Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 22

Θέμα: TuneECU

  1. #1

    TuneECU

    Εχει ασχοληθεί κανείς με αυτό? να έχει εμπειρία ο ίδιος ...

  2. #2
    Τι θες ?

  3. #3
    Σε γενικές γραμμές έχω καταλάβει (νομίζω) τι παίζει ως προς τα πολύ βασικά, διαβάζοντας 1-2 θρεντ στο advrider. Δηλαδή, αγοράζεις το απαιτούμενο καλώδιο, κατεβάζεις το πρόγραμμα, κατεβάζεις το χάρτη που θες - αν υπάρχει για το μοντέλο σου - το εγκαθιστάς και οκ.

    Διαφορετικά αν έχεις χρόνο και κάποιες γνώσεις, ασχολείσαι μόνος σου φτιάχνοντας χάρτες.

    Η ερώτηση είναι πόσο διάβασμα θέλει, πόσο χρόνο πρέπει να επενδύσεις ώστε να φτάσεις στο σημείο να παίζεις χωρίς το κίνδυνο να ανατινάξεις τον κινητήρα σου? 1 μήνα μελέτη? 2? ένα εξάμηνο?

    και εν τέλει, αξίζει να ασχοληθεί κανείς αν έχει τον χρόνο και τη διάθεση να μάθει ή άστο καλύτερα, πήγαινε σε κάποιον επαγγελματια να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο και το αποτέλεσμα εγγυημένο ?

  4. #4
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από road spirit Προβολή μηνύματος
    και εν τέλει, αξίζει να ασχοληθεί κανείς αν έχει τον χρόνο και τη διάθεση να μάθει ή άστο καλύτερα, πήγαινε σε κάποιον επαγγελματια να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο και το αποτέλεσμα εγγυημένο ?
    δεν ξέρω αλλά εγγυημένο αποτέλεσμα (από όλες τις απόψεις) δεν νομίζω να έχεις ποτέ....

    ασε που μπαίνεις σε τρυπάκια περιεργα ("μήπως αν κανω αυτο δω εκει διαφορά") που δεν τελειώνουν ποτές.....

  5. #5
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.204
    Κατ αρχήν μπορείς να το χρησιμοποιήσεις και σαν διαγνωστικό χωρίς να πειράξεις χάρτες κλπ.
    πχ για να ελεγξεις/ρυθμίσεις TPS κλπ.
    Και αυτό μονο είναι ήδη πολύ χρήσιμο.
    Τωρα αν θέλεις να επέμβεις στους χάρτες και όχι απλά να τους κατεβασεις και να τους εγκαταστήσεις, κανονικά χρειάζεσαι και δυναμόμετρο.
    Αλλιώς παρα πολλές δοκιμές και καυσαναλυτή.

    Αν αλλάξεις κρίσιμες παραμέτρους ειναι πιθανό να φτάσεις σε σημείο που να πρεπει να ξαναρχίσεις απο την αρχή.
    Σου δίνει την δυνατότητα να πειράζεις καυσιμο και αναφλεξη σε ολα τα κουτακια του χάρτη.
    Αν διαβασεις το documentation θα δείς οτι δεν συνιστα την αλλαγή τέτοιων παραμετρων χωρίς την χρήση δυναμόμετρου.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  6. #6
    Να φτιάξεις χάρτη , χωρίς δυναμόμετρο και wide band ανά χείρας με πάμπολες μετρήσεις στο δρόμο , δεν νομίζω ότι γίνεται ή ότι έιναι ασφαλές .

    Αυτό που μπορείς να κάνεις με το tune ecu ( εφώσσον κουμπώνει στο μηχανάκι σου ) είναι τα εξής :

    - να φορτώσεις κάποιον ήδη έτοιμο χάρτη που έχουν φτιάξει άλλοι ( πχ ktm 990 + acrap + dna )
    - να έχεις ένα διαγνωστικό , όπου μπορείς να δεις άμεσα τις βλάβες που έχει γράψει ο εγκέφαλος και να επέμβεις διορθώνοντας της
    - να δεις τα ρεύματα λειτουργίας των μπεκ και των πολλαπλασιαστών και άλλων πολλών αισθητήρων επιβεβαιβεώνοντας τη καλή τους λειτουργία
    - να ρυθμίσεις το CO μέσω του ift trim , εφώσσον έχεις καυσαναλυτή διαθέσιμο
    - να κάνεις reset το tps

    ...ktl,ktl

    Aν θες μια ιδέα , τσέκαρε τι έχουμε κάνει εμείς μέσω αυτού του προγράμματος στο aprilia bikers .
    http://www.apriliabikers.gr/portal/i...?topic=13244.0

    Επίσης εδώ , ( αν και μπορεί να το έχεις δει ήδη ) , έχει κάθε πληροφορία για υτό .
    http://www.tuneecu.com/TuneECU_En/index.html


  7. #7
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από spyrakos35 Προβολή μηνύματος
    δεν ξέρω αλλά εγγυημένο αποτέλεσμα (από όλες τις απόψεις) δεν νομίζω να έχεις ποτέ....

    ασε που μπαίνεις σε τρυπάκια περιεργα ("μήπως αν κανω αυτο δω εκει διαφορά") που δεν τελειώνουν ποτές.....
    εγγυημένο υπο την έννοια ότι ο χάρτης "τάδε" έχει φορεθεί σε 10 μηχανάκια τα οποία έχουν γράψει χιλιάδες χιλιόμετρα χωρίς πρόβλημα. Για το 2ο που λές, δεν το θεωρώ κακό...

    sapila + faraway, ευχαριστώ ...
    οπότε αν υποθέσουμε ότι έχω πρόσβαση σε δυναμόμετρο, καυσαναλυτή klp klp, και έχω όρεξη για μελέτη, αξίζει να ασχοληθώ, ε?

  8. #8
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από road spirit Προβολή μηνύματος
    ....
    οπότε αν υποθέσουμε ότι έχω πρόσβαση σε δυναμόμετρο, καυσαναλυτή klp klp, και έχω όρεξη για μελέτη, αξίζει να ασχοληθώ, ε?
    Αν θες να έχεις διάφορους χάρτες για την ECU έτοιμους να τους φορέσεις στο μοτοσακό σου (για διάφορους λόγους), έτσι φαίνεται.
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  9. #9
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από road spirit Προβολή μηνύματος
    εγγυημένο υπο την έννοια ότι ο χάρτης "τάδε" έχει φορεθεί σε 10 μηχανάκια τα οποία έχουν γράψει χιλιάδες χιλιόμετρα χωρίς πρόβλημα.
    και εφόσον το τελικό αποτέλεσμα είναι αποδεδειγμένα καλύτερο από πριν.... οπότε μπλεκεις (όπως λεει και ο σαπίλας) με δυναμόμετρα, καυσαναλύσεις κλπ κλπ
    άάάάάάάάάλλο μανίκι αυτό

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από road spirit Προβολή μηνύματος
    Για το 2ο που λές, δεν το θεωρώ κακό...
    κακό σαφώς και δεν είναι αρκεί να μπορείς να βάλεις όριο σε αναζητήσεις (κάτι που εγώ δεν το έχω )



    σόρρυ που μπλέκω στην κουβέντα, θεωρώ όμως οτι πρέπει να στα πω ως καμμένος.......

  10. #10
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από road spirit Προβολή μηνύματος
    οπότε αν υποθέσουμε ότι έχω πρόσβαση σε δυναμόμετρο, καυσαναλυτή klp klp, και έχω όρεξη για μελέτη, αξίζει να ασχοληθώ, ε?
    Αξίζει έτσι και αλλιώς να ασχοληθείς , ακόμα και αν δεν φτιάξεις χάρτη , γιατί είναι ΔΩΡΕΑΝ !!!

    Εγώ φαντάσου μέχρι και μαζί μου το έχω στα ταξίδια/βόλτες μου για παν ενδεχόμενο .

  11. #11
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από faraway Προβολή μηνύματος
    Αξίζει έτσι και αλλιώς να ασχοληθείς , ακόμα και αν δεν φτιάξεις χάρτη , γιατί είναι ΔΩΡΕΑΝ !!!

    Εγώ φαντάσου μέχρι και μαζί μου το έχω στα ταξίδια/βόλτες μου για παν ενδεχόμενο .
    ok, ξεκινάω το διάβασμα

  12. #12
    τι μηχανη εχεις?
    Aprilia SXV 5.5 Rulesssssssssss

  13. #13
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από road spirit Προβολή μηνύματος
    ok, ξεκινάω το διάβασμα


    καλή αρχή, καλή δύναμη, καλά αποτελέσματα

  14. #14
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από bros400pgm Προβολή μηνύματος
    τι μηχανη εχεις?
    F800 GS αλλά η κουβέντα δεν γίνεται για αυτό το μηχανάκι (δεν θέλω να το πειράξω έτσι και αλλιώς) ... σε πρώτη φάση ενδιαφέρομαι να μάθω γενικά τι παίζει, να αποκτήσω μια όσο γίνεται πιο ολοκληρωμένη εικόνα. Θα διαβάσω για περιπτώσεις και εφαρμογές σε διάφορα μοντέλα και ... κάτι έχω υπόψη μου

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από spyrakos35 Προβολή μηνύματος


    καλή αρχή, καλή δύναμη, καλά αποτελέσματα
    θενκς

  15. #15
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από road spirit Προβολή μηνύματος
    F800 GS αλλά η κουβέντα δεν γίνεται για αυτό το μηχανάκι (δεν θέλω να το πειράξω έτσι και αλλιώς) ... σε πρώτη φάση ενδιαφέρομαι να μάθω γενικά τι παίζει, να αποκτήσω μια όσο γίνεται πιο ολοκληρωμένη εικόνα. Θα διαβάσω για περιπτώσεις και εφαρμογές σε διάφορα μοντέλα και ... κάτι έχω υπόψη μου

    Eτσι κι αλλιως, για 4 μαρκες κανει (και για ορισμενα μοντελα τους). Πες μου οτι κοιτας να παρεις benelli
    Aprilia SXV 5.5 Rulesssssssssss

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Δυναμομετρο με TuneEcu?
    από Black Mamba στο forum KTM
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 15/03/2013, 08:34
  2. TuneECU the free solution
    από vagmakr στο forum Triumph
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 19/11/2010, 15:23

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF