Τη καλησπέρα μου στο forum!
Δουλειά δεν είχε ο διάολος……..
Σήμερα είπα να κάνω ένα καθαρισμό στις δαγκάνες των φρένων. Μετά από 1000χλμ από την αλλαγή στα τακάκια, ο θόρυβος δεν έλεγε να σταματήσει. Δε μπορεί θα στρώσουν έλεγα. Κατά το φρενάρισμα ο θόρυβος ήταν έντονος ενώ σε κανονική πορεία στο ίδιο μοτίβο αλλά συνεχόμενα και όχι τόσο δυνατά ακουγόταν ο μεταλλικός ήχος της τριβής δύο μετάλλων. Τα τακάκια γνήσια της Honda και η μοτό, Cbf 600 με Abs.
Έλυσα, ψέκασα, καθάρισα και έτριψα με οδοντόβουρτσα όσο μπορούσα τις δαγκάνες. (αφού είχα συμβουλευτεί νωρίτερα το youtube). Πρέσαρα ελαφρώς για να καθαρίσω περιμετρικά λίγο και τα έμβολα. Όντως έσερναν με λίγη δυσκολία από τη μάκα που είχε γαντζωθεί. Η δαγκάνες είναι οι τριπίστωνες Nissin. Το δε ένα έμβολο δεν άκουγε καθόλου (όχι το μεσαίο της συνδυασμένης). Έχει κάπου δε πρόσεξα, ήταν και μακριά η μανέτα, με αποτέλεσμα το ένα έμβολο να βγει εντελώς και να τρέξουν υγρά. Το ξανά έβαλα στη θέση του, τελείωσα τη δουλεία και φρένα μηδέν. Συμπλήρωσα στο δοχείο υγρά, έκανα και εξαέρωση από τις δαγκάνες αλλά δε σηκώνει αρκετή πίεση. Σπρώχνοντας με τα χέρια και φρενάροντας το μπροστινό γονατίζει και φρενάρει. Δε το δοκίμασα όμως σε βόλτα.
Είναι επικίνδυνο να την πάω οδικός σε συνεργείο για εξαέρωση της μονάδας Abs και επί τη ευκαιρία να αλλάξω εντελώς τα υγρά η να φωνάξω το γιατρό στο σπίτι?...