Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 8 από 8

Θέμα: αναβαθμιση φρενων zzr600

  1. #1
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    25/02/2014
    Μηνύματα
    161

    αναβαθμιση φρενων zzr600

    ξερω τι θα μου πειτε....βαρεθηκατε να με ακουτε.
    λοιπον...ως γνωστον ενος κακου μυρια επονται...ετσι και ο ανορθωτης της μοτο παρεδωσε πνευμα και μαλιστα σχεδον αμεσως μετα το συνεργειο και αφου η μπαταρια ξελιγωθηκε αφου ο μαστορας δεν μπηκε στο κοπο να τη φορτισει...
    ακριβως πανω στο θεμα του ανορθωτη και ενω παρεδιδε πνευμα ενω κινουμουν με ταχυτητα περι των 80 χλμ/ωρα σε εθνικο δικτυο,εσβησαν τα φωτα της μηχανης και ηταν και σουρουπο,αυτοματη αντιδραση ηταν το πατημα φρενου και μειωση της ταχυτητας ωστε να εκτιμηθει η κατασταση.εκει ακριβως ειναι που μου γεννηθηκε η απορια περι των φρενων
    η αισθηση των φερενων της zzr ειναι μαλλον φτωχη δεδομενων των σημερινων μοτο.
    ετσι λοιπον αποφασισα.
    1)να καθαριστουν πολυ καλα οι δαγκανες της μοτο ωστε να απομακρυνθει η οποια μουργανα και βρωμια εχει συσσωρευτει.
    2)να αλλαχτουν τα υγρα φρενων
    τακκακια και δισκοι ειναι σε πολυ καλη κατασταση οποτε η αντικατασταση αργει λιγο
    τωρα θελω να ρωτησω πως και αν γινεται και με τι διαδικασια,να αλλαξω τη τρομπα για μεγαλυτερη(?) δυναμη,να αλλαξω δαγκανες με καποιοες πιο ισχυρες κλπ
    αυτο θα επιρρεασει τη γεωμετρια του φρεναρισματος?μπορει να ρυθμιστει?
    μια καλη τρομπα θα φερει εντυπωσιακα καλα αποτελεσματα η τζαμπα χρημα και κοπος?
    μηπως εχει ασχοληθει κανεις με το ζητημα?

  2. #2
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.229
    Κατ αρχήν κάντους ενα καλό service, κι άλλαξε υγρά, βάλε σωληνάκια υψηλής εμπρός και αν χρειαστεί και άλλα τακάκια.
    Τα τακάκια παίζουν μεγάλο ρόλο, μπορείς να βάλεις τακάκια που να φρενάρουν καλύτερα απο αυτά που έχεις. Αν τα σωληνάκια είναι τα μαμα, είναι για πέταμα.
    Απλά τα φουσκώνεις οταν φρενάρεις.

    Το να βαλεις άλλες δαγκάνες θέλει να αγοράσεις μεταχειρισμένες και να βρείς/φτιάξεις αντάπτορες.

    Αν δυναμώσει πολύ το φρένο, μετά θέλει κι άλλα ελατήρια το πηρούνι, αλλιώς θα τερματίζει εύκολα και δεν θα μπορείς να πατήσεις τα φράνα όπως θέλεις.

    Αυτα για την ώρα.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  3. #3
    το προβλημά σου είναι στην τρόμπα και στα σωληνάκια,αλλάζεις με μεταλλικά με διπλό ρακόρ και ξεχωριστό σωληνάκι για την κάθε δαγκάνα.

    Πολύ καλό καθάρισμα στην δαγκάνα και ειδικα στα εμβολάκια να μην έχουν πιάσει βρωμιά.

    Από απόδοση οι δαγκάνες δεν έχουν πρόβλημα,είναι πολύ καλές και είναι και τετραέμβολες.

    Βάλε μια πιό μεγάλη τρόμπα φρένου γιατί εχει πρόβλημα γενικώς η δική του.

    17 χρόνια είχα το zzr 600 πρίν πάρω το vfr.

    Ποτέ δεν με άφησε και γενικώς καθόλου προβλήματα αν του κανεις τα στοιχειώδη.

    Καλό θα ήταν για προληπτικούς λόγους να πάρεις ένα wd 40 και να λιπάνεις με αυτό όλες τις φίσσες της μοτοσυκλέτας και ειδικότερα των πηνείων.

    Βρίσκεται αν θυμαμαι εμπρος απο το γρανάζι το μπροστινό.

    Κοίτα αν έχουν πιάσει πρασινιλα και γενικώς ναναι σε καλή κατάσταση.

    Aν χρειαστείς καμία άλλη πληροφορία στην διαθεσή σου.

  4. #4
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    οπως ειπαν παραπανω σωληνακια υψηλης και ενα καλυτερο τακακι αρκει για πρωτη ανναβαθμιση
    τωρα αν χρειαζεσαι μεγαλυτερη τρομπα
    αυτο δεν το γνωριζω

  5. #5
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    25/02/2014
    Μηνύματα
    161
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από vtecpatra Προβολή μηνύματος
    το προβλημά σου είναι στην τρόμπα και στα σωληνάκια,αλλάζεις με μεταλλικά με διπλό ρακόρ και ξεχωριστό σωληνάκι για την κάθε δαγκάνα.

    Πολύ καλό καθάρισμα στην δαγκάνα και ειδικα στα εμβολάκια να μην έχουν πιάσει βρωμιά.

    Από απόδοση οι δαγκάνες δεν έχουν πρόβλημα,είναι πολύ καλές και είναι και τετραέμβολες.

    Βάλε μια πιό μεγάλη τρόμπα φρένου γιατί εχει πρόβλημα γενικώς η δική του.

    17 χρόνια είχα το zzr 600 πρίν πάρω το vfr.

    Ποτέ δεν με άφησε και γενικώς καθόλου προβλήματα αν του κανεις τα στοιχειώδη.

    Καλό θα ήταν για προληπτικούς λόγους να πάρεις ένα wd 40 και να λιπάνεις με αυτό όλες τις φίσσες της μοτοσυκλέτας και ειδικότερα των πηνείων.

    Βρίσκεται αν θυμαμαι εμπρος απο το γρανάζι το μπροστινό.

    Κοίτα αν έχουν πιάσει πρασινιλα και γενικώς ναναι σε καλή κατάσταση.

    Aν χρειαστείς καμία άλλη πληροφορία στην διαθεσή σου.
    πολλες πληροφοριες θελω!!
    εχω στα χερια μου το wd40 και παω να αρχισω τη λιπανση...τι λιπαινω???

  6. #6
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    25/02/2014
    Μηνύματα
    161
    σωληνακια υψηλης ηθελα να παρω απο την αρχη .σε οσους ρωτησα εδω θεσσαλονικη μου ειπαν οτι δεν εχουν και οτι δε μπορουν να βρουν γιατι το μηχανακι ειναι παλιο και θα δυσκολευτω και τετοια.
    υπαρχει μαγαζι θεσσαλονικη?αν ειναι να μπω στη διαδικασια να βρω απο ιντερνετ να τα παραγγειλω να ερθουν να παω στο μαστορα και να μου αρχισει τα να δε μπαινουν κλπ..αστο...εχω πληρωσει ηδη παρα πολλα για μακακιες τους..

  7. #7
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.229
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από georgezzr600 Προβολή μηνύματος
    σωληνακια υψηλης ηθελα να παρω απο την αρχη .σε οσους ρωτησα εδω θεσσαλονικη μου ειπαν οτι δεν εχουν και οτι δε μπορουν να βρουν γιατι το μηχανακι ειναι παλιο και θα δυσκολευτω και τετοια.
    υπαρχει μαγαζι θεσσαλονικη?αν ειναι να μπω στη διαδικασια να βρω απο ιντερνετ να τα παραγγειλω να ερθουν να παω στο μαστορα και να μου αρχισει τα να δε μπαινουν κλπ..αστο...εχω πληρωσει ηδη παρα πολλα για μακακιες τους..
    Εδω είσαι
    http://www.ebay.co.uk/itm/HEL-Brake-...item338a17b1f2
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  8. #8
    Μάνος Το avatar του/της mankam
    Εγγραφή
    15/08/2009
    Μηνύματα
    1.347
    Θα σου πρότεινα να κάνεις μόνος σου την αλλαγή στα σωληνάκια δεν εχει βαθμό δυσκολίας μεγάλο, προσοχή στην εξαέρωση θέλει και καλό είναι να αλλάξεις τις ροδέλες στεγανότητας στα ρακόρ.
    Εναλλακτικά με την πρόταση του sapila μπορείς να βγάλεις τα παλιά σωληνάκια ( για να τα έχεις δείγμα και να φτιάξει σωστά τις κλίσεις ) και να πάς στην Μοναστηρίου περίπου στος ύψος της πυροσβεστικής απο την απέναντι μεριά έχει μαγαζί που στα φτιάχνει κατά παραγγελία .

Παρόμοια θέματα

  1. αναβαθμιση φρενων zzr1100
    από mankam στο forum Kawasaki
    Απαντήσεις: 25
    Τελευταίο μήνυμα: 24/02/2014, 16:36
  2. αναβάθμιση φρένων για 1000 Κ6
    από ποπαϋ στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 14/04/2010, 11:10
  3. Υγρά Φρένων: 5.1 ????
    από SeNNinhA στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 15/12/2003, 13:06

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF