
Δημοσιεύθηκε αρχικά από
stam2
άποψη μου: προτεραιότητα είναι η ασφάλειά σου και αμέσως μετά η υγεία της μηχανής. Που σημαίνει ότι: αν τα λάστιχα και η αλυσίδα έχουν ξεπεράσει το όριο ζωής τους, θέτεις σε κίνδυνο τη ζωή σου κάθε φορά που καβαλάς.
Θεωρώ πως καλό είναι να αλλαχτούν και τα δύο αλλά αυτό θα έκλεινε το budget σου με τη μία, οπότε άλλαξε το μπροστά όπως λες που είναι προτεραιότητα και άλλαξε και αλυσίδα, μην σπάσει και βρεθείς σε κανα χαντάκι, ή σπάσει κανά κάρτερ..
Παράλληλα κάνε ένα καθαρισματάκι στο φίλτρο αέρος με λίγο αέρα, (να φύγουν τα χοντρά, χνούδια, φυλαράκια ή ότι άλλο) και ένα τσεκ στα μπουζάκια να δεις σε τι κατάσταση είναι. Αν μπορείς μέτρα διάκενα να δεις αν είναι στα όρια και αν δεν, με λίγο γυαλόχαρτο μπορείς να τα φέρεις στα ίσα τους... όλα τα παραπάνω είναι λύσεις ανάγκης. Επίσης αν η ανάρτηση μπροστά δάκρυζε, ο μόνος λόγος για να σταμάτησε να χάνει είναι να έχασε όλο της το λάδι... Δεδομένου του budget σου, δεν μπορείς να κάνεις τίποτα αυτό το μήνα, αλλά να προσέχεις ειδικά όταν αναπτύσεις ταχύτητα γιατί το ένα σου μπροστινό που έχει χάσει τα λάδια του είναι κουτσό, και μπορεί να προκαλεί διάφορα συμπτώματα όπως αστάθεια σε όλη τη μηχανή...
Όσο για τα τακάκια, αν δεν έχουν βγει τα σίδερα, κράτα τα για τον επόμενο μήνα. Αν πάλι έχουν τελειώσει τελείως, τρώς δισκόπλακα, που μεταφράζεται σε έξτρα έξοδα μετά... οπότε βρες φτηνά τακάκια με 10-15 ευρώ το ζευγάρι και προχώρα...
καλή τύχη!