Κινητήρας
Τύπος Κινητήρα: Τετράχρονος, μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος, τετραβάλβιδος DOHC
Διάμετρος x Διαδρομή: 82 mm x 57.35 mm
Κυβισμός: 302.44 cc
Συμπίεση: 13.1:1
Τροφοδοσία: Ψεκασμός KEIHIN, ηλεκτρονική διαχείριση καυσίμου, μεταβλητό αβάνς
Εκκίνηση: Μίζα και μανιβέλα
Προδιαγραφές Euro 3
Μετάδοση
Συμπλέκτης υδραυλικός, υγρός, πολύδισκος
Ταχύτητες: 6
Τελική μετάδοση: 13T / 40T
Πλαίσιο / Φρένα
Πλαίσιο ατσάλινο σωληνωτό, υποπλαίσιο αλουμινίου
Εμπρός Ανάρτηση: Kayaba USD close cartridge, ø 48 mm με διαδρομή 300 mm
Πίσω Ανάρτηση: Προοδευτική Kayaba "Soft Damp", πλήρως ρυθμιζόμενη low-high speed με διαδρομή 296mm
Τροχοί: Αλουμινίου διαστάσεων 1.60"x21" εμπρός και 2.15"x18" πίσω
Ελαστικά: Εμπρός 90/90 - 21" και πίσω 120/90 - 18"
Φρένα Εμπρός: Δίσκος 260 mm "Wave" type, με διπίστονη floating δαγκάνα.
Φρένα Πίσω: Δίσκος 240 mm "Wave" type με δαγκάνα μονού εμβόλου
Διαστάσεις / Βάρος
Μεταξόνιο: 1.470 mm
Ύψος σέλας: 950 mm
Απόσταση από το έδαφος: 290 mm Κάστερ: 26.5°
Βάρος στεγνό: 109 Kg
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ: 8.5 l
Επιτέλους ένα enduro πάλι στα χέρια μου!..και τι μοτοσυκλέτα!....θρύλος με ιστορία 110 χρόνων!!
Αυτό λοιπόν είναι το τελευταίο μοντέλο του εργοστασίου πρίν η παραγωγή μεταφερθεί στην Αυστρία και στο εργοστάσιο της ΚΤΜ.
Είναι λοιπόν μοντέλο 2014 και ξεχωρίζει εύκολα οπτικά από τα 2013 λόγω του close cartridge πηρουνιού και των μαύρων ζαντών.
Η αλήθεια είναι ότι ήμουν λίγο δύσπιστος για την αγορά πρίν την κοιτάξω από κοντά,ξέροντας τις αστοχίες των παλαιών Χάσκυ..
Οταν όμως την είδα από κοντά ήταν κεραυνοβόλος έρωτας!!!έμεινα άφωνος από τον υπέροχο σχεδιασμό και την εξαιρετική ποιότητα των υλικών!!
Ευχαριστώ λοιπόν την HUSQVARNA HELLAS και ιδιαίτερα τον Δημήτρη με τον Χρήστο στην Πλαταιών!
![]()