Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 23

Θέμα: Μέτρηση ζωής μπαταρίας με βολτόμετρο. Πώς?

  1. #1
    Boys and their toys! Το avatar του/της grharris
    Εγγραφή
    07/03/2012
    Μηνύματα
    234

    Μέτρηση ζωής μπαταρίας με βολτόμετρο. Πώς?

    Καλημέρα σε όλους!

    Μιας και έρχεται ο χειμώνας και οι μπαταρίες μας θα αρχίσουν να δείχνουν τις αδυναμίες τους, θα πρέπει να ξέρουμε αν ξεφόρτισαν από την ακινησία ή αν θέλουν αντικατάσταση.

    Έπεσε, λοιπόν στα χέρια μου το ακόλουθο βολτόμετρο, αξιας 6-7€, αλλά δεν έχω ιδέα πως να διαβάσω την κατάσταση μιας μπαταρίας με αυτό και με το manual δεν βγάζω άκρη.

    Μπορεί αυτό το μαραφέτι να μου κάνει την δουλιά που θέλω και πώς;
    Αν δεν κάνει αυτό, τότε με ποιό μαραφέτι μπορώ να "διαβάσω" μια μπαταρία;

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG_1111.jpg 
Προβολές:	448 
Μέγεθος:	49,3 KB 
ID:	301164

  2. #2

  3. #3
    Ο καφετζης Το avatar του/της teogtp
    Εγγραφή
    27/07/2011
    Μηνύματα
    5.179
    Το μαυρο καλωδιο στο Com το κοκκινο στο VΩ
    Διακοπτης Στην θεση V- 20
    Α!Δες αν εχει μπαταρια πρωτα.......
    Κοκκινο καλωδιο στο θετικο πολο της μπαταριας μαυρο στον αρνητικο(οχι οτι παιζει σοβαρο ρολο απλα θα σου βγαλει αρνητικο προσημο)
    Gagourus agamitus Parthenopipitsus!

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της THEOD
    Εγγραφή
    12/04/2003
    Μηνύματα
    2.219
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από grharris Προβολή μηνύματος
    Έπεσε, λοιπόν στα χέρια μου το ακόλουθο βολτόμετρο, αξιας 6-7€,
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG_1111.jpg 
Προβολές:	448 
Μέγεθος:	49,3 KB 
ID:	301164
    Ελεεινό... Η ακρίβειά του είναι για κλάματα και μόλις το χρησιμοποιήσεις 10-20 φορές θα κοπούν τα πολύ ψιλά καλώδια, θα γυρνάει τρελλά ο κεντρικός περιστροφικός διακόπτης του, κλπ...
    Απλά για να ανιχνεύεις αν υπάρχει ρεύμα ή αντίσταση και πόσο (στο περίπου...) μερικές φορές τον χρόνο, κάνει την δουλειά του. Αλλά μέχρι εκεί...

  5. #5
    Νέο μέλος Το avatar του/της jimpap
    Εγγραφή
    19/08/2012
    Μηνύματα
    65
    Τσέκαρε και αυτό

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	voltchart1.gif 
Προβολές:	469 
Μέγεθος:	6,4 KB 
ID:	301173


  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της GsDakar
    Εγγραφή
    30/05/2010
    Μηνύματα
    247
    Εγω εχω βαλει βολτομετρο στην μοτο.Μικρο και αδιαβροχο.

  7. #7
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από THEOD Προβολή μηνύματος
    Ελεεινό... Η ακρίβειά του είναι για κλάματα και μόλις το χρησιμοποιήσεις 10-20 φορές θα κοπούν τα πολύ ψιλά καλώδια, θα γυρνάει τρελλά ο κεντρικός περιστροφικός διακόπτης του, κλπ...
    Απλά για να ανιχνεύεις αν υπάρχει ρεύμα ή αντίσταση και πόσο (στο περίπου...) μερικές φορές τον χρόνο, κάνει την δουλειά του. Αλλά μέχρι εκεί...
    ισχυουν ολα αυτα.αλλα δεν χρειαζεσαι και την απολυτη ακριβεια.
    πετρος

  8. #8
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/11/2012
    Μηνύματα
    3.818
    Δεν γινεται να μετρησουμε το χρονο που απομενει στην μπαταρια μας.Τα οργανα σου δειχνουνε την τωρινη της κατασταση.Τωρα εσυ αν συντηρησεις σωστα την μπαταρια σου θα αυξησεις και την διαρκεια ζωης της.
    Αν θελεις ψαξτο λιγο στο φορουμ.Καπου πηρε το ματι μου καναδυο σχετικα θεματα.

  9. #9
    Καλλίγραμμον Μέλος Το avatar του/της vaska
    Εγγραφή
    29/10/2007
    Μηνύματα
    7.850
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από THEOD Προβολή μηνύματος
    Ελεεινό... Η ακρίβειά του είναι για κλάματα και μόλις το χρησιμοποιήσεις 10-20 φορές θα κοπούν τα πολύ ψιλά καλώδια, θα γυρνάει τρελλά ο κεντρικός περιστροφικός διακόπτης του, κλπ...
    Απλά για να ανιχνεύεις αν υπάρχει ρεύμα ή αντίσταση και πόσο (στο περίπου...) μερικές φορές τον χρόνο, κάνει την δουλειά του. Αλλά μέχρι εκεί...
    Για τον μπεο δεν λες καλύτερα???
    LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely
    "These violent delights have violent ends
    And in their triumph die, like fire and powder
    Which, as they kiss, consume" William Shakespeare (Romeo & Juliet).

  10. #10
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Μιας και το θρεντ αφορα την εκτιμηση της καταστασης της μπαταριας με βολτομετρο, ο μονος τροπος για να γινει αυτο ειναι να δουμε ποσο χαμηλα πεφτει η ταση στην μιζια (δηλαδη ποια η ταση της με φορτιο), και οχι ποια ειναι η ταση της χωρις φορτιο. Αλλιως το μονο που βλεπουμε ειναι η κατασταση φορτισης της που δεν αποτελει αποδειξη για το αν θελει αντικατασταση.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  11. #11
    Ας τον μπανάρει κάποιος! Το avatar του/της pipe_smoker
    Εγγραφή
    11/04/2010
    Μηνύματα
    2.923
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    Μιας και το θρεντ αφορα την εκτιμηση της καταστασης της μπαταριας με βολτομετρο, ο μονος τροπος για να γινει αυτο ειναι να δουμε ποσο χαμηλα πεφτει η ταση στην μιζια (δηλαδη ποια η ταση της με φορτιο), και οχι ποια ειναι η ταση της χωρις φορτιο. Αλλιως το μονο που βλεπουμε ειναι η κατασταση φορτισης της που δεν αποτελει αποδειξη για το αν θελει αντικατασταση.
    Θέλεις να εξηγήσεις λίγο πώς το κάνουμε αυτό?

    Ακουμπάμε τα μυτερά καυλιτζέκια στους πόλους, βάζουμε μπρος και την ώρα της μιζιάς διαβάζουμε την ένδειξη? Η οποία θα πρέπει να είναι?
    Ή είναι άλλη διαδικασία πιο πολύπλοκη?

    Πάντως εγω έχω μείνει ακόμα στο "καυλιτζέκια στους πόλους, γκάζι σταθερό στις 3.000 στροφές, κι άμα δείξει γύρω στο 14 είσαι οκ."

    Έκανα και μία προσπάθεια να διαβάσω το θρεντ του oldman που παρέθεσε κάποιος πιο πάνω και ένιωσα σαν το Θησέα που περιπλανιόταν στο λαβύρινθο ψάχνοντας το Μινώταυρο

  12. #12
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από pipe_smoker Προβολή μηνύματος
    Θέλεις να εξηγήσεις λίγο πώς το κάνουμε αυτό?

    Ακουμπάμε τα μυτερά καυλιτζέκια στους πόλους, βάζουμε μπρος και την ώρα της μιζιάς διαβάζουμε την ένδειξη? Η οποία θα πρέπει να είναι?
    Ή είναι άλλη διαδικασία πιο πολύπλοκη?

    Πάντως εγω έχω μείνει ακόμα στο "καυλιτζέκια στους πόλους, γκάζι σταθερό στις 3.000 στροφές, κι άμα δείξει γύρω στο 14 είσαι οκ."

    Έκανα και μία προσπάθεια να διαβάσω το θρεντ του oldman που παρέθεσε κάποιος πιο πάνω και ένιωσα σαν το Θησέα που περιπλανιόταν στο λαβύρινθο ψάχνοντας το Μινώταυρο
    Σε γενικες γραμμες ειναι ακομα πιο απλο. Αν ακους την μιζα να δουλευει γρηγορα, τοτε η μπαταρια μπορει να δωσει ρευμα αρα ειναι σε καλη κατασταση. Το 'δυναμομετρο' της μπαταριας ειναι η μιζα.
    Αν δε μπορει, τρια τινα συμβαινουν:

    1) να ειναι σε καλη κατασταση αλλα ξεφορτιστη, το βλεπεις απο την ταση και φορτιζεις
    2) να ειναι σε κακη κατασταση και ξεφορτιστη -> την πετας
    3) να ειναι σε κακη κατασταση και φορτισμενη -> την πετας

    Η κατασταση φορτισης δεν ειναι ενδεικτικη για το αν η μπαταρια ειναι σε καλη κατασταση.
    Αυτο που λες παραπανω γα 3000 στροφες κλπ ειναι ενδειξη κυριως για το κυκλωμα φορτισης και δευτερευοντως για την μπαταρια.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  13. #13
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από pipe_smoker Προβολή μηνύματος
    Θέλεις να εξηγήσεις λίγο πώς το κάνουμε αυτό?
    Επειδή ο Μπίγκουλας έχει την ταση να σας παίρνει στα σοβαρά ...
    (και δεν τον βλέπω να βάζει μυαλό..)

    Μετράμε κατ'αρχήν την ταση της μπαταρίας "στον άερα" (δηλ. με κλειστό τον γενικό διακόπτη και χωρίς τσιβιτζιλίκια να τραβανε ρεύμα..)
    Πρέπει να πάρουμε ένδειξη από 14+ Volts (μόλις σβήσαμε μετά από μακρινή διαδρομή) μέχρι 12,6 - 12,8 Volts (η μπαταρία μας δεν έχει ενοχληθεί για πάνω από 12 ώρες..)
    Αυτή ένδειξη μας λέει για την κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας (και του κυκλώματος φόρτισης βεβαίως-βεβαίως) αλλά με τίποτε για την κατάσταση της χωρητικότητάς της..
    (μπορεί π.χ. να πατήσουμε κόρνα και να πέσει στα 10 volts για πλάκα..)

    Μετά την τσεκάρουμε με full φορτίο (φώτα, φλας, κόρνες, stop ΟΛΑ ΜΑΖΙ) για μερικά sec..
    Η ταση της ΔΕΝ πρέπει να πέσει κάτω από τα 11 Volts (οριακά) και να επανέλθει στην αρχική τιμή μετα από μερικά λεπτά..

    Ο σωστός έλεγχος γίνεται με συγκεκριμένη κατανάλωση (ρεύμα Χ ώρα) σε full φορτισμένη μπαταρία αλλά απαιτεί καλό πολύμετρο και βαττικές αντιστάσεις και ανεμιστηράκια και κανα δυο πακέτα τσιγάρα και ξηρά τροφή...

    Υ.Γ.
    Αρκετοί (εξ ανατολών) κατασκευαστές μπαταριών τιτλοδοτούν την ονομαστική χωρητικότητα με ρεύμα εκφόρτισης 1/20 ενώ οι προδιαγραφές αναφέρουν σαφώς ρεύμα 1/10...
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  14. #14
    Ογκόλιθος Το avatar του/της Sapadak
    Super Moderator
    Εγγραφή
    13/07/2005
    Μηνύματα
    4.029
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από OldMan Προβολή μηνύματος

    Μετράμε κατ'αρχήν την ταση της μπαταρίας "στον άερα" (δηλ. με κλειστό τον γενικό διακόπτη και χωρίς τσιβιτζιλίκια να τραβανε ρεύμα..)
    To ιμομπιλαιζερ επηρεάζει?

  15. #15
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της viper1
    Εγγραφή
    16/02/2010
    Μηνύματα
    2.322
    πήγαινε με την μπαταρία σε ένα ηλεκτρολογίο της προκοπής να στην μετρήσουν με φορτίο. υπάρχει ειδική συσκευή για την κατάσταση της μπαταρίας. Με το πολύμετρο μετράς την τάση της μπαταρίας και την τάση φόρτισης από το κύκλωμα της μηχανής και μόνο.
    Καλό να είσαι μέτριος αρκεί να είσαι Καφές

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Eκθεση με θεμα:"Πως περασα το Πασχα"
    από Vstrommer71 στο forum Συναντήσεις & βόλτες
    Απαντήσεις: 92
    Τελευταίο μήνυμα: 14/04/2007, 19:13
  2. Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 03/06/2005, 17:06
  3. Απαντήσεις: 25
    Τελευταίο μήνυμα: 22/04/2005, 21:15
  4. πως να σου γαμουν τη ψυχολογια!και να εχεις μετα στενη επαφη με καδο!
    από wolfman13 στο forum Αναζητήσεις, σκέψεις & προβληματισμοί
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 25/10/2004, 08:27
  5. Πως να φτιάξετε αεροπλανάκι με κινητήρα απο μύγες
    από stratospr στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 19/03/2004, 15:25

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF