Το ανικανοποίητο του ανθρώπου…
Εχω το Τενερε (ΧΤ660Ζ) από το 2008 …
Όταν το αγόραζα , ήξερα τι ακριβώς έπαιρνα και μέχρι τώρα δεν με έχει διαψεύσει…
Είναι ένα μονοκύλινδρο που τα παει πολύ καλά μέσα στην πόλη , που τα πάει καλά στον επαρχιακό και τα πάει καλά στο χώμα (όσο καλά μπορώ κι εγώ να το πάω)…
Η θέση οδήγησης του βολεύει το ύψος μου και το βάρος του (208 γεματο) το κουμαντάρω σχετικά εύκολα..
Η αυτονομία του και η κατανάλωση του είναι σε πολύ καλά επίπεδα…
Μέχρι στιγμής είμαι ΑΠΟΛΥΤΑ ικανοποιημένος από την αξιοπιστία του..
Όμως , ήξερα και ότι
Τον ανοιχτό δρόμο τον σιχαίνεται και κουραζει …
5 ταχύτητες
Άμα χρειάζεσαι λιγο περισσότερο γκάζι , δεν το έχεις …
Έχει κραδασμούς , αν και πολιτισμένους για μονοκυλινδρο…
Οι αναρτήσεις του ήταν μέτριες και με το πέρασμα του χρόνου αρχίζουν και γίνονται άθλιες…
Δεν έχει ABS …
Και έχουμε φτάσει (μετά από 5 χρόνια και εν μέσω κρίσης) στο σημείο που πρέπει να αποφασίσουμε κάποια πράγματα …
1.
Κρατώ την μηχανή και σουλουπώνω όσο φτηνότερα μπορώ τις αναρτήσεις (πριν γινουν πολύ επικίνδυνες)… κανα ελατηριο , λαδακια και , αν περνει , και service… 300-400 €
2.
Κρατώ την μηχανή και ρίχνω χρήματα για αναρτήσεις (~1000) , εξατμιση –φιλτρο (θα χρειαστεί και PC??) άλλο ένα 1000-1300 και σελα (~150) Θα πάμε γύρω στα 2000 - 2500…
και κάποια εκ γενετής θέματα δεν θα έχουν βελτιωθεί
3.
την πουλαω (γυρω στα 4000) και βάζω άλλα 3-4000 ΜΑΧ για να βρω ένα
ον-οφφ σχετικά καινούργιο (3-4 χρονων)
δικύλινδρο
αρκετά περισσότερα άλογα
κυβικά κάτω από 1000
ABS
Ξερω ….ξέρω …. V-STROM….
Αλλά ρε γμτ είναι σαν το μουρουνόλαδο…. Κάνει καλό αλλά δεν καταπίνεται με τίποτα…
Τα μηχανάκια που παίζουν (μεταχειρισμένα φυσικά) είναι
Triumph Tiger 800XC
BMW F800GS
ΚΤΜ 990 Adv (λίγο ποιο παλιό σε αυτά τα λεφτά)
Και εξ ανατολών (γαμω τις ομορφιές …)
Transalp 700 ABS
Vstrom 650 ABS
Η σειρά που έχουν μπει δεν είναι τυχαία αλλά είναι σειρά προτίμησης..
Μαλλον ,είμαι πιο κοντά στις λύσεις 1 και 3
Αλλα για πείτε κι εσείς καμιά γνώμη …