Τελευταία τροποποίηση από MG-KTiNoS; 25/01/2014 στις 11:13.
ανανήψαντας
Εχεις την δυνατοτητα να τα δεις απο κοντα;
Στο ρωταω γιατι αυτο το συστημα αφαιρουμενης "προσοψης"και στα δυο
πρεπει να "μελετηθει" απο κοντα.
Gagourus agamitus Parthenopipitsus!
Ναι ρε έχω... Αλλά τι μελέτη να κάνω?
(Να βάλω το κράνος και να ρίξω κουτουλιά στα μούτρα του Σαββίδη.
Αν ζήσει πληρώνω αν πεθάνει καβαλάω το μηχανάκι και την κάνω..?)
![]()
ανανήψαντας
Οχι ρε παλαβε!
Να δεις τους μεντεσεδες,τα κουμποματα τον τροπο που θυληκονουν
τα δυο κομματια μεταξυ τους.
Εχω δει Flip κρανη που ειναι για γελια τα κουμποματα τους.
Α!
Και κατι αλλο αυτο το στην πολη τι το γραφεις;
Αθηνα και κατω απο 80χλμ στο κοντερ εισαι "μελλοθανατος".
Gagourus agamitus Parthenopipitsus!
Πολλες εταιριες βγαζουν πλεον τετοια κρανη.
http://www.coloriposto.gr/web/?id=9&sub=91&title=multi
http://www.giassaris.gr/prodcat.php?cat=22
Ειδικα το hjc που ντεμεκ ειναι 7 σε ενα εμενα μου αρεσει, σαν δευτερο κρανος για μεσα στην πολη μια χαρα μου φαινεται.
Έχω το N43 air και δεν ξέρω τι να σου πω..
Καλούτσικο θα σου έλεγα, για τα λεφτά του οκ.. το πρόσθετο κομμάτι στο σαγόνι θεωρώ ότι κουμπώνει πολύ καλά και η ζελατίνα κάθεται επάνω πολύ όμορφα όταν την έχεις κατεβασμένη.. έχει και το πρόσθετο φυμέ ζελατινάκι που εμένα με βόλεψε πολύ..
Θέμα φασαρίας δεν έχω ιδιαίτερο, με Transalp και ψηλή ζελατίνα όλα καλά θα έλεγα, εσύ το θες και για πόλη οπότε..
Μόνο μελανό σημείο του, μην περιμένεις ότι θα αισθανθείς τον αέρα να μπαίνει ακόμα κι αν το όνομα αλλά κι ο τεράστιος αεραγωγος του στο πάνω μέρος λένε άλλα.. μπούρδες. Δεν ξέρω βέβαια αν λειτουργούσε καλύτερα σε ένα μηχανάκι με πιο σκυφτή θέση οδήγησης, εγώ με τη μπαχαντέλα που οδηγώ..
Α και κάτι άλλο, στην μπροστινή εισαγωγή αέρα "έσπασε" λίγο το χρώμα και δεν ξέρω από που προήλθε, ίσως επειδή στο στριμώχνω στη μπαγκαζιέρα με πολλά πράγματα ορισμένες φορές. Πάντως δεν το έχω χτυπήσει πουθενά ούτε και μου έχει πέσει ποτέ κάτω, τα κράνη μου τα προσέχω πάντα σαν μανιακός. Μπορεί απλά να ήταν λόγω κακής βαφής και να έφυγε το χρώμα από τον αέρα, δεν έδειχνε κάτι περίεργο στο σημείο πάντως..
Δες και τις φωτο.
Να πω την αλήθεια για τα λεφτά που έδωσα (το πήρα σε προσφορά από Χανιά στα 170 σε συλλεκτικό χρώμα - μαύρο ματ unniversary για τα 40 χρόνια της Nolan είναι) μια χαρά κρανάκι είναι και για τη δουλειά που το ήθελα με υπερκάλυψε, μόνο καλύτερο αερισμό να είχε και θα σου έλεγα να το πάρεις με κλειστά τα μάτια!
Έχοντας φάει τα χρόνια μου στα Shoei όμως, το να το βλέπω λίγο "κάπως" είναι λογικό νομίζω..
Αν θες να το δεις από κοντά κανονίζουμε ραντεβού στου Χίου από βδομάδα
![]()
Φανταζομαι εχεις μπαρα για poll dancing μεσα στο μαγαζι για τους απαιτητικους...
Αν σε πνίγει το full face ή θες πολύ αέρα το καλοκαίρι και αρκετά ζεστό τον χειώνα(οχι σαν full face αλλά ενα κλικ πιο κάτω) πήγαινε σε dual sport κράνος. Εγω πήρα ενα AGV AX-8 DS και βρήκα το είδος τους κράνους που με βολεύει πια.
Και αν δε με σέβεστε να με φοβάστε!!
Δεν παιρνεις ενα flip up καλυτερα?Πιο ασφαλες πρεπει να ειναι απο το πολυμορφικο.
Πιο ασφαλες το flip up ειναι μονο αν ειναι κλειστο (οπως πρεπει να ειναι, οταν ειμαστε σε κινηση).
Οσο αφορα τα κρανακια που συζηταμε, απεφυγε τις φθηνες (ABS υλικο κατασκευης κρανους) αν σε περνει οικονομικα. Καμια σχεση σε αντοχη το ABS σε συγκριση με το Polycarbonate (εχω αποτελεσματα δοκιμων που αν τις δεις, θα καταλαβεις), πολυ περισσοτερο δε αν συγκριθει με Composite υλικα...
Benelli TRK 502 X 2020 - Honda SH 150 2009