Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 26

Θέμα: kymco agility 150

  1. #1
    Italian Μελος Το avatar του/της Xrider
    Εγγραφή
    09/05/2006
    Μηνύματα
    1.134

    kymco agility 150

    Εχω το kymco agility 150.
    Το μηχανακι εχει 500χιλιομετρα μονο ειναι αστρωτο και το εχω οδηγησει μονο μια φορα για καμμια 10αρια χιλιομετρα.
    Ειναι παρκαρησμενο απο την ημερα που αγοραστηκε και επειδη ειναι καινουριο το σκεφτομαι να το κρατησω η να το πουλησω,δεν ξερω κατα ποσο θα με βολευει ο κυβισμος 150κεκ η ειναι καλητερα κανενα αλλο σκουτερ 200/250/300κεκ.

    Εχει κανενας το μηχανακι ?
    if anything just cannot go wrong, it will anyway -Murphy's law

  2. #2
    Αποτοξίνωση από το spam.. Το avatar του/της FestoNero
    Εγγραφή
    29/05/2005
    Μηνύματα
    556
    Τι χρήση θέλεις να του κάνεις;
    Για μέσα στη πόλη είναι ιδανικό.
    Αν όμως θες να κάνεις πολλά χιλιόμετρα καθημερινά, και σε ταχείας κυκλοφορίας δρόμους, θα πρέπει να πας σε 250 τουλάχιστον για να κινείσαι αξιοπρεπώς.
    Για τα λεφτά τα κάνεις όλα
    Για τα λεφτά δεν μ' αγαπάς
    Mα θα 'ρθει κάποτε η ώρα
    Kαι δε θα ξέρεις που χρωστάς..

  3. #3
    Italian Μελος Το avatar του/της Xrider
    Εγγραφή
    09/05/2006
    Μηνύματα
    1.134
    Για πολη το θελω...σε νησι θα παω.
    Απλα απο φιλους που ειχαν σκουτερ εχω ακουσει διαφορα για ιμαντες,μπαταριες,κοστος σερβις και το πιο σημαντικο πεσιμο αποδοσης κινητηρα και οχι αναβαθμιση (ρεκτιφιε στα γαλλικα)..δλδ απο 150κκ να γινει 180.
    Λαδακια ειδα οτι θελει καθε 2-3000χλμ
    if anything just cannot go wrong, it will anyway -Murphy's law

  4. #4
    Εξε-ληγμένο Μέλος Το avatar του/της eagleye101
    Εγγραφή
    22/08/2011
    Μηνύματα
    150
    Eιχα το 200αρι για ενα χρονο

    Η διαφορα τους ειναι οτι το δικο σου δεν ειναι injection και εχει μανιβελα οποτε αμα μεινεις απο μπαταρια εισαι οκ
    Εγω του ειχα πιει το αιμα, σε ενα χρονο 13χιλιαδες χιλιομετρα, σε διακοπες το ειχα παρει φορτωμενο μεχρι αηδιας!

    Δεν ειναι Yamaha, ουτε Honda αλλα ειναι αξιοπρεπεστατο, θα κανεις τη δουλεια σου τελεια, τελικες εχεις μεχρι 100-105 (εγω ειχα 110) τα αλογα ιδια ειναι 11-12 νομιζω

    Σερβις καθε 3 χιλιομετρα με εξαιρεση το πρωτο στα 300 και το δευτερο στα 1000
    καθαρισμο ιμαντα στα 6000 και αλλαγη στα 12000

    Λαστιχα να αλλαξεις γιατι τα μαμα ειναι χαλια

    Αν θες να το πουλησεις ξεχνα το
    τσαμπα θα το δωσεις!
    One with everything

  5. #5
    Τι χρήματα θα ήθελες από αυτό.

  6. #6
    Έχω το Agility το 150 απο το Μάρτιο του 2009.

    Έχει φτάσει αισίως τα 24.000χιλ χωρίς κανένα πρόβλημα.

    Για χρήση μέσα στην πόλη είναι ιδανικό.

    Εγώ το χρησιμοποιώ καθημερινά για αποστάσεις 50χιλ πήγαινε-έλα Ν.Κόσμο - Βαρυμπόπη.

    Στα ανοιχτά κομμάτια της κηφισίας θα ήθελα κάτι παραπάνω χωρίς όμως αυτό να σημαίνει ότι υστερεί, αλλά όπως προαναφέρθηκε οι ανοιχτοί δρόμοι χρειάζονται περισσότερα κυβικά.

    Απο μετατροπές έχω βάλει variattor mallosi (κόστος 120€) και χρησιμοποιώ μπίλιες dr.pulley οι οποίες είναι πολυεπίπεδες αντί για τις συνηθισμένες στρογγυλές.
    Με τις μπίλιες και μόνο βλέπεις διαφορά στο τράβηγμα.
    Σημειώνω ότι οι μπίλιες είναι αναλώσιμο οπότε θα τις αλλάζεις ούτως ή άλλως.
    Για παραγγελίες δες εδώ: http://www.drpulley.info/shop/index.php?cPath=47

    Διαστάσεις στις μπίλιες για το variator που έχει απο τη μάνα του δεν θυμάμαι, θα ψάξω αν βρω παλιές να σου πω.
    Αν δεν βρω άκρη με τις διαστάσεις για τις μπίλιες που φοράει με το μαμα variator, μπορείς να ρωτήσεις σε ένα εξουσιοδοτημένο συνεργείο να σου πουν τις διαστάσεις και να παραγγείλεις απο το internet τις αντίστοιχες dr.pulley.
    Με το variattor της mallosi αλλάζουν οι διαστάσεις και είναι 20χ17 και βάρος απο 13 έως 14gr.

    Γενικά είναι ένα αξιόπιστο και τίμιο σκούτερ που κάνει τη δουλειά του.

    Το αν αξίζει να το κρατήσεις ή όχι εξαρτάται καθαρά απο εσένα και τη δυνατότητα που έχεις να αγοράσεις ένα μεγαλύτερο, δεδομένου ότι το αμέσως καλύτερο και δυνατότερο έχει τα διπλάσια χρήματα (π.χ. SYM Citycom 300i στα 3.800€).

    Με λίγα λόγια για κίνηση μέχρι 80-90χ/α είναι πολύ καλό, κοστίζει λίγο να το αγοράσεις, τα σέρβις του και τα ανταλλακτικά του είναι πάμφθηνα.

    Στα αρνητικά είναι του είναι η μικρή του αυτονομία (4 λίτρα ντεπόζιτο) και η όχι και τόσο άνετη σέλα του.

    Αν είναι να αλλάξεις κάτι αυτό είναι οπωσδήποτε τα λάστιχα (βάλε metζελερ Feel Free με 100€) και οι μπίλιες.
    Στις μπίλιες θα παίζεις με τα γραμμάρια. Αρχικά βάλε τα ίδια (13gr) και αυξάνεις ή μειώνεις λίγο ανάλογα αν θες καλύτερη εκκίνηση ή μεγαλύτερη τελική.
    Λιγότερα gr καλύτερο τράβηγμα στην εκκίνηση με ελαφρώς αυξημένη κατανάλωση, περισσότερα gr μεγαλύτερη τελική με μειωμένη κατανάλωση.
    Οι αλλαγές καλό να είναι 1gr τη φορά.

    Εγώ έχω πάνω αυτή τη στιγμή 13,5gr και είμαι ικανοποιημένος.
    A Noisy Tappet is a Happy Tappet!

  7. #7
    Italian Μελος Το avatar του/της Xrider
    Εγγραφή
    09/05/2006
    Μηνύματα
    1.134
    Ευχαριστω BlackAdder.
    Ακομα δεν το εχω βγαλει απο το γκαραζ.
    Αυτα με τις μπιλιες δεν τα ηξερα.
    if anything just cannot go wrong, it will anyway -Murphy's law

  8. #8
    Italian Μελος Το avatar του/της Xrider
    Εγγραφή
    09/05/2006
    Μηνύματα
    1.134
    Καπου υπηρχε ενα θρεντ σχετικα με κατοχους διαφορων μοτο και τις διαπιστωσεις των ιδιων για το πως πανε τα μηχανακια.
    Επειδη δεν το βρηκα γραφω εδω για το kymco agility 150 που τωρα χρησιμοποιω.
    Το μηχανακι το ειχε παρει ο αδερφος μου και για λογω καθολου ευχαριστω βρεθηκε στην κατοχη μου το 2010,ειχε προλαβει να κανει μολις 550χλμ.
    Ετσι λοιπον μετα απο 2 χρονια ακινησιας και ωντας ακομα καινουργιο πριν λιγο καιρο αρχησα να το κυκλοφορω εγω και να κανω συνεχισω το στρωσιμο που δεν εδωσα και μεγαλη βαση.
    Στα υποψην οτι τοσα λιγα κεκ ειχα μονο οταν ημουν 16 και ετσι μου φαινετε σαν τεστ ποδηλατου, επισης επειδη ειναι το 2ο σκουτερ που ειχα ποτε,το προηγουμενο μετα απο 100χλμ το εκαψα,δεν εχω καταλαβει ακομα ΠΩΣ πρεπει να κραταει καποιος το γκαζι,ετσι εχω ενα μικρο θεμα με την καταναλωση (μαλλον)
    Ετσι διεπιστωσα τα εξης μετα απο 400χλμ.

    Φρενα,καλα αν ακι αν πατησεις πολυ το μπροστα εχω την εντυπωση οτι το τιμονι ειναι ετοιμο να ξεκολλησει
    Λαστιχα , διαβασα σε αλλα ποστ οτι ειναι το πρωτο πραγμα που πρεπει να αλλαξει καποιος γιατι δεν ειναι καλα...εγω δεν τα εχω αλλαξει αλλα υποψιασμενος απο αυτα που διαβασα ,σε στροφες δεν εμπαινα φετα μεχρι που μετα απο λιγες μερες το ξεχασα και αρχησα να δινω αρκετη κλιση και μπορω να πω οτι δεν εχω παραπονο..μεχρι στιγμης δεν εχω νοιωσει να μην κραταει..το ντριφτ ετσι και λλιως ειναι το αγαπημενο μου και στο σκουτερ μπορει και να μην το καταλαβαινω.
    Καταναλωση, σε λιγοτερο απο 100χλμ μου κατεβαζει ρεζερβα και δεν εμπιστευομαι απολυτα τον δεικτη βενζινης γιατι παιζει πολυ πανω κατω σαν μουσικο χρονομετρο
    Επιδώσεις...οκ,σκουτερακι ειναι δεν περιμενω πολλα γιατι και να εβγαζε δεν νομιζω να κραταγε...η μεγιστη ταχυτητα που εχω δει σε 1-2 ανοιγματα ειναι τα 90 και με ουριο ανεμο...σε καποια φαση το τιμονι εχει την αισθηση μινι κομπρεσερακι απο το τριξιμο.
    Επιταχυνσεις θα ελεγα οτι ισως και να υπαρχουν...σε σχεση με το Μπεβερλυ200 ενος φιλου..το agilit-ακι ειναι αρκετα πισω..καμμια σχεση.
    Αναρτησεις ειναι μαλλον ανεκτες
    Εξατμιση αθορυβη
    Χωροι κατω απο την σελα μαλλον μικροι αφου χωραει μονο ενα ανοιχτο κρανος και ο χωρος που απομενει ειναι για το λουκετο και καμμια εφημεριδα,εχει ενα υποτυπωδες ντουλαπακι μπροστα που δεν χωραει σχεδον τιποτα αλλα ειναι ιδανικο για κινητο αφου εχει υποδοχη αναπτηρα οπως στα αυτοκινητα.

    Το μονο που εχω πληρωσει μεχρι τωρα ειναι τα λαδακια του ,15 ευρω και αν θυμαμαι καλα ειναι αλλαγη καθε 2000χλμ
    if anything just cannot go wrong, it will anyway -Murphy's law

  9. #9
    Στο γενικότερο ψάξιμο έβγαλα το variator της malossi και ξανάβαλα το original με μπίλιες dr.pulley 14gr (αντί για 13 που φοράει κανονικά).
    Μου φαίνεται ότι πάει ακόμη καλύτερα και βλέπω και 100 στο κοντέρ.

    Οπότε η πρόταση μου είναι αλλαγή μόνο τις μπίλιες με dr.pulley.
    A Noisy Tappet is a Happy Tappet!

  10. #10
    Italian Μελος Το avatar του/της Xrider
    Εγγραφή
    09/05/2006
    Μηνύματα
    1.134
    Και εχω ενα μικρο προβλημαααααα....
    1,Το μηχανακι εχει συναγερμο και δεν ξερω ΠΟΥ εχει την μονιμη απενεργοποιηση...δηλ, εκει που βαζεις το κλειδακι το γυρνας και βγαζεις off τον συναγερμο.
    2,Οι ασφαλειες,που ειναι???
    3,Στα 100χλμ φανταζομαι θα ειναι σαν να οδηγεις bobsleigh
    4.Εχω ακομα θεμα καταναλωσης
    5.Το αυτοματο τσοκ,θα αναβει καθε φορα που βαζω μπροστα?ακομα και αν εσβυσα το μηχανακι 5 λεπτα πριν??αυτο μου σπαει τα νευρα
    if anything just cannot go wrong, it will anyway -Murphy's law

  11. #11
    1,Το μηχανακι εχει συναγερμο και δεν ξερω ΠΟΥ εχει την μονιμη απενεργοποιηση...δηλ, εκει που βαζεις το κλειδακι το γυρνας και βγαζεις off τον συναγερμο.
    Εκεί που τον έβαλε ο μάστορας. Ξεκίνα να ψάχνεις απο την μπαταρία αν και καλό θα ήταν να μη μπορείς να τον βρεις τόσο εύκολα.

    2,Οι ασφαλειες,που ειναι???
    Στο πάτωμα εκεί που είναι η μπαταρία είναι και οι ασφάλειες, πάρε κάνα δύο έξτρα να υπάρχουν.

    3,Στα 100χλμ φανταζομαι θα ειναι σαν να οδηγεις bobsleigh
    Δεν θα το έλεγα, θα μπορούσε να πηγαίνει και με περισσότερα. Δεν πας χαλαρά αλλά δεν είναι και κάτι το ιδιαίτερο.

    4.Εχω ακομα θεμα καταναλωσης
    Με τις ποιό βαριές μπίλιες έχω δει διαφορα στην κατανάλωση. Για τα ίδια χιλιόμετρα γεμίζω με 4,5€ ενώ πριν ήθελα 5 και βάλε. Και η βενζίνη έχει ανέβει. Θα το υπολογίσω κανονικά αλλά πιστεύω ότ ιείμαι στα 3,5-3,7Lt/100km

    5.Το αυτοματο τσοκ,θα αναβει καθε φορα που βαζω μπροστα?ακομα και αν εσβυσα το μηχανακι 5 λεπτα πριν??αυτο μου σπαει τα νευρα
    Δεν έχω ιδέα τι είναι αυτό. Πως το καταλαβαίνεις;
    A Noisy Tappet is a Happy Tappet!

  12. #12
    Italian Μελος Το avatar του/της Xrider
    Εγγραφή
    09/05/2006
    Μηνύματα
    1.134
    Το αυτοματο τσοκ ειναι αυτο που λεμε αλιως ο αερας,που καμια φορα ανεβαζεις για να παρει μπρος το μηχανακι.
    Σημερα με 1200χλμ αρχησε μαλλον να τελειωνει η μπαταρια και πηγα να το βαλω μπροστα με την μανιβελα...μου εβγαλε την παναγια και μπροστα δεν πηρε..πραγματικα αν δεν ηταν ακομα καινουργιο θα το ειχα σπασει,δεν το πλακωσα στα κλωτσιδια γιατι προλαβε η μανιβελα να μου βγαλει οφ το γονατο.
    Ηθελα να ηξερα γιατι αυτοι οι τρομπες κατασκευαστες/σχεδιαστες βαζουν την μανιβελα απο την αριστερη μερια και σε σημειο τετοιο που ενα απλο κλωτσημα το κανουν σε γυμναστικη.
    Παντως αν βγαλει κανεις οτι μπορεις να βαλεις καμια σακουλα/σακο στα ποδια για τυχων μικρες μετακινησεις η ψωνια...ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ με τιποτα....παπι και παλι παπι αλλα οχι οτι παπι να'ναι Honda k mono Honda
    if anything just cannot go wrong, it will anyway -Murphy's law

  13. #13
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Xrider Προβολή μηνύματος
    Το αυτοματο τσοκ ειναι αυτο που λεμε αλιως ο αερας,που καμια φορα ανεβαζεις για να παρει μπρος το μηχανακι.
    Σημερα με 1200χλμ αρχησε μαλλον να τελειωνει η μπαταρια και πηγα να το βαλω μπροστα με την μανιβελα...μου εβγαλε την παναγια και μπροστα δεν πηρε..πραγματικα αν δεν ηταν ακομα καινουργιο θα το ειχα σπασει,δεν το πλακωσα στα κλωτσιδια γιατι προλαβε η μανιβελα να μου βγαλει οφ το γονατο.
    Ηθελα να ηξερα γιατι αυτοι οι τρομπες κατασκευαστες/σχεδιαστες βαζουν την μανιβελα απο την αριστερη μερια και σε σημειο τετοιο που ενα απλο κλωτσημα το κανουν σε γυμναστικη.
    Παντως αν βγαλει κανεις οτι μπορεις να βαλεις καμια σακουλα/σακο στα ποδια για τυχων μικρες μετακινησεις η ψωνια...ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ με τιποτα....παπι και παλι παπι αλλα οχι οτι παπι να'ναι Honda k mono Honda
    Που να δείς το ΝΕΟ honda που είναι και made in china... hu hu hu
    Να θυμάσαι: Η ζωή δεν είναι πόσες ανάσες παίρνεις.
    Είναι οι στιγμές που σου παίρνουν την ανάσα...

  14. #14
    Los Toumpaneiros Το avatar του/της GIXXERAKIAS
    Εγγραφή
    02/05/2006
    Μηνύματα
    3.217
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Xrider Προβολή μηνύματος
    Το αυτοματο τσοκ ειναι αυτο που λεμε αλιως ο αερας,που καμια φορα ανεβαζεις για να παρει μπρος το μηχανακι.
    Σημερα με 1200χλμ αρχησε μαλλον να τελειωνει η μπαταρια και πηγα να το βαλω μπροστα με την μανιβελα...μου εβγαλε την παναγια και μπροστα δεν πηρε..πραγματικα αν δεν ηταν ακομα καινουργιο θα το ειχα σπασει,δεν το πλακωσα στα κλωτσιδια γιατι προλαβε η μανιβελα να μου βγαλει οφ το γονατο.
    Ηθελα να ηξερα γιατι αυτοι οι τρομπες κατασκευαστες/σχεδιαστες βαζουν την μανιβελα απο την αριστερη μερια και σε σημειο τετοιο που ενα απλο κλωτσημα το κανουν σε γυμναστικη.
    Παντως αν βγαλει κανεις οτι μπορεις να βαλεις καμια σακουλα/σακο στα ποδια για τυχων μικρες μετακινησεις η ψωνια...ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ με τιποτα....παπι και παλι παπι αλλα οχι οτι παπι να'ναι Honda k mono Honda
    Κάποιο άλλο έιναι το πρόβλημα.Μάλλον το μπούκωσες.Φίλος με agility 200 (νομίζω) το παίρνει μόνιμα μπροστά με μανιβέλα (για να μην χαλάει την μπαταρία) και παίρνει με την πρώτη μανιβελιά πάντα.
    Keep spamming!!!:a13:

  15. #15
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    14/09/2012
    Μηνύματα
    1
    Ειμαι νεος στο forum και σκεφτομαι την αγορα ενος kymco agility 150.παρακαλω απο τους κατοχους του agility καποιες εντυπωσεις απο το μηχανακι.θα ηταν πολυ χρησιμες....χιλιομετρα,προβληματα,προταιρηματα οτιδηποτε σας ερχεται στο μυαλο.ευχαριστω για το χρονο σας.

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF