είναι νόμιμο αυτό άραγε ;![]()
ψυχή μου πιες, πιες όσο θες μήπως και πάρεις στροφές
Ο Γλάρος / ψόφα φούστη γλάρε
ψαναψόφα φούστη γλάρε
Ηθικό πάντως είναι...
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
Αν όντως φορτώσεις 60 κιλά πράγμα δεν νομίζω να κάνει καμιά σούζα..
Σε τι αμάξι θα το βάλεις..??
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
Hyundai coupe 2002, έχω βάλει και 5 τσιμέντα στο πορτ-παγκάζ και έκατσε απλά. Ρώτησα γιατί τώρα η απόσταση από τον πίσω άξονα θα είναι πιο μεγάλη.
Στο πορτ-παγκάζ δεν χωράνε τα δόντια της φρέζας στο πλάτος, άσε που η μισή θα κρέμεται έξω.
Δεν έχεις "υποστατικό" να το κλειδώσεις στο χωράφι ..??
(ή πάιζει να στο φάνε..??)
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
Εμενα που φαγανε μεχρι και την παροχη ρευματος (περιπου 30 μετρα)
Και εγω το μαζεψα το φρεζακι για να μη μου το βουτηξουν αλλα κατεληξα στην λυση του δανεικου τρειλερ. Η βαση του κοτσαδορου σου ειναι δυνατη ? Το λεω μην κανεις καμια ζημια, 60 κιλα + κοπανηματα ειναι οριακα.
Μπαμπα μην πεφτεις !!!!
__________________
suzuki bandit 650
suzuki dr250 djebel
piaggio medley 150
Μου φάγανε, όχι όλα μαζί αλλά σταδιακά, κουνέλια, πάπιες, κότες, περιστέρια, σιδερένιες εξώπορτες δύο δωματίων, ότι ήταν σιδερένιο και τώρα βλέπω να τρώνε και τα πάνελ της σκεπής.
Αλωνίζουν οι γύφτοι, οι πακιστανοί και ο κάθε πικραμένος μπαίνει όπου θέλει και όποτε θέλει.
Θα την ψάξω και αλλιώς αν δω πως με την πατέντα αυτή θα έχω πρόβλημα.
Πόσο βάρος (κατακόρυφα) λένε οι προδιαγραφές του αυτοκινήτου και του κοτσαδόρου ότι μπορεί να δεχτεί η μπίλια;
Η προδιαγραφή αυτή υπαρχει ώστε Και να μην "ελαφραίνει" υπερβολικά το τιμόνι αλλά και για να μην πάθει καμιά ζημιά το σημείο που δένει ο κοτσαδόρος στο αμάξι.
Στην περίπτωση αυτή, λόγω μοχλού, τα πράγματα γίνονται ακόμα χειρότερα γιατί το βάρος στη μπίλια πολλαπλασιάζεται.
Καλύτερη δεν είναι μια ρυμουλκούμενη μπαγκαζιερα; Και μπορείς να φορτώσεις κι αλλού είδους φορτία που δεν δένονται στην πατέντα αυτή.
I will take the mountains!