
Δημοσιεύθηκε αρχικά από
telegonos
Μπαταρία στα 14,2 volt, φαντάζομαι εννοείς με τον κινητήρα σε λειτουργία, φώτα αναμμένα ε; Γιατί αν εννοείς με τον κινητήρα σβηστό 14,2, οχι δεν είναι καθόλου φυσιολογική τιμή.
Να προσθέσεις στα όργανά σου ένα μικρό βολτόμετρο, που να δείχνει real time τι τάση υπάρχει στους πόλους της μπαταρίας.
Ετσι, θα βλέπεις αν κάτι πάει στραβά στην φόρτιση, την ώρα που αυτό συμβαίνει και ανά πάσα στιγμή.
Μπορεί για παράδειγμα, το σύστημά σου, να δίνει 14,2 όταν το μετράς στην δοκιμή, αλλά για παράδειγμα, από την μισή ώρα λειτουργίας και μετά, να παύει να δίνει ή να δίνει λάθος τιμή (υπερβολική). Αυτό δεν θα το δεις ποτέ, με μια μέτρηση στο συνεργείο, αυτό θα το δεις και θα μπορέσεις να το διαγνώσεις, μόνο με βολτόμετρο στα όργανα.
Επίσης, να ξέρεις μια μπαταρία που έχει ξεζουμιστεί, και δεν γυρνάει καν την μίζα, αν την αφήσεις κάποιες ώρες, κάνει ακόμα μερικές αντιδράσεις μέσα της, και βρίσκει λίγο φορτίο. Για αυτό ενώ σου έχει πεθάνει καθώς οδηγάς, και δεν μιζάρει καν, πας την άλλη μέρα και έχει δύναμη η μπαταρία.
Μάρκα και μοντέλο μπαταρίας που εχεις;
Να ρωτήσω κάτι ακόμα: Διάκενα βαλβίδων, πόσα χλμ έχουν να ρυθμιστούν; Εχουν έστω μετρηθεί ότι είναι εντός ορίων σχετικά πρόσφατα;