Σελίδα 1 από 5 12345 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 74

Θέμα: Ηλεκτρολογικό θέμα με CB400 SF

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    16/03/2025
    Μηνύματα
    21

    Ηλεκτρολογικό θέμα με CB400 SF

    Καλησπέρα παιδία,

    Είμαι καινούργιος οδηγός και πήρα πρόσφατα ένα Honda CB400 SF του 1999. Αφού του έκανε ένα βασικό service ο μηχανικός, το πήρα και άρχισε να μου εμφανίζει ηλεκτρολογικά ζητήματα. Νέκρωνε στα καλά του καθουμένου ενώ παράλληλα κάποιες φορές στο πουθενά μου άδειαζε την μπαταρία.

    Να μην σας τα πολυλέω, το έχω πάει 4 φορές για service και το έχουν δει 2 ηλεκτρολόγοι. Έχουμε αλλάξει θεωρητικά τα πάντα, ωστόσο ακόμη και τώρα στο άκυρο μου αδειάζει τη μπαταρία και το ποιο κουλό είναι ότι αν το βάλω μπρος μετά από κάποιες ώρες ή την επόμενη μέρα παίρνει κανονικά η μίζα. Αυτό που μου είπε ο μηχανικός είναι ότι έχει ειδική μίζα γιατί είναι vtec και καμιά φορά μπορεί να κάνει θεματάκια. Την αλλάξαμε (με μεταχειρισμένη), και θεωρητικά θα έπρεπε να λυθεί το ζήτημα αλλά τίποτα.

    Η αλήθεια είναι ότι έχω απελπιστεί γιατί έχω κάψει εργατοώρες περιμένοντας την οδική και έχω ρίξει και ένα σκασμό λεφτά για ένα μηχανάκι 25ετίας.

    Έχει ξαναπάθει κανείς κάτι αντίστοιχο, ή θα μπορούσε να με κατευθύνει σχετικά γιατί έχω φτάσει σε σημείο να μην εμπιστεύομαι και τον ηλεκτρολόγο.

    Ευχαριστώ.

  2. #2
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    15/01/2014
    Μηνύματα
    1.831
    Από αυτά που λέει,, ειδική μίζα και vtec μάλλον δεν έχει ιδέα γενικά από μηχανάκια...

    Όλα να τα αλλάξατε δύσκολο,, πλεξούδα ας πούμε?
    Αν έβρισκες μια καλή μεταχειρισμένη ακοπη ίσως έλυνε το πρόβλημα,,

    Απλά πρέπει να πάρεις ένα κινέζικο βολτόμετρο με 3€ να το συνδέσεις στην μπαταρία η μπροστά στα οργανα και να παρακολουθείς τι συμβαίνει...

    Όταν δουλεύει πρέπει να έχει 14-14,5 βολτ
    Και σβηστό 12,8. Ανωρθοτης, Πηνεία, συνδέσεις αυτών, καλώδια μπαταρίας, μίζας είναι μερικά που θέλουν κοίταγμα.

  3. #3
    O Γαμωbowler Το avatar του/της Bowleno
    Moderator
    Εγγραφή
    29/12/2009
    Μηνύματα
    6.582
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από AnonSF400 Προβολή μηνύματος
    Καλησπέρα παιδία,

    Είμαι καινούργιος οδηγός και πήρα πρόσφατα ένα Honda CB400 SF του 1999. Αφού του έκανε ένα βασικό service ο μηχανικός, το πήρα και άρχισε να μου εμφανίζει ηλεκτρολογικά ζητήματα. Νέκρωνε στα καλά του καθουμένου ενώ παράλληλα κάποιες φορές στο πουθενά μου άδειαζε την μπαταρία.

    Να μην σας τα πολυλέω, το έχω πάει 4 φορές για service και το έχουν δει 2 ηλεκτρολόγοι. Έχουμε αλλάξει θεωρητικά τα πάντα, ωστόσο ακόμη και τώρα στο άκυρο μου αδειάζει τη μπαταρία και το ποιο κουλό είναι ότι αν το βάλω μπρος μετά από κάποιες ώρες ή την επόμενη μέρα παίρνει κανονικά η μίζα. Αυτό που μου είπε ο μηχανικός είναι ότι έχει ειδική μίζα γιατί είναι vtec και καμιά φορά μπορεί να κάνει θεματάκια. Την αλλάξαμε (με μεταχειρισμένη), και θεωρητικά θα έπρεπε να λυθεί το ζήτημα αλλά τίποτα.

    Η αλήθεια είναι ότι έχω απελπιστεί γιατί έχω κάψει εργατοώρες περιμένοντας την οδική και έχω ρίξει και ένα σκασμό λεφτά για ένα μηχανάκι 25ετίας.

    Έχει ξαναπάθει κανείς κάτι αντίστοιχο, ή θα μπορούσε να με κατευθύνει σχετικά γιατί έχω φτάσει σε σημείο να μην εμπιστεύομαι και τον ηλεκτρολόγο.

    Ευχαριστώ.


    Από αυτό το "Αυτό που μου είπε ο μηχανικός είναι ότι έχει ειδική μίζα γιατί είναι vtec και καμιά φορά μπορεί να κάνει θεματάκια." και μετά, σταμάτησα να διαβάζω...
    Άλλαξε μηχανικό asap.
    Αυτά που είπε ο Κώστας πιο πάνω, είναι τα ενδεδειγμένα βήματα που πρέπει να γίνουν....
    εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου

  4. #4
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    16/03/2025
    Μηνύματα
    21
    Ok, ψάχνω ήδη εξουσιοδοτημένο Honda μπας και βγάλουμε άκρη.

    Θα σας πω μέχρι στιγμής τι έχει αλλαχθεί (κατά δήλωσή του). Έχει καθαριστεί η πλεξούδα (αν θυμάμαι καλά στο μπροστινό φανάρι) γιατί κάποιος από τους προηγούμενους την είχε πειράξει. Έχει αλλαχθεί μπαταρία (αν θυμάμαι καλά 2 φορές) και ανορθωτής. Έχει γίνει περιέλιξη στα πηνία γιατί ο ηλεκτρολόγος βρήκε διαρροή, καθώς και αλλαχθήκαν και 2 καμένες φίσες. Μετά το τελευταίο συμβάν που έγινε πριν καμιά βδομάδα ελέγξαν την μπαταρία και την βρήκαν στα 14.2 βολτ και μου είπαν ότι είναι το φυσιολογικό. Σας σημειώνω ότι ξέρω και μου έχουν πει.

    Το πρόβλημα είναι ότι π.χ. χθες το μηχανάκι έκανε 12 χλμ ανεμπόδιστα χωρίς κανένα πρόβλημα το μεσημέρι. Το βράδυ που το έβγαλα να το παρκάρω, ως καινούριος οδηγός έκανα μλκς μέχρι να βρώ μια θέση της προκοπής και μου έσβησε αρκετές φορές με αποτέλεσμα κάποια στιγμή όταν προσπάθησα να το μετακινήσω να μην παίρνει μπροστά και όταν πάταγα την μίζα έσβηνε το φως στο φανάρι. Μετά από κανα δυό τρεις προσπάθειες δεν έπαιρνε καν η μίζα.

    Αυτό που με τρελαίνει είναι ότι στις 3 φορές που το έχω πάθει, μετά από κάποιες ώρες αν πας να το βάλεις μπροστά παίρνει κανονικά. Πως μπορεί ένα μηχανάκι που έκανε χιλιόμετρα και με ταχύτητα και στροφές (6-7k) το μεσημέρι να αδειάζει η μπαταρία του το βράδυ με μερικές μηζιές και μετά από μερικές ώρες να ξαναπέρνει μπρος;

    Υπάρχει περίπτωση να μην είναι αμιγώς ηλεκτρολογικό το θέμα;

    Ευχαριστώ για την κατανόησή σας, γιατί και εγώ προσπαθώ να καταλάβω τι γίνεται και αισθάνομαι ότι με κοροϊδεύουν και απλά πετάω λεφτά.
    Τελευταία τροποποίηση από AnonSF400; 17/03/2025 στις 07:06.

  5. #5
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    16/03/2025
    Μηνύματα
    21
    Δεν ξέρω αν έχει ιδέα η όχι, εμένα με συνέστησαν φίλοι που είχαν μείνει ικανοποιημένοι. Ρώτησα και άλλον μηχανικό που είναι έμπειρος και έχει εξουσιοδοτημένο για άλλα brands και μου είπε ότι τα super four θέλουν όντως ειδική μίζα λόγω του ότι έχουν vtec τεχνολογία και κάτι παίζει με τα volt που δίνει, οπότε όντως μπορεί να κάνει μυστήρια πράγματα με την μπαταρία αν δεν έχει τη δική του μίζα. Ο μηχανικός έψαξε στην Honda για γνήσια μίζα και του είπαν 400€ οπότε βρήκε και έβαλε μεταχειρισμένη.

    Για την πλεξούδα το σκέφτηκα και ρώτησα ένα καλό φίλο που συντηρεί μόνος του τα μηχανάκια του (παλιά Honda cm) και μου είπε ο άνθρωπος ότι καλό είναι να βρούμε που μπορεί να είναι το πρόβλημα πριν δοκιμάσουμε να αλλάξουμε πλεξούδα. Τι να σου πω, δεν ξέρω κάτι άλλο...

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της telegonos
    Εγγραφή
    18/03/2015
    Μηνύματα
    3.007
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bowleno Προβολή μηνύματος
    Από αυτό το "Αυτό που μου είπε ο μηχανικός είναι ότι έχει ειδική μίζα γιατί είναι vtec και καμιά φορά μπορεί να κάνει θεματάκια." και μετά, σταμάτησα να διαβάζω...
    Άλλαξε μηχανικό asap.
    Ελα μωρε τώρα. Κάτι άλλο έχει ειπωθεί και το μεταφέρει ΛΑΘΟΣ ο φίλος εδώ. Ελεος, θα κρίνουμε τους μηχανικούς από το μούπε-σούπα
    Έχω ζάλη, ζάλη στο κεφάλι, έχω ζούρλα στο μυαλό,
    παίζουν βιφόρια και αρβιεφίδια, γραναζιωτικό σκοπό

  7. #7
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της telegonos
    Εγγραφή
    18/03/2015
    Μηνύματα
    3.007
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από AnonSF400 Προβολή μηνύματος
    Ok, ψάχνω ήδη εξουσιοδοτημένο Honda μπας και βγάλουμε άκρη.

    Θα σας πω μέχρι στιγμής τι έχει αλλαχθεί (κατά δήλωσή του). Έχει καθαριστεί η πλεξούδα (αν θυμάμαι καλά στο μπροστινό φανάρι) γιατί κάποιος από τους προηγούμενους την είχε πειράξει. Έχει αλλαχθεί μπαταρία (αν θυμάμαι καλά 2 φορές) και ανορθωτής. Έχει γίνει περιέλιξη στα πηνία γιατί ο ηλεκτρολόγος βρήκε διαρροή, καθώς και αλλαχθήκαν και 2 καμένες φίσες. Μετά το τελευταίο συμβάν που έγινε πριν καμιά βδομάδα ελέγξαν την μπαταρία και την βρήκαν στα 14.2 βολτ και μου είπαν ότι είναι το φυσιολογικό. Σας σημειώνω ότι ξέρω και μου έχουν πει.

    Το πρόβλημα είναι ότι π.χ. χθες το μηχανάκι έκανε 12 χλμ ανεμπόδιστα χωρίς κανένα πρόβλημα το μεσημέρι. Το βράδυ που το έβγαλα να το παρκάρω, ως καινούριος οδηγός έκανα μλκς μέχρι να βρώ μια θέση της προκοπής και μου έσβησε αρκετές φορές με αποτέλεσμα κάποια στιγμή όταν προσπάθησα να το μετακινήσω να μην παίρνει μπροστά και όταν πάταγα την μίζα έσβηνε το φως στο φανάρι. Μετά από κανα δυό τρεις προσπάθειες δεν έπαιρνε καν η μίζα.

    Αυτό που με τρελαίνει είναι ότι στις 3 φορές που το έχω πάθει, μετά από κάποιες ώρες αν πας να το βάλεις μπροστά παίρνει κανονικά. Πως μπορεί ένα μηχανάκι που έκανε χιλιόμετρα και με ταχύτητα και στροφές (6-7k) το μεσημέρι να αδειάζει η μπαταρία του το βράδυ με μερικές μηζιές και μετά από μερικές ώρες να ξαναπέρνει μπρος;

    Υπάρχει περίπτωση να μην είναι αμιγώς ηλεκτρολογικό το θέμα;

    Ευχαριστώ για την κατανόησή σας, γιατί και εγώ προσπαθώ να καταλάβω τι γίνεται και αισθάνομαι ότι με κοροϊδεύουν και απλά πετάω λεφτά.
    Μπαταρία στα 14,2 volt, φαντάζομαι εννοείς με τον κινητήρα σε λειτουργία, φώτα αναμμένα ε; Γιατί αν εννοείς με τον κινητήρα σβηστό 14,2, οχι δεν είναι καθόλου φυσιολογική τιμή.

    Να προσθέσεις στα όργανά σου ένα μικρό βολτόμετρο, που να δείχνει real time τι τάση υπάρχει στους πόλους της μπαταρίας.
    Ετσι, θα βλέπεις αν κάτι πάει στραβά στην φόρτιση, την ώρα που αυτό συμβαίνει και ανά πάσα στιγμή.

    Μπορεί για παράδειγμα, το σύστημά σου, να δίνει 14,2 όταν το μετράς στην δοκιμή, αλλά για παράδειγμα, από την μισή ώρα λειτουργίας και μετά, να παύει να δίνει ή να δίνει λάθος τιμή (υπερβολική). Αυτό δεν θα το δεις ποτέ, με μια μέτρηση στο συνεργείο, αυτό θα το δεις και θα μπορέσεις να το διαγνώσεις, μόνο με βολτόμετρο στα όργανα.

    Επίσης, να ξέρεις μια μπαταρία που έχει ξεζουμιστεί, και δεν γυρνάει καν την μίζα, αν την αφήσεις κάποιες ώρες, κάνει ακόμα μερικές αντιδράσεις μέσα της, και βρίσκει λίγο φορτίο. Για αυτό ενώ σου έχει πεθάνει καθώς οδηγάς, και δεν μιζάρει καν, πας την άλλη μέρα και έχει δύναμη η μπαταρία.

    Μάρκα και μοντέλο μπαταρίας που εχεις;

    Να ρωτήσω κάτι ακόμα: Διάκενα βαλβίδων, πόσα χλμ έχουν να ρυθμιστούν; Εχουν έστω μετρηθεί ότι είναι εντός ορίων σχετικά πρόσφατα;
    Τελευταία τροποποίηση από telegonos; 17/03/2025 στις 07:34.
    Έχω ζάλη, ζάλη στο κεφάλι, έχω ζούρλα στο μυαλό,
    παίζουν βιφόρια και αρβιεφίδια, γραναζιωτικό σκοπό

  8. #8
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    16/03/2025
    Μηνύματα
    21
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από telegonos Προβολή μηνύματος
    Μπαταρία στα 14,2 volt, φαντάζομαι εννοείς με τον κινητήρα σε λειτουργία, φώτα αναμμένα ε; Γιατί αν εννοείς με τον κινητήρα σβηστό 14,2, οχι δεν είναι καθόλου φυσιολογική τιμή.

    Να προσθέσεις στα όργανά σου ένα μικρό βολτόμετρο, που να δείχνει real time τι τάση υπάρχει στους πόλους της μπαταρίας.
    Ετσι, θα βλέπεις αν κάτι πάει στραβά στην φόρτιση, την ώρα που αυτό συμβαίνει και ανά πάσα στιγμή.

    Μπορεί για παράδειγμα, το σύστημά σου, να δίνει 14,2 όταν το μετράς στην δοκιμή, αλλά για παράδειγμα, από την μισή ώρα λειτουργίας και μετά, να παύει να δίνει ή να δίνει λάθος τιμή (υπερβολική). Αυτό δεν θα το δεις ποτέ, με μια μέτρηση στο συνεργείο, αυτό θα το δεις και θα μπορέσεις να το διαγνώσεις, μόνο με βολτόμετρο στα όργανα.

    Επίσης, να ξέρεις μια μπαταρία που έχει ξεζουμιστεί, και δεν γυρνάει καν την μίζα, αν την αφήσεις κάποιες ώρες, κάνει ακόμα μερικές αντιδράσεις μέσα της, και βρίσκει λίγο φορτίο. Για αυτό ενώ σου έχει πεθάνει καθώς οδηγάς, και δεν μιζάρει καν, πας την άλλη μέρα και έχει δύναμη η μπαταρία.

    Μάρκα και μοντέλο μπαταρίας που εχεις;

    Να ρωτήσω κάτι ακόμα: Διάκενα βαλβίδων, πόσα χλμ έχουν να ρυθμιστούν; Εχουν έστω μετρηθεί ότι είναι εντός ορίων σχετικά πρόσφατα;
    Δεν το ξέρω, αλλά θα ρωτήσω.

    Προς το παρόν ψάχνω ηλεκτρολόγο για να το δει και να κάνει τις μετρήσεις να το δούμε και θα επανέλθω.

  9. #9
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της telegonos
    Εγγραφή
    18/03/2015
    Μηνύματα
    3.007
    Δλδ καμία από τις ερωτήσεις, δεν ξέρεις απάντηση και θα ρωτήσεις; Ποιόν θα ρωτήσεις; Εσύ δεν το έχεις το δίτροχο;
    Έχω ζάλη, ζάλη στο κεφάλι, έχω ζούρλα στο μυαλό,
    παίζουν βιφόρια και αρβιεφίδια, γραναζιωτικό σκοπό

  10. #10
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    16/03/2025
    Μηνύματα
    21
    Καινούριος οδηγός με πρώτο μηχανάκι;

    Δυστυχώς και εγώ μόνος μου προσπαθώ να βγάλω άκρη και ψάχνω κάποιον να με κατευθύνει. Το ποστ το έβαλα, μήπως κάποιος έχει πάθει κάτι αντίστοιχο για να ξέρω τι παραπάνω να κοιτάξω από αυτά που μου έχουν πει.

    Επί της αρχής δηλώνω άσχετος και συγνώμη εάν δεν ήταν ξεκάθαρο (και δεν το λέω ειρωνικά).

  11. #11
    Ερχομαι!!!! Το avatar του/της zephyr1
    Εγγραφή
    01/12/2005
    Μηνύματα
    2.981
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από telegonos Προβολή μηνύματος
    Δλδ καμία από τις ερωτήσεις, δεν ξέρεις απάντηση και θα ρωτήσεις; Ποιόν θα ρωτήσεις; Εσύ δεν το έχεις το δίτροχο;
    Καλα ρε φιλε απο την αρχη δεν καταλαβαινεις την εμπειρια και της γνωσεις του παιδιου απο τα λεγομενα του?

    Αφου δεν καταλαβαινεις κατι που σου εξηγει παρακατω,πως εσεις εχεις την απαιτηση να ξερει ολα αυτα που ρωτας και τα θεωρεις και δεδομενα μαλιστα.

    Ο τροπος σου ειναι απαραδεκτος,και το κανεις συνεχεια....

    Γνωμη μου.

  12. #12
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.696
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από telegonos Προβολή μηνύματος
    Ελα μωρε τώρα. Κάτι άλλο έχει ειπωθεί και το μεταφέρει ΛΑΘΟΣ ο φίλος εδώ. Ελεος, θα κρίνουμε τους μηχανικούς από το μούπε-σούπα
    Ναι ρε Τελεγονε, εχεις δικιο..

    Του το φτιαξαν το μηχανακι ΑΨΟΓΟ και εμεις καθομαστε και κρίνουμε τα λεχθεντα..

    Υ.Γ.
    Ενα φουστη μαστορα δεν εχω ακουσει ποτε να παραδεχτεί οτι δεν ξερει/μπορει να φτιαξει καποιο πρόβλημα..!!!
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  13. #13
    O Γαμωbowler Το avatar του/της Bowleno
    Moderator
    Εγγραφή
    29/12/2009
    Μηνύματα
    6.582
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από telegonos Προβολή μηνύματος
    Δλδ καμία από τις ερωτήσεις, δεν ξέρεις απάντηση και θα ρωτήσεις; Ποιόν θα ρωτήσεις; Εσύ δεν το έχεις το δίτροχο;

    Χαλάρωσε λίγο, ναι;

    Το παλικάρι το είπε, νέος, πρώτη μηχανή, προφανώς του πούλησαν φύκι για μεταξωτή κορδέλα και ψάχνεται τώρα.
    ΟΛΟΙ το έχουμε περάσει αυτό το στάδιο. Και πρώτος από όλους, εγώ. Και;
    εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου

  14. #14
    Μέλος Το avatar του/της Phantom
    Εγγραφή
    30/07/2024
    Μηνύματα
    200
    Ξεκινάμε απ' τα απλά:

    1) Ναι είναι δυνατό μια μπαταρία με "10/15" μιζιές η μία μετά την άλλη να μην μπορεί να συνεχίσει να δίνει ικανοποιητικό ρεύμα εφόσον δεν πρόλαβε να φορτώσει στο ενδιάμεσο.
    2) Ναι, σε γενικές γραμμές η χημεία μιας μπαταρίας της επιτρέπει να "μαζέψει λίγη φόρτιση" με το χρόνο. Οπότε ναι, είναι δυνατόν μια μπαταρία που δεν μπορεί να δώσει μίζα τώρα, να μπορεί να δώσει μετά από λίγη ώρα. Πρόσεχε, δεν θα μπορεί να δώσει ξανά μίζα 10 φορές. Μία, "και αν"

    3) Αυτό που δεν καταλαβαίνω εγώ είναι το εξής:
    Αν "νεκρώνει" στα καλά καθούμενα το μηχανάκι και αν "αδειάζει" στα ξαφνικά η μπαταρία, το πρώτο που θα σκεφτόταν και θα εξέταζε κάθε ηλεκτρολόγος, θα ήταν βραχυκύκλωμα και διαρροή ρεύματος.
    Η ενέργεια που έχει αποθηκευμένη η μπαταρία σου, δεν "εξατμίζεται" απλά.. Για να χάνεται, πάει κάπου.. Και αυτό το κάπου είναι και επικίνδυνο..
    Επίσης είναι διαφορετικό πράγμα να μην φορτίζει η μπαταρία σου, (οπότε με τις μιζιές χάνει ενέργεια και στο τέλος μένει αδρανής) και άλλο να φορτίζει αλλά να εκφορτίζει "στα καλά καθούμενα"

    Γι αυτό, για μένα το πρώτο πράγμα που πρέπει να δεις είναι αν φορτίζει κανονικά η μπαταρία.
    Αν φορτίζει κανονικά, και στην διάρκεια της μέρας όσο το μηχανάκι είναι σβηστό χάνει φόρτιση τότε το πρόβλημα είναι σοβαρό σε σημείο ανησυχίας αφού υπάρχει πλέον μέχρι και κίνδυνος πυρκαγιάς.

    Edit: Εν το μεταξύ ρε φίλε, συμπάσχω μέχρι κεραίας..
    Πριν από 6 μήνες κοιτούσα ένα CΒ400SF VTEC του 1999. Δεν ξέρω αν πήρες αυτό που κοιτούσα. Θα μπορούσα όμως να ήμουν στην θέση σου..
    Τελευταία τροποποίηση από Phantom; 17/03/2025 στις 12:46.

  15. #15
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    16/03/2025
    Μηνύματα
    21
    Ευχαριστώ παιδία και πραγματικά συγνώμη για την πάρλα αλλά είμαι λίγο σαλταρισμένος.

    Έκλεισα έναν ηλεκτρολόγο για την Παρασκευή που θα έρθει να το δει και να καταγράψει τιμές, ώστε να αποκλείσουμε ηλεκτρολογικό ζήτημα ή να βρούμε τι φταίει.

    Έχω πάρει τουλάχιστον 3 εξουσιοδοτημένα της Honda και καταλαβαίνω ότι κανείς δεν θέλει να ασχοληθεί με τόσο παλιό μηχανάκι και κανένας δεν έχει ηλεκτρολόγο.

    Στον μηχανικό μου που απευθύνθηκα, μου λέει ότι αποκλείεται να είναι ηλεκτρολογικό ζήτημα καθώς έχουν τσεκαριστεί τα πάντα από ηλεκτρολόγο και ότι μάλλον είναι κάποιο καρμπιρατέρ που έχει μπουκώσει και κάνει βραχυκύκλωμα (τα οποία όμως τα καταραμένα έχουν καθαριστεί και έχουν αλλαχθεί και τα μπουζί στο 1ο σερβις). Σας λέω ότι μου είπε για να μην βαράτε.

    Αυτό που έχω καταλάβει είναι ότι θα γίνω εγώ μηχανικός σιγά σιγά γιατί έμπλεξα και φως δεν βλέπω. Στην κατάσταση που είναι ούτε πουλιέται, ούτε καβαλιέται και είναι και κρίμα γιατί από το λίγο που μπόρεσα να το τρέξω είναι ωραίο μηχανάκι.

    Ευχαριστώ και πάλι και θα ενημερώνω.

    υγ προς Phantom: Αν ήταν καφέ σε κλειστό γκαράζ τότε μάλλον αυτό ήταν. Όπως και να έχει τώρα θα κολυμπήσουμε και ελπίζω να το φτιάξω...

Σελίδα 1 από 5 12345 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο μήνυμα: 15/05/2014, 20:07
  2. θέμα με τις ειδοποιήσεις στο μαιλ....
    από gerodim στο forum Προτάσεις & σχόλια
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 04/09/2006, 06:55
  3. ΠΡΟ-ΖΙΓΚΛΕΡ ΓΙΑ CB400 SF (version S)
    από KOSTAS AEGALEO στο forum Honda CB series
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 02/06/2006, 14:52
  4. Ερώτηση για θέμα με αλυσίδα...
    από Gandalf dr685sm στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 23/03/2006, 21:22
  5. καθρέπτες CB400 SF
    από isid στο forum Honda CB series
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 27/06/2005, 23:44

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF