ξερω τι θα μου πειτε....βαρεθηκατε να με ακουτε.
λοιπον...ως γνωστον ενος κακου μυρια επονται...ετσι και ο ανορθωτης της μοτο παρεδωσε πνευμα και μαλιστα σχεδον αμεσως μετα το συνεργειο και αφου η μπαταρια ξελιγωθηκε αφου ο μαστορας δεν μπηκε στο κοπο να τη φορτισει...
ακριβως πανω στο θεμα του ανορθωτη και ενω παρεδιδε πνευμα ενω κινουμουν με ταχυτητα περι των 80 χλμ/ωρα σε εθνικο δικτυο,εσβησαν τα φωτα της μηχανης και ηταν και σουρουπο,αυτοματη αντιδραση ηταν το πατημα φρενου και μειωση της ταχυτητας ωστε να εκτιμηθει η κατασταση.εκει ακριβως ειναι που μου γεννηθηκε η απορια περι των φρενων
η αισθηση των φερενων της zzr ειναι μαλλον φτωχη δεδομενων των σημερινων μοτο.
ετσι λοιπον αποφασισα.
1)να καθαριστουν πολυ καλα οι δαγκανες της μοτο ωστε να απομακρυνθει η οποια μουργανα και βρωμια εχει συσσωρευτει.
2)να αλλαχτουν τα υγρα φρενων
τακκακια και δισκοι ειναι σε πολυ καλη κατασταση οποτε η αντικατασταση αργει λιγο
τωρα θελω να ρωτησω πως και αν γινεται και με τι διαδικασια,να αλλαξω τη τρομπα για μεγαλυτερη(?) δυναμη,να αλλαξω δαγκανες με καποιοες πιο ισχυρες κλπ
αυτο θα επιρρεασει τη γεωμετρια του φρεναρισματος?μπορει να ρυθμιστει?
μια καλη τρομπα θα φερει εντυπωσιακα καλα αποτελεσματα η τζαμπα χρημα και κοπος?
μηπως εχει ασχοληθει κανεις με το ζητημα?