30αρα για τη διάρρηξη η για τον καινούργιο αφαλό;
Ο αφαλός έχει σετ κάτω από 20
Η διάρρηξη γίνεται με ένα μεγάλο ίσιο κατσαβίδι σφυρι και λίγα νευρα
Προσωπικά την διάρρηξη θα την έκανα με ηλεκτρικό δραπανοκατσάβιδο.
Από εκεί και πέρα, ο "αφαλός" πάει ανάλογα με το μοντέλο της βαλίτσας. Ξεκινάει από 12 ευρώ και φτάνει βαριά τα 20, ενώ αν χρειαστείς και γάντζο (γιατί έκανες ζημιά) πάει στα 30.
Οπότε θεωρώ την τιμή που σου ζήτησε τίμια.
20 ευρώ το ανταλλακτικό, και 10 ευρώ εργασία.
Ναι, δεν την θεωρω παραλογη την τιμη.
Απλα μου εκανε εντυπωση οτι με διαφορα εργαλεια, και με κατι ειδος σαν πασπαρτου κλειδι (βασει ενος κωδικου που ειδε διπλα στην κλειδαρια 210)
προσπαθησε ποση ωρα και δεν καταφερε να την ανοιξει.
Για να μου εφτιαχνε απλα ενα κλειδι και να μην με χρεωσει.
Δλδ. τοσο φοβερης ασφαλειας ειναι οι κλειδαριες της Givi ?
Εγω πιστευα πως αν ζητουσα τα κλειδια μια αλλης Givi απο καναν συναδελφο, αν δεν την ανοιγε το πρωτο κλειδι, θα την ανοιγε το δευτερο![]()
Αν έχεις τα χαρτιά της μπαγκαζιερας, κάπου γράφει τον κωδικό του κλειδιού. Με αυτόν μπορεί ένας κλειδαράς να σου φτιάξει ίδιο.
Επίσης, όταν βγάλεις άκρη με νέα κλειδαριά, βγάλε ένα απλό αντικλείδι να έχεις στα κλειδιά σου για να γλιτώνεις και όγκο στο μπρελόκ και να μη συμβεί ξανά κάτι παρόμοιο
Οι απλές κλειδαριές της Givi έχουν 6 δακτύλιους επί 4 θέσεις ο καθένας. Οπότε χοντρικά οι πιθανοί συνδυασμοί είναι 4^6 = 4096 συνδυασμοί!
Λίγο δύσκολο με βάση το νόμο των πιθανοτήτων να την ανοίξει το "2ο/3ο" κλειδί..
Κάπου στο 3000 και κάτι το συζητάμε..
Υ.Γ.: Αν ο κλειδαράς σου ανοίξει τον αφαλό χωρίς να τον καταστρέψει, τότε μπορεί (αφού τον αφαιρέσει από την βαλίτσα) να σου φτιάξει κλειδί.
Η διαδικασία όμως είναι λίγο μπελαλίδικη, οπότε πάλι τα 30 ευρώ τα θεωρώ λογικά.
Στην ουσία παίρνει ένα "άγραφο" κλειδί, και το τροχίζει ώστε κάθε θέση να φέρει τους δακτύλιους του αφαλού στη σωστή θέση.
Απλά αν ένα αντικλείδι θέλει 1 λεπτό για να γίνει, η παραπάνω διαδικασία θέλει κανένα δεκάλεπτο.
Εγώ αν ήμουν κλειδαράς, το 30άρι μια χαρά θα το χρέωνα..![]()
Τελευταία τροποποίηση από Phantom; 08/04/2025 στις 13:36.
Θα ψαξω σε πρωτη φαση να βρω το 2ο κλειδι.
Συνηθως το δινω στις διακοπες στη δικια μου για να την ανοιγει ανεξαρτητα.
Τωρα ή το εχασε ή μου το εδωσε και το πεταξα σε ασχετο σημειο εγω.
Παντως μου εχει τυχει να σπασει κλειδι μεσα, να στραβωσει, να φαγωθει απο την πολυ χρήση, αλλα
να ξεκολησει το μεταλλικο μερος απο το πλαστικό μερος και να χαθει, θελει ιταλική τεχνογνωσια για να σου συμβεί![]()
Και όλα αυτά τα έμαθα πρόσφατα να φανταστείς γιατί κοιτούσα video στο YouTube πως να κάνεις repin κλειδαριές ώστε να έχουν το ίδιο κλειδί (σε περίπτωση που χρειαστεί να αλλάξω μία από τις κλειδαριές στο Hornetάκι μου)
Είναι σχετικά εύκολη διαδικασία, αρκεί να έχεις υπομονή.
Δίνεις το 30αρι και πας παρακάτ΄ρε συ.....δεν λέει να σκας.
Έχω χάσει ολόκληρο μπρελόκ κλειδιών 2 φόρες με αυτόν τον τρόπο (τα ξέχασα πάνω στην μπαγκαζιέρα) δεν με ένοιαξε καθόλου για τα κλειδιά διότι πάντα έχω διπλά και τριπλά αντίγραφα όλων.
Με έτσουξε ΠΟΛΥ για τα μπρελόκ τα ίδια διότι ήταν 2 μιας θυγατρικής της Victorinox, που είχα αγοράσει το 2006 στην Ελβετία και δεν παράγονται πλέον.....![]()
εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου
Οι καινούργιες Givi δεν αφήνουν το κλειδί να βγει αν δεν "κλειδώσεις" την μπαγκαζιέρα.
Δηλαδή, αν κλείσεις την μπαγκαζιέρα και την ξεχάσεις ξεκλείδωτη με το κλειδί επάνω, το κλειδί ΔΕΝ βγαίνει.
Θα πρέπει να κλείσεις την μπαγκαζιέρα, να την κλειδώσεις, και την ώρα που κλειδώνεις να ξεχάσεις να βγάλεις το κλειδί, για να υπάρχει κίνδυνος να φύγει το κλειδί από πάνω..