Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 44

Θέμα: H ταχύτερη superbike παραγωγής είναι ηλεκτρική

  1. #1
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    22/04/2011
    Μηνύματα
    1.908

    Lightbulb H ταχύτερη superbike παραγωγής είναι ηλεκτρική

    Η Lightning Motorcycles παρουσίασε τη θηριώδη LS-218

    Η αμερικάνικη Lightning Motorcycles είναι μια «ιστορική» φίρμα (σύμφωνα τουλάχιστον με τα μέτρα των κατασκευαστών ηλεκτρικών μοτοσυκλετών), καθώς παιδεύεται με το όνειρο της δίτροχης ηλεκτροκίνησης από το 2006.

    Πριν λίγες μέρες η εταιρεία παρουσίασε την LS-218, μια ηλεκτροκίνητη superbike που διεκδικεί τον τίτλο της ισχυρότερης μοτοσυκλέτας παραγωγής. Η παρουσίαση έγινε στην εναλλακτική μάζωξη μοτοσυκλετών «Quail Motorcycle Gathering», στην Καλιφόρνια.

    Κατά την Lightning, η LS-218 αποδίδει πάνω από 200 ίππους και 23,2 χλγμ. ροπής (ούτε φορτηγό να ήταν!), τιμές που επαρκούν για τον επίζηλο τίτλο. Πήρε το όνομά της από τη μέγιστη ταχύτητα των 218 (350+ χαω) μιλίων ανά ώρα με την οποία πέρασε τα φωτοκύτταρα το 2011 στη Bonneville, κατά την προσπάθειά της να κατακτήσει το παγκόσμιο ρεκόρ ταχύτητας ηλεκτρικών μοτοσυκλετών.
    Τελικά ως επίσημο ρεκόρ (μέσος όρος δύο αντίθετων περασμάτων) καταγράφηκε η ταχύτητα των 215 μιλίων (346 χαω περίπου). Καθόλου άσχημα.
    Κατά την εταιρεία η μοτοσυκλέτα θα έχει αυτονομία πάνω από 160 χλμ. με ταχύτητες αυτοκινητοδρόμων και θα επαναφορτίζεται πλήρως σε... μισή ώρα. Αν πράγματι ισχύει κάτι τέτοιο (για τη φόρτιση αμφιβάλλουμε πραγματικά) η Lightning Motorcycles θα αναδειχθεί εν μία νυκτί σε κυρίαρχο της αγοράς ηλεκτροκίνητων μοτοσυκλετών. Αν όχι πάντων και πασών...

    Οι αμερικανοί κατασκευαστές της LS-218 επιμένουν λέγοντας πως η μοτοσυκλέτα τους «θα αλλάξει τα μυαλά κάθε άπιστου Θωμά, όσον αφορά τις επιδόσεις των ηλεκτρικών μοτοσυκλετών». Και δέχονται παραγγελίες αντί 38.888 δολαρίων ανά τεμάχιο.

    Η LS 218 οφείλει την εμφάνισή της στον «πολύν» Roland Sands, μέγα όνομα στο βιομηχανικό σχεδιασμό μοτοσυκλετών και όχι μόνον. Πιο πρόσφατη δημιουργία του είναι η ρετρό - επίκαιρη BMW R90S, με την οποία πέρσι γιόρτασε τα 90 χρόνια της η βαυαρική εταιρεία.

    Δήλωσε ο Richard Hatfield, CEO της Lightning: «Από το 2006 η ομάδα της Lightning έχει αφοσιωθεί απόλυτα στην εξέλιξη των ηλεκτρικών μοτοσυκλετών, ώστε όχι μόνον να φτάνουν αλλά και να ξεπερνούν την απόδοση των καλύτερων κινητήρων εσωτερικής καύσης».

    «Τώρα ήρθε η ώρα να βγάλουμε την αγωνιστικά πιστοποιημένη τεχνολογία μας στην αγορά και να αναζητήσουμε την επιτυχία των κόπων μας εκεί. Το μοντέλο που παρουσιάζουμε τώρα είναι ένα πρωτότυπο που απλά αποτελεί μια δήλωση των δυνατοτήτων της μοτοσυκλέτας. Το επίσημο μοντέλο παραγωγής θα παρουσιαστεί μέσα στο καλοκαίρι».

    Υπεραισιοδοξία; Ή βρισκόμαστε μπροστά στο μεγαλύτερο εξελικτικό άλμα της μοτοσυκλέτας μετά την επικράτηση των τετράχρονων κινητήρων; Σύντομα θα ξέρουμε.


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	fastest1.jpg 
Προβολές:	394 
Μέγεθος:	52,5 KB 
ID:	317287
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	fastest2.jpg 
Προβολές:	391 
Μέγεθος:	57,8 KB 
ID:	317288
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	fastest3.jpg 
Προβολές:	390 
Μέγεθος:	43,0 KB 
ID:	317289

  2. #2
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    22/04/2011
    Μηνύματα
    1.908
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	fastest8.jpg 
Προβολές:	390 
Μέγεθος:	61,2 KB 
ID:	317290
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	fastest5.jpg 
Προβολές:	390 
Μέγεθος:	40,9 KB 
ID:	317291
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	fastest6.jpg 
Προβολές:	390 
Μέγεθος:	42,5 KB 
ID:	317292

  3. #3
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    22/04/2011
    Μηνύματα
    1.908
    και ένα βίντεο :

    https://www.youtube.com/watch?v=oCMUGxXW64o

  4. #4
    Καλλίγραμμον Μέλος Το avatar του/της vaska
    Εγγραφή
    29/10/2007
    Μηνύματα
    7.850
    ωωω ρε φίλε γαμάτο. Θα της έβαζα και δυο Ακράπες έτσι για ξεκάρφωμα και θα γύρναγα στα στέκια των μηχανόβιων.

    Πάντως χωρίς πλάκα έχουν αρχίσει κι εμφανίζονται ωραία και λειτουργικά μηχανάκια από σούπερ ουάου τούμπανα μέχρι αξιοπρεπή commuter.
    Προφανώς και το μέλλον είναι τα ηλεκτρικά μηχανάκια και μάλλον δεν απέχουμε και πολύ μέχρι να τα δούμε σε μαζική παραγωγή.

    Με την ανακύκλωση όλων αυτών των "μπαταριών" που θα συμπληρώνουν τους κύκλους φόρτισης και την πραγματική διάρκεια ζωής τους έχω ένα θέμα, αλλά τα φωτεινά μυαλά των εταιρειών θα το λύσουν κι αυτό φαντάζομαι.
    LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely
    "These violent delights have violent ends
    And in their triumph die, like fire and powder
    Which, as they kiss, consume" William Shakespeare (Romeo & Juliet).

  5. #5
    Πικραμένο μέλος Το avatar του/της guzzistas
    Εγγραφή
    30/04/2009
    Μηνύματα
    851
    Εχει να πέσει μπαλαντέζα από τα μπαλκόνια....
    Οι μόνοι πιο ΗΛΙΘΙΟΙ από τους πολιτικούς, είναι οι ΨΗΦΟΦΟΡΟΙ.



  6. #6
    Και τι θα λες αντι για "φίλε έχεις ένα κατοστάρικο να βάλω βενζίνη;"
    Artificial intelligence is no match for natural stupidity...

  7. #7
    Ο καφετζης Το avatar του/της teogtp
    Εγγραφή
    27/07/2011
    Μηνύματα
    5.179
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από infidel Προβολή μηνύματος
    Και τι θα λες αντι για "φίλε έχεις ένα κατοστάρικο να βάλω βενζίνη;"
    Φιλε εχεις ενα πολυμπριζο γιατι στο αλλο φορτιζω το κινητο;
    Gagourus agamitus Parthenopipitsus!

  8. #8
    ωραια δειχνει.τι αυτονομια εχει ομως.
    πετρος

  9. #9
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    22/04/2011
    Μηνύματα
    1.908
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από petros1972 Προβολή μηνύματος
    ωραια δειχνει.τι αυτονομια εχει ομως.
    το γράφει :
    "Κατά την εταιρεία η μοτοσυκλέτα θα έχει αυτονομία πάνω από 160 χλμ. με ταχύτητες αυτοκινητοδρόμων και θα επαναφορτίζεται πλήρως σε... μισή ώρα."

    πάντως,δεν είναι καθόλου άσχημο ένα τέτοιο επίτευμα ,και μάλιστα με τόση ροπή ,μή ξεχνάμε οτι είναι ηλεκτρικό

    (με αρέσει οτι μπροστά έχει brembo :P :P )

  10. #10
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Η τεχνολογία έχει προχωρήσει αλλά όχι και τόσο πολύ νομίζω. Ηλεκτρικές μοτο εχουν τρέξει και αγώνες κλπ, αλλά η αυτονομία είναι ακόμα μεγαλο θέμα.

    Για να πουν οτι είναι η ταχύτερη superbike παραγωγής θα πρέπει πρώτα να είναι σε παραγωγή αν δεν κάνω λάθος.
    Απ όσο βλέπω δεν εχουν πουλήσιε ακόμα, μπορείς απλά να κανεις reserve για οταν βγεί.
    Επίσης δεν ειναι και πολύ ελαφριά, 225 κιλά με τροχούς Marchesini Magnesium.

    Θα δείξει μόλις κυκλοφορήσιε και μαθουμε την πραγματική αυτονομία.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  11. #11
    Eυλογημένο μέλος Το avatar του/της Billymuse
    Εγγραφή
    24/11/2011
    Μηνύματα
    3.961
    Ωραία όλα αυτά..αλλα απο ήχο ομως...
    RACING Because football,basketball & golf require ONE BALL
    Viva Italia 2015 Σικελία 2016

  12. #12
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.729
    Στο εξωτερικο παιζουν πολλα ηλεκτροκινητα οχηματα. Απο μηχανακια κυριως κατι κινεζοι σκουτερ.
    Ειχα νοικιασει μια μερα απο ενα συνεργαζομενο με την εταιρια που δουλευα rent-a-bike για να μου φυγει η περιεργεια (30ευρω) αυτο:

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Zero-Ds-Electric-Motorbikes.jpg 
Προβολές:	318 
Μέγεθος:	51,8 KB 
ID:	317297

    H αισθηση του ηταν πολυ περιεργη. Αυτο που σου κανει μεγαλη εντυπωση ειναι η αμεση και μεγαλη ροπη που εχει. Το κανει να μοιαζει πολυ αποτομο και δυνατο χωρις να ειναι. Θελει σιγουρα συνηθεια και κυριως στο πως ανοιγεις το γκαζι(ειδικα απο σταση). Η δυναμη κατεβαινει ακαριαια κατω. Ειχε καλη επιταχυνση και πηγαινε ανετα στα 100, 120 χωρις κοπο. Σιγουρα θα τραβουσε και παραπανω αλλα καπου εκει ειχε κοφτη και κρεμαγε το ρευμα. Στις στροφες ηταν ουδετερο, ουτε κακο ουτε κατι αξιολογο. Βαρυ δεν ηταν.
    Το μεγαλο του προβλημα ηταν η αυτονομια. Η κοπελα στο μαγαζι εκει μου ειχε πει 100χλμ και με το ζορι εκανε 50 πηγαινωντας χαλαρα μεσα στην πολη και ανοιγοντας το μονο σε κατι περιφεριακους για λιγο. Μετα τα σκασα σε γκαραζ για να το φορτισω
    Ως κινεζικο ομως (το πλασαραν για αμερικανικο) ηλεκτροκινητο οχημα η αξιοπιστια του θα ειναι ανεκδοτο.

    Ηταν παντως ενδιαφερουσα εμπειρια οπως και το Renault Twizzy που οδηγησα.

    save the planet κ'ετς
    Τελευταία τροποποίηση από Bob_o_mastoras; 30/05/2014 στις 21:33.

  13. #13
    Το μπαμπούρι Το avatar του/της Bradipous
    Εγγραφή
    25/08/2012
    Μηνύματα
    1.171
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bob_o_mastoras Προβολή μηνύματος
    Στο εξωτερικο παιζουν πολλα ηλεκτροκινητα οχηματα. Απο μηχανακια κυριως κατι κινεζοι σκουτερ.
    Ειχα νοικιασει μια μερα απο ενα συνεργαζομενο με την εταιρια που δουλευα rent-a-bike για να μου φυγει η περιεργεια (30ευρω) αυτο:

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Zero-Ds-Electric-Motorbikes.jpg 
Προβολές:	318 
Μέγεθος:	51,8 KB 
ID:	317297

    H αισθηση του ηταν πολυ περιεργη. Αυτο που σου κανει μεγαλη εντυπωση ειναι η αμεση και μεγαλη ροπη που εχει. Το κανει να μοιαζει πολυ αποτομο και δυνατο χωρις να ειναι. Θελει σιγουρα συνηθεια και κυριως στο πως ανοιγεις το γκαζι. Η δυναμη κατεβαινει ακαριαια κατω. Ειχε καλη επιταχυνση και πηγαινε ανετα στα 100, 120 χωρις κοπο. Σιγουρα θα τραβουσε και παραπανω αλλα καπου εκει ειχε κοφτη και κρεμαγε το ρευμα. Στις στροφες ηταν ουδετερο, ουτε κακο ουτε κατι αξιολογο. Βαρυ δεν ηταν.
    Το μεγαλο του προβλημα ηταν η αυτονομια. Η κοπελα στο μαγαζι εκει μου ειχε πει 100χλμ και με το ζορι εκανε 50 πηγαινωντας χαλαρα μεσα στην πολη και ανοιγοντας το μονο σε κατι περιφεριακους για λιγο. Μετα τα σκασα σε γκαραζ για να το φορτισω
    Ως κινεζικο ομως (το πλασαραν για αμερικανικο) ηλεκτροκινητο οχημα η αξιοπιστια του θα ειναι ανεκδοτο.

    Ηταν παντως ενδιαφερουσα εμπειρια οπως και το Renault Twizzy που οδηγησα.

    save the planet κ'ετς
    Η αισθηση οτι ειναι γρηγορο ενω τελικα δεν ειναι φυσικα οφειλετε στο οτι τα ηλεκτροκινητα δινουν ολη τη ροπη σε ολο το φασμα.
    Απο οσο ηξερα κ γω αμερικανικες ειναι.
    http://www.zeromotorcycles.com/
    TO AVOID HELL-MET ALWAYS WEAR HELMET
    GO AT LEAST ONCE A YEAR TO A PLACE YOU HAVE NEVER BEEN BEFORE!

  14. #14
    Μέλος Το avatar του/της ammoulianiotis
    Εγγραφή
    09/01/2013
    Μηνύματα
    47
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από teogtp Προβολή μηνύματος
    Φιλε εχεις ενα πολυμπριζο γιατι στο αλλο φορτιζω το κινητο;


  15. #15
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.077
    Με την παρούσα τεχνολογία μπαταριών (λιθίου-κάτι) είναι δύσκολο να ξεκινήσει κάτι ηλεκτρικό να πωλείται μαζικά.
    Ο μεγαλύτερος παραγωγός λιθίου είναι η Κίνα, οπότε ουσιαστικά είναι και οι μόνοι που ασχολούνται σοβαρά και επενδύουν σε μαζική παραγωγή.
    Κανένας δεν θα ξεκινήσει παραγωγή χωρίς πρώτη ύλη.
    Από την άλλη ,δεν το λέει κανένας, αλλά για υπολογίστε πόσα Amp και πόσα volt χρειάζονται για να βγούν τα 200 άλογα...

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. πόσο ευαίσθητα σε ατυχήματα είναι τα σημερινά superbikes....
    από RaGe_Raptor στο forum Γενικά περί μοτοσικλέτας
    Απαντήσεις: 30
    Τελευταίο μήνυμα: 30/05/2013, 14:01
  2. Απαντήσεις: 68
    Τελευταίο μήνυμα: 12/08/2011, 21:07
  3. Απαντήσεις: 21
    Τελευταίο μήνυμα: 05/11/2003, 10:28
  4. Ειναι Σωστο...
    από XTMPAM στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 03/11/2003, 14:57
  5. Τι ομορφιες ειναι αυτες
    από bsari στο forum Προτάσεις & σχόλια
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 29/10/2003, 18:05

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF