Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 24

Θέμα: Προβλημα ψυξης ή yamaha cafe...

  1. #1

    Προβλημα ψυξης ή yamaha cafe...

    Απο την ετήσια και 'δώθε είχα παρατηρήσει αυξημένη θερμοκρασία στο μοτέρ. Στην ετησια δούλευε υπερωριες ο βεντιλατερης (sic) και στην επιστροφή είδα οτι έλειπε και παραφλου. Συμπληρωνω, μετά λίγες μέρες τα ίδια, παίζαμε το παιχνίδι της υπομονής. Κάποια στιγμή σε φανάρι ακούω ενα ΦΣΣΣΣ και βλέπω το σωληνάκι της υπερχειλισης να πετάει νερά και ατμό, ακριβως σαν τις καφετιερες που κανουν αφρογαλα για καπουτσίνο. Την καπουτσινισαμε λέω... Βγάζω οξω τον θερμοστάτη, τον βάζω σε βραστό νερό, ανοίγει. Όχι τέρμα, αλλά αποκρίνεται στην θερμοκρασία. Γεμιζω παραφλου (θερμοστάτης εκτός) και σημερις παρατηρώ εκ νέου απόρριψη παραφλου απο το σωληνάκι... Δεν είχε ατμό, απλά πέταξε νερά. Όσο πήγαινα εθνική και ανοιχτό δρόμο, όλα καλά. Με το που μπήκα Αθήνα και παρκαρω, βλέπω το μονοπάτι των υγρών...

    Ιδέα #1 ψυγείο υπολειτουργεί. Καθάρισμα με σπιτικά υλικά παίζει;

    Ιδέα #2 αντλια νερου υπολειτουργεί. Πως την δοκιμαζουμε σαν παροχή;

    Ιδέες άλλες περί του τις πταίει;

  2. #2
    Ο καφετζης Το avatar του/της teogtp
    Εγγραφή
    27/07/2011
    Μηνύματα
    5.179
    Μηπως φλατζα κεφαλης και βραζει τα νερα;
    Gagourus agamitus Parthenopipitsus!

  3. #3
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από teogtp Προβολή μηνύματος
    Μηπως φλατζα κεφαλης και βραζει τα νερα;
    δεν θα έπρεπε να βγάλει νερά στο λάδι τοτε; η λάδι στο ψυγείο;

  4. #4
    Ο καφετζης Το avatar του/της teogtp
    Εγγραφή
    27/07/2011
    Μηνύματα
    5.179
    Όχι απόλυτα εξαρτάται από πια μεριά "εκλασε" φλάντζα.
    Gagourus agamitus Parthenopipitsus!

  5. #5
    Νιε βρε πλιμ, αλλά αν περνούσε η συμπίεση στο κύκλωμα ψύξης, δεν θα πετούσε τα νερά συνέχεια, όχι μόνο όταν κολλάει σε κίνηση; μπορεί να λέω και χαζα, ξέρω γω.

    Αν κατεβασω κεφαλή αλλαζω και τσιμουχακια βαλβιδων , βολευει. Θα προτιμούσα να το αποφυγω όμως.

  6. #6
    Ο καφετζης Το avatar του/της teogtp
    Εγγραφή
    27/07/2011
    Μηνύματα
    5.179
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από amyroukai Προβολή μηνύματος
    Νιε βρε πλιμ, αλλά αν περνούσε η συμπίεση στο κύκλωμα ψύξης, δεν θα πετούσε τα νερά συνέχεια, όχι μόνο όταν κολλάει σε κίνηση; μπορεί να λέω και χαζα, ξέρω γω.

    Αν κατεβασω κεφαλή αλλαζω και τσιμουχακια βαλβιδων , βολευει. Θα προτιμούσα να το αποφυγω όμως.
    Μου έχει τύχει σε αμάξι ακριβώς το ίδιο.
    Γι αυτό στο αναφέρω.
    Gagourus agamitus Parthenopipitsus!

  7. #7
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/11/2012
    Μηνύματα
    3.818
    Για δες αν ολα τα κολαρα εχουνε την ιδια περιπου θερμοκρασια.

  8. #8
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Πρώτα απ όλα άλλαξε την τάπα.
    Αν είσαι και λίγο τυχερός θα την βγάλεις φτηνα.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  9. #9
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    Πρώτα απ όλα άλλαξε την τάπα.
    Αν είσαι και λίγο τυχερός θα την βγάλεις φτηνα.
    η τάπα είναι out of production
    θα δω αν ταιριάζει από άλλο.

    αν ήταν χαλασμένο το λαστιχάκι δεν θα έχανε και από εκεί υγρά, όταν ανέβαινε η πίεση στο κύκλωμα;

  10. #10
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Babis@
    Εγγραφή
    26/11/2013
    Μηνύματα
    171
    Μου έχουν φλατζάρει δύο αμάξια.
    Τα συμπτώματα ήταν ίδια ακριβώς μ' αυτά που περιγράφεις.. Δεν πετούσε το παραφλού πάντα. Τη δεύτερη φορά στο σουμπαρού μάλιστα πέρασα έτσι (πετούσε τα νερά που και που) για κανα μήνα μπορεί και παραπάνω.
    Ο μηχανικός μού είχε πει ότι είναι δύσκολο να περάσει εξ' αρχής λάδια στην κεφαλή αρά και να δεις άσπρους καπνούς.. Η διάγνωση όμως ήταν φλάτζα.
    Μακάρι να μην έχεις κι εσύ τέτοια και να είναι κάτι απλό.

  11. #11
    Έχω μιά υποψία. Το fazer έχει ένα χρονοδιακόπτη και αν μείνει ρελαντί πάνω από 2-3 λεπτά μπαίνει το βεντιλατέρ. Επίσης μπαίνει αν σταματημένο χώσεις καμμιά ξερογκαζιά. Αυτό που δεν έχω διαπιστώσει (ή μάλλον δεν συμβαίνει) είναι το να ανάβει βεντιλατέρ με το μοτέρ σε λειτουργία, ζεστό, σε φανάρι... Θα κάνω μιά καλύτερη δοκιμή πηγαίνοντάς το αργά αργά 'δω γύρω (αν και ίσως να μην ζεσταίνεται τόσο πλέον λόγω της αφαίρεσης του θερμοστάτη και της πιο μεγάλης κυκλοφορίας ψυκτικού στο ψυγείο, συνεχώς). Αν δεν ανάψει το βεντιλατέρ σε αργή κίνηση, ίσως φταίει τελικά το σώμα του θερμοστάτη και όχι ο ίδιος ο θερμοστάτης, ίσως να μην δίνει σήμα για έναυση του βεντιλατέρ με τη θερμοκρασία. Οπότε μόλις κολλήσει σε δυό τρία φανάρια, βράζει...

  12. #12
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Αφαίρεσες τον θερμοστάτη, ΟΚ καλά του έκανες προσωρινά τουλάχιστον.
    Αν δεν αναβει βεντιλατέρ οταν πρέπει μπορεί να φταίει η βαλβίδα που δίνει σήμα στο βεντιλατέρ, ο θερμοστάτης δεν έχει σχέση με το βεντιλατέρ.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  13. #13
    @sapila Η βαλβίδα που λες, είναι στο "σώμα" του θερμοστάτη, φισώνει επάνω της το καλώδιο του βεντιλατέρ; Αυτή δεν υπάρχει σαν ανταλλακτικό, πάει με το "σώμα" του θερμοστάτη αν λέμε το ίδιο.

    Αν και θυμάμαι ότι πριν βγάλω τον θερμοστάτη έσβηνα από το kill switch σταματώντας και το βεντιλατέρ άναβε σχεδόν αμέσως και δούλευε μέχρι να γυρίσω το κλειδί στο off, τώρα δεν το έχω καταλάβει να μπαίνει, εκτός από την περίπτωση ξερογκαζιάς ή ακινησίας για πολύ.
    Τώρα που το άνοιξα, το ψυγείο έχει νερά τέρμα, το δοχείο υπερχείλισης στεγνό και δεν είδα να βγάζει νερά πουθενά στο δρόμο σήμερα, κοιτούσα σε κάθε φανάρι. Βελτίωση, όχι λύση. Αφαιρώντας ένα "εμπόδιο" από την ροή του ψυκτικού καλυτέρευσε το σύστημα. Οπότε να καθαρίσω ψυγείο κάπως μήπως έχει μάκα μέσα (καθόλου περίεργο μετά από σχεδόν 13 χρόνια δουλειάς) και φρενάρει την ροή και δεν ψύχει αποτελεσματικά. Μετά ξαναβάζω θερμοστάτη πίσω και παρατηρώ.
    Και μετά μένει αυτό που έλεγε ο Μικές χτες και όλοι οι άλλοι εδώ μέσα δηλαδή, ότι πιάνει μάκα στην φλάντζα και κλείνει τις διόδους νερού στην κεφαλή και υπερθερμαίνει. Ακριβό γμτ.


    Τα κολάρα πάντως, τόσο αυτό που οδηγεί στο ψυγείο, όσο αυτό που γυρνάει από το ψυγείο καθώς και ένα μικρό που πάει από την αντλία νερού κατ'ευθείαν στην κεφαλή, ζεματιστά. Θερμόμετρο δεν έχω να δω διαφορές.

    Τι λέγαμε; Α ναι. Banditάρα γμτ. Λαδάκι και τέλος...

  14. #14
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της MG-KTiNoS
    Εγγραφή
    13/08/2011
    Μηνύματα
    8.032
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από amyroukai Προβολή μηνύματος
    η τάπα είναι out of production
    ΚΛΕΨΕ ΜΙΑ....

    :a29:










    ανανήψαντας

  15. #15
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από MG-KTiNoS Προβολή μηνύματος
    ΚΛΕΨΕ ΜΙΑ....

    :a29:

    Και μετά θα παρκάρω και σε ένα γκαράζ. :P

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. ΠΡΟΒΛΗΜΑ:ΑΝΤΙΚΡΑΔΑΣΜΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ Yamaha Z
    από Umicah στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 13/04/2010, 21:55
  2. Yamaha TTR Πρόβλημα στα ηλεκτρικά!!!
    από Voliminal στο forum Yamaha XT series
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 23/06/2009, 13:37
  3. ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΕ Yamaha Yzf R1 2005
    από GSAVVAG στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 15/01/2008, 08:12

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF