Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 6 από 6

Θέμα: Νέο Yamaha FJR 1300A/AS

  1. #1
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της ixnilatis
    Εγγραφή
    07/09/2004
    Μηνύματα
    199

    Νέο Yamaha FJR 1300A/AS

    Yamaha FJR 1300A/AS

    Που είναι ο συμπλέκτης;

    Ημιαυτόματο κιβώτιο για πρώτη φορά σε μοτοσυκλέτα.
    Ρυθμιζόμενη εργονομία.
    29 κιλά βαρύτερο.

    Ίπποι: 143,5/8.000
    Ροπή: 13,7/7.000
    Κυκλοφορία στην Ελλάδα: Φεβρουάριος 2006.

    Το FJR 1300, έχοντας συμπληρώσει μια επιτυχή 5ετία από το 2001 που πρωτοπαρουσιάστηκε στην κορυφή των sport-touring, εισέρχεται σε μια νέα εποχή.
    Η Yamaha ανανεώνει πλήρως το μεγάλο 4κύλινδρο της, και παρόλο που εμφανισιακά δείχνει το ίδιο γνώριμο με πριν, οι Ιάπωνες μας πληροφορούν πως οι αλλαγές στο κορμί του είναι εκτεταμένες, από τα πλαστικά ως τα σωθικά της μετάδοσης.
    Αυτό που δεν έχει αλλάξει στο παραμικρό είναι ο κινητήρας, διατηρώντας την ίδια χορταστική απόδοση των 143 ίππων, αλλά λίγο χαμηλότερα, αφού ένα νέο ενδιάμεσο γρανάζι στον άξονα μικραίνει την τελική μετάδοση κατά 2,7%.

    Το μεγάλο νέο ωστόσο είναι η παρουσίαση της έκδοσης AS, όπου Α σημαίνει ABS και S σημαίνει Semi-automatic, δηλαδή: ημιαυτόματο.
    Προσέξτε το FJR AS και ψάξτε για τη μανέτα του συμπλέκτη: απλά δεν υπάρχει!!!
    Χρησιμοποιώντας την τεχνολογία YCC-S (Yamaha Chip Control Shifting), που προέρχεται από την F1, το παραδοσιακό κιβώτιο πλέον ελέγχεται ηλεκτρονικά από τον αναβάτη, που επιλέγει αν επιθυμεί χειρισμό με τον παραδοσιακό λεβιέ στο πόδι ή με το αριστερό χέρι από ένα μικρό λεβιεδάκι στο τιμόνι, όπου στο ΄΄hand shift mode΄΄ ανεβάζει σχέση με τον αντίχειρα.
    Το YCC-S διαθέτει μια δική του κεντρική μονάδα ECU η οποία ελέγχει τις αλλαγές ταχυτήτων και τις εκτελεί χωρίς θόρυβο ή σκαλοπάτια στην απόδοση, σε χρόνο από ένα έως δύο δέκατα του δευτερολέπτου.
    Οι υπόλοιπες αλλαγές αφορούν αμφότερες τις εκδόσεις των FJR.

    Εμφανισιακά η μοτοσυκλέτα έχει επανασχεδιαστεί πλήρως με στόχο την καλύτερη αεροδυναμική προστασία και την άνεση του αναβάτη, ο οποίος μπορεί να ρυθμίσει το ύψος της σέλας κατά 20mm, 40 περισσότερα από πριν, ενώ και τα μαρσπιέ του συνεπιβάτη μετακόμισαν προς…την άνεση, 40mm πιο μπροστά, 20 πιο κάτω και 14 πιο έξω.

    Το ψαλίδι του FJR είναι μακρύτερο από φέτος κατά 35mm, προσφέροντας περισσότερη σταθερότητα στο ταξίδι, το δε ABS είναι πλέον στάνταρ στον εξοπλισμό της μοτοσυκλέτας, παρέα με σύστημα συνδυασμένης πέδησης Combination Brake System (CBS).

    Νέο είναι και το ψυγείο με καμπύλο σχήμα προς όφελος της αεροδυναμικής, ενώ ο βασικός εξοπλισμός του FJR περιλαμβάνει από φέτος και τις βαλίτσες.

    Τέλος στα όργανα προστέθηκαν ένα χρωμιωμένο στεφάνι και ένδειξη σχέσης στο κιβώτιο (gear indicator) κάτω από τα οποιά βρίσκεται ένα ντουλαπάκι χωρητικότητας ενός λίτρου με παροχή ρεύματος 12V 30W.
    Να προσθέσουμε ότι ειδικά για την έκδοση AS ο στάνταρ εξοπλισμός περιλαμβάνει και θερμαινόμενα γκριπ.

    ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

    Τύπος: Τετράχρονος, τετρακύλινδρος, υγρόψυκτος με 2 ΕΕΚ και 4 Β/Κ
    Διάμετρος Χ Διαδρομή (mm): 79 Χ 66,2
    Συμπίεση: 10,8:1
    Χωρητικότητα (cc): 1.298
    Τροφοδοσία: Ψεκασμός


    ΜΕΤΑΔΟΣΗ

    Πέντε ταχύτητες (ημιαυτόματο κιβώτιο πέντε σχέσεων YCC-S) άξονας.


    ΠΛΑΙΣΙΟ

    Τύπος: Αλουμινένιο, τύπου ΄΄διαμάντι΄΄
    Μεταξόνιο (mm): 1.550
    Κάστερ: 26
    Ίχνος (mm): 109
    Βάρος κενή (kg): 264 (268)


    ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

    Εμπρός: Συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι
    Πίσω: Ένα αμορτισέρ με μοχλικό

    ΦΡΕΝΑ

    Εμπρός: Δύο δίσκοι 320mm, δαγκάνα NISSIN με τέσσερα έμβολα
    Πίσω: Δίσκος 282mm, δαγκάνα NISSIN με δύο έμβολα και γλίστρα.


    ΤΡΟΧΟΙ

    Εμπρός ελαστικό / διάσταση: 120-70/17
    Πίσω ελαστικό / διάσταση: 180/55-17


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	resize_of_2006fjr.jpg 
Προβολές:	347 
Μέγεθος:	71,1 KB 
ID:	26294

  2. #2
    τιμη?????????????
    Όταν η πόλη κοιμάται.......

  3. #3
    Ποσαδιστής Το avatar του/της el_hymador
    Εγγραφή
    09/09/2005
    Μηνύματα
    3.918
    Αρχικά δημιουργήθηκε από ruyjin
    τιμη?????????????

    ...γ@μησε τ@!!

    το ''παλιο'' μοντελο με το abs κοστιζε 16500€ .... τωρα αυτο και ειδικα με το ημιαυτοματο κιβωτιο , βαλε με το νου σου....

    κατα τα αλλα για το FJR εχουν γραφτει και ακουστει διθυραμβοι απο ολους...για αυτη την μηχανη η φραση -Θεσσαλονικη για καφε- εχει πραγματικα νοημα...

  4. #4
    Εχει ακουστει για 18000 η απλη και γυρω στα 20000 η AS

  5. #5
    ενα μπραβο στην YAMAHA !!!!

    μετα απο το power valve ,τα pneumatic πηρουνια , τα reed , το monoshock ,τις εξατμισεις κατω απο την σελα ,το μονομπρατσο πηρουνι ,το ECU εν ετη 83-84 ,τις 5 βαλβιδες , τα καθετου ροης καρμπς ,το ex-up , το ηλεκτρικο γκαζι στο νεο R6 και μυρια αλλα που μπορει να ξεχασα ,με χαρα βλεπω και νεες τεχνολογιες πινελιες οπως υμιαυτοματο κιβωτιο !!!
    A free people ought not only to be armed and disciplined, but they should have sufficient arms and ammunition to maintain a status of independence from any who might attempt to abuse them, which would include their own government." -- George Washington

  6. #6
    κοιταξτε το ημιαυτοματο κιβωτιο δε με τρελενει κι ολας, αλλα σα μηχανη γενικοτερα το FJR θα μπορουσε να ειναι ανετα το επομενο μου μηχανακι!!!
    Όταν η πόλη κοιμάται.......

Παρόμοια θέματα

  1. Yamaha Fjr 1300a
    από striant στο forum Yamaha
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 10/10/2008, 21:15
  2. Yamaha FJR 1300A και 1300AS 2008
    από BlaSen στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 11/10/2007, 16:21
  3. Νέο Yamaha FZ1 FAZER
    από ixnilatis στο forum Yamaha Fazer
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 16/10/2005, 10:49
  4. Κρυφες δοκιμες του Rossi με το νεο Yamaha του 2006.....
    από gmakris στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 16
    Τελευταίο μήνυμα: 27/08/2005, 10:40

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF