Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 40

Θέμα: Το θέμα Βενζίνη και τρόμπα βενζίνης

  1. #1
    Motorradfahrer Το avatar του/της Mits-fz6
    Εγγραφή
    03/05/2012
    Μηνύματα
    201

    Το θέμα Βενζίνη και τρόμπα βενζίνης

    Σήμερα όπως πάω το Fazer για λαδάκια στον μηχανικό μου, βλέπω να έχει έξω από το συνεργείο ένα άλλο Fazer ίδιο με το δικό μου, και όταν τον ρωτάω τι έπαθε η απάντηση ήταν τρόμπα βενζίνης. Ωχχχ λέω μέσα μου. Μαθαίνω αργότερα πως Fazer αυτό είχε λιγότερα χιλιόμετρα από μένα και τα ωχχ μου διπλασιάστηκαν. Όταν το ρώτησα πως μπορώ να αποτρέψω τοίχων πρόβλημα στην τρόμπα βενζίνης; ο μηχανικός μου απάντησε πως δεν υπάρχει τρόπος συντήρησης της τρόμπας παρά μόνο να προσέχεις τι βενζίνης βάζεις. Τότε θυμήθηκα μια καταραμένη μέρα πριν τρία χρόνια όταν ανέβαινα την Πεντέλη με το Bandit (και με την κοπελιά πάνω) και όταν έχω φτάσει πάνω στο βουνό νεκρώνει η μηχανή. Ούτε με δευτέρα στην κατηφόρα δεν έπαιρνε μπρος. Μας πιάνει και μια δυνατή βροχή και γινόμαστε χάλια. Λίγες μέρες μετά που κατάφερα να πάω τον Bandit σε συνεργείο, όταν ο μηχανικός άνοιξε τα ποτήρια των καρμπιρατέρ τότε έτρεχε από μέσα βενζίνη με νερό και βρομιές.

    Αυτό που θέλω λοιπόν να ρωτήσω είναι:
    1) Αν με την εμπειρία σας έχετε ξεχωρίσει κάποια καλή εταιρία υγρών καυσίμων και αντίθετα εταιρία με κακής ποιότητας βενζίνης. Ή ακόμα κάποια μεμονωμένα βενζινάδικα που να έχουν κακή φήμη για την βενζίνης τους (στην Αθήνα).
    2) Αν υπάρχει τρόποι συντήρησης ή καθαρισμού της τρόμπας βενζίνης (στους κινητήρες ψεκασμού).

  2. #2
    SWOUAG κι ετς.... Το avatar του/της Dbnn
    Εγγραφή
    31/07/2013
    Μηνύματα
    1.008
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Mits-fz6 Προβολή μηνύματος
    Σήμερα όπως πάω το Fazer για λαδάκια στον μηχανικό μου, βλέπω να έχει έξω από το συνεργείο ένα άλλο Fazer ίδιο με το δικό μου, και όταν τον ρωτάω τι έπαθε η απάντηση ήταν τρόμπα βενζίνης. Ωχχχ λέω μέσα μου. Μαθαίνω αργότερα πως Fazer αυτό είχε λιγότερα χιλιόμετρα από μένα και τα ωχχ μου διπλασιάστηκαν. Όταν το ρώτησα πως μπορώ να αποτρέψω τοίχων πρόβλημα στην τρόμπα βενζίνης; ο μηχανικός μου απάντησε πως δεν υπάρχει τρόπος συντήρησης της τρόμπας παρά μόνο να προσέχεις τι βενζίνης βάζεις. Τότε θυμήθηκα μια καταραμένη μέρα πριν τρία χρόνια όταν ανέβαινα την Πεντέλη με το Bandit (και με την κοπελιά πάνω) και όταν έχω φτάσει πάνω στο βουνό νεκρώνει η μηχανή. Ούτε με δευτέρα στην κατηφόρα δεν έπαιρνε μπρος. Μας πιάνει και μια δυνατή βροχή και γινόμαστε χάλια. Λίγες μέρες μετά που κατάφερα να πάω τον Bandit σε συνεργείο, όταν ο μηχανικός άνοιξε τα ποτήρια των καρμπιρατέρ τότε έτρεχε από μέσα βενζίνη με νερό και βρομιές.

    Αυτό που θέλω λοιπόν να ρωτήσω είναι:
    1) Αν με την εμπειρία σας έχετε ξεχωρίσει κάποια καλή εταιρία υγρών καυσίμων και αντίθετα εταιρία με κακής ποιότητας βενζίνης. Ή ακόμα κάποια μεμονωμένα βενζινάδικα που να έχουν κακή φήμη για την βενζίνης τους (στην Αθήνα).
    2) Αν υπάρχει τρόποι συντήρησης ή καθαρισμού της τρόμπας βενζίνης (στους κινητήρες ψεκασμού).
    1) σχεδόν όλοι νερώνουν την βενζίνη ή την ανακατεύουν με άλλες αηδίες. καθαρός 100% δεν είναι κανείς. Σκοπός σου είναι να βάζεις βενζίνη κοντά στην περιοχή σου και απο βενζινάδικο που δεν σου δημιουργεί πρόβλημα η μηχανή.
    2) Να έχεις πάντα βενζίνη μέσα πάνω απο την ρεζέρβα

  3. #3
    ΦΙΛΕ MOY..............










    ΕΚΟ κσί SHELL.
    Ή ΕΚΟ έχει τήν έταιρία ΚΑΛΥΨΩ άπό τό 2005 όπου δίνει κατευθείαν άπό τίς
    δεξαμενές στά πρατήρια της πού έπανδρώνονται άπό άπλούς ύπαλλήλους.
    Τά ίδια καί ή SHELL έχει δύο δικές της έταιρείες τόν ΕΡΜΗ καί ΜΥΡΤΕΑ.
    Ή shell πλέον σέ λίγα χρόνια θά λέγεται CORAL ίδιοκτησίας τού γνωστού τέως
    καί ιδιοκτήτη τής MOTOR OIL.

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.081
    Δηλαδή η αντλία αυτή λειτουργεί με βενζίνη και καταστρέφεται με νερό ή πετρέλαιο ή άλλο υγρό?

  5. #5
    ΑΣ ΜΑΣ ΕΞΗΓΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΙΔΙΚΟΣ.........ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ









    Γιατί όταν δέ λιπαίνεται σωστά ή άντλία βενζίνης τήν παίρνουμε στό χέρι..??
    Έπίσης καί τού πετρελαίου μέ αύτά τά σούπερ βιοκαύσιμα άπό καλαμπόκι καί
    καμμένα λάδια..??

  6. #6
    Το μπαμπούρι Το avatar του/της Bradipous
    Εγγραφή
    25/08/2012
    Μηνύματα
    1.171
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από stefanos Προβολή μηνύματος
    Δηλαδή η αντλία αυτή λειτουργεί με βενζίνη και καταστρέφεται με νερό ή πετρέλαιο ή άλλο υγρό?
    Μπορει οχι απο το νερο αλλα απο τα σκουπιδακια σιγουρα...

    Παντως εχω την εντυπωση πως η νοθεια με νερο δεν υφισταται, αφου νερο με βενζινη δεν αναμειγνυονται αντιθετως διαχωριζονται αν τα βαλουμε μαζι (οπως οταν βαζουμε νερο και λαδι). Για την ακριβεια το ποσο νοθευμενη ειναι η βενζινη εξαρταται απο την περιεκτικοτητα της σε θειο (S).
    TO AVOID HELL-MET ALWAYS WEAR HELMET
    GO AT LEAST ONCE A YEAR TO A PLACE YOU HAVE NEVER BEEN BEFORE!

  7. #7
    Μακρύ μέλος... Το avatar του/της IRA57
    Εγγραφή
    09/02/2014
    Μηνύματα
    300
    Πλαστικοποιηση εσωτερικα στο ντεποζιτο βοηθαει (και εγω ακομα να το κανω αν και παθων πολλακις με βενζινες...)
    Δεν ειναι αναγκη να ειναι μια βενζινη βρωμικη...το εσωτερικο του ντεποζιτου σιγα-σιγα διαβρωνεται...ριχτε μια ματια με φακο μεσα να δειτε αν δεν με πιστευετε...

    Επισης φροντιστε πανω στο καπακι που γεμιζει το ντεποζιτο, η τρυπα που εχει για να φευγει το νερο της βροχης και το πλυσιματος να μην εχει βουλωσει (παθων και εδω...μου χε βουλωσει σωληνακι απο δικη μου χαζομαρα και μπηκε τιγκα νερο βροχης μεσα στο ντεποζιτο...)

    +1 στη shell που αναφερθηκε πριν.

  8. #8
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.081
    Το πρόβλημα πάντως με τις τρόμπες είναι παγκόσμιο και ειδικά σε κάποια μοντέλα.
    Εξάλλου όταν μια προβληματική τρόμπα γιατρεύεται με νέα καρβουνάκια ας πούμε δεν μπορούμε να τα ρίχνουμε στην βενζίνη.

  9. #9
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Tα έχετε μπερδέψει... δεν μιλάμε για πομόνα αλλά για αντλία βενζίνης.

    Χαλάει όταν κάθει κάτι ο μηχανισμός της (από αστοχία υλικού πχ) κι όταν δουλεύει και για κάποιο λόγο δεν περνάει βενζίνη (είτε γιατί κάποιο σκουπίδι έχει φράξει το σωληνάκι της βενζίνης ή μείναμε από καύσιμο).
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  10. #10
    μελος Το avatar του/της mikepap
    Εγγραφή
    02/02/2013
    Μηνύματα
    22
    σε πολλες τρομπες εντος ρεζερβουαρ συνυπαρχει και ο ρυθμιστης πιεσης ,ενσωματομενος πανω στο σωμα της τρομπας και συνεργαζεται με το μοτερ της τρομπας.αυτος ο ρυθμιστης πιεσης δεν υπαρχει σαν μεμονομενο ανταλακτικο ουτε σαν αφτερ μαρκετ με αποτελεσμα να γινεται αγορα ολοκληρης κομπλε τρομπας αν αυτος χαλασει.
    αν δειτε αντρα σε μπαλκονι,να ποτιζει γλαστρες,προφανως τα φυτα καπνιζονται.

  11. #11
    Μακρύ μέλος... Το avatar του/της IRA57
    Εγγραφή
    09/02/2014
    Μηνύματα
    300
    ^
    Διαβασατε το πρωτο σχολιο (2 απο πανω)?
    1. Δεν χρειαζεται να χαλασει τελειως η αντλια για να υπαρχει προβλημα
    2. Εγω ρυθμιστη πιεσης στην δικια μου δεν ειδα. Και ουτε ξερω καμια μοτοσυκλετα παραγωγης να εχει αντλια ρυθμιζομενης πιεσης

    Τι μπορει να κανεις για να συντηρησει/προλαβει το κακο ρωτησε ο θεματοθετης guys

  12. #12
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Dant3
    Εγγραφή
    11/10/2012
    Μηνύματα
    855
    Στχνο καθαρισμα της τρομπας.
    Δε θες να δεις πως ηταν το φιλτρο μου οταν το ανοιξα στις 25000 χλμ
    Εγω βαζω οταν μου θυμηθει και ακετονη μεσα.Εχω δει οτι κανει δουλειαψ

  13. #13
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dimzan
    Εγγραφή
    25/05/2010
    Μηνύματα
    1.101
    Δεν ειδα να αναφερθηκε οποτε ας το πω.

    Η τρομπα βενζινης και στα αυτοκινητα και στις μηχανες ψυχεται απο την ιδια την βενζινη. Αν λοιπον αφηνουμε πολυ χαμηλα τη σταθμη τοτε λογω μικρης ποσοτητας δεν ψυχεται εντελως σωστα και μειωνεται ο χρονος ζωης της. Στην περιπτωση που ειναι παρα πολυ χαμηλα η σταθμη η τρομπα δουλευει υπερωριες για να κρατησει την πιεση στο επιθυμητο επιπεδο, οποτε και ζεσταινεται περισσοτερο. Σε συνδυασμο με την χειροτερη ψυξη λογω ακομα χαμηλοτερης σταθμης μπορει να καει.

    καπου εχει παιξει στα bandit αυτη η ειδηση, που εχουν μια σχετικη ευαισθησια σε αυτο, αλλα ισχυει για ολα τα μηχανακια με τρομπα βενζινης εντος του τεποζιτου.
    Να μου θυμιζετε οτι ειμαι νεος οδηγος στις μηχανες και δεν πρεπει να παιρνουν τα μυαλα μου αερα...

    για να μπορουμε να μιλαμε κι αυριο!

  14. #14
    O Γαμωbowler Το avatar του/της Bowleno
    Moderator
    Εγγραφή
    29/12/2009
    Μηνύματα
    6.818
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από dimzan Προβολή μηνύματος
    Δεν ειδα να αναφερθηκε οποτε ας το πω.

    Η τρομπα βενζινης και στα αυτοκινητα και στις μηχανες ψυχεται απο την ιδια την βενζινη. Αν λοιπον αφηνουμε πολυ χαμηλα τη σταθμη τοτε λογω μικρης ποσοτητας δεν ψυχεται εντελως σωστα και μειωνεται ο χρονος ζωης της. Στην περιπτωση που ειναι παρα πολυ χαμηλα η σταθμη η τρομπα δουλευει υπερωριες για να κρατησει την πιεση στο επιθυμητο επιπεδο, οποτε και ζεσταινεται περισσοτερο. Σε συνδυασμο με την χειροτερη ψυξη λογω ακομα χαμηλοτερης σταθμης μπορει να καει.

    καπου εχει παιξει στα bandit αυτη η ειδηση, που εχουν μια σχετικη ευαισθησια σε αυτο, αλλα ισχυει για ολα τα μηχανακια με τρομπα βενζινης εντος του τεποζιτου.


    Το αυτό. Στο apriliabikers έχουν γίνει πάμπολλες καταγγελίες και καλά ότι η τρόμπα του strada είναι ελαττωματική (κάποιοι εκεί τις έχουν αλλάξει και 2-3 φορές!)
    Όμως είναι ότι είπε ο dimzan, η ψύξη.
    όποτε πέφτει στην 1η σκάλα η στάθμη μου (και λίγο πιο κάτω δεν τρέχει τίποτα) πάω και το γεμίζω. έχω 32.000 χλμ και δεν έχει κάνει τσικ την ώρα που στο φόρουμ δίνουν μέσο όρο ζωής τα 10.000
    εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου

  15. #15
    ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ...........ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΤΕ





    Χίλιες φορές ή τρόμπα μου δούλευε στή ρεζέρβα καί δέν έπαθε τίποτε.
    Τώρα νά έχω τό νού μου μήν άνάψει τό λαμπάκι..??
    Έντάξει βοηθάει στη μακροζωία αύτό πού λές ,άλλά 10000χιλ. καί νά
    σκεφτόμαστε τρόμπες..??
    Πρόβλημα έχουν σίγουρα...!!!
    Τόσα αυτοκίνητα ,πέρασαν όλα τά 200000χλμ. κανένα δέν είχε θέμα.
    Προφανώς τό ΚΑΚΟ καύσιμο κάνει τή δουλειά καί τίποτε άλλο.
    Τό γιατί άς μάς τό γράψουν οί είδικοί..!!
    Έκτός βέβαια άν είναι ΜΑΠΑ τό καρπούζι.

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 14/11/2011, 07:31
  2. Και το θέμα κλειδώνεται...
    από Tpap στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 122
    Τελευταίο μήνυμα: 29/01/2009, 03:08
  3. Ο ΟΗΕ και το θέμα μπαν(ΑΝΑΝ)οφλούδα....
    από Gandalf dr685sm στο forum Αναζητήσεις, σκέψεις & προβληματισμοί
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 19/11/2004, 13:41

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF