Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 10 από 10

Θέμα: SPEEDFIGHT ΚΑΠΝΑ

  1. #1

    SPEEDFIGHT ΚΑΠΝΑ

    Γεια χαρά σε όλους.
    Έχω ένα Peugeot Speedfight 50 υδρόψυκτο δίχρονο.
    Όταν δουλέψει για κανένα δεκάλεπτο ή ζοριστεί λίγο πχ δεύτερο άτομο, αρχίζει και βγάζει πολύ κάπνα από την εξάτμιση τόσο που χάνεται ο κόσμος πίσω μου.
    Το πρόβλημα είναι ότι η μυρωδιά δεν είναι η κλασική διχρονίλα αλλά σαν καμένο μέταλλο. Για πολύ βρώμα λέμε!!!!
    Το όργανο θερμοκρασίας είναι σε χαμηλά επίπεδα όταν το κάνει.
    Τι μπορεί να φταίει?
    Αντιψυκτικό έχει όπως και το λάδι μίξης είναι συνθετικό και υποτίθεται smokeless.
    Αν το δουλεύω με ούτε μισό γκάζι δεν είναι τόσο έντονο το φαινόμενο.
    Αλλά αν το δουλέψω με αρκετό γκάζι παρουσιάζει τα παραπάνω.
    Παρακαλώ τα φώτα σας.

    ΥΓ
    Υπ' όψιν είχα στο παρελθόν αρκετά δίχρονα και δεν είχα τέτοιο πρόβλημα. Το αντίθετο θα έλεγα. Όταν τα ζόριζα ξεμπούκωναν και δεν έβγαζαν καθόλου κάπνα πλέον.

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.077
    φαντάζομαι το μόνο που υπάρχει να κοιτάξεις είναι η αντλία λαδιού.

  3. #3
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από LKOSTAS Προβολή μηνύματος
    Γεια χαρά σε όλους.
    Έχω ένα Peugeot Speedfight 50 υδρόψυκτο δίχρονο.
    Όταν δουλέψει για κανένα δεκάλεπτο ή ζοριστεί λίγο πχ δεύτερο άτομο, αρχίζει και βγάζει πολύ κάπνα από την εξάτμιση τόσο που χάνεται ο κόσμος πίσω μου.
    Το πρόβλημα είναι ότι η μυρωδιά δεν είναι η κλασική διχρονίλα αλλά σαν καμένο μέταλλο. Για πολύ βρώμα λέμε!!!!
    Το όργανο θερμοκρασίας είναι σε χαμηλά επίπεδα όταν το κάνει.
    Τι μπορεί να φταίει?
    Αντιψυκτικό έχει όπως και το λάδι μίξης είναι συνθετικό και υποτίθεται smokeless.
    Αν το δουλεύω με ούτε μισό γκάζι δεν είναι τόσο έντονο το φαινόμενο.
    Αλλά αν το δουλέψω με αρκετό γκάζι παρουσιάζει τα παραπάνω.
    Παρακαλώ τα φώτα σας.

    ΥΓ
    Υπ' όψιν είχα στο παρελθόν αρκετά δίχρονα και δεν είχα τέτοιο πρόβλημα. Το αντίθετο θα έλεγα. Όταν τα ζόριζα ξεμπούκωναν και δεν έβγαζαν καθόλου κάπνα πλέον.
    μάλλον θέλει ξεκάπνισμα (κάψιμο) η εξάτμιση

  4. #4
    Δηλαδή για να καταλάβω......
    1) Αν είναι θέμα τρόμπας λαδιού σημαίνει ότι δεν κάνει σωστή λίπανση και βρωμάει καμμένο.
    2) Αν θέλει ξεκάπνισμα θέλει ένα καλό ξαμπούκωμα στην εθνική.
    Και λέω εγώ τώρα. Αν πάω με τη 2 περίπτωση και έχει θέμα με την τρόμπα λαδιού το σίγουρο είναι ότι θα κολλήσει
    Μάλλον μια προσωρινή κατάργηση της τρόμπας και μίξη μέσα στο ρεζερβουάρ θα λύσει το θέμα της τρόμπας.
    Το να χρειάζεται κάψιμο η εξάτμιση μου φαίνεται λίγο νωρίς διότι η εξάτμιση αλλάχτηκε πρόσφατα και άντε να έχει κάνει 500χλμ το πολύ.
    Αααα!!! Και επίσης να προσθέσω ότι η εξάτμιση είναι μούσκεμα από το λάδι στο κάτω μέρος της. Άρα σε αυτή την περίπτωση μάλλον δεν υπάρχει θέμα λίπανσης αλλά υπερβολική λίπανση. Δηλαδή το στόμιο της εξαγωγής της εξάτμισης γλείφει άκαφτο λάδι και τη λερώνει.

  5. #5
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από LKOSTAS Προβολή μηνύματος
    Δηλαδή για να καταλάβω......
    1) Αν είναι θέμα τρόμπας λαδιού σημαίνει ότι δεν κάνει σωστή λίπανση και βρωμάει καμμένο.
    2) Αν θέλει ξεκάπνισμα θέλει ένα καλό ξαμπούκωμα στην εθνική.
    Και λέω εγώ τώρα. Αν πάω με τη 2 περίπτωση και έχει θέμα με την τρόμπα λαδιού το σίγουρο είναι ότι θα κολλήσει
    Η μη σωστή λίπανση δεν σημαίνει αναγκαστικά και ελλειπή..
    (ειδικά με τόσο ντουμάνι..)

    Υ.Γ.
    Αν θεωρείς ότι το ντουμάνι βγαίνει από κατι που καίγεται (και όχι από κατι που ΔΕΝ καίγεται..) μάλλον θα έπρεπε να μην έχει μείνει τίποτε μεσα στο μοτερ σου..
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  6. #6
    ΒΡΕΘΗΚΕ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ!!!!!!!
    Θεώρησα καλό να ενημερώσω το post που άνοιξα μιας και βρέθηκε η αιτία του προβλήματος.
    Αποφάσισα να βγω εθνική και να του πιω το αίμα για να δω πόσο ντουμάνι μπορεί να βγάλει ακόμα.
    Έριξα 2 καπάκια επιπλέον λάδι μίξης στο ρεζερβουάρ για καλύτερη λίπανση και βγήκα εθνική με σκοπό να βγάλει ότι έχει αν ήταν θέμα μπουκώματος ή να κολλήσει!!!!!
    Έτσι λοιπόν μετά από 3-4 χλμ λιωσίματος το μηχανάκι εξαφάνισε από την κάπνα την εθνική από το χάρτη!!!!! Μετά άρχισε να λιγοστεύει η κάπνα. Μετά από καμιά 10αριά χλμ κάπνιζε ελάχιστα. Στο γυρισμό συνέχισα να το ζορίζω μέχρι που έφτασα στο σπίτι με σχεδόν τετράχρονο μοτέρ.
    Συμπέρασμα: Η εξάτμιση είχε μαζέψει τη μάνα της και τον πατέρα της από κατακάθια λαδιών τα οποία κάπνιζαν μόλις το ζόριζα και ανέβαζε θερμοκρασία η εξάτμιση.
    Δεν υπολόγιζα κάτι τέτοιο διότι η εξάτμιση ήταν σχεδόν καινούρια, αλλά ύστερα από βόλτες της γυναίκας και στρωσίματος του μοτέρ η εξάτμιση μπούκωσε.
    Σήμερα μπορώ να πω που πήγα στη δουλειά, πέρα από την κάπνα την πρωινή που ήταν κρύο, πλέον δουλεύει σαν τετράχρονο!!!!!!!
    Άρα τα δίχρονα πρέπει να τα λιώνουμε που και που.
    Ευχαριστώ όλους για τις πολύτιμες συμβουλές.
    Και να θυμόμαστε όλοι ότι δίχρονο και νορμάλ οδήγηση ΔΕΝ πάνε μαζί!!!!!

  7. #7
    Καλλίγραμμον Μέλος Το avatar του/της vaska
    Εγγραφή
    29/10/2007
    Μηνύματα
    7.850
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από catmaster Προβολή μηνύματος
    μάλλον θέλει ξεκάπνισμα (κάψιμο) η εξάτμιση
    +1200
    LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely
    "These violent delights have violent ends
    And in their triumph die, like fire and powder
    Which, as they kiss, consume" William Shakespeare (Romeo & Juliet).

  8. #8
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της motoexelixis
    Εγγραφή
    11/08/2009
    Μηνύματα
    258
    τι λαδι βαζεις μεσα; αν δεν ειναι τοσο καλης ποιοτητας,μπορει να καπνιζει και απο αυτο.
    Επειδη καθαρισε προσωρινα η εξατμιση με το ανοιγμα που εκανες ,δε σημαινει πως δε θα ξαναπαρουσιαστει το ιδιο προβλημα.
    Προσπαθησε να βαζεις λαδια antismoke,ολες οι μαρκες εχουν,και θα μειωθει κατα πολυ η λαδιλα στην εξατμιση
    Καρτερ ημων το εν της μηχανης,αγιασθητω το βολαν σου,ελθετω η μπαταρια σου,γεμισθητωτο ρεζερβουαρ σου,ως εν λιπαντικον και επι της μηχανης,το στροφαλον ημων τον επιουσιον,σωσε ημην σημερον και αφες ημηναπο τα μικροπροβληματα των ηλεκτρικων,ως και ημεις αφιωμεν τις βαλβιδες ημων,στων αντιπροσωπων και τωνμηχανικων,αλλα ρησε ημας απο τα ιμιτασιον,
    AVIN

  9. #9
    Από λάδι βάζω της ELF συνθετικό και γράφει smokeless δηλ. άκαπνο.
    Προφανώς να παίζει ρόλο ότι το μηχανάκι έχει γίνει 70άρι και φοράει εξάτμιση από 50άρι. Λογικά ο όγκος των καυσαερίων είναι μεγαλύτερος πλέον και μπουκώνει πιο γρήγορα την εξάτμιση.
    Την άλλη εβδομάδα θα δοκιμάσω μια εξάτμιση από speedfight 100. Ίσως να δουλέψει καλύτερα.
    Επίσης να αναφέρω μετά από το ξεμπούκωμα που του έκανα στέγνωσαν και τα λάδια που είχε εξωτερικά η εξάτμιση!!!!

  10. #10
    Είδα το thread και συγκινήθηκα...
    Είχα ένα 100άρι για πολλά χρόνια με άριστη συντήρηση και ήταν ΣΚΥΛΙ!
    Το χάρισα σε μια κοπέλα μου όταν ωρίμασα και πλέον κάνει ανέμελο τα χιλιόμετρα του σε ένα νησί των Κυκλάδων... να ναι καλά εκεί που είναι...
    "Γιατί ο δρόμος είναι αλήθεια, χίλια κι ένα παραμύθια
    είναι το σπίτι μας, δεν έχει τέλος"


    iMix

Παρόμοια θέματα

  1. Speedfight 2
    από thanasis_lam στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 29/06/2007, 13:06

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF