Καλησπέρα!
Έχει τοποθετήσει κανείς δείκτη θερμοκρασίας στο CBF του?
Ακούω συχνά το βεντιλατέρ όταν είμαι σε κίνηση και δεν ξέρω αν είναι φυσιολογικό..?
Καλησπέρα!
Έχει τοποθετήσει κανείς δείκτη θερμοκρασίας στο CBF του?
Ακούω συχνά το βεντιλατέρ όταν είμαι σε κίνηση και δεν ξέρω αν είναι φυσιολογικό..?
για ποιο CBF μιλας?
εμενα το 600 εχει θερμομετρο και ναι ειναι νορμαλ μεσα σε κινηση να το ακους το βεντιλατερ
If you think adventure is dangerous, try routine, it's lethal....
Αυτό που πήρα είναι το CBF 1000 A μοντέλο του ΄08.Αρχικά δημιουργήθηκε από MG
για ποιο CBF μιλας?
εμενα το 600 εχει θερμομετρο και ναι ειναι νορμαλ μεσα σε κινηση να το ακους το βεντιλατερ
Δεν υπάρχει δείκτης σ΄αυτό.
Στο δικό σου που είναι τοποθετημένο?
Μήπως βολέψει και στο δικό μου..
Μεσα στην πολη ,σιγουρα θα ακουσεις βεντηλατερ,πηγαινε σε ενα συνεργειο HOonda να σου πουν που ειναι η ενδειξη θερμοκρασίας!
Παιδιά το καντράν έχει μόνο λυχνία για βλάβη και οχι δείκτη θερμοκρασίας.Αρχικά δημιουργήθηκε από izzy
Μεσα στην πολη ,σιγουρα θα ακουσεις βεντηλατερ,πηγαινε σε ενα συνεργειο HOonda να σου πουν που ειναι η ενδειξη θερμοκρασίας!
Το 600 έχει κανονικό δείκτη?
Δείτε την φωτό
http://img24.imageshack.us/img24/6626/0330x.jpg
στο 600s ειναι εκει που εχει εσενα το δεικτη της βενζινης.
εμενα απλα δεν εχει δεικτη βενζινης αλλα απλα ενα λαμπακι που αναβει στη ρεζερβα
If you think adventure is dangerous, try routine, it's lethal....
Θα το προτιμούσα και εγώ έτσι όπως είναι στο 600s.Αρχικά δημιουργήθηκε από MG
στο 600s ειναι εκει που εχει εσενα το δεικτη της βενζινης.
εμενα απλα δεν εχει δεικτη βενζινης αλλα απλα ενα λαμπακι που αναβει στη ρεζερβα
Μάλλον θα σκεφτώ καμιά πατέντα
Το κακο με το λαμπακι ειναι οτι εχεις λιγο χρονο για να σωσεις την φλαντζα ...και συνηθως το δοχειο δεν ειναι και τοσο προσβασιμο και δεν την γλυτωνεις,,,
Υπαρχουν στην αγορα οργανα αναλογικα με δεικτη σετακι οπου ο αισθητηρας βιδωνει με βιδα στην κεφαλη του μοτερ και η ενδειξη παραγεται διαθερμικα ,αυτο για να μην κανεις πατεντες με καλωδια πλεξουδας κλπ απο βαλβιδα θερμοκρασιας .
Ψαξε στα ειδη αυτοκινητου και θα το δεις ,τωρα αν δεν σου κανει το μεγεθος του οργανου που περιλαμβανει το σετ κρατας τον αισθητηρα και πας για αλλο οργανο ,η Vdo εχει μικρα οργανα θερμοκρασιας αλλα ειναι δυσευρετα!
Συμφωνώ οτι ο δείκτης θερμοκρασίας είναι απο τα σημαντικότερα ( αν όχι το σημαντικότερο )Αρχικά δημιουργήθηκε από izzy
Το κακο με το λαμπακι ειναι οτι εχεις λιγο χρονο για να σωσεις την φλαντζα ...και συνηθως το δοχειο δεν ειναι και τοσο προσβασιμο και δεν την γλυτωνεις,,,
Υπαρχουν στην αγορα οργανα αναλογικα με δεικτη σετακι οπου ο αισθητηρας βιδωνει με βιδα στην κεφαλη του μοτερ και η ενδειξη παραγεται διαθερμικα ,αυτο για να μην κανεις πατεντες με καλωδια πλεξουδας κλπ απο βαλβιδα θερμοκρασιας .
Ψαξε στα ειδη αυτοκινητου και θα το δεις ,τωρα αν δεν σου κανει το μεγεθος του οργανου που περιλαμβανει το σετ κρατας τον αισθητηρα και πας για αλλο οργανο ,η Vdo εχει μικρα οργανα θερμοκρασιας αλλα ειναι δυσευρετα!
όργανα. Έχω προλάβει αρκετές ζημίες με αυτόν.
Κ΄γω κάτι τέτοιο σκεφτόμουν. Απλά θέλω να εφαρμόσει όμορφα στα όργανα και έλεγα αν ταιριάζει κάτι απο το 600 στην μεριά που έχω τα λαμπάκια ABS και FL.
Θα το ψάξω και θα βάλω φωτό όταν το καταφέρω.
Σ΄ευχαριστώ πολύ
Τα CBFs πριν από το 2008 έχουν όργανο για την θερμοκρασία. Το 2008 αντικαταστάθηκε από τον δείκτη βενζίνας. Σε κάθε περίπτωση η θέση δεν είναι και η καλύτερη, συχνά κρύβεται από το τιμόνι.
Θα το προτιμούσα στο κέντρο των οργάνων.
Μάλιστα.Αρχικά δημιουργήθηκε από xrisimix
Τα CBFs πριν από το 2008 έχουν όργανο για την θερμοκρασία. Το 2008 αντικαταστάθηκε από τον δείκτη βενζίνας. Σε κάθε περίπτωση η θέση δεν είναι και η καλύτερη, συχνά κρύβεται από το τιμόνι.
Θα το προτιμούσα στο κέντρο των οργάνων.
Δεν έχουν τι να κάνουν και καταργούν χρήσιμα εξαρτήματα για να φανεί face-lift του μοντέλου.
Θα προτιμούσα σίγουρα το όργανο θερμοκρασίας απο τον δείκτη καυσίμου..
Το ίδιο ακριβώς πρόβλημα έχω και εγώ. Είμαι βέβαια 3 και κάτι χρόνια μετά από σένα αλλά το βεντιλατέρ δουλεύει τακτικά και δεν έχω αίσθηση τις θερμοκρασίας μου. Μέχρι το 2007 μοντέλο έχει δείκτη θερμοκρασίας και λαμπάκι για κάυσιμο. Από 2008 και μετά έχει δείκτη καυσίμου και λαμπάκι για θερμοκρασία. Θα ήθελα να βλέπω την θερμοκρασία που κυμαίνετε. Τι λύση έχετε βρεί, από που και πόσο κόστισε. μετά από ψάξιμο βρήκα αυτό:
http://www.motopissaris.gr/parts/psi...o-ladiou-nerou
http://www.motopissaris.gr/parts/PW.360-302
http://www.motopissaris.gr/parts/LS.10034301
Η τοποθέτηση είναι εύκολη- απλή- χωρίς πατέντες? Αν ναι, θέλω ανάλυση πως το τοποθετήσατε βήμα βήμα.
Ευχαριστώ.
Το όργανο για την θερμοκρασία λαδιού, το βιδώνεις κατευθείαν στην τάπα που βάζεις λάδι. Στην δεξιά μεριά, στο καπάκι του συμπλέκτη.
Για το όργανο θερμοκρασίας αντιψυκτικού, πρέπει να κόψεις την σωλήνα που στέλνει το υγρό από την κινητήρα στο ψυγείο για να βάλεις τον μπλε αντάπτορα. Αν δεν το κάνεις σωστά ή ο αντάπτορας έχει άλλη διατομή από τον σωλήνα, θα έχεις διαρροές. Το όργανο το δίνεις ρεύμα μέσω ενός ρελέ από την μπαταρία.
Άπας αήρ αετώ περάσιμος
Σωστός ο από πάνω!
Εμένα πάλι που το 600 έχει δείκτη θερμοκρασίας κι όχι καυσίμου, θα τα προτιμούσα αντίστροφα...
Πάντως η μαμά Χόντα που το κατάργησε, κάτι θα ξέρει-προφανώς και το λαμπάκι κάνει τη δουλειά του...![]()
εγω παλι θα ηθελα και τα 2 !!!! εχω του 04 το 600s οποτε θερμοκρασια βλεπω ....βενζινα υπολογιζω στα 200χλμ να του βαλω για να ειμαι οκ ..οσοο αφορα την θερμοκρασια ψαχνομαι και σκεφτομαι να αλλαξω θερμοστατη,( με καποιον που να ανοιγει σε πιο μικρη θερμοκρασια ) μου την δινει που η βελονα ξεπερναει την μεση και φτανει στα 3/4, αναβει βεβαια το βεντιλατερ απλα δεν μου κανει κεφι που φτανει εκει ...και μιας και το κλιμα εδω ( κρητη ) ειναι παντα θερμο ..σηκωνει συχνα θερμοκρασια !
οι 4 ροδες μεταφερουν το κορμι....
οι 2 ροδες ταξιδευουν την ψυχη....