Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 21

Θέμα: Paton S1 Strada

  1. #1
    Prisoner Of The Road Το avatar του/της rider
    Εγγραφή
    27/08/2012
    Μηνύματα
    442

    Paton S1 Strada

    ενδιαφέρουσα εναλλακτική πρόταση

    Paton S1 Strada

    Never ride faster than your guardian angel can fly...

  2. #2
    Ημίκουλο μέλος Το avatar του/της KostasV2
    Εγγραφή
    20/09/2011
    Μηνύματα
    1.515
    Ενδιαφέρον, σίγουρα. Εναλλακτικό απέναντι σε τι;

  3. #3
    Prisoner Of The Road Το avatar του/της rider
    Εγγραφή
    27/08/2012
    Μηνύματα
    442
    ξεφεύγει απο τις συνηθισμένες κατηγορίες (ss, on -off κλπ) και δίνει την επιλογή σε καποιον που θέλει ενα μηχανάκι με ρετρο εμφάνιση αλλα καινουριο... Δεν έχει και τόοοσες πολλες προτάσεις η αγορά.
    Never ride faster than your guardian angel can fly...

  4. #4
    Ημίκουλο μέλος Το avatar του/της KostasV2
    Εγγραφή
    20/09/2011
    Μηνύματα
    1.515
    Ναι, οκ. Απλά μιλάμε για μια μοτοσυκλέτα πολύ περιορισμένης παραγωγής, που φτιάχνεται κατά παραγγελία από μια μικρή βιοτεχνία...

  5. #5
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από rider Προβολή μηνύματος
    ξεφεύγει απο τις συνηθισμένες κατηγορίες (ss, on -off κλπ) και δίνει την επιλογή σε καποιον που θέλει ενα μηχανάκι με ρετρο εμφάνιση αλλα καινουριο... Δεν έχει και τόοοσες πολλες προτάσεις η αγορά.
    Ενα κάρο προτάσεις έχει η αγορά αν έχεις φράγκα. Η paton βγάζει εδώ και πολλά χρόνια μηχανάκια, όπως ένα GP500 replica στα 50.000€
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  6. #6
    Ποσαδιστής Το avatar του/της el_hymador
    Εγγραφή
    09/09/2005
    Μηνύματα
    3.918
    Όμορφο και ενδιαφέρον αλλά με 16.000/23.000 ευρώ είναι εναλλακτικό για πολύ λίγους...

  7. #7
    Prisoner Of The Road Το avatar του/της rider
    Εγγραφή
    27/08/2012
    Μηνύματα
    442
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από KostasV2 Προβολή μηνύματος
    Ναι, οκ. Απλά μιλάμε για μια μοτοσυκλέτα πολύ περιορισμένης παραγωγής, που φτιάχνεται κατά παραγγελία από μια μικρή βιοτεχνία...
    συμφωνα με το άρθρο δεν αναφέρεται σε περιορισμένη παραγωγή:
    Production starts in Milan in one month, and 25 bikes are sold already. The company has a long history of building bikes, so the production side should be viable.

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από byron Προβολή μηνύματος
    Ενα κάρο προτάσεις έχει η αγορά αν έχεις φράγκα. Η paton βγάζει εδώ και πολλά χρόνια μηχανάκια, όπως ένα GP500 replica στα 50.000€
    τα 50.000€ σιγουρα είναι απαγορευτικό νούμερο. Τα 16.000€ όμως με Öhlins και Termignoni δεν θεωρώ ότι είναι τόσο υπερβολικό σαν νούμερο

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από el_hymador Προβολή μηνύματος
    Όμορφο και ενδιαφέρον αλλά με 16.000/23.000 ευρώ είναι εναλλακτικό για πολύ λίγους...
    κι εγώ στους πολλούς κατατάσσομαι αλλα δες πόσοι κυκλοφορούν με GS1200 που κοστίζει τα ίδια....
    Never ride faster than your guardian angel can fly...

  8. #8
    Ημίκουλο μέλος Το avatar του/της KostasV2
    Εγγραφή
    20/09/2011
    Μηνύματα
    1.515
    Από την επίσημη μπροσούρα: "Όλη η παραδοσιακή χειροτεχνική φροντίδα της Paton, εγγυημένη από την περιορισμένη παραγωγή." Καλό και άγιο το μηχανάκι (και όχι ακριβό για αυτό που είναι, θα έλεγα), αλλά δεν μπορούμε να το θεωρήσουμε παραγωγής. Το λέει και στο site τους: "Οι μοτοσυκλέτες μας παράγονται κατόπιν παραραγγελίας του πελάτη."

  9. #9
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από rider Προβολή μηνύματος
    Τα 16.000€ όμως με Öhlins και Termignoni δεν θεωρώ ότι είναι τόσο υπερβολικό σαν νούμερο
    Για μοτέρ από ER-6 είναι πάρα πολλά.
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  10. #10
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της MG-KTiNoS
    Εγγραφή
    13/08/2011
    Μηνύματα
    8.032
    Το πολλά είναι σχετικό για χειροποιητο μηχανάκι.

    Τέσπα δε ν για μας.
    ανανήψαντας

  11. #11
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.228
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από byron Προβολή μηνύματος
    Για μοτέρ από ER-6 είναι πάρα πολλά.
    Εγώ θα ήθελα αυτό πάντως.
    http://www.paton.it/moto/riedizione-...indrico-bm3-r/

    Προφανως το S1 προορίζεται για φραγκάτους που θελουν να κυκλοφορούν με στύλ classic racing.
    Aν έχει το ίδιο πλαίσιο, πηρούνι, φρένα κλπ με το racing και μπορείς απλά να βαλεις και το μοτέρ των 75 ίππωνς όποτε θέλεις, δεν ειναι και τόσο κακή ιδέα.
    Μαλλον προτρέχω όμως...
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  12. #12
    Μάγκες με ΠΟΛΥ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΛΕΦΤΑ μπορείς να πάρεις κάποιο άλλο μηχανάκι καινούριο ή μεταχειρισμένο και να το κάνεις να μοιάζει έτσι εύκολα!

    Αλλά και πάλι 16000 για μοτέρ ER6 όπως είπε και ο Μπάιρον είναι πολλά λεφτά
    TELL YOUR CAT I SAID PSPSPSPSPSPS

    BMW R25/3 1955 Restoration

  13. #13
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.228
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Da.Vintage Προβολή μηνύματος
    Μάγκες με ΠΟΛΥ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΛΕΦΤΑ μπορείς να πάρεις κάποιο άλλο μηχανάκι καινούριο ή μεταχειρισμένο και να το κάνεις να μοιάζει έτσι εύκολα!

    Αλλά και πάλι 16000 για μοτέρ ER6 όπως είπε και ο Μπάιρον είναι πολλά λεφτά

    Χειροποίητο μηχανάκι είναι, και ΟΚ το μοτέρ είναι ήσυχο, ειναι η πρωτη μοτο δρόμου που φτιάχνουν εξ άλλου. Αγωνιστικά έφτιαχναν πάντα.

    Για φτιάξτο ( η βρες να στο φτιάξει άλλος) να είναι τόσο καλό σαν αυτό, με super στιβαρό πλαίσιο, αναρτήσεις φρένα κλπ και να είναι και 158 κιλά γεμάτο κι ετοιμο για βόλτα (πιο ελαφρύ απο ενα μονοκύλινδρο SRX ) και πες πόσο θα κοστίσει.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  14. #14
    Banned
    Εγγραφή
    06/03/2012
    Μηνύματα
    2.773
    Η ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΥΚΛΑΡΑ....Μ@##ΡΟς ....

    περα απο το μοτερ, ολα τα λοιπα ειναι χειροποιητα, πλαισιο, φαιρινγκ, αναρτησεις, εξατμισεις, ζαντες....

    Αν παρεις ενα ER και το κανεις ετσι (δεν μπορεις λογω πλαισιου αλλα κουβεντα να γινεται) πιο πολυ θα κοστισει....

    πολυ θα το γουσταρα στο γκαραζ μου....
    158 κιλα γεματο, με 72 αλογακια και ψεκαστο....

    Απλα υπεροχο...

  15. #15

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Schuberth S1
    από MikeG στο forum Εξοπλισμός και αξεσουάρ αναβάτη
    Απαντήσεις: 75
    Τελευταίο μήνυμα: 17/04/2009, 03:37
  2. Aprilia Pegaso Strada 650
    από Newbas στο forum Aprilia
    Απαντήσεις: 18
    Τελευταίο μήνυμα: 14/10/2005, 21:05
  3. XΤΧ, FMX η Strada?
    από Rezeguet στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 34
    Τελευταίο μήνυμα: 16/06/2005, 09:58
  4. Pegaso 650 Strada
    από CAMBOF στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 27/10/2004, 22:38
  5. Τhe Emirates FIM S1 Supermoto World Championship ...
    από TManiac στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 29/10/2003, 10:09

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF