Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 16

Θέμα: Αμορτισερ CBF 600. Πεταμα ή επισκευη;

  1. #1

    Αμορτισερ CBF 600. Πεταμα ή επισκευη;

    Εχω ενα CBF 600 πρωτης γενιας και μαλλον απεβιωσε το αμορτισερακι.... Πως μπορω να καταλαβω αν ειναι για πεταμα ή αν χρειαζεται ενα καινουριο ελατηριο (σε συνδυασμο με τα μπροστα) για να γινει μια καλουτσικη δουλεια;;


    Nothing in life is to be feard. It is only to be understood.
    Marie Curie

  2. #2
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Το ελατηριο ειναι το λιγοτερο, αν απεβιωσε το αμορτισερ, τοτε ειναι θεμα λαδιου/πιεσης οποτε θελει επισκευη.
    Τωρα για να δεις αν τα ελατηρια ειναι κλ@σμενα, ρυθμισε το πισω να εχει 1 εκατοστο σαγκ χωρις εσενα πανω και το μπροστα 2-3, μετα ανεβα πανω και πες μας ποσο επιπελον βυθιζεται.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  3. #3
    Μέλος
    Εγγραφή
    27/12/2012
    Μηνύματα
    113
    Μπορείς να απευθυνθείς στο εξειδικευμένο κατάστημα επισκευών K-Shock (είναι κοντά στα Δικαστήρια).
    Είχα επισκευάσει το πίσω αμορτισέρ σε ίδια μοτ/τα, με ικανοποιητικό αποτέλεσμα.
    / ΒΣ

  4. #4
    Εχει μονο προφορτιση και σε οποια θεση το τοποθετησω γινεται απλως πιο σκληρο ή μαλακο ενω παραλληλα κοπαναει σαν να τερματιζει.
    Μαζι με αυτο ομως τερματιζουν και ολοι μου οι σπονδυλοι και αν δε βρω λυση συντομα, θα γινω πελατης του Τρουπη!!!


    Κατι μεταχειρω που υπαρχουν στο καρ, λετε να κανουν τιποτα ή θα παρω το ιδιο χαλι;;;


    Nothing in life is to be feard. It is only to be understood.
    Marie Curie

  5. #5
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Shaolin Monk Προβολή μηνύματος
    Εχει μονο προφορτιση και σε οποια θεση το τοποθετησω γινεται απλως πιο σκληρο ή μαλακο ενω παραλληλα κοπαναει σαν να τερματιζει.
    Μαζι με αυτο ομως τερματιζουν και ολοι μου οι σπονδυλοι και αν δε βρω λυση συντομα, θα γινω πελατης του Τρουπη!!!


    Κατι μεταχειρω που υπαρχουν στο καρ, λετε να κανουν τιποτα ή θα παρω το ιδιο χαλι;;;
    Νικολαε, αν δεν τσιγκουνευεσαι το 600-700ρι, τοτε παρε ενα απλο wilbers με ρυθμιση αποσβεσης επαναφορας για τα κιλα σου + 150 για ελατηρια μπροστα και λαδι hyperpro. Θα εχεις αλλο μηχανακι.
    Αν τα τσιγγουνευεσαι, τοτε ριξε ενα τηλεφωνο στο k-shock να σου πουνε αν επισκευαζεται. Μεταχειρισμενο μη παρεις γιατι θα ειναι μια απο τα ιδια με το δικο σου.

    Εχεις παιξει με την αποσβεση στο δικο σου?
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  6. #6
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    20/06/2010
    Μηνύματα
    173
    ΕΓΩ ΠΑΛΙ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΤΟ ΕΝΙΩΣΑ ΤΟ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΣΟΥ ....

    ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΕΧΩ ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΕΝΩ ΕΣΥ ΤΟ ΒΡΙΣΚΕΙΣ ΚΑΛΟ....ΧΜ...ΚΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ ΜΕ ΕΜΑΣ ΝΙΚΟΛΑ ...ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΠΑΙΖΕΙ ΡΟΛΟ ΤΟ ΟΤΙ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΠΙΟ ΒΑΡΥΣ ΑΠΟ ΕΣΕΝΑ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΣΤΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ..ΕΜΕΝΑ ΕΠΕΙΔΗ ΜΙΑ ΕΠΟΧΗ ΕΒΑΖΑ ΤΙΣ ΠΙΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΜΑΜΑΣ ΧΟΝΤΑ ΣΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΚΟΠΑΝΑΓΕ ΟΛΗ Η ΜΟΤΟ ...ΣΤΑΜΑΤΗΣΑ ΝΑ ΒΑΖΩ ΛΟΙΠΟΝ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΤΡΑΓΙΚΕΣ ΠΙΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΥΝΗΛΘΕ ΛΙΓΟ ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ....ΑΛΛΑ ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ Η ΜΗ ΥΠΑΡΞΗ ΜΟΧΛΙΚΟΥ ΠΙΣΩ ΔΙΝΕΙ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΟ ΚΟΠΑΝΗΜΑ (ΜΕΓΑΛΟ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΣΠΟΡΤ ΤΟΥΡΙΝΚ ΜΗΧΑΝΑΚΙ

  7. #7
    hercooligan Το avatar του/της doctoras
    Εγγραφή
    10/10/2007
    Μηνύματα
    5.048
    εάν έχεις τόσα λεφτά διαθέσιμα οκ θα ήταν η καλύτερη αναβάθμιση που θα μπορούσες να κάνεις..

    εάν δεν τα έχεις επισκεύασε το και θα είναι όπως ήταν καινούργιο!
    το αμορτισέρ την έχει πιει και οπότε κάθεσε πάνω στην ελαστικότητα του ελατηρίου χωρις να μπορέσει να φρενάρει την επαναφορά γι αυτό τα κοπανήματα...
    το ελατήριο δύσκολα να ξεβρακώσει αντέχουν αρκετές εκατοντάδες χιλιάδες χλμ
    επιπρόσθετα θα μπορούσες να δοκιμάσεις με + 100 ευρώ (πέραν της επισκευής του αμορτισερ) να αντικαταστήσεις το ελατήριο με ένα προοδευτικό hyper-pro(και όχι γραμμικό που φοράτε στα cbf) για εσας που δεν διαθέτετε μοχλικό δίνοντας ακόμη καλύτερη ελαστικότητα
    εάν πάς στο μαγαζί που προανέφεραν θα σε κατατοπίσουν
    you rise you fall you're down then you rise again

  8. #8
    Οπως ειπαν τα παιδια εγω εχω βαλει wp πισω μπρος 650 ευρω τα ειχα παρει απο γερμανια και το μηχανακι εγινε τρενο.ειναι η καλυτερη λυση αλλα κοστιζει
    atc 350

  9. #9
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της raccoon
    Εγγραφή
    08/05/2013
    Μηνύματα
    275
    τελικά τι λύση σκέφτηκες και με πιο κόστος?

  10. #10
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από raccoon Προβολή μηνύματος
    τελικά τι λύση σκέφτηκες και με πιο κόστος?
    Για την ωρα τιποτα. Μαλλον θα παω για αλλαγη ελατηρίου και επισκευή...


    Nothing in life is to be feard. It is only to be understood.
    Marie Curie

  11. #11
    Σε ποιο μαγαζί θα πας για επισκευή ? Νόμιζα ότι το πίσω αμορτισερ τα μαμίσιο δεν επισκευάζεται...Το έχω στο πιο μαλακό και κοπανάει γαμώτο αλλά αυτά για τις πιέσεις ελαστικών δεν τα ξέρω και βάζω τις μαμίσιες ποια είναι η σωστή?

  12. #12
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της mixalhsCr
    Εγγραφή
    22/10/2009
    Μηνύματα
    344
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Shaolin Monk Προβολή μηνύματος
    Για την ωρα τιποτα. Μαλλον θα παω για αλλαγη ελατηρίου και επισκευή...
    Η οικονομικοτερη λύση ειναι η επισκευή!

  13. #13
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    20/06/2010
    Μηνύματα
    173
    την λυση στην ειπα ....αγοραζεις ολοκληρο ψαλιδι απο cbr f3 ...εχεις και μοχλικο !! αν κανει και το αμορτισερ του εισαι αρχοντας !!!!
    οι 4 ροδες μεταφερουν το κορμι....

    οι 2 ροδες ταξιδευουν την ψυχη....

  14. #14
    Συνταξιούχος Το avatar του/της theofilos888
    Εγγραφή
    22/08/2009
    Μηνύματα
    2.390
    το ψαλιδι απο το f3 μπαινει αέρα η θέλει τόρνο; το ύψος του αμορτισερ το βρίσκουμε...

  15. #15
    ΛΕΩΝΙΔΙΟ ΤΣΑΚΩΝΙΑΣ ΛΕΜΕ Το avatar του/της πυξιδας990
    Εγγραφή
    22/05/2011
    Μηνύματα
    2.788
    στην αγορα κυκλοφορανε αρκετα καλα αμορτισερ,π.χ. muppo,bitubo κτλπ,κανε μια ερευνα και σιγουρα θα βρεις μια οικονομικη λυση που θα ειναι πολυ καλυτερη απο την τραμπολινα φθηνοδουλεια που βαζει η honda για να ριχνει το κοστος
    37.12.07n
    22.47.01.e
    τα on-of φορανε ακτινες,τα αλλα ειναι μπασταρδα
    το χειμερινο μπανιο αναζοωγονει μυαλο και σωμα,το καλοκαιρινο τα καιει

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. V-Storm 650 vs Cbf 600s
    από tzo80 στο forum Suzuki V-Strom series
    Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο μήνυμα: 18/09/2014, 21:58
  2. CBF 600 Service Manual
    από quirky9 στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 29/10/2007, 13:56
  3. Τα πρώτα 3500 χλμ με το CBF-600...
    από Zan_Prizol στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 17/08/2005, 18:04
  4. Honda CBF-600S. Γνώμες;
    από Papasouzas στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 29/11/2004, 22:32
  5. cbf 600 04
    από wild_cat/anima στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 30/08/2004, 11:25

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF