγγραφή
    13/07/2005
    Μηνύματα
    4.029
    Και εγώ για Κ6 για τη χρήση που λες θα τσιμπουσα

  8. #8
    Εννοείται Κ6 δεν είναι καν δίλημμα ....!!!! Για 10.000 λόγους που πολύ εύκολα τους βρίσκεις παντού με ένα googlάρισμα..
    Να προσέξεις μόνο στο μηχανάκι που θα πάρεις να έχει μπεί η εργοστασιακή ενίσχυση στο πλαίσιο...
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  9. #9
    Και τα 2 είναι απο γνωστούς. Το kawasaki είναι λίγο σουζαριστό :-). Το Κ-6 όχι (νομίζω ). Για τα κ6 ξέρω την ιστορία με τα πλαίσια αλλά για κάποιο λόγο δε με προβληματίζει και πολύ.Τη θεωρώ λίγο υπερβολική. Αυτό που με απασχολεί περισσότερο στο κ6 είναι οτι το παλικάρι έχει ολόσωμη εξάτμηση, πρόγραμμα και αντικόφτες. Έχω ένα κόλλημα με τα προγράμματα κλπ πιστεύοντας οτι επηρεάζεται η μακροζωία του κιντήρα. Δε ξέρω αν είναι βλακεία αλλά μου χει κάτσει έτσι... . Kατα τα άλλα και τα 2 είναι προσεγμένα, με τις εξατμίσεις τους, με τα carbon διακοσμητικά κλπ...

  10. #10
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από gixxerman Προβολή μηνύματος
    Εννοείται Κ6 δεν είναι καν δίλημμα ....!!!! Για 10.000 λόγους που πολύ εύκολα τους βρίσκεις παντού με ένα googlάρισμα..
    Να προσέξεις μόνο στο μηχανάκι που θα πάρεις να έχει μπεί η εργοστασιακή ενίσχυση στο πλαίσιο...
    Αναφέρεσαι φαντάζομαι στην ανάκληση που είχε γίνει τότε και έβαζαν πρόσθετη ενίσχυση. Θα ρωτήσω το παλικάρι αν το χε παει.

  11. #11
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Purple_Haze Προβολή μηνύματος
    Αναφέρεσαι φαντάζομαι στην ανάκληση που είχε γίνει τότε και έβαζαν πρόσθετη ενίσχυση. Θα ρωτήσω το παλικάρι αν το χε παει.
    Ακριβώς...
    Αν είχε φίλτρο-εξάτμιση χωρίς πρόγραμμα τότε να σε ανησυχούσε...
    Και ξέρω ουκ ολίγα Κ6 με πάνω από 100.000km στο κοντέρ...θα σου πει κι ο DoctorK6...
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  12. #12
    papoy Το avatar του/της Viking
    Εγγραφή
    07/04/2008
    Μηνύματα
    694
    Είχα 12άρι ('01). Πολύ άνετο, τέλειο στο ταξίδι, απίστευτος κινητήρας αλλά δεν στρίβει σωστά. Απλά ΔΕΝ στρίβει σωστά, πλέει, σου βγάζει μια αβεβαιότητα/αστάθεια. GSXR δεν έχω οδηγήσει, αλλά μάλλον θα σε καλύψει καλύτερα αν και για ταξίδια με συνεπιβάτη αμφιβάλλω...busa σκέφτεσαι??

  13. #13
    Μέλος Το avatar του/της bikgolf3
    Εγγραφή
    30/03/2013
    Μηνύματα
    45
    Το 12αρι το έχει καλός φίλος που παμε και τις βόλτες μαζί...
    Δεν ξέρω για το gsxr αλλά θέμα με το πλαίσιο έχει περάσει και το 12αρι...
    Εχουμε πάει παντού,από στριφτερες αναβασεις σε χώρια αλλά και εθνική με 350 χιλ σύνολο,
    λέει ότι δεν τον κουράζει πόλυ...αλλά καίει το άτιμο...
    Πάντως για μενα,δες το μεμονομενα,μην το συγκρίνεις με κανένα ss γιατί απλά δεν είναι σ'αυτή την κατηγορια...και αν βρεις κάτι υπέρ των ss είναι σίγουρα η ΔΎΝΑΜΗ και ΊΣΩΣ...λέω ΊΣΩΣ η άνεση σε σχέση με αυτα.

    Φιλικα Γιώργος.

  14. #14
    Σιδεροφαγος... Το avatar του/της DoctoR_k6
    Εγγραφή
    18/09/2006
    Μηνύματα
    4.313
    Παρε k6 να πινεις νερο στο ονομα του!!! Με το πλαισιο μπορει να εχουν γινει διαφορα αλλα υπο συνθηκες που κ αλλες μοτο μπορει να παρουσιαζανς. Εχω περασει τις 84000 κ το μοτερ απλα ξυριζει...κ που να αλλαξω κ τους δισκους(συμπλεκτη) που εχω τους μαμα ακομα κ τελευταια ζοριζεται. Ταξιδια μεχρι κ 170-180 σταθερα θα βλεπεις καταναλωσεις γυρω 7lt/100!!! Πιο σιγα ακομα χαμηλοτερες!! Ανεση σε σχεση με αλλα ss πολυ καλυτερο απ ολα. Φρενα θα διορθωσεις αν το πιεζεις πολυ κ θα παιξεις με αναρτησεις( ελατηρια,λαδια) για καλυτερα αποτελεσματα. Γενικα θα μεινεις πολυ ευχαριστημενος κ δεν θα το μετανιωσεις!!! Ο,τι λεπτομερεια θες ρωτα εχω γραψει πολλες ωρες απανω στη σελα κ ειδικα σε ταξιδια!!!
    Ride(s) the wind of change...

  15. #15
    Κατ αρχάς σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας!
    Σήμερα πήρα μια βόλτα το kawasaki. Εντυπώσεις (αν και δύσκολα βγαίνουν συμπεράσματα με μια βόλτα):
    - Το μηχανάκι φοράει ολόσωμη remus, φίλτρο kai power comander. Αρπάζει καλά με πολύ καλή απόκριση γκαζιού και χωρίς να σε τρομάζει. Πιστεύω θα μου φτάσει
    - Με μαμα αναρτήσεις και 190 καινούριο λάστιχο (οχι το 200 μαμα) φαινόταν ευέλικτο στις αλλαγές κατεύθυνσης αλλά καταλάβαινες αμέσως οτι δε θα στρίβει όπως ένα z1000 που είχα (ειδικά σε κλειστά) και μάλλον θα απέχει πολύ απο το κ6 σε στρίψιμο. Δε το πίεσα καθόλου βέβαια και ίσως να κάνω λάθος. Επίσης, επειδή οι βόλτες μου δεν είναι πολεμικές (συνήθως ) και αν βρώ και τα πατήματά του να μην με προβληματίσει και τόσο το στρίψιμο...
    - Τα φρένα (με σωληνάκια υψηλής), ενώ ήταν πάρα πολύ καλά και με πολύ καλή αίσθηση, με προβλημάτισαν με ένα ελαφρύ "παίξιμο" που οφειλόταν μάλλον σε λίγο στραβό δίσκο. ο φίλος μου είπε οτι πρόσφατα τον άλλαξε (και πράγματι ήταν καινούριος) αλλά και πάλι του έκανε αυτό το τρέμουλο. Μόλις ζεσταθούν μου είπε οτι φεύγει το παίξιμο... Δε ξέρω, μπορεί να φταίνε και τα τακάκια. Προβληματίστικα λίγο. Πάντως σου κερδίζουν αμέσως την εμπιστοσύνη, ειδικά σε ψηλές ταχύτητες. (Καμια ιδέα για το τι μπορεί να φταίει?)
    - Αναρτηση (μαμά και οι 2): Για την μπροστα, η βόλτα που πήγα δεν προσφέρεται για συμπεράσμαρα. Η πίσω μου φάνηκε λίγο ξερή. Γενικά ούτε κρύο, ούτε ζέστη.
    - Σέλα-άνεση αρκετά καλή. Νομίζω οτι θα βολευτώ.
    - Ο ήχος που βγάζει η ολόσωμη remus όπως ακριβώς τον ήθελα.... διακριτικά ενοχλητικός για τους άλλους, ενοχλητικά ερεθιστικός για μένα .

    Γενικά μου άφησε καλες εντυπώσεις. Μενει τώρα μια βόλτα με το gsxr (δεν εχω ανέβει ποτέ πάνω σε gixxer).

    Περιμένω και τα δικά σας σχόλια...

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Ερωτηση για Suzuki Gsxr 1000 K6
    από PortisHead στο forum Suzuki GSXR's
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 26/08/2007, 20:38
  2. Απαντήσεις: 103
    Τελευταίο μήνυμα: 13/07/2007, 19:41
  3. OWners manual GSXR-1000 K6
    από KRHTIKOS στο forum Suzuki GSXR's
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 17/08/2006, 16:20

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF