Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 6 από 6

Θέμα: Πρόβλημα στον συμπλέκτη

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    29/05/2007
    Μηνύματα
    5

    Πρόβλημα στον συμπλέκτη

    Καλημέρα σε όλους,

    Εχω ενα Ax-1 το οποίο παρουσιάζει ενα περίεργο πρόβλημα.
    Όταν μείνει ακινητοποιημένο για αρκετές ώρες (ένα 24 ώρο για παράδειγμα ) και πάω να το βάλω μπροστά, φαίνεται σαν να έχουν κολλήσει οι δίσκοι του συμπλέκτη και "κλοτσάει" πολύ (με πατημένο συμπλέκτη εννοείται) .
    Μετά όλα δουλεύουν ρολόι.

    Αυτό που φοβάμαι είναι οτι στο τέλος θα χαλάσει και τον άξονα μετάδοσης με τόσα και τέτοιας έντασης χτυπήματα που κάνει.

    Μήπως κάποιος γνωρίζει κατι σχετικά με την αιτία του προβλήματος ;

    Ευχαριστώ

  2. #2
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Πόσους αιώνες έχεις να αλλάξεις λάδια..??
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  3. #3
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από owl Προβολή μηνύματος
    Καλημέρα σε όλους,

    Εχω ενα Ax-1 το οποίο παρουσιάζει ενα περίεργο πρόβλημα.
    Όταν μείνει ακινητοποιημένο για αρκετές ώρες (ένα 24 ώρο για παράδειγμα ) και πάω να το βάλω μπροστά, φαίνεται σαν να έχουν κολλήσει οι δίσκοι του συμπλέκτη και "κλοτσάει" πολύ (με πατημένο συμπλέκτη εννοείται) .
    Μετά όλα δουλεύουν ρολόι.

    Αυτό που φοβάμαι είναι οτι στο τέλος θα χαλάσει και τον άξονα μετάδοσης με τόσα και τέτοιας έντασης χτυπήματα που κάνει.

    Μήπως κάποιος γνωρίζει κατι σχετικά με την αιτία του προβλήματος ;

    Ευχαριστώ
    Αυτό που μπορείς να κάνεις είναι πριν το βάλεις μπρός να πατησεις συμπλέκτη και να βάλεις ταχύτητα.
    Με πατημενο συμπλέκτη και ταχυτητα καντο μπρός πίσω 2-3 φορές μεχρι να ελευθερωθούν οι δίσκοι.
    Το πρόβλημα δεν είναι σπάνιογενικά, αλλά στο AX1 μου φαίνεται περίεργο.
    Οι δίσκοι είναι aftermarket? Τι λάδι έχεις βάλει?
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  4. #4
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    29/05/2007
    Μηνύματα
    5
    Τα λάδια ειναι ολοκαίνουργια Motul 15-50.
    Το κόλπο που λές Sapila racing με το προς - πίσω ( τι nickname είναι αυτό , το γράφω και νομίζω οτι σε προσβάλω ) , το κάνω και εγώ, αλλά είπα μπας και βρώ μια πιο σωστή και μόνιμη λύση.
    Οι δίσκοι είναι σίγουρα after market γιατί η honda έχει την γνωστη οικονομική πολιτική της πώλησης δευτερης μηχανής μόνο από τα ανταλλακτικά.
    Εκτός από after market είναι και αρκετά παλιοί , αλλά επειδη δεν πατινάρουν δεν τους έχω αλλάξει ακόμη.
    Θα μπορούσε να φταίει αυτό ;

  5. #5
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από owl Προβολή μηνύματος
    Τα λάδια ειναι ολοκαίνουργια Motul 15-50.
    Το κόλπο που λές Sapila racing με το προς - πίσω ( τι nickname είναι αυτό , το γράφω και νομίζω οτι σε προσβάλω ) , το κάνω και εγώ, αλλά είπα μπας και βρώ μια πιο σωστή και μόνιμη λύση.
    Οι δίσκοι είναι σίγουρα after market γιατί η honda έχει την γνωστη οικονομική πολιτική της πώλησης δευτερης μηχανής μόνο από τα ανταλλακτικά.
    Εκτός από after market είναι και αρκετά παλιοί , αλλά επειδη δεν πατινάρουν δεν τους έχω αλλάξει ακόμη.
    Θα μπορούσε να φταίει αυτό ;
    Δεν με προσβάλλεις, μην ανησυχείς.

    Αυτό συμβαίνει μολις ο καιρός κρυώνει? Αν ναι δοκίμασε να το δουλέψεις με πιο λεπτό λάδι.

    Αν όχι και εφ όσον τα λάδια είναι καινούρια το πιθανότερο είναι να φταίνε οι δίσκοι.
    Μπορεί ναι έχουν στραβώσει με αποτέλεσμα να κολλάνε.
    Υπ όψιν οτι μπορεί να έχουν στραβώσει οι μεταλλικοί που υποθέτω οτι δεν θα έχουν αλλαχθεί για πολύ καιρό, αλλά δεν αποκελίονται και οι φιμπερένιοι.
    Επίσης αν τα ελατήρια ηταν κι αυτα aftermarket και πιο σκληρά, μπορεί να την βγαλεις πιο φτηνά.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  6. #6
    the Overlord Το avatar του/της karellen
    Moderator
    Εγγραφή
    27/07/2010
    Μηνύματα
    3.198
    Στο ρελαντί και προτού βάλεις ταχύτητα κράτα πατημένο το συμπλέκτη 10 δευτερόλεπτα.
    Μετά θα μπει λουκούμι!

Παρόμοια θέματα

  1. Honda Astrea πρόβλημα με συμπλέκτη
    από papaki100 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 06/07/2010, 10:11
  2. Προβλημα με συμπλεκτη Hornet 08
    από Panopticon7 στο forum Honda CB series
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 30/12/2009, 09:59
  3. ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟΝ ΔΙΑΚΟΠΤΗ
    από gmak στο forum Honda Africa
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 05/04/2009, 18:20
  4. Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο μήνυμα: 08/10/2007, 11:31
  5. ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛ.ΤΑΞ. ΤΗΣ Africa Twin
    από AFRICAG4 στο forum Honda Africa
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 17/08/2006, 11:01

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF