Καλησπέρα σε όλους,
Ξέρω είναι πολύ γενική η ερώτηση, αλλά σε ένα ευρύτερο πλαίσιο, ποιες οι διαφορές ιαπωνικών-γερμανικών-ιταλικών μοτοσυκλετών;
Τεχνικά και από άποψη αξιοπιστίας βέβαια
Καλησπέρα σε όλους,
Ξέρω είναι πολύ γενική η ερώτηση, αλλά σε ένα ευρύτερο πλαίσιο, ποιες οι διαφορές ιαπωνικών-γερμανικών-ιταλικών μοτοσυκλετών;
Τεχνικά και από άποψη αξιοπιστίας βέβαια
Μπαμπα μην πεφτεις !!!!
__________________
suzuki bandit 650
suzuki dr250 djebel
piaggio medley 150
Οι πρώτες φτιάχνονται στην χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου, δηλαδή στην Ασία. Οι δεύτερες στην βόρεια ευρώπη, και οι τρίτες στη Μεσόγειο. Χοντρικά, αυτή είναι η μεγάλη διαφορά.
Περισσότερες λεπτομέρειες σε εργασίες τύπου " Κατανάλωση μπύρας και ο ρόλος της ως ανασταλτικός παράγοντας προαγωγής τεχνολογικού πολιτισμού και μοτοσυκλετιστικής κουλτούρας στα μπαρ του Αμερικανικού Νότου στα 70's"
xaxa
Ναι, μπορούμε να πχ ότι οι τάδε έχουν πιο καλά αυτά τα χαρακτηριστικά, οι άλλες τα άλλα;
Τα γιαπωνέζικα δεν χαλανε ποτε. Γι'αυτο και οποιος μαστορας ανοιξε συνεργειο με γιαπωνέζικα το εχει κλεισει.
Τα γερμανικα είναι μονο για στατους συμπολ (ή κβο τα μπερδευω αυτά)
Τα ιταλικα είναι μπ0υρδελα και κουδουνιστρες
Τα αγγλικα είναι για αδερφες
Τα σκουτερ είναι σκουτερ οποτε δεν συμμετεχουν στο εξιτ πολ....
![]()
Μηχανες=μηχανηματα του σατανα
φτου φτου...
μακρυα....
![]()
προσέχουμε για να έχουμε!...
ένας καλός φίλος που έχει σχολή οδηγών και ασχολείται με τέτοια, μου λέει τα γερμανικά είναι αρκετά προβληματικά, ισχύει; τι λέτε; μόλις μου γκρεμίστηκε ένας μύθος....